Hihi jij stond op de verkeerde plekken.quote:
Buiten bedoel je? Ja klopt! Sfeer was erg goed te doen. Geluid was alleen om te huilen. etc.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hihi jij stond op de verkeerde plekken.
Early had heerlijkste sfeer ooit
Was jij ook al om 3 uur naar huis of zo?quote:
Jullie wel de eindshow gezien?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Was jij ook al om 3 uur naar huis of zo?
Ik zag jou aan het begin van de avond ergens staan, maar daarna heb ik je nergens meer gezien.
Die eindshow was echt vet man.
Vriendin van ons ging 3.15 weg en ze wou ons wel thuisbrengen met de auto. Vond het wel prima. Was gezellig met de vele bekenden, qua inhoud verder heel matig...quote:Op maandag 20 februari 2012 12:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Was jij ook al om 3 uur naar huis of zo?
Ik zag jou aan het begin van de avond ergens staan, maar daarna heb ik je nergens meer gezien.
Die eindshow was echt vet man.
Op HardClassics draaide suh al1 maar oude onbekende liedjes waar niemant ooid van heeft gehoordt :Squote:Op maandag 20 februari 2012 12:34 schreef haakon het volgende:
Gister werd Wake Up gedraaidWat een feest!
Nee helaas.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Jullie wel de eindshow gezien?
Kon er niets aan doen!quote:Op maandag 20 februari 2012 12:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ben wel blij dat ik normaal gesproken geen lekker wijf ben, veel losse handjes daar.
Nog bedankt voor het losmaken van mn handboeienquote:
Klopt, maar wel een prima plaats om de drukte van de tenten te ontvluchten!quote:Op zondag 19 februari 2012 23:28 schreef haakon het volgende:
[..]
Buiten bedoel je? Ja klopt! Sfeer was erg goed te doen. Geluid was alleen om te huilen. etc.
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:36 schreef haakon het volgende:
http://www63.zippyshare.com/v/3844136/file.html
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:37 schreef Baronpilsener het volgende:
C-C-C-Combobreaker!! Spam een ander topic vol..
die heb ik dus ook flink vaak voorbij horen komen, lekker stampen bij de optochtquote:Op maandag 20 februari 2012 12:34 schreef haakon het volgende:
Gister werd Wake Up gedraaidWat een feest!
en die heb ik dus gisteren ook nog gehoord, ben natuurlijk ook wel even losgegaanquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:13 schreef T-Force het volgende:
Real-life-trollen met em-dee-em-aa, 16meter![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:36 schreef haakon het volgende:
http://www63.zippyshare.com/v/3844136/file.html
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
kkdronke na carnafal in oeteldonk Alphaverb_&_Intractable_One_present_AVIOCD01
uitverkochtuitvefirnchotkuitverochooooooooooooh
def kon 4
3
2
bieieieheieeeeh oeeeeh def kon 1 boaaaaaaaaaaaah ah ah aaaaaah
satrt rocking da bplaceoee oeeh waahwahwah
Dat maakte me nieuwsgierig rofl!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
def kon 4
3
2
twitter:MCDV8 twitterde op maandag 20-02-2012 om 22:05:12#canravla wordt me na driegaden tcoh teveeeel. reageer retweet
Keurig!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
def kon 4
3
2
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:21 schreef Baronpilsener het volgende:
Zo te zien is het weer carnaval
DV8 kan er ook wat van:twitter:MCDV8 twitterde op maandag 20-02-2012 om 22:05:12#canravla wordt me na driegaden tcoh teveeeel. reageer retweet
Jankertquote:Op maandag 20 februari 2012 18:37 schreef Baronpilsener het volgende:
C-C-C-Combobreaker!! Spam een ander topic vol..
quote:
quote:Here you are my tracklist @ Hardclassics (I'm not 100% sure about the order 'cause i had too much pampero cola):
Ultrasonic - Bass mtfk
Dj Activator - The bass be louder
Psycho brothers - Chainsaw massacre (Dj Activator rmx)
Stefano Bonato - Magik Vision (Dj Activator rmx)
Ultrasonic - I wanna get down
Dj Activator vs Overdrive - The noise of ACT
Chriss kolle - No fear (Ultrasonic rmx)
Spy-kore - Pupils
Mauro monaci - This is stile duro (Dj Activator rmx)
Dj Act - Qt13
Dj Jones & Tommy V - Technotic (Dj Activator rmx)
Dj Act vs Dj Mani - We are the bass
Coca - Extreme voice
Ultrasonic - Ultrabass
Dj Activator - The head busser
Cheers!
Dag 2:quote:Op maandag 20 februari 2012 16:06 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar dag 1![]()
Als dag 2 Thera en Alphaverb heeft
Samen met Tatanka overigens. Geinige zet. Geck-o had het er ook al over op XQ NC.quote:
For realquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef ElDani het volgende:
Samen met Tatanka overigens. Geinige zet. Geck-o had het er ook al over op XQ NC.
Zin in!!! Lekker Early Hardstyle pompen en opbouwen naar 2008. Misschien nog een 2010/2011 plaatjequote:
hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:13 schreef T-Force het volgende:
Ik vond Hardclassics helemaal geweldig tot Zany & Pavo. Deze 2 clowns (die niet eens verkleed waren) wisten het hele feestje dood te draaien
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:23 schreef Krulliewullie het volgende:
en nu heerlijk Scope DJ - Lockdown!
Nog nooit gezien op kleinere feesten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:45 schreef Ontime het volgende:
Ik ga er vanuit dat deze ook nog op andere grote hardstyle feesten te koop zijn, maar nu is mij vraag of deze ook op kleinere feesten te koop zijn, en zo ja, welke dan?
Hoe wist jij dat wij op fok zaten:P?quote:Op zondag 19 februari 2012 06:53 schreef mstx het volgende:
Hardclassics was top
Positief:
+ goeien nrs
+ leuke sfeer
+ verklede fokkers (als enige ja)
Minpuntjes:
- pavo en zany hitparade
- vechtpartij bij de bar
- agressieve negert die buiten met fietsketting stond te zwaaien
ik laat altyd van die neppe tatoes van defcon enzo op me borst zetten heb me shirt tog altyd uit omdat het zo warm is lolquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:05 schreef 16meter het volgende:
kun je drage op feeste![]()
zelf heb ik:
-harsdtyle waaier
-van die lichtgevende stokkies doe ik om me polse
-shirt van "SHOWTEK" met text "fuck the systerm"
-plakplaatjes HARDSTYLE MY STYLE (doe ik altyd op na feeste)
zou graag ook meer accensoires kopen ma weet nie waar te verkryge
bij meer info mag je me pmertje sture
gr gr
die dus echt leipquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:00 schreef mstx het volgende:
[..]
Nog nooit gezien op kleinere feesten.
P.S. Op grote feesten kun je ook hardstyle neptattoos laten zetten, dan ben je pas helemaal de shit
Just as easyquote:Op woensdag 22 februari 2012 03:15 schreef RickoKun het volgende:
Tvp voor morgen als ik cd moet branden met allemaal bazen tracks en jullie gaan mij daarmee helpen.
Ik zeg alvast The Prophecy (die van climax), Cocaine bar LSD island (jwz oldschool), wat pavo, donkeyrollers (ik ken alleen nog maar oude dj's, heb de laatste tijd niet veel meer hiermee bezig gehoudon)
quote:Wie wil er alvast een voorproefje op de line up die begin maart bekend wordt gemaakt? Eerste naam voor Beat the Bridge: D-Block & S-te-Fan!
quote:
Hun set was op hardbass goed te verhappen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:26 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]![]()
![]()
Om een beetje te compenseren:
To drop bottom...without bottoming out!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een kutfeest heb je dan zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door robuust89 op 22-02-2012 11:09:28 ]Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Ondanks sound of the thunder niks mis het met setje. Mede doordat ik ze al een tijdje niet gehoord had. En zeker na die bagger saaie set van rood (leuk om thuis te luisteren, maar in de zaal was dit boring as hell) was dit even een verademing.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:55 schreef Baronpilsener het volgende:
Shiverz is overplayed, anger en IOW zijn wel vet.. Maar ik verwacht meer zo'n setje van ze:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een kutfeest heb je dan zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een kutfeest heb je dan zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Vind je mn nieuwe niet leukquote:
Ik vond dat een zeer fijn setje, echt wel fijn hoor, je moet alleen wel weten wat je krijgt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:55 schreef Baronpilsener het volgende:
Shiverz is overplayed, anger en IOW zijn wel vet.. Maar ik verwacht meer zo'n setje van ze:
![]()
![]()
Cool!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:49 schreef StM het volgende:
Activator zn set is vrijgegeven!
http://www52.zippyshare.com/v/31365888/file.html
Toyax set : http://www2.zippyshare.com/v/85982370/file.html
Coldfusion set : http://www56.zippyshare.com/v/85788891/file.html
Luna set: http://www23.zippyshare.com/v/24206995/file.html
Isaac mag niet vrijgegeven wordenPila is nog niet bekend
Triangle of Life?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
Zin in!!! Lekker Early Hardstyle pompen en opbouwen naar 2008. Misschien nog een 2010/2011 plaatje
Die van COLDfusion wel ja..quote:
Op woensdag 22 februari 2012 18:38 schreef SjaakKlapkaak het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |