Hihi jij stond op de verkeerde plekken.quote:
Buiten bedoel je? Ja klopt! Sfeer was erg goed te doen. Geluid was alleen om te huilen. etc.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hihi jij stond op de verkeerde plekken.
Early had heerlijkste sfeer ooit
Was jij ook al om 3 uur naar huis of zo?quote:
Jullie wel de eindshow gezien?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Was jij ook al om 3 uur naar huis of zo?
Ik zag jou aan het begin van de avond ergens staan, maar daarna heb ik je nergens meer gezien.
Die eindshow was echt vet man.
Vriendin van ons ging 3.15 weg en ze wou ons wel thuisbrengen met de auto. Vond het wel prima. Was gezellig met de vele bekenden, qua inhoud verder heel matig...quote:Op maandag 20 februari 2012 12:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Was jij ook al om 3 uur naar huis of zo?
Ik zag jou aan het begin van de avond ergens staan, maar daarna heb ik je nergens meer gezien.
Die eindshow was echt vet man.
Op HardClassics draaide suh al1 maar oude onbekende liedjes waar niemant ooid van heeft gehoordt :Squote:Op maandag 20 februari 2012 12:34 schreef haakon het volgende:
Gister werd Wake Up gedraaidWat een feest!
Nee helaas.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Jullie wel de eindshow gezien?
Kon er niets aan doen!quote:Op maandag 20 februari 2012 12:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ben wel blij dat ik normaal gesproken geen lekker wijf ben, veel losse handjes daar.
Nog bedankt voor het losmaken van mn handboeienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |