Ik probeer het niveau van dit topic een beetje te verwoorden, aardig gelukt geloof ik...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh god, daar heb je het ook weerJuist toen ik dacht dat het niveau niet lager kon.
Die kan morgen zijn biezen pakken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:23 schreef speknek het volgende:
Gaf een NOS commentator daar nou toe dat Messi hands maakte?.
Ik snap hem ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:23 schreef YazooW het volgende:
Watskeburt eigenlijk met de TT... NOS in de Champions League?
Schelvecchio niet hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:23 schreef speknek het volgende:
Gaf een NOS commentator daar nou toe dat Messi hands maakte?.
Oorspronkelijke TS kun je wel raden denk ik?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:23 schreef YazooW het volgende:
Watskeburt eigenlijk met de TT... NOS in de Champions League?
In hun huidige doen hoeven ze echt niet aan te komen tegen Real. Maar ook niet tegen Arsenal of AC Milan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:19 schreef Happel het volgende:
Het hele probleem met de knock-out fase. Barca hoeft niet, die maken het thuis wel af.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oorspronkelijke TS kun je wel raden denk ik?
2-4-4 met vleugels... dat ze nog niet op 3-0 voor staan is een wonder.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:17 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Speelt Bayer nou met 3 of 4 spitsen ?
Ow wacht, ik verwar TS met OP... Tuurlijk weet ik wie je bedoeltquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:25 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |