Zelfs een hele supermarkt, de SRV man.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:21 schreef tong80 het volgende:
De Bakker, stomerij, scharensliep etc kwamen nog aan de deur.
Hier hield ik op het topic te lezenquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:55 schreef trabant het volgende:
Bij de verbouwing kwam ik achter het behang niet alleen mijzelf, maar ook Volkskranten uit maart 1972 tegen. Er is niet zoveel veranderd. Een paar koppen: (Vonhoff contra kritiek uit Kamer) Kamperen moet aan banden; Gedragslijn politie bij bedreiging in studie; Gestoorde vrouw torpedeerde haar huwelijk; Rooievrouwenboek nee niet het haar; Gastarbeiders dienen in buurt opgevangen; PvdA vraagt naaktstrand in Schoorl; Buitenlanders goed aangepast in bedrijf -Nederlanders meer ziek; Vader na doden baby geplaatst in inrichting; Weer twee mannen uitgebroken.
Ram Jam stond toen met Black Betty op 1.
En het eten was in verhouding best duur: Hier een advertentie uit die krant:
[ afbeelding ]
Ik zou zweren van BP.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:38 schreef trabant het volgende:
[..]
Waren die smurfen geen actie van de Esso?
QFT, en leraren rookten gewoon in de klas, en in de algemene ruimtes op school mochten leerlingen het ook, zelfs tijdens examensquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hier hield ik op het topic te lezen![]()
Dus heb ik gemist of ook verteld is dat je ooit mocht roken in de trein. In aparte coupés, dat wel. In sommige oude treinen nog te herkennen aan de dichtgetimmerde asbakjes
. Dus misschien is het niet zo lang geleden als het voelt
Er waren toen meer plekken waar je wel mocht roken dan waar je niet mocht roken, dat is nu andersomquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:19 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
[..]
QFT, en leraren rookten gewoon in de klas, en in de algemene ruimtes op school mochten leerlingen het ook, zelfs tijdens examens
Bij mij in de straat is dat nog steeds zo. Woensdag en zaterdag.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:24 schreef BrandX het volgende:
Sowieso kwam de vuilnisman 2x per week.
Hier komen ze sinds begin dit jaar nog maar 1x per 2 weken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:25 schreef Karina het volgende:
Bij mij in de straat is dat nog steeds zo. Woensdag en zaterdag.
Klopt. Het bijbehorende album was geelgroen. Ik vond dat toen al vloeken met die blauwe mennekes.quote:
In dorpen hadden ze een touwtje uit de brievenbus hangen zodat je alvast naar binnen kon als er niemand huis was.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:24 schreef BrandX het volgende:
En de loper van het huis paste op meerdere huizen.
Oh ja, en toen de asbakjes nog in gebruik waren in de trein kon je daar zo heerlijk irritant mee klepperen..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dus heb ik gemist of ook verteld is dat je ooit mocht roken in de trein. In aparte coupés, dat wel. In sommige oude treinen nog te herkennen aan de dichtgetimmerde asbakjes
oh dat kon bij ons ook bji veel iddquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
In dorpen hadden ze een touwtje uit de brievenbus hangen zodat je alvast naar binnen kon als er niemand huis was.
Dat mis ik nu idd ook. Nu moet je eerst bellen c.q. een afspraak plannen met agenda ipv gewoon langsgaan voor een bakkie.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:43 schreef Document1 het volgende:
Ik ben uit 79 maar zoveel komt mij nog zo bekend voor! Ik ben blij dat ik het nog mee heb mogen maken dat je gewoon bij iemand langs kon komen zonder eerst te moeten whatsappen.
Waar ik laatst achterkwam toen ik de nieuwe smurfjes van de AH die we gespaard hebben voor onze kleinzoon aan hem gaf om te spelen is dat ze NIET van rubber zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:38 schreef trabant het volgende:
Waren die smurfen geen actie van de Esso? Vaders werden gek gezeurd wanneer ze met de kinderen achterin langs een pomp reden: Er viel niet tegen die smurfenbehoefte op te rijden en de benzine was in verhouding veel duurder.
Vind ik ook slank hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:30 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
Maat 40-42 werd als slank beschouwd en filmdiva’s van het kaliber Sophia Loren en Elizabeth Taylor hadden die ook gewoon.
Dan was je ook toen al een sloeberquote:Op maandag 13 februari 2012 17:46 schreef tong80 het volgende:
Wij hadden thuis geen telefoon en belden bij de buren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |