tis volgens mij best druk voor het tijdstip...quote:
Duurde toch bijna een minuut voordat de Fipo werd gemacht.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis volgens mij best druk voor het tijdstip...
nja, ik was ff elders kijken al zat ik wel op de fipo te azenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Duurde toch bijna een minuut voordat de Fipo werd gemacht.
idd dat is waar zodra de woensdag er op zit is het voor mij al een beetje weekend in mijn hoofdquote:
Waarom geen Joey en Wijnand?!twitter:JimVorwald twitterde op maandag 13-02-2012 om 18:46:41Vanavond weer tussen 1 en 4 #KnalleAlseenMalle op #3FM!! reageer retweet
Jim Vorwaldquote:Op maandag 13 februari 2012 18:53 schreef FZN05 het volgende:
Waarom geen Joey en Wijnand?!twitter:JimVorwald twitterde op maandag 13-02-2012 om 18:46:41Vanavond weer tussen 1 en 4 #KnalleAlseenMalle op #3FM!! reageer retweet
Nu kan ik tenminste wel vroeg gaan slapen om weer vroeg de wekker te zetten voor Timur en Rámon!
twitter:joey3fm twitterde op maandag 13-02-2012 om 19:24:17Het gebeurt niet vaak, maar... Ook dj's hebben wel eens een vrije dag! Vanavond geen Joey en Wijnand op #3fm. reageer retweet
De helft van de dj's heeft een vrije week in deze 'speciale' week, lijkt het welquote:Op maandag 13 februari 2012 19:25 schreef FZN05 het volgende:
twitter:joey3fm twitterde op maandag 13-02-2012 om 19:24:17Het gebeurt niet vaak, maar... Ook dj's hebben wel eens een vrije dag! Vanavond geen Joey en Wijnand op #3fm. reageer retweet
Beelen en Joey en Wijnand noem ik niet de helftquote:Op maandag 13 februari 2012 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De helft van de dj's heeft een vrije week in deze 'speciale' week, lijkt het wel.
En Paul dan. Maar ik denk dat Wijnand er alleen vanavond niet is.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Beelen en Joey en Wijnand noem ik niet de helft
Ja dat zie ik nu ook.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:45 schreef Pino112 het volgende:
Rudy Mackay heeft een nachtprogramma bij..... Q-Music.. WTF?
Brood op de plank en airtime, groot gelijk!quote:Op maandag 13 februari 2012 19:45 schreef Pino112 het volgende:
Die twitter van Rudy zag ik wel, maar dat is alleen een reply. Het zal toch ergens vandaan moeten komen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Radioforum en de twittert van Rudy Zelf.
Wintersport en carnaval bij een aantal van de vrije mensen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De helft van de dj's heeft een vrije week in deze 'speciale' week, lijkt het wel.
WTFquote:Op maandag 13 februari 2012 19:45 schreef Pino112 het volgende:
Opzich best een logische ontwikkeling, want zijn producer KEVIN!!!! werkt volgens mij al iets van een jaar bij Q.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:45 schreef Pino112 het volgende:
Bert maakt er weer iets leuks vanquote:
We horen dit keer echter wel de reden waarom 'ie te laat is, komt blijkbaar door de publieke omroep-bezuinigingen. Daardoor moet de nieuwslezer ook Teletekst-berichten maken... en vergeet 'ie het journaal te lezen.quote:
aldus Dirk1 op het radiofreak.nlquote:Het is werkelijk niet te geloven! Ik dacht dat we ein-de-lijk af waren van dit NON-TALENT op de radio. Nee hoor. Bij Q-Music is nog plek voor een vriendje van de programmaleider.
Vinden jullie ook niet dat Q-Musik de laatste tijd slechte deejays aanneemt? Er zijn toch betere talenten dan Rudie MacCay, Matie Falk, Wietse de Jacher, Eva Coreman en alle mensen die in het Q-College (lees Q-Moeras) zitten?
Wat is dit voor analfabeetquote:Op maandag 13 februari 2012 20:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
aldus Dirk1 op het radiofreak.nl
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
aldus Dirk1 op het radiofreak.nl
Ik zit thuis en ben nuchterquote:Op maandag 13 februari 2012 20:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
niks mis mee lekker lallend in de bar met Hazes op de speakers
Nein, sorryquote:
Past ie ook gewoon beter..quote:Op maandag 13 februari 2012 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
Rudy in de nacht op Q. ben blij dat ie een plek heeft, maar ik had hem liever op 3fm gezien natuurlijk.
Zal 'ie op Q ook nog steeds z'n uitzendingen afsluiten met Mr. Brightside?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
Rudy in de nacht op Q. ben blij dat ie een plek heeft, maar ik had hem liever op 3fm gezien natuurlijk.
Misschien in die remixquote:Op maandag 13 februari 2012 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal 'ie op Q ook nog steeds z'n uitzendingen afsluiten met Mr. Brightside?
ik luister nooit naar Q dus ik ken de zender niet, maar ik vond het qua muziekkeuze en qua presentatiestijl op 3fm passen. Volgens mij is Q hitradio en daar vind ik rudy niet passen. maar ik kan het mis hebben natuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2012 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Past ie ook gewoon beter..
Op 3fm past ie beter bedoel ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik luister nooit naar Q dus ik ken de zender niet, maar ik vond het qua muziekkeuze en qua presentatiestijl op 3fm passen. Volgens mij is Q hitradio en daar vind ik rudy niet passen. maar ik kan het mis hebben natuurlijk
ah, dan begreep ik je verkeerdquote:Op maandag 13 februari 2012 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op 3fm past ie beter bedoel ik.
dat soort gekloot vind ik het mooiste op de radio. nieuwslezer is er niet? dan gaan we kutten!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:21 schreef hole1988 het volgende:
nu we over zowel het journaal van vannacht en Rudy hebben even deze.
Zo, die heeft het snel door.twitter:tamarageense twitterde op maandag 13-02-2012 om 21:26:26Rudy Mackay naar Q music? Kijk naar woensdag en donderdag http://t.co/jR1r3Z5w reageer retweet
hoi!quote:
twitter:noah2408 twitterde op maandag 13-02-2012 om 22:09:38@Domien bedankt!! Door jou @gerardekdom en @michielveenstra heb ik heel veel zelfvertrouwen gekregen! Bedankt echt heel erg bedankt!!! #3FM reageer retweet
Ik had het ook gezien, haha.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:13 schreef Evertjan het volgende:
twitter:noah2408 twitterde op maandag 13-02-2012 om 22:09:38@Domien bedankt!! Door jou @gerardekdom en @michielveenstra heb ik heel veel zelfvertrouwen gekregen! Bedankt echt heel erg bedankt!!! #3FM reageer retweet
Wat sgattig. Ik eet mijn schoen op als dat jochie over 10 jaar een programma op 3 doet.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:13 schreef Evertjan het volgende:
Ik zat ook te denken of iemand die nu over #3FM tweet over een aantal jaar er ook DJ is.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat sgattig. Ik eet mijn schoen op als dat jochie over 10 jaar een programma op 3 doet.
ja, ik zit een film te kijken. hoezo? mis je me?quote:
Tis hier zo stilquote:Op maandag 13 februari 2012 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik zit een film te kijken. hoezo? mis je me?
Ik ben erquote:
Overal ook... Ik ben uit pure wanhoop en frustratie de was maar gaan doenquote:
Ik heb net wat make up-kwasten zitten schoonmakenquote:Op maandag 13 februari 2012 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Overal ook... Ik ben uit pure wanhoop en frustratie de was maar gaan doen
HI (houdt het simpel)quote:
Die kun je morgenavond gaan doen, als het hier weer zo stilletjes isquote:Op maandag 13 februari 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb net wat make up-kwasten zitten schoonmakenDe was hoeft niet vandaag, anders had ik die ook gedaan. Alleen die stomme afwas blijft maar staan
bye bye vogel bye byequote:
Morgenmiddag maar, anders kan ik morgenavond niet kokenquote:Op maandag 13 februari 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Die kun je morgenavond gaan doen, als het hier weer zo stilletjes is
Trustenquote:
Ah, zo erg? Herkenbaar...quote:Op maandag 13 februari 2012 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Morgenmiddag maar, anders kan ik morgenavond niet koken
[..]
Weinig ruimte = weinig pannen, borden, bestek en andere ongein. Dus ja, meestal was ik zo om de dag wel af, jaquote:Op maandag 13 februari 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, zo erg? Herkenbaar...![]()
Moet zeggen dat ik het hier aardig aan kant heb, had afgelopen week een vreemde over de vloer. Op de een of andere manier motiveert dat wat meer![]()
Ik heb hier juist veel teveel ruimte, helpt ook nietquote:Op maandag 13 februari 2012 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weinig ruimte = weinig pannen, borden, bestek en andere ongein. Dus ja, meestal was ik zo om de dag wel af, jaMoet maar even dagelijks worden, scheelt me weer gevloek als het in de weg staat op het aanrecht.
Dan is `t wel heel ergquote:Op maandag 13 februari 2012 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Overal ook... Ik ben uit pure wanhoop en frustratie de was maar gaan doen
Ohja, dan heb je ruimte om het niet op te hoeven ruimenquote:Op maandag 13 februari 2012 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hier juist veel teveel ruimte, helpt ook niet
Yup, net nog even snel de afwas gedaan...quote:
Nope, "kan wel naar zolder" zeg ik hier erg vaakquote:Op maandag 13 februari 2012 23:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, dan heb je ruimte om het niet op te hoeven ruimen
C'mon c'mon
Ik denk toch dat ik straks nog maar even de afwas ga doen, want ik heb nog helemaal niet het gevoel dat het al 12 uur is en dan heb ik morgenochtend m'n favo theeglasquote:Op maandag 13 februari 2012 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, "kan wel naar zolder" zeg ik hier erg vaak
Net gedaan, was er binnen 10 minuten mee klaarquote:Op maandag 13 februari 2012 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik straks nog maar even de afwas ga doen, want ik heb nog helemaal niet het gevoel dat het al 12 uur is en dan heb ik morgenochtend m'n favo theeglas. En dan is die bende ook maar aan kant, want ik kan er nergens mee heen.
Ik vind ze geen van allen te pruimenquote:Op maandag 13 februari 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
oh, deze bagagedrager vind ik beter dan die van Sef en Gers....
dat mag hoor. jij mag ook een mening hebben!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind ze geen van allen te pruimen
Nou, dank je!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat mag hoor. jij mag ook een mening hebben!
en voor alle kattenliefhebbers:
http://www.froot.nl/postt(...)gen-in-slaap-vallen/
Aaaaaaaaaahquote:Op maandag 13 februari 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Die ene op dat wasrek, zo hing mijn rode kat er laatst ook opquote:Op maandag 13 februari 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Neuh, kattenfilmpjes kijken op Youtubequote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
stilte...iedereen zit zijn/haar valentijnsmail te lezen natuurlijk
haha, heb ik de aanzet gegeven?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, kattenfilmpjes kijken op Youtube
Nee. Ik zat op het toilet en ik moest even zwelgen in zelfmedelijden en eenzaamheid. Multitasken FTWquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
stilte...iedereen zit zijn/haar valentijnsmail te lezen natuurlijk
dat doe ik gewoon achter de pcquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Ik zat op het toilet en ik moest even zwelgen in zelfmedelijden en eenzaamheid. Multitasken FTW
Ik moest toch naar het toilet, dat doe ik niet achter m'n pc. Dat zou een zooitje worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat doe ik gewoon achter de pc*kras*
heb hier een emmer staanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest toch naar het toilet, dat doe ik niet achter m'n pc. Dat zou een zooitje worden.
Hmm... Ik zou een PortaPotti kunnen overwegenquote:
dan wil ik wel de 465!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmm... Ik zou een PortaPotti kunnen overwegen
Volautomatisch doorspoelen??quote:
het is de meest luxe variant.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Volautomatisch doorspoelen??
Geen idee, zoveel verstand heb ik niet van die krengen... Had afgelopen zomer een week of 2 zo'n ding in huis staan, waardeloos
Ah... Nee, dan toch maar niet, zit voor geen meterquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is de meest luxe variant.
wie maakt Roel wakker??
ik heb em al getweetquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah... Nee, dan toch maar niet, zit voor geen meter![]()
En nee, hij ligt net!
Arme Roelquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb em al getweetsympathieke jongen die ik ben
ik fleur zijn valentijnsdag wat opquote:
Ja, of je stoort hem in een Valentijnsknuffel met zijn vriendinquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik fleur zijn valentijnsdag wat op
dat kan ie de hele dag nog goedknuffelen! bovendien moet ie niet zeuren..hij heeft een vriendin!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of je stoort hem in een Valentijnsknuffel met zijn vriendin
Misschien moet hij de hele dag werken en heeft hij daar geen tijd voor. Bovendien heb je gewoon een moment verstoord. Of hij is slimmer dan ik en heeft zijn Twittermeldingen uit staan 's nachtsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan ie de hele dag nog goedknuffelen! bovendien moet ie niet zeuren..hij heeft een vriendin!
Jepquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, heb ik de aanzet gegeven?
en damn, wat is dit nummer van de Pumpkins een zooi. Mellon Collie and The Infinite Sadness heb ik vaak gedraaid en vind ik vet, maar dit.....
ik gok het laatstequote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien moet hij de hele dag werken en heeft hij daar geen tijd voor. Bovendien heb je gewoon een moment verstoord. Of hij is slimmer dan ik en heeft zijn Twittermeldingen uit staan 's nachts![]()
voor Valentijnquote:
Vind je 't gek als ze Sugababes gaan draaien?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
Radio uit, tv aan... Dit vind ik niet zoveel meer aan
ik ben de beroerdste nietquote:
Nee... Als ik man was geweest had ik instant een slapje gekregenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind je 't gek als ze Sugababes gaan draaien?
Ik ook denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee... Als ik man was geweest had ik instant een slapje gekregen
och, die dames waren goed te doen hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee... Als ik man was geweest had ik instant een slapje gekregen
Ligt er aan wat jouw definitie van een echte vrouw isquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
ik geniet dus als enige van de sugababes? zijn jullie wel echte vrouwen???
Ja hoor, 100%quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
ik geniet dus als enige van de sugababes? zijn jullie wel echte vrouwen???
Oh ja, dat!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ligt er aan wat jouw definitie van een echte vrouw is
geen idee eigenlijk......borsten en een vagina, hoewel dat 1e niet eens per sé nodig is in geval van borstkanker (bah, rotziekte). Veel thee zuipen, klagen en de sugababes goed vinden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ligt er aan wat jouw definitie van een echte vrouw is
* 3rdRock tissue paktquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:42 schreef hole1988 het volgende:
poesjes en alle andere schattige filmpjes
http://www.cuteroulette.com
Check, check, check, nee, nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk......borsten en een vagina, hoewel dat 1e niet eens per sé nodig is in geval van borstkanker (bah, rotziekte). Veel thee zuipen, klagen en de sugababes goed vinden.
zoiets.
Ohoh, ik hou meer van koffie, klaag/mopper niet snel en ik vind Sugababes ruk...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk......borsten en een vagina, hoewel dat 1e niet eens per sé nodig is in geval van borstkanker (bah, rotziekte). Veel thee zuipen, klagen en de sugababes goed vinden.
zoiets.
3 uit 5 is genoegquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Check, check, check, nee, nee.
Nee dus
2,5 uit 5 is net voldoende...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ohoh, ik hou meer van koffie, klaag/mopper niet snel en ik vind Sugababes ruk...
nee, tis een andere van lp dnek ik...quote:
Nee. Ik zat nog te denken, hoe heten ze nou, maar Papa Roach dus.quote:
geintje johquote:
daar zat ik ook aan te denken...ben iig blij dat ik niet gebeld hebquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Ik zat nog te denken, hoe heten ze nou, maar Papa Roach dus.
Nee, ik ben een halve kerel blijkbaar... Prima, ik ga op wijvenjacht, misschien wat meer succes dan bij kerelsquote:
wehehe....dan moet ik maar op kereljachtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik ben een halve kerel blijkbaar... Prima, ik ga op wijvenjacht, misschien wat meer succes dan bij kerels
Ontzettend veel succes daarbij!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe....dan moet ik maar op kereljacht
probleem is dat ik kerels niet aantrekkelijk vind.....quote:
Zak over z'n hoofd en gaan, niet te moeilijk doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
probleem is dat ik kerels niet aantrekkelijk vind.....
ik zal je advies in overweging nemenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Zak over z'n hoofd en gaan, niet te moeilijk doen.
Ik duik zo m'n nest in, gaat niet zo fijn vanavond...
Truste
Trustenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Zak over z'n hoofd en gaan, niet te moeilijk doen.
Ik duik zo m'n nest in, gaat niet zo fijn vanavond...
Truste
Trustenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
ik volg Minthy's voorbeeld en ga pitten. half 8 gaat de wekker...
welterusten en dat iedereen maar mooi mag dromen over zijn of haar Valentijn![]()
twitter:Duckstadkrant twitterde op maandag 13-02-2012 om 14:18:22ADVERTENTIE: Kom morgen lekker dineren bij Snackbar Jopie! Niets is zo romantisch als samen één berehap pinda naar binnen werken! #valentijn reageer retweet
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:13 schreef SilentChaos het volgende:
Jive Jones was toch wel de eerste Jersey Boy (uit Miami, maar ach)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:24 schreef SilentChaos het volgende:
Plaatje doet't niet
Maar bedoelde je Pauly?
[ afbeelding ]
Nou ja, dat is nog maar de vraag!quote:
Dat laatste dacht ik dus ook meteen aanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ja ik dacht ook: oh dit is gewoon een hetero...
Schijnbaar een bi-boy die van 2 walletjes kan eten
(Of 2 vrienden die gratis uit eten willen)
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:50 schreef FZN05 het volgende:
Timur en Ramon moeten echt naar de ochtend! Niet dat ik Giel niet leuk vind ofzo, maar voor Timur en Ramon zal ik toch vaak mijn wekker zetten.
Ik vind hte inderdaad jammer dat ze in het weekend zitten. Dan luister ik weinig radio, terwijl ze echt een fantastisch programma hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:50 schreef FZN05 het volgende:
Timur en Ramon moeten echt naar de ochtend! Niet dat ik Giel niet leuk vind ofzo, maar voor Timur en Ramon zal ik toch vaak mijn wekker zetten.
Voor! Normaal zet ik nu pas de radio op 3, maar nu zit ik ook van 6-10 met plezier te luisteren!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:50 schreef FZN05 het volgende:
quote:
Oh, echt?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij komt en Coldplay wordt gedraaid
Heb ik voor niks naar die ellende geluisterdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, echt?![]()
Radio staat nog niet aan
Sorry mopquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb ik voor niks naar die ellende geluisterd
Het enige wat mij nog trooste was dat jij er gelukkig van werd
Dan is't goedquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry mop![]()
Ik word er met terugwerkende kracht gelukkig van
nee joh, genietenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:19 schreef alors het volgende:
Deze versie, ik moet er altijd een beetje van huilen.
ik was em al vergeten, helaas nu weer opgerakeldquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:19 schreef alors het volgende:
Deze versie, ik moet er altijd een beetje van huilen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:26 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
LOL THEEKRANSJE!!!!!!11
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:26 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
LOL THEEKRANSJE!!!!!!11
Whehequote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:26 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
LOL THEEKRANSJE!!!!!!11
In de 90's vond ik haar nog beterquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
Als ik zo die oude nummers van Anouk voorbij hoor komen bedenk ik me dat ze stukken beter was in de zero's
quote:
Ik heb haar nog nooit gezien, maar de muziek vond ik toen 10x beter dan tegenwoordig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb haar toentertijd nog een paar keer live mogen aanschouwen (parkpop), was ook erg fijn
Ik moet bekennen dat ik zelfs Coldplay meezingquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit gezien, maar de muziek vond ik toen 10x beter dan tegenwoordig.
Ik zing haar nummers wel mee, maar dat doe ik met zo'n beetje alle muziek
Die eerste zin zet ik op een tegeltje voor op het toilet, zag em niet aankomenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik zelfs Coldplay meezing
Kan er overigens alleen maar beter op worden
Ik zag net die leuke ambulancebroeder weer waar ik afgelopen november naast mocht zitten in een ambulance tijdens een spoedritje naar het ziekenhuis. Voldoet volledig aan het profiel, maar ik durfde hem niet te vragen.quote:
Nou, dan begin je met flirtenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag net die leuke ambulancebroeder weer waar ik afgelopen november naast mocht zitten in een ambulance tijdens een spoedritje naar het ziekenhuis. Voldoet volledig aan het profiel, maar ik durfde hem niet te vragen.
Nu ben ik verdrieterig
Ik heb hem anti-hoestprut aangeraden, waarvoor hij me erg lief bedankte. Telt zeker niet als flirt?quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hem anti-hoestprut aangeraden, waarvoor hij me erg lief bedankte. Telt zeker niet als flirt?
Ik ben wat roestig op dat vlak![]()
En veel te verlegen
Sla ik op voor vanavond, want jouw filmpjesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Where'd you go
Een van mijn eerste covers
Flirterig oogcontact dan? Kan ook een begin zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hem anti-hoestprut aangeraden, waarvoor hij me erg lief bedankte. Telt zeker niet als flirt?
Ik ben wat roestig op dat vlak![]()
En veel te verlegen
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Sla ik op voor vanavond, want jouw filmpjes![]()
Zo suf eigenlijk... Wat is nou helemaal het ergste wat je kan overkomen?quote:
Goed filmpje wel, gelijk maar even gekeken. Ik ken maar weinig mensen die mondharmonica kunnen spelenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Video is wel belabberd overigens, maar ja, het was de zeroes
Let ook ff op hoe ik aan het eind m'n mondharmonica bijna uit m'n handen laat vallenPrutser dat ik ben
Maar ja, opnametijd was duur in de zeroes dus heb het erin gelaten!
Zoals Chandler in Friends zegt:quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo suf eigenlijk... Wat is nou helemaal het ergste wat je kan overkomen?
Laatst toevallig een cover opgenomen met m'n pa, nummer van Bob Dylan, ook de mondharmonica ingespeeldquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Goed filmpje wel, gelijk maar even gekeken. Ik ken maar weinig mensen die mondharmonica kunnen spelen
Hier nog wat covers met mondharmonica voor als je geïnteresseerd benquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Goed filmpje wel, gelijk maar even gekeken. Ik ken maar weinig mensen die mondharmonica kunnen spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ik zit nou dat Beatles-filmpje te kijken, wat een jong koppie heb je. Leuk joh, ik zou willen dat ik kon zingen of een instrument bespelen. M'n pa heeft het wel geprobeerd (speelt zelf vooral gitaar, maar kan ook mondharmonica spelen en een paar noten op de keyboard), maar ik geef altijd weer opquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laatst toevallig een cover opgenomen met m'n pa, nummer van Bob Dylan, ook de mondharmonica ingespeeld(en dobro + zang). Staat nog nie top youtube helaas
Dankquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit nou dat Beatles-filmpje te kijken, wat een jong koppie heb je. Leuk joh, ik zou willen dat ik kon zingen of een instrument bespelen. M'n pa heeft het wel geprobeerd (speelt zelf vooral gitaar, maar kan ook mondharmonica spelen en een paar noten op de keyboard), maar ik geef altijd weer op
Ja, de ambulancepost zit hier op het dorp en ik zie ze nogal eens rijden. Of ik zou een been moeten breken, maar dan moet ik achterin en zijn collega is gruwelijk arrogantquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Flirterig oogcontact dan? Kan ook een begin zijnAny chance dat je em vaker tegen komt?
Van binnen ja, maar eigenlijk heb je weinig te verliezen. Ik doe het ook niet hoor, zelfs niet met een sloot drank opquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zoals Chandler in Friends zegt:
"I could die!"
't Zou wel een grap zijn als je iets zou hebben waardoor je met de ambulance moet en je vervolgens een flirt krijgt met die ambulancebroederquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, de ambulancepost zit hier op het dorp en ik zie ze nogal eens rijden. Of ik zou een been moeten breken, maar dan moet ik achterin en zijn collega is gruwelijk arrogant
Ja, of er is dan net een andere ploeg in dienstquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Zou wel een grap zijn als je iets zou hebben waardoor je met de ambulance moet en je vervolgens een flirt krijgt met die ambulancebroederMaar niet echt een optie natuurlijk
Flirten staat niet gelijk aan een relatie natuurlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of er is dan net een andere ploeg in dienst![]()
Meh, laat maar... Ik blijf wel alleen, veel minder gecompliceerd ook
Klopt, maar als ik daarvoor de spreekwoordelijke kloten nog niet eens heb zie ik iets langdurigs helemaal niet gebeurenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Flirten staat niet gelijk aan een relatie natuurlijkMaar alleen zijn heeft ook z'n voordelen, ja.
Tsja, mocht je ooit weer willen flirten, dan baby steps. En natuurlijk die spreekwoordelijke kloten hè.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik daarvoor de spreekwoordelijke kloten nog niet eens heb zie ik iets langdurigs helemaal niet gebeuren![]()
Ik zit me te bedenken hoe ik dat "vroeger" deed, maar toen zat er vaak een sloot drank in en dat doe ik niet meer... I'm doomed
Nu even niet, want Girls Aloudquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
Zo, even lunchen. Zijn de Zeroes nog een beetje te pruimen?
Binnenkort maar weer eens de kroeg in! Vorig jaar ergens vond iemand me heel erg leuk (wat een lefquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tsja, mocht je ooit weer willen flirten, dan baby steps. En natuurlijk die spreekwoordelijke kloten hÚ.
Over het algemeen goed te doen! Nu even niet, want een of andere meisjesbandquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
Zo, even lunchen. Zijn de Zeroes nog een beetje te pruimen?
Nee, Jump.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:50 schreef wolfrolf het volgende:
Sound of the underground? Das wel een toffe track
Goed dat je dat laatste erbij zegtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens de kroeg in! Vorig jaar ergens vond iemand me heel erg leuk (wat een lef), alleen zat ik toen nog in een hele slechte relatie/scharrel/geen idee wat het was
Edit: niet iemand van hier, voor alle volledigheid
Een maand of 4 beschonken zijn had je niet gered denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed dat je dat laatste erbij zegtIk dacht heel even dat ik weer Jagermeister had gedronken
Wat ken je me toch slechtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Een maand of 4 beschonken zijn had je niet gered denk ik
En datquote:
Ik vond alleen die eerste plaat van ze leukquote:
Sorry, ik vind em topquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond alleen die eerste plaat van ze leuk
Oh ja, deze kutplaat kan ik me ook knog wel herinnerenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik vind em top![]()
Deze ook, geen idee wie het is...![]()
Zegt me helemaal niets, ken alleen dit nummerquote:
Voor mijn ninja-edit had ik nog Everyday I work on the road staan, hun bekendste single denk ik. En die zanger doet 't nu dus soloquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niets, ken alleen dit nummer
Oh ja, Voictquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Voor mijn ninja-edit had ik nog Everyday I work on the road staan, hun bekendste single denk ik. En die zanger doet 't nu dus solo
Uiteraard, dat hoorde ik ook meteenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:28 schreef CindieY het volgende:
Het goede antwoord is natuurlijk Tik 'm aan, tik 'm aan.
Eens. Het zit allemaal verdomd goed in elkaar.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
Productietechnisch gezien heb ik wel altijd respect voor de producers en schrijvers van dit soort nummers, hoe kut het ook is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |