Hier ookquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht Nico Dijkshoorn te zien zitten
Maar is dat nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:01 schreef S0nic het volgende:
[..]
Speelt toch altijd als buitenspeler daar?
Voor het schoonmaken van de schoenen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:01 schreef jepperdeprep het volgende:
Barcelona zou een speler als Boerrigter wel kunnen gebruiken.
De mods hier ook niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jullie kennen Rudi niet natuurlijk?
Meer zelfsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Barca is Xavi en Iniesta, de rest is vervangbaar. Messi is veel minder belangrijk denk ik. Als je daar verse Robben zet doet hij hetzelfde me dunkt.²
Nog 0-0.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik vind er geen zak aan tot dusverre.
Als Robben niet zo vaak geblesseerd zou zijn dan was hij beter dan Messiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Barca is Xavi en Iniesta, de rest is vervangbaar. Messi is veel minder belangrijk denk ik. Als je daar verse Robben zet doet hij hetzelfde me dunkt.²
Real Madrid kan trouwens beter Boerrigter op de plek van C. Ronaldo zetten, veel meer dreigingquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor het schoonmaken van de schoenen?
Messi is alleen minder selfish (zoutvis), dat pleit voor hem.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Als Robben niet zo vaak geblesseerd zou zijn dan was hij beter dan Messi
Voor blessures jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Real Madrid kan trouwens beter Boerrigter op de plek van C. Ronaldo zetten, veel meer dreiging
Als hij dat had gedaan had hij ook een elleboogstoot er bij gegeven en even in de linkerzak geknepen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef Luckypenguin het volgende:
Hmm als Pepe dat doet is het een moord aanslag.
Manchester Unitedquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
Benieuwd hoe vaak die commentator nog gaat klaarkomen op dat nutteloze getik van Barcelona. Doe mij dan maar het snelle effectieve voetbal van Real. Als ik toch een keuze tussen die twee pauperclubs moet maken.
Idd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
Benieuwd hoe vaak die commentator nog gaat klaarkomen op dat nutteloze getik van Barcelona. Doe mij dan maar het snelle effectieve voetbal van Real. Als ik toch een keuze tussen die twee pauperclubs moet maken.
Iniesta heeft een cartoonkopquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind Puyol altijd als een bouvier kijken.²
Sssst dat mag je niet zeggen..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
Heb je ook een rechterzak dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als hij dat had gedaan had hij ook een elleboogstoot er bij gegeven en even in de linkerzak geknepen.
Klopt. Maar goed, dat kan je er wel instampen lijkt mequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Messi is alleen minder selfish (zoutvis), dat pleit voor hem.²
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:06 schreef Zilverloo het volgende:
Weet iemand hoe spannend Lyon - APOEL is? :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Niet zo spannend als ajax - apoelquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:06 schreef Zilverloo het volgende:
Als het net zo genieten geblazen is als de vorige CL wedstrijd van Lyon ga ik zo zappenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:06 schreef Zilverloo het volgende:
Je zal maar in het stadion zitten en dan dit moeten zien, Leverkusen in z'n achteruit en maar verdedigen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:06 schreef speknek het volgende:
Lelijk kluitjesvoetbal weer de hele tijd, bij middelbareschoolvoetbal kwam er nog meer strategie bij het spel kijken. Ik hoop dat Leverkusen wint en die Barcelonafarce snel over is
(een mens kan dromen)
Heldquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:06 schreef Wrijfhout het volgende:
messi gaf een no look pass en die commentator zegt er niet eens wat over?![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:06 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8-0, Ajax heeft APOEL omgekocht.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:06 schreef Zilverloo het volgende:
En ook maar 1 halve kans, lekker productief.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:07 schreef napoleonfour het volgende:
u ziet het, zoveel % en nog steeds geen goal.
Omgekocht dat ze verliezen?quote:
Inderdaad, dan zegt balbezit lekker veelquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:08 schreef Doublepain het volgende:
Tik tik tik, o kut geen gaatje, naar achteren tik tik tik,
Gewoon kansloos als Leverkusen zo blijft doorgaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:08 schreef jepperdeprep het volgende:
Verschrikkelijk om tegen zo een verdedigend ingestelde ploeg te spelen.
quote:
Ja ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:11 schreef tochweerhenk het volgende:
Saaie wedstrijd tot nu toe.
Hoop dat iemand dit leest voordat hij weg is.
Komt er.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef alors het volgende:
Kan er anders niet een topic in ONZ komen waar die gezellige onzin wel is toegestaan?
[VBL Slowchat] #41: Littlerabbit, we miss you ;(quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef alors het volgende:
Kan er anders niet een topic in ONZ komen waar die gezellige onzin wel is toegestaan?
Ga jij lekker naar CUL ofzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef alors het volgende:
Neem die Barcelona haters mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef alors het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef Happel het volgende:
[..]
[VBL Slowchat] #41: Littlerabbit, we miss you ;(
Leverkusen - Barcelona gezelligheidstopic.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef alors het volgende:
Verschrikkelijke zaadpot.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
Schakel net in, leuke wedstrijd of anti voetbal?
[Pasteitjes] Bayer Leverkusen - FC Barcelona #2quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef alors het volgende:
Het laatste zoals gebruikelijk bij Barcelona.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
Schakel net in, leuke wedstrijd of anti voetbal?
Wat verwacht jij eigenlijk van een voetbalwedstrijd?, het is toch ook mooi om te zien dat een tactisch plan van een trainer goed werkt, hier kunnen genoeg andere ploegen wel iets van leren.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:13 schreef Saekerhett het volgende:
Ik trek maar een biertje open, die kutduitsers verpesten mijn avond.
Dat anti voetbal komt is wat de tegenstander doet, niet barca... of wou je zeggen dat Utrecht tegen PSV ook zin had om te voetballen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het laatste zoals gebruikelijk bij Barcelona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |