Ik wist het wel! Zo'n supervette track. Ik ben benieuwd of deze nog overtroffen wordt in 2012. It's What We Are werd ook niet overtroffen in 2011. Geck-o is gewoon by far de meest innovatieve producer in de scenequote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben verslaafd aan de TT
Wat een heldentrack
Helaas ben ik het met je eens. De vorige release van D&R vond ik ook niet vet. Daarvoor alles wel!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:20 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik vind die Degos & Re-Done op zijn vriendelijkst gezegd heel erg teleurstellend..
Het belangrijkste woord van de laatste tijd in deze scene....quote:
Krijgen we dat weer, en dan plaats je er tracks bij van notabene Brennan Heart & Neilio om je stelling te ondersteunen! Zo kan je de scene altijd wel teleurstellend noemenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Het belangrijkste woord van de laatste tijd in deze scene....
Wat is er mis met G4H - The Cycle?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:56 schreef 16meter het volgende:
xxlerator anthem () en gunz for hire... dat outlander nummer (nooit van gehoord) met verschrikkelijke kicks.. not sure if srs?
ik denk dat je speciaal hiervoor een h4l tatoo heb laten zetten voor je henk van ingrid kostuumquote:
Je kan toch wel (letterlijk) een tipje van de sluier oplichten?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:30 schreef 16meter het volgende:
zou kunnen, want die kan ik goed hebben, maar vandaag niet.
Niet eens een Music Made Addict tattoo?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:30 schreef mstx het volgende:
[..]
ik denk dat je speciaal hiervoor een h4l tatoo heb laten zetten voor je henk van ingrid kostuum
Gaat hij als gesluierde moslima?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Je kan toch wel (letterlijk) een tipje van de sluier oplichten?
dat kan ook dat is ook een goeie henk en ingrid housenummerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:33 schreef StM het volgende:
[..]
Niet eens een Music Made Addict tattoo?
7:00quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:36 schreef 16meter het volgende:
ok ok boys heel leuk allemaal maar om ff ontopic te blijve
nieuwste filmpje van doctor zot in amerika
x2!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:03 schreef Sc0tTy het volgende:
Jongens veel plezier op Hard Classics... Doe er een stampje tussendoor van mij
X3quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:03 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik weet waaromquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:40 schreef mstx het volgende:
[..]
7:00
Blijft een lekker nummer (en nu troll ik niet). Helaas vindt het publiek dat zo te zien niet.
4x!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:03 schreef Sc0tTy het volgende:
heldquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:28 schreef T-Force het volgende:
Net binnen, helemaal niemand verkleedBehalve wij natuurlijk.
Goeie publiekquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:36 schreef 16meter het volgende:
ok ok boys heel leuk allemaal maar om ff ontopic te blijve
nieuwste filmpje van doctor zot in amerika
Dit maakt het niet veel beter hoor....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:46 schreef eQuaL het volgende:
Ik vind de TT niet zo bijzonder eigenlijk, doet me in elk geval helemaal niets.
Die 2 van Degos & Re-done ook niet echt bijzonder, maar om het nou teleurstellend te noemen? Wat had je er dan van verwacht? Vind het geen vervelende tracks om aan te horen.
[..]
Krijgen we dat weer, en dan plaats je er tracks bij van notabene Brennan Heart & Neilio om je stelling te ondersteunen! Zo kan je de scene altijd wel teleurstellend noemen
Even wat releases van afgelopen paar maanden, om aan te tonen hoe teleurstellend de scene tegenwoordig is:
twitter:Theracords twitterde op zondag 19-02-2012 om 10:14:04Hahahah best b-day present everrrrr
Happy Birthday DJ Thera :D (Made by Yuna-X & Phrantic) by Yuna-X reageer retweet
x2quote:
x3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |