quote:
Ik heb ook een bloedhekel aan GTST, maar kijk het wel om alleen maar af te zeiken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, maar als je er geen fuck aan vindt, dan kijk je toch niet? Ik bedoel, ik heb nog nooit GTST gezien. Maar misschien ben je groot fan van Leverkusen. Maar het alleen kijken om Barcelona af te zeiken, is sneu.
Idd we kijken in de hoop dat ze es een keer op de bek gaan, niet eens zo zeer vanwege Barcelona zelf, maar om al die billenkruipertjes hier en bij NOS verdrietig te zien zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ga jij nou bepalen wat ik wel of niet kijk?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:37 schreef Nober het volgende:
Zelfs Sport1 heeft reclame, en daar betaal je dus voor!
Jij vind het een geweldige wedstrijd dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, maar als je er geen fuck aan vindt, dan kijk je toch niet? Ik bedoel, ik heb nog nooit GTST gezien. Maar misschien ben je groot fan van Leverkusen. Maar het alleen kijken om Barcelona af te zeiken, is sneu.
Grappig, dat is met deze persoon bijna elke wedstrijd van Barca.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Zielig dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:36 schreef Piebe het volgende:
[..]
Idd we kijken in de hoop dat ze es een keer op de bek gaan, niet eens zo zeer vanwege Barcelona zelf, maar om al die billenkruipertjes hier en bij NOS verdrietig te zien zijn.
Het is ook antivoetbal manquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:39 schreef mrstylo het volgende:
Weer anti voetbal gezeik.
Moeten ze aanvallen en Barca alles laten doen?
NOS=shit!
Het is ook gewoon anti voetbal.. maar wat moeten die ploegen anders? Anders ga je met 0-5 op je bek.. maarja ik zou zeggen in de CL, je maakt toch geen kans uit bij Barca dus ga hier lekker proberen te voetballen..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:39 schreef mrstylo het volgende:
NOS=shit!
Geweldig!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:41 schreef Smoofie het volgende:
Hoe is de wedstrijd, kom net pas thuis.
Zeer saai.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:41 schreef Smoofie het volgende:
Oh je bedoelde Barca.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:41 schreef Smoofie het volgende:
Barca duidelijk beter, Bayer antivoetbalt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:41 schreef Smoofie het volgende:
Ligt eraan ben je voor of tegen Barcelona/NOS.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:41 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk dat Leverkusen het niet echt verkeerd doet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:39 schreef mrstylo het volgende:
NOS=shit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |