Hier ookquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht Nico Dijkshoorn te zien zitten
Maar is dat nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:01 schreef S0nic het volgende:
[..]
Speelt toch altijd als buitenspeler daar?
Voor het schoonmaken van de schoenen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:01 schreef jepperdeprep het volgende:
Barcelona zou een speler als Boerrigter wel kunnen gebruiken.
De mods hier ook niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jullie kennen Rudi niet natuurlijk?
Meer zelfsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Barca is Xavi en Iniesta, de rest is vervangbaar. Messi is veel minder belangrijk denk ik. Als je daar verse Robben zet doet hij hetzelfde me dunkt.²
Nog 0-0.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik vind er geen zak aan tot dusverre.
Als Robben niet zo vaak geblesseerd zou zijn dan was hij beter dan Messiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Barca is Xavi en Iniesta, de rest is vervangbaar. Messi is veel minder belangrijk denk ik. Als je daar verse Robben zet doet hij hetzelfde me dunkt.²
Real Madrid kan trouwens beter Boerrigter op de plek van C. Ronaldo zetten, veel meer dreigingquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor het schoonmaken van de schoenen?
Messi is alleen minder selfish (zoutvis), dat pleit voor hem.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Als Robben niet zo vaak geblesseerd zou zijn dan was hij beter dan Messi
Voor blessures jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Real Madrid kan trouwens beter Boerrigter op de plek van C. Ronaldo zetten, veel meer dreiging
Als hij dat had gedaan had hij ook een elleboogstoot er bij gegeven en even in de linkerzak geknepen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef Luckypenguin het volgende:
Hmm als Pepe dat doet is het een moord aanslag.
Manchester Unitedquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
Benieuwd hoe vaak die commentator nog gaat klaarkomen op dat nutteloze getik van Barcelona. Doe mij dan maar het snelle effectieve voetbal van Real. Als ik toch een keuze tussen die twee pauperclubs moet maken.
Idd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
Benieuwd hoe vaak die commentator nog gaat klaarkomen op dat nutteloze getik van Barcelona. Doe mij dan maar het snelle effectieve voetbal van Real. Als ik toch een keuze tussen die twee pauperclubs moet maken.
Iniesta heeft een cartoonkopquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind Puyol altijd als een bouvier kijken.²
Sssst dat mag je niet zeggen..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
Heb je ook een rechterzak dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als hij dat had gedaan had hij ook een elleboogstoot er bij gegeven en even in de linkerzak geknepen.
Klopt. Maar goed, dat kan je er wel instampen lijkt mequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Messi is alleen minder selfish (zoutvis), dat pleit voor hem.²
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:06 schreef Zilverloo het volgende:
Weet iemand hoe spannend Lyon - APOEL is? :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Niet zo spannend als ajax - apoelquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:06 schreef Zilverloo het volgende:
Als het net zo genieten geblazen is als de vorige CL wedstrijd van Lyon ga ik zo zappenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:06 schreef Zilverloo het volgende:
Je zal maar in het stadion zitten en dan dit moeten zien, Leverkusen in z'n achteruit en maar verdedigen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:06 schreef speknek het volgende:
Lelijk kluitjesvoetbal weer de hele tijd, bij middelbareschoolvoetbal kwam er nog meer strategie bij het spel kijken. Ik hoop dat Leverkusen wint en die Barcelonafarce snel over is
(een mens kan dromen)
Heldquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:06 schreef Wrijfhout het volgende:
messi gaf een no look pass en die commentator zegt er niet eens wat over?![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:06 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8-0, Ajax heeft APOEL omgekocht.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:06 schreef Zilverloo het volgende:
En ook maar 1 halve kans, lekker productief.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:07 schreef napoleonfour het volgende:
u ziet het, zoveel % en nog steeds geen goal.
Omgekocht dat ze verliezen?quote:
Inderdaad, dan zegt balbezit lekker veelquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:08 schreef Doublepain het volgende:
Tik tik tik, o kut geen gaatje, naar achteren tik tik tik,
Gewoon kansloos als Leverkusen zo blijft doorgaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:08 schreef jepperdeprep het volgende:
Verschrikkelijk om tegen zo een verdedigend ingestelde ploeg te spelen.
quote:
Ja ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:11 schreef tochweerhenk het volgende:
Saaie wedstrijd tot nu toe.
Hoop dat iemand dit leest voordat hij weg is.
Komt er.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef alors het volgende:
Kan er anders niet een topic in ONZ komen waar die gezellige onzin wel is toegestaan?
[VBL Slowchat] #41: Littlerabbit, we miss you ;(quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef alors het volgende:
Kan er anders niet een topic in ONZ komen waar die gezellige onzin wel is toegestaan?
Ga jij lekker naar CUL ofzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef alors het volgende:
Neem die Barcelona haters mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef alors het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef Happel het volgende:
[..]
[VBL Slowchat] #41: Littlerabbit, we miss you ;(
Leverkusen - Barcelona gezelligheidstopic.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef alors het volgende:
Verschrikkelijke zaadpot.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
Schakel net in, leuke wedstrijd of anti voetbal?
[Pasteitjes] Bayer Leverkusen - FC Barcelona #2quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef alors het volgende:
Het laatste zoals gebruikelijk bij Barcelona.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
Schakel net in, leuke wedstrijd of anti voetbal?
Wat verwacht jij eigenlijk van een voetbalwedstrijd?, het is toch ook mooi om te zien dat een tactisch plan van een trainer goed werkt, hier kunnen genoeg andere ploegen wel iets van leren.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:13 schreef Saekerhett het volgende:
Ik trek maar een biertje open, die kutduitsers verpesten mijn avond.
Dat anti voetbal komt is wat de tegenstander doet, niet barca... of wou je zeggen dat Utrecht tegen PSV ook zin had om te voetballen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het laatste zoals gebruikelijk bij Barcelona.
Anti voetbal.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het laatste zoals gebruikelijk bij Barcelona.
jij geniet hier met volle tuigen van? nog geen uitgespeelde aanval, noch kans.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:15 schreef kilozout het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk snappen de beide Barca haters er weer niks van.![]()
Eentje.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij geniet hier met volle tuigen van? nog geen uitgespeelde aanval, noch kans.
ben ik zo in slaap gesukkeld dat ik die dan juist heb gemistquote:
Ja, en waarom denk je dat 'ie vrij staatquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:16 schreef Saekerhett het volgende:
Stelletje blinde mongolen bij Barca, die Alves staat continu helemaal vrij op rechts
Kunnen er helemaal niks van idd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:16 schreef Saekerhett het volgende:
Stelletje blinde mongolen bij Barca, die Alves staat continu helemaal vrij op rechts
Speelt Bayer nou met 3 of 4 spitsen ?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Leverkusen daarentegen, briljant...
Hoe klinkt dat?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Schelvis. Spreekt referree op zijn Schots uit.²
Uhm Leverkusen is de enige die nog een beetje wil voetballen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat anti voetbal komt is wat de tegenstander doet, niet barca... of wou je zeggen dat Utrecht tegen PSV ook zin had om te voetballen?
Lijkt erop..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:17 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Speelt Bayer nou met 3 of 4 keepers?
Nee, Bender speelt bij Leverkusen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Speelt Bendtner bij Leverkussen?²
Sunderland toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Speelt Bendtner bij Leverkussen?²
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:19 schreef muzas het volgende:
Sinds ibi geblesseerd is gaat barca hard achteruit.
want ibi speelde ook elke wedstrijd, en dan ook de volledige 90 minutenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:19 schreef muzas het volgende:
Klopt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:19 schreef YazooW het volgende:
[..]
want ibi speelde ook elke wedstrijd, en dan ook de volledige 90 minuten
Juist niet, hij speelde erg weinig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:19 schreef YazooW het volgende:
[..]
want ibi speelde ook elke wedstrijd, en dan ook de volledige 90 minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel mij ook al op idd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:19 schreef muzas het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Juist niet, hij speelde erg weinig.²
Nog niet klaarkomen hoor.quote:
Neenee,dit ligt alleen aan Barca !!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:19 schreef Happel het volgende:
Het hele probleem met de knock-out fase. Barca hoeft niet, die maken het thuis wel af.
Oh god, daar heb je het ook weerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:21 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Neenee,dit ligt alleen aan Barca !!
Wat ben jij toch een verzuurd mannetje.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh god, daar heb je het ook weerJuist toen ik dacht dat het niveau niet lager kon.
Ik probeer het niveau van dit topic een beetje te verwoorden, aardig gelukt geloof ik...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh god, daar heb je het ook weerJuist toen ik dacht dat het niveau niet lager kon.
Die kan morgen zijn biezen pakken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:23 schreef speknek het volgende:
Gaf een NOS commentator daar nou toe dat Messi hands maakte?.
Ik snap hem ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:23 schreef YazooW het volgende:
Watskeburt eigenlijk met de TT... NOS in de Champions League?
Schelvecchio niet hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:23 schreef speknek het volgende:
Gaf een NOS commentator daar nou toe dat Messi hands maakte?.
Oorspronkelijke TS kun je wel raden denk ik?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:23 schreef YazooW het volgende:
Watskeburt eigenlijk met de TT... NOS in de Champions League?
In hun huidige doen hoeven ze echt niet aan te komen tegen Real. Maar ook niet tegen Arsenal of AC Milan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:19 schreef Happel het volgende:
Het hele probleem met de knock-out fase. Barca hoeft niet, die maken het thuis wel af.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oorspronkelijke TS kun je wel raden denk ik?
2-4-4 met vleugels... dat ze nog niet op 3-0 voor staan is een wonder.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:17 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Speelt Bayer nou met 3 of 4 spitsen ?
Ow wacht, ik verwar TS met OP... Tuurlijk weet ik wie je bedoeltquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:25 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee...
quote:
Jij bent 1 persoon geloof ik.quote:
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:26 schreef speknek het volgende:
Een steekpass door het midden en een langzame schuiver in de verre hoek. Barcelona, elke wedstrijd een nieuwe verrassing. HEEEERLIJK
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:26 schreef Saekerhett het volgende:
Godverdomme, 5 seconden weg om wat te zuipen te halen, scoren ze
Ze zijn er anders behoorlijke succesvol meequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:26 schreef speknek het volgende:
Een steekpass door het midden en een langzame schuiver in de verre hoek. Barcelona, elke wedstrijd een nieuwe verrassing. HEEEERLIJK
quote:
Salam alaikoum, kidair a sahbi.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:27 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ze zijn er anders behoorlijke succesvol mee
De laatste jaren dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
10 punten achterstand in de competitie.
Ja maar dat telt ineens nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jij met je competitie, El Clásico's gemist?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wordt nog wel goedgemaakt.quote:
Want alleen die telt?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij met je competitie, El Clásico's gemist?
prijzen op het eind tellen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:29 schreef Nober het volgende:
[..]
2 Barca, 1 Real.quote:
Ja, want zo ver staan ze achter in de CL.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:29 schreef kilozout het volgende:
Daar zijn ze weer met de 10 punten.
Enige wat ze als antwoord hebben.
nos zendt dit uit, dus mot ik kijken want heb alleen de nos.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:30 schreef Muto het volgende:
Al die Barca-haters
Jullie hoeven niet te kijken.
Dus alles wat de NOS uitzendt moet je kijken?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nos zendt dit uit, dus mot ik kijken want heb alleen de nos.
iddquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:31 schreef Caland het volgende:
MESSIII MESSIIIII, wat mooi er gebeurt altijd wat
Staan 3 man vrij en hij zoekt weer de drukte op.
quote:
Het draait toch ook allemaal om de competitie, zieltje.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja.. na een tijdje gaan ze met 2/3 man verdedigen op Messi, dan moet je juist die bal afgeven want dan komen er andere vrij.. maar neequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:31 schreef Caland het volgende:
MESSIII MESSIIIII, wat mooi er gebeurt altijd wat
Staan 3 man vrij en hij zoekt weer de drukte op.
Leverkusen overklaste Barcelona en dan valt ie aan de andere kant, zul je altijd zien.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:32 schreef Piebe het volgende:
Kijken wat de nuchtere genuanceerde analisten van de NOS zeggen.
Emile hatersquote:PBG @Marra_Muzo
Reply
Retweet
Favorite
· Open
kanker emiel schelvis ga ga op een glijbaan staan en glij in de billen van barca mpp kaasje
Nogmaals, erg knap dat je over 38 wedstrijden (waarvan 2 tegen dé rivaal) van Barcelona wint na drie seizoenen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het draait toch ook allemaal om de competitie, zieltje.
Ga jij nou bepalen wat ik wel of niet kijk?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:30 schreef Muto het volgende:
Al die Barca-haters
Jullie hoeven niet te kijken.
Hij bepaalt toch nergers?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ga jij nou bepalen wat ik wel of niet kijk?
Huh? Ik volg je niet helemaalquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Nogmaals, erg knap dat je over 38 wedstrijden (waarvan 2 tegen dé rivaal) van Barcelona wint na drie seizoenen.
Ja, dat doet hij. Ga wat anders kijken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar wordt jij nou blij van?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgen ze al pratend een seksueel hoogtepunt over het rondgetik, dat bij iedere andere club besluiteloos en eindeloos rondbreiend zou worden genoemd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Leverkusen overklaste Barcelona en dan valt ie aan de andere kant, zul je altijd zien.
ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Dus alles wat de NOS uitzendt moet je kijken?
Nee, maar als je er geen fuck aan vindt, dan kijk je toch niet? Ik bedoel, ik heb nog nooit GTST gezien. Maar misschien ben je groot fan van Leverkusen. Maar het alleen kijken om Barcelona af te zeiken, is sneu.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
quote:
Ik heb ook een bloedhekel aan GTST, maar kijk het wel om alleen maar af te zeiken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, maar als je er geen fuck aan vindt, dan kijk je toch niet? Ik bedoel, ik heb nog nooit GTST gezien. Maar misschien ben je groot fan van Leverkusen. Maar het alleen kijken om Barcelona af te zeiken, is sneu.
Idd we kijken in de hoop dat ze es een keer op de bek gaan, niet eens zo zeer vanwege Barcelona zelf, maar om al die billenkruipertjes hier en bij NOS verdrietig te zien zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:37 schreef Nober het volgende:
Zelfs Sport1 heeft reclame, en daar betaal je dus voor!
Jij vind het een geweldige wedstrijd dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, maar als je er geen fuck aan vindt, dan kijk je toch niet? Ik bedoel, ik heb nog nooit GTST gezien. Maar misschien ben je groot fan van Leverkusen. Maar het alleen kijken om Barcelona af te zeiken, is sneu.
Grappig, dat is met deze persoon bijna elke wedstrijd van Barca.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Zielig dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:36 schreef Piebe het volgende:
[..]
Idd we kijken in de hoop dat ze es een keer op de bek gaan, niet eens zo zeer vanwege Barcelona zelf, maar om al die billenkruipertjes hier en bij NOS verdrietig te zien zijn.
Het is ook antivoetbal manquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:39 schreef mrstylo het volgende:
Weer anti voetbal gezeik.
Moeten ze aanvallen en Barca alles laten doen?
NOS=shit!
Het is ook gewoon anti voetbal.. maar wat moeten die ploegen anders? Anders ga je met 0-5 op je bek.. maarja ik zou zeggen in de CL, je maakt toch geen kans uit bij Barca dus ga hier lekker proberen te voetballen..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:39 schreef mrstylo het volgende:
NOS=shit!
Geweldig!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:41 schreef Smoofie het volgende:
Hoe is de wedstrijd, kom net pas thuis.
Zeer saai.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:41 schreef Smoofie het volgende:
Oh je bedoelde Barca.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:41 schreef Smoofie het volgende:
Barca duidelijk beter, Bayer antivoetbalt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:41 schreef Smoofie het volgende:
Ligt eraan ben je voor of tegen Barcelona/NOS.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:41 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk dat Leverkusen het niet echt verkeerd doet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:39 schreef mrstylo het volgende:
NOS=shit!
Het is wel een feit dat de Barca verdediging de achilleshiel is mits ze flink onder druk gezet worden. Dus wat meer aanvallers en hen agressief druk laten zetten kan Barca in deze vorm uit balans brengen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:39 schreef mrstylo het volgende:
NOS=shit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |