quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik heb er geen vooroordelen over.
Mee eens.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:13 schreef regularjoeback het volgende:
Geen enkele. Ik heb veel Joodse vrienden en vriendinnen en ze behoren tot de aardigste mensen die ik heb mogen kenenn. Tevens hebben we qua cultuur veel gemeen (ik ben een Iraniër) en dat maakt de band (ondanks de huidige Iraanse overheid die fel antisemitisch is) sterk. Vooroordelen over Joden zijn het resultaat van onwetendheid.
Wtf die hebben niet eens een eigen land? Ga eerst eens meer research doen voordat je hier een brok stront neerpleurt wat jij een post noemt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Hun land? HUN LAND? Man, die hebben niet eens een eigen land
Die mensen in Libië noem je soldaten?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:22 schreef Truffelvarken het volgende:
Als een Israëlische soldaat zijn geweer afschiet is het gebeurt met zijn tegenstander. Als een Arabische soldaat schiet doet hij zijn ogen dicht of zijn kogels zijn op, doordat hij schreeuwend in de lucht heeft geschoten.
Ik heb met verbazing naar de reportages in Libië gekeken maar ik kreeg wel een idee waarom die paar Joden altijd hun oorlogen winnen.
Nee, ze lokken het zelf uit door hun duivelse voorkomen, gierige aard en achterbakse complotten. Het is wel duidelijk dat jij er veel kaas van hebt gegeten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:50 schreef Leipo666 het volgende:
dat ze al eeuwen lang het pispaaltje zijn waar ze ook maar zijn, maar het kan natuurlijk echt niet aan henzelf liggen
Kunnen joden in bijvoorbeeld Nederland dan verantwoordelijk worden gehouden voor het handelen van de staat Israël?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:21 schreef killfrenzy het volgende:
Ze lokken het i.i.g wel nu uit met de praktijken van Israel. En dan heb ik het niet over alle joden maar de Israel-steuners (wat bijna alle joden zijn).
Absoluut niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:26 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kunnen joden in bijvoorbeeld Nederland dan verantwoordelijk worden gehouden voor het handelen van de staat Israël?
Waarom beweer je dan dat bijna alle joden meehelpen aan het praktiseren van die ''foute'' praktijken van Israël? Je zegt toch zelf dat Nederlandse joden niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden?quote:
Doe ik niet (of je hebt het verkeerd begrepen of ik ben onduidelijk geweest).quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom beweer je dan dat bijna alle joden meehelpen aan het praktiseren van die ''foute'' praktijken van Israël? Je zegt toch zelf dat Nederlandse joden niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden?
Wat bedoel je dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:45 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Doe ik niet (of je hebt het verkeerd begrepen of ik ben onduidelijk geweest).
Dat er niks mis is met de gewone jood. Behalve dat ik de Israëliër niet uit kan staan. Ongeveer.quote:
Maar hoezo dan? Waarom generaliseer je alle Israëliers?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:53 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Dat er niks mis is met de gewone jood. Behalve dat ik de Israëliër niet uit kan staan. Ongeveer.
Per definitie wonen en 'meedoen' in een staat dat onschuldige mensen slacht en ontelbaar andere praktijken uitvoert vind ik reden genoeg.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar hoezo dan? Waarom generaliseer je alle Israëliers?
Ik heb ze ook meegemaakt namelijk. Mijn familie is 3/4 Israëli.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:00 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Per definitie wonen en 'meedoen' in een staat dat onschuldige mensen slacht en ontelbaar andere praktijken uitvoert vind ik reden genoeg.
Ik heb ze meegemaakt, misschien daarom.
Tot de dag dat Israel haar kolonie vernietigt en de grenzen respecteert, zal ik dat ook doen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook meegemaakt namelijk. Mijn familie is 3/4 Israëli.
De reactie die hier stond was bedoeld voor die frenzy extremist / Israël & Joden hater.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ze lokken het zelf uit door hun duivelse voorkomen, gierige aard en achterbakse complotten. Het is wel duidelijk dat jij er veel kaas van hebt gegeten.
Dus iedereen moet maar verhuizen? Hoe stel je je dat voor?quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:00 schreef killfrenzy het volgende:
Per definitie wonen en 'meedoen' in een staat dat onschuldige mensen slacht en ontelbaar andere praktijken uitvoert vind ik reden genoeg.
De Israëli's die ik ken zijn stuk voor stuk hele aardige mensen. Zou er sprake zijn van de spreekwoordelijke rotte appel?quote:Ik heb ze meegemaakt, misschien daarom.
Laten wonen op illegaal land is geen optie in ieder geval. Verhuizen naar hun land of terug naar Europa waar 76% procent vandaan komt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dus iedereen moet maar verhuizen? Hoe stel je je dat voor?
[..]
De Israëli's die ik ken zijn stuk voor stuk hele aardige mensen. Zou er sprake zijn van de spreekwoordelijke rotte appel?
Dat klopt, want Hitler was ook Joodsquote:Op donderdag 16 februari 2012 03:26 schreef Macabrefuture het volgende:
Dat ze er op uit zijn om over de wereld te heersen. Altans dat is mijn vooroordeel..
Net als de Moslims, Christenen en ander gespuis.quote:Op donderdag 16 februari 2012 03:31 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Dat klopt, want Hitler was ook Joods.
Geen idee. Vraag het aan het CIDIquote:Op donderdag 16 februari 2012 03:56 schreef Macabrefuture het volgende:
[..]
Net als de Moslims, Christenen en ander gespuis.
Ben ik nu een "antisemiet"
nee ze hebben niet een 'eigen' landquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wtf die hebben niet eens een eigen land? Ga eerst eens meer research doen voordat je hier een brok stront neerpleurt wat jij een post noemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |