Maar bij hem lukt het bijna altijd. Alleen daarna moet elke keer huilenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doet Mano 20 keer per wedstrijd
Geen idee, stonden ze al.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:17 schreef rubbereend het volgende:
waarom staan diefoto's in een spoiler?
Ik dacht dat mensen het gaan aanvullen. Dat je dan veel moet scrollen, maar blijkbaar heeft niemand er zin inquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:17 schreef rubbereend het volgende:
waarom staan diefoto's in een spoiler?
Ben er net mee bezigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen het gaan aanvullen. Dat je dan veel moet scrollen, maar blijkbaar heeft niemand er zin in
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen het gaan aanvullen. Dat je dan veel moet scrollen, maar blijkbaar heeft niemand er zin in
quote:
Waarom moeten iPhonebezitters altijd zo nadrukkelijk aangeven dat ze een iPhone hebben?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu moet ik wel veel scrollen met mijn iphone, maar het is het waard
sowieso mobiel gezeikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom moeten iPhonebezitters altijd zo nadrukkelijk aangeven dat ze een iPhone hebben?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sowieso mobiel gezeikals je zo nodig op je telefoontje wil kutten dan moet je niet klagen
Je wil niet weten hoe duur mijn IPHONE 4!!! wasquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom moeten iPhonebezitters altijd zo nadrukkelijk aangeven dat ze een iPhone hebben?
Nee, inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe duur mijn IPHONE 4!!! was
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe duur mijn IPHONE 4!!! was
quote:
Waarom in vredesnaam zoveel voor een fucking telefoon betalen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zal ik je ook niet zeggen dat hij rond de 700 was
De hype en apps. Tjahquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam zoveel voor een fucking telefoon betalen?
Eens.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja, iig beter dan een sletberry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |