tis volgens mij best druk voor het tijdstip...quote:
Duurde toch bijna een minuut voordat de Fipo werd gemacht.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis volgens mij best druk voor het tijdstip...
nja, ik was ff elders kijken al zat ik wel op de fipo te azenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Duurde toch bijna een minuut voordat de Fipo werd gemacht.
idd dat is waar zodra de woensdag er op zit is het voor mij al een beetje weekend in mijn hoofdquote:
Waarom geen Joey en Wijnand?!twitter:JimVorwald twitterde op maandag 13-02-2012 om 18:46:41Vanavond weer tussen 1 en 4 #KnalleAlseenMalle op #3FM!! reageer retweet
Jim Vorwaldquote:Op maandag 13 februari 2012 18:53 schreef FZN05 het volgende:
Waarom geen Joey en Wijnand?!twitter:JimVorwald twitterde op maandag 13-02-2012 om 18:46:41Vanavond weer tussen 1 en 4 #KnalleAlseenMalle op #3FM!! reageer retweet
Nu kan ik tenminste wel vroeg gaan slapen om weer vroeg de wekker te zetten voor Timur en Rámon!
twitter:joey3fm twitterde op maandag 13-02-2012 om 19:24:17Het gebeurt niet vaak, maar... Ook dj's hebben wel eens een vrije dag! Vanavond geen Joey en Wijnand op #3fm. reageer retweet
De helft van de dj's heeft een vrije week in deze 'speciale' week, lijkt het welquote:Op maandag 13 februari 2012 19:25 schreef FZN05 het volgende:
twitter:joey3fm twitterde op maandag 13-02-2012 om 19:24:17Het gebeurt niet vaak, maar... Ook dj's hebben wel eens een vrije dag! Vanavond geen Joey en Wijnand op #3fm. reageer retweet
Beelen en Joey en Wijnand noem ik niet de helftquote:Op maandag 13 februari 2012 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De helft van de dj's heeft een vrije week in deze 'speciale' week, lijkt het wel.
En Paul dan. Maar ik denk dat Wijnand er alleen vanavond niet is.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Beelen en Joey en Wijnand noem ik niet de helft
Ja dat zie ik nu ook.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:45 schreef Pino112 het volgende:
Rudy Mackay heeft een nachtprogramma bij..... Q-Music.. WTF?
Brood op de plank en airtime, groot gelijk!quote:Op maandag 13 februari 2012 19:45 schreef Pino112 het volgende:
Die twitter van Rudy zag ik wel, maar dat is alleen een reply. Het zal toch ergens vandaan moeten komen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Radioforum en de twittert van Rudy Zelf.
Wintersport en carnaval bij een aantal van de vrije mensen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De helft van de dj's heeft een vrije week in deze 'speciale' week, lijkt het wel.
WTFquote:Op maandag 13 februari 2012 19:45 schreef Pino112 het volgende:
Opzich best een logische ontwikkeling, want zijn producer KEVIN!!!! werkt volgens mij al iets van een jaar bij Q.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:45 schreef Pino112 het volgende:
Bert maakt er weer iets leuks vanquote:
We horen dit keer echter wel de reden waarom 'ie te laat is, komt blijkbaar door de publieke omroep-bezuinigingen. Daardoor moet de nieuwslezer ook Teletekst-berichten maken... en vergeet 'ie het journaal te lezen.quote:
aldus Dirk1 op het radiofreak.nlquote:Het is werkelijk niet te geloven! Ik dacht dat we ein-de-lijk af waren van dit NON-TALENT op de radio. Nee hoor. Bij Q-Music is nog plek voor een vriendje van de programmaleider.
Vinden jullie ook niet dat Q-Musik de laatste tijd slechte deejays aanneemt? Er zijn toch betere talenten dan Rudie MacCay, Matie Falk, Wietse de Jacher, Eva Coreman en alle mensen die in het Q-College (lees Q-Moeras) zitten?
Wat is dit voor analfabeetquote:Op maandag 13 februari 2012 20:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
aldus Dirk1 op het radiofreak.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |