Hihi jij stond op de verkeerde plekken.quote:
Buiten bedoel je? Ja klopt! Sfeer was erg goed te doen. Geluid was alleen om te huilen. etc.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hihi jij stond op de verkeerde plekken.
Early had heerlijkste sfeer ooit
Was jij ook al om 3 uur naar huis of zo?quote:
Jullie wel de eindshow gezien?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Was jij ook al om 3 uur naar huis of zo?
Ik zag jou aan het begin van de avond ergens staan, maar daarna heb ik je nergens meer gezien.
Die eindshow was echt vet man.
Vriendin van ons ging 3.15 weg en ze wou ons wel thuisbrengen met de auto. Vond het wel prima. Was gezellig met de vele bekenden, qua inhoud verder heel matig...quote:Op maandag 20 februari 2012 12:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Was jij ook al om 3 uur naar huis of zo?
Ik zag jou aan het begin van de avond ergens staan, maar daarna heb ik je nergens meer gezien.
Die eindshow was echt vet man.
Op HardClassics draaide suh al1 maar oude onbekende liedjes waar niemant ooid van heeft gehoordt :Squote:Op maandag 20 februari 2012 12:34 schreef haakon het volgende:
Gister werd Wake Up gedraaidWat een feest!
Nee helaas.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Jullie wel de eindshow gezien?
Kon er niets aan doen!quote:Op maandag 20 februari 2012 12:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ben wel blij dat ik normaal gesproken geen lekker wijf ben, veel losse handjes daar.
Nog bedankt voor het losmaken van mn handboeienquote:
Klopt, maar wel een prima plaats om de drukte van de tenten te ontvluchten!quote:Op zondag 19 februari 2012 23:28 schreef haakon het volgende:
[..]
Buiten bedoel je? Ja klopt! Sfeer was erg goed te doen. Geluid was alleen om te huilen. etc.
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:36 schreef haakon het volgende:
http://www63.zippyshare.com/v/3844136/file.html
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:37 schreef Baronpilsener het volgende:
C-C-C-Combobreaker!! Spam een ander topic vol..
die heb ik dus ook flink vaak voorbij horen komen, lekker stampen bij de optochtquote:Op maandag 20 februari 2012 12:34 schreef haakon het volgende:
Gister werd Wake Up gedraaidWat een feest!
en die heb ik dus gisteren ook nog gehoord, ben natuurlijk ook wel even losgegaanquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:13 schreef T-Force het volgende:
Real-life-trollen met em-dee-em-aa, 16meter![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:36 schreef haakon het volgende:
http://www63.zippyshare.com/v/3844136/file.html
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
kkdronke na carnafal in oeteldonk Alphaverb_&_Intractable_One_present_AVIOCD01
uitverkochtuitvefirnchotkuitverochooooooooooooh
def kon 4
3
2
bieieieheieeeeh oeeeeh def kon 1 boaaaaaaaaaaaah ah ah aaaaaah
satrt rocking da bplaceoee oeeh waahwahwah
Dat maakte me nieuwsgierig rofl!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
def kon 4
3
2
twitter:MCDV8 twitterde op maandag 20-02-2012 om 22:05:12#canravla wordt me na driegaden tcoh teveeeel. reageer retweet
Keurig!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
def kon 4
3
2
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:21 schreef Baronpilsener het volgende:
Zo te zien is het weer carnaval
DV8 kan er ook wat van:twitter:MCDV8 twitterde op maandag 20-02-2012 om 22:05:12#canravla wordt me na driegaden tcoh teveeeel. reageer retweet
Jankertquote:Op maandag 20 februari 2012 18:37 schreef Baronpilsener het volgende:
C-C-C-Combobreaker!! Spam een ander topic vol..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |