quote:
mijn zusje bowlt beter dan ik en die gooit die bal maar gewoon zonder te kijkenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dan kunnen we dus concluderen dat we allemaal geen goeie bowler zijn hier in de SC
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn zusje bowlt beter dan ik en die gooit die bal maar gewoon zonder te kijken
Ze had ook strike na strike, ze smeet die bal gewoon op de baan en liep weg zonder te kijkenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh man en het allerergste, dan heb je het al ijskoud en dan ga je plassen en dan bevries je zowat aan de wcbril vast![]()
![]()
![]()
Nah, dan doe jij gewoon arty zonder ook maar een blik op je papier te werpen! Beat that!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn zusje bowlt beter dan ik en die gooit die bal maar gewoon zonder te kijken
Het is een eend, mooi he!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah, dan doe jij gewoon arty zonder ook maar een blik op je papier te werpen! Beat that!
dan is in je broek zeiken warmer denk ikquote:Op maandag 13 februari 2012 17:26 schreef oh-oh het volgende:
Echt, en die houten trapleuning hier, en die deurklinken, gewoon niet te doen vandaag![]()
Maar serieus, die wc bril, dat is echt echt iets ergs
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan is in je broek zeiken warmer denk ik
Hiyaquote:
Ik herken meteen m'n UI!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een eend, mooi he!
[ afbeelding ]
Ik dacht een handtekeningquote:Op maandag 13 februari 2012 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een eend, mooi he!
[ afbeelding ]
135,- voor het basismodelquote:Op maandag 13 februari 2012 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik herken meteen m'n UI!
Wat kost die pen?
Morgen gewoon pas om 11:00 inklokken, en vooraf bellen of de toko al heet isquote:Op maandag 13 februari 2012 17:26 schreef oh-oh het volgende:
Echt, en die houten trapleuning hier, en die deurklinken, gewoon niet te doen vandaag![]()
Maar serieus, die wc bril, dat is echt echt iets ergs
Ze had de thermostaat even op 35 moeten zetten voordat ze weg gingquote:Op maandag 13 februari 2012 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Morgen gewoon pas om 11:00 inklokken, en vooraf bellen of de toko al heet is
Have fun! Yabadabadooo!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:02 schreef Bos81 het volgende:
et TT
Nu ben ik weg. Hadden even huisoverleg
Die 2e bal ziet eruit als een worp van Zwabs zus!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:02 schreef Bos81 het volgende:
et TT
Nu ben ik weg. Hadden even huisoverleg
Wat leuk zo'n uitje gewoon op de Maandagavond! Alvast veel plezierquote:Op maandag 13 februari 2012 18:32 schreef Strega het volgende:
Zo, even een sateetje eten en dan op naar Groningen.
Huub van der Lubbe solo in de Stadsschouwburg
schijntjequote:Op maandag 13 februari 2012 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
135,- voor het basismodel![]()
Voor iets dat geen echte vulpen is
Lig je al onder de wol?quote:
Het was hier 16 graden toen ik binnen kwam, lekker warm man!quote:
Veel plezier!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:32 schreef Strega het volgende:
Zo, even een sateetje eten en dan op naar Groningen.
Huub van der Lubbe solo in de Stadsschouwburg
Haha, dat stronkje gevouwenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had toch dat boek gekocht van die Japanse ontwerpert met die trektouw cd-speler?
Hij heeft ook dit gemaakt lees ik nu
[ afbeelding ]
Tofquote:Op maandag 13 februari 2012 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
de kiwi is harig en de aardbei heeft putjes
Hell yeah!quote:
ik ben beestachtig goed.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dan kunnen we dus concluderen dat we allemaal geen goeie bowler zijn hier in de SC
Quichequote:Op maandag 13 februari 2012 19:35 schreef Ynske het volgende:
T ruikt hier lekker
bodem voor quiche is klaar, nu nog even de spekkies bakken en vulling afmaken en dan kan hij de oven in
Oke dat telt een beetjequote:Op maandag 13 februari 2012 19:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben beestachtig goed.
op de wii dan
echte bowlen is iets minder. Eigenlijk gewoon heel veel minder.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke dat telt een beetjeEn het echte bowlen?
*turft streepje bij*quote:
maar ik bowl eigenlijk ook nooit hoor. Heel zelden een keertje. Als ik vaker zou gaan zou ik natuurlijkm strike na strike gooienquote:
Liefje tochquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:29 schreef Strega het volgende:
Ik ben aan het begin van de avond zo gecrasht dat we niet meer naar de Stadsschouwburg zijn gegaan![]()
De brief met aanzegging van mijn ontslag, bezoek en nogal zware gesprekken met vrienden en een nacht geen slaap, waren toch teveel denk ik.
Daarbij de hele nacht niet geslapen, het vanaf naar bed gaan, en het 07.30 zien worden op de wekker, hielpen ook niet mee denk ik.
Dus klotezware dag, nou hopelijk morgen beter.![]()
Het hielp ook miet mee dat ik gisteravond m'n pijnstillers vergeten was.![]()
Hopelijk zo lekker slapen....
Warm it isquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:37 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh, ik duim voor een lekker warm kantoor
Hartebuikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Warm it is![]()
Strega, wat onwijs balen zeg![]()
![]()
Hopelijk voel je je vandaag wat beter.
En Yns, een smsje better not be all![]()
Voor hullie aaaallemaal van mij:
[ afbeelding ]
Voor hullie aaaallemaal van mij:quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:37 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh, ik duim voor een lekker warm kantoor
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:16 schreef Miniem het volgende:
Afgewezen voor de baan.
Ik en nog iemand waren de enigste sollicitanten.![]()
Happy valentijn
Ahhh, jammerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:16 schreef Miniem het volgende:
Afgewezen voor de baan.
Ik en nog iemand waren de enigste sollicitanten.![]()
Happy valentijn
Goh, plannen ze dat zover vooruit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Jammer Miniem...
Wij kregen hier vandaag post van Post.Anaal, verzonden op 9 december, over een zitting van 4 januari, dat die niet doorgaat
Echt hequote:
Da's lekker. Staat er dan een advocaat voor jan lul op de zittingsdag?quote:
Fijn dat ze goed geslapen heeft , soms komt ook teveel tegelijk, ik hoop dat jullie een mooie Valentijnsdag hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:25 schreef Pagan het volgende:
Fijne Valentijsdag allemaal.![]()
Dat is balen zeg, Miniem.
Strega heeft als een roos geslapen.
[..]
Da's lekker. Staat er dan een advocaat voor jan lul op de zittingsdag?
Tweet die ik net kreeg.quote:Februari is de Maarten van Rossem onder de maanden. Grijs en overwegend chagrijnig.
Wij doen ons best om er een leuke dag van te maken. Alleen moeten we even twee aanvragen doorwerken, voor een invalidenparkeerkaart en voor nog een andere voorziening.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Fijn dat ze goed geslapen heeft , soms komt ook teveel tegelijk, ik hoop dat jullie een mooie Valentijnsdag hebben
Invalidenparkeerkaart is zo gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:34 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wij doen ons best om er een leuke dag van te maken. Alleen moeten we even twee aanvragen doorwerken, voor een invalidenparkeerkaart en voor nog een andere voorziening.
Ja maar mss ben jij wel gewoon veul invaliedederquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Invalidenparkeerkaart is zo gedaandoen ze ook niet moeilijk over. Tenminste, hier niet.
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar mss ben jij wel gewoon veul invaliededer
Klopt, voor een bestuurder niet, maar dit is voor een passagier. Daar zijn de eisen net wat strenger voor. Ik vind het niet prettig om Strega ergens langs de weg af te zetten om daarna de auto ergens te gaan parkeren, dus willen we zo'n ding nu toch echt wel graag.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Invalidenparkeerkaart is zo gedaandoen ze ook niet moeilijk over. Tenminste, hier niet.
Volgens mij rijdt Muisje ook niet zelf hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Klopt, voor een bestuurder niet, maar dit is voor een passagier. Daar zijn de eisen net wat strenger voor. Ik vind het niet prettig om Strega ergens langs de weg af te zetten om daarna de auto ergens te gaan parkeren, dus willen we zo'n ding nu toch echt wel graag.
Gedeelde eerste plaats.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Maar dat is een rare discussie, alsof Strega en ik wedijveren om de titel Biggest Cripple 2012.
Klopt, ik heb mijn rijbewijs nog niet (nog geen tijd voor gehad tussen alle shit doorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt Muisje ook niet zelf hoor
Vervelend. Kun je er binnenkort wel aan beginnen? Enne, als je ook je A haalt ben je Motormuis006.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb mijn rijbewijs nog niet (nog geen tijd voor gehad tussen alle shit door).
Verrek, ik dacht dat zo'n ding kenteken gebonden was. Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken iemand met een invalidekaart en die kan ook gewoon met andere mensen meerijden en dan gewoon die kaart gebruiken...
Nee is persoonsgebondenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Verrek, ik dacht dat zo'n ding kenteken gebonden was. Weer wat geleerd.
Ja dat wist ik wel!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee is persoonsgebondenje moet er ook pasfoto's voor laten maken (of inleveren als je die al hebt) en je handtekening erop zetten.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee is persoonsgebondenje moet er ook pasfoto's voor laten maken (of inleveren als je die al hebt) en je handtekening erop zetten.
Persoonsgebonden is denk ik ook beter. Als het kenteken gebonden was zou je als valide persoon daar gewoon simpel misbruik van kunnen maken..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Verrek, ik dacht dat zo'n ding kenteken gebonden was. Weer wat geleerd.
Hier is het grauw, regen en wind, wat we dus hadden voor de sneeuw kwam. Laat de kou en sneeuw maar weer komenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Daaaaamn wat was het lekker buiten, alle sneeuw weg, zonnetje erbij, Chico heeft een uur lang gehuppeld gewoon![]()
Ja, dat zei ik gister hardop en ik schrok er zelf vanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier is het grauw, regen en wind, wat we dus hadden voor de sneeuw kwam. Laat de kou en sneeuw maar weer komen
Ik heb geen moeite met grauw, maar wel liever droog en sneeuw, dan weer regen en wind... Ik was toch al helemaal gewend aan de kouquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik gister hardop en ik schrok er zelf vanMaar dit is echt 100X niks, dan liever dat witte dan grijs en grauw
Oh niet? Ik word er helemaal depri vanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met grauw, maar wel liever droog en sneeuw, dan weer regen en wind... Ik was toch al helemaal gewend aan de kou
dus die ontvang je dan in april?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou echt van de winter en de herfst, lente en zomer zijn zo hooikoortserig![]()
Whoehoeeeeee mn stempel zit in de post![]()
![]()
Oh dat valt meequote:
Die bezorger die heeft een mooi kastje met meds nuquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Nee bij mij verdwijnt echt veel, en het slechts is de lijn tussen mij en Qwea
Dat jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou echt van de winter en de herfst, lente en zomer zijn zo hooikoortserig![]()
Heb je besteld?quote:
Oh ik ben benieuwd naar het beursje en jurkje.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar echt basics hoor.
Twee van die heerlijke handdoeken nieuw es, een grote grijze en een kleine grijze, een zwarte legging want ik had dr nog maar drie zonder gaten, en een grappig beursje uit de sale, en een gouden jurkje
Die pakken blijven zo tof! En wat een mooie kleur rood heeft die hond, diepe tint.quote:
nou ik vind dat je zn haar wel ff had mogen kammernquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik weet niet wat het is maar Billy is vandaag toch wel nog knapper dan normaal geloof ik![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is meer moeite dan die spray en dan de slicker erdoor, ik heb t hier sowieso staan voor mn eigen haarquote:
slickerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is meer moeite dan die spray en dan de slicker erdoor, ik heb t hier sowieso staan voor mn eigen haar
Oh dat diertje? Leukquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh jurkje zit al in mn tas, is best grappig was zo een aanbieding voor 1.95 of zo![]()
Beursje staat op foto op FB.
Is of voor Thessa of voor mn stempel mss
Dit was m'n 2e, de Rolo op een 30 graden dag afgelopen zomer was ook heerlijk, maar ik kom echt zelden bij de Mac.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
http://www.hm.com/nl/product/93811?article=93811-A#shopOrigin=SA
Lesbo-alert
Ik kan echt alleen ijs van de ijssalon of van Australian of B&J eten, anders loop ik leegquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit was m'n 2e, de Rolo op een 30 graden dag afgelopen zomer was ook heerlijk, maar ik kom echt zelden bij de Mac.
Ik moest even nadenken wat je bedoeltquote:
Dat zeg ik ook alleen omdat ik portemoneeeeeeej te moeilijk vind jonguhquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
Wel leuk, ik hoor niemand hier ooit beursje zeggen
Goed hijgwoord wel!quote:
Zegt niet iedereen daar dan gewoon beursje?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook alleen omdat ik portemoneeeeeeej te moeilijk vind jonguh
Ja weet ik wel.quote:
Nou, gek genoeg, als we NL spreken wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zegt niet iedereen daar dan gewoon beursje?
Oh ik gebruik ook alles door elkaar. Ik weet ook het verschil niet tussen een portemonnee/aie en een portefeuille, als er al een verschil is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja weet ik wel.
Maar ik wilde het verkleinwoord gebruiken, en toen dacht ik beursje, is korter![]()
Overigens zeggen wij hier ook altijd beurs
Oh ja!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Jawel, een portefeuille is zo een mannending, zo een groot plat ding vooral voor paperassen.
Geloof ik.
Of ieg in mijn beleving.
Amai zotteke, nu moet ik gaan translatenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:48 schreef oh-oh het volgende:
En deej duise in dien kallebèske![]()
Es se kemissiekes geis doen
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Amai zotteke, nu moet ik gaan translaten
Amaai Gertje, gij moet meines mailadreske wel opslaan zennequote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]Succes!
Doe me es je mailadres als je die pup wil zien
Ik wel, alleen bedoel ik daar iets intiemers mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
Wel leuk, ik hoor niemand hier ooit beursje zeggen
Hehe, die variant kende ik nog niet!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:13 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik wel, alleen bedoel ik daar iets intiemers mee.
Jawel, daarom zeg ik t niet snel onlinequote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe, die variant kende ik nog niet!
Ach jij helpt de baas wel eens met zijn gleuf, alles kan!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, daarom zeg ik t niet snel online
Welke pup? Enne, nee, geen pup hier voorlopig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:22 schreef oh-oh het volgende:
HEB JE NOU DIE PUP GEZIEN OF WAT?
Pagan, willen jullie geen cute ass puppetje?
Wat een schatje! Is het peludo of stiekem een herder?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Echt he![]()
Goddank dat Kees echt een schurfthekel aan teefjes heeft.
Anders ging daar woesh mn poedelplekje
Ja, ik was even in de war. Die Bill met kuif is mooi!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Foto met hart is Billy toch![]()
Dit is een mini deze peludo, wordt een kilo of 4 denk ik.
Gewoon zeggen.... komt wel weer als je het er aan toe hebt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:50 schreef Bos81 het volgende:
pfff, ik heb zometeen eigenlijk poetsondersteuning van mijn kamer, Het is hard nodig, maar ik heb het gevoel dat ik het niet trek...
Jammer van de baanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:29 schreef Miniem het volgende:
En voor de rest van de SC.
[ afbeelding ]
Dat Bos!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Gewoon zeggen.... komt wel weer als je het er aan toe hebt.
Not reallyquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar hopelijk heb je wel een fijne avond
quote:
Rotweek dus?quote:
Ja, jij natuurlijk ook.quote:
Probeer een beetje positief te visualiseren. Sterktequote:
8 weekjes nu, wat een schatteke hequote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik was even in de war. Die Bill met kuif is mooi!![]()
![]()
![]()
Het lijkt echt een schatje, hoe oud is ze?
Ja, shatje echt.quote:
Ja ik weet dat ik het aan kan geven bij hun. De meesten signaleren het ook al wel, zonder dat ik het hoef te zeggen. Maar de zelfacceptatie daar zit het hem ook vaak in..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Gewoon zeggen.... komt wel weer als je het er aan toe hebt.
Het is echt een droppie, maar loenst ze nu een beetje?quote:
Nog ff en ik pis in m'n broek van het lachenquote:
Nee ik niet. Ik zag wel bij de Action een boek liggen over en (gedeeltelijk) door Michael Phelps, 1 euroquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Gomi, Vaduz of Bosje; een van jullie misschien het boek van Zlatan gelezen?
Oh die ken ik niet, wel een mooie prijs voor een leuk boekquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee ik niet. Ik zag wel bij de Action een boek liggen over en (gedeeltelijk) door Michael Phelps, 1 euro
Die jongenquote:
Groot zwemkampioen, Wereldrecordhouder aantal gouden medailles op 1 OSquote:
Ahquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:48 schreef gomi het volgende:
Ik heb dat boek over zlatan ook niet gelezen, maar wil ik wel doen
Nee ik zit net door het krantje van www.bol.com te bladeren en denk 'aah'quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:52 schreef gomi het volgende:
[..]
schijnt wel leuk te zijn. Heb jij m toevallig gelezen?
quote:
maar lijkt me wel een leuk boekquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik zit net door het krantje van www.bol.com te bladeren en denk 'aah'Was benieuwd of het een aanrader is.
Ja mij ookquote:
Trustquote:
Hoe is het met jou nou?quote:
Mag ik mee. Vannacht om 3 uur wakker geworden en van slapen kwam niet veel meer. Een woelrat eerderquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:06 schreef Ynske het volgende:
K zou gewoon t liefste weer terug gaan, dekens over mn hoofd en pas weer eronderuit komen als het of weer gesneeuwd heeft, of goed hard stormt of gewoon de zon schijnt
Doe maar een graad of 23, 24, begin juni ofzo en met niet teveel bloemen en planten in bloeiquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:06 schreef Ynske het volgende:
K zou gewoon t liefste weer terug gaan, dekens over mn hoofd en pas weer eronderuit komen als het of weer gesneeuwd heeft, of goed hard stormt of gewoon de zon schijnt
Oh ja goeiequote:Op woensdag 15 februari 2012 08:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook echt slecht geslapen, ik moet zsm dat winterdekbed weer van mn bed mikken
![]()
Ik wist dat ik wat over het hoofd zag!quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Niet meer in bed plassen helpt mss ook![]()
![]()
Maar het is echt meteen warm he. Ik ga ook meteen mn bovenraam weer openkieperen, dat was dicht, ik had alleen nog maar t gewone raam op een spleetje
Nee, ik ben wel kieskeurig in boeken over mensen. En ik lees er ook nog eens weinig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Gomi, Vaduz of Bosje; een van jullie misschien het boek van Zlatan gelezen?
(Auto)biografieen of ook fictie over mensen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel kieskeurig in boeken over mensen. En ik lees er ook nog eens weinig.
Wie is dat?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Mooiste autobiografie ever is die van Maya Angelou![]()
![]()
![]()
Heb je m gelezen? Het eerste deel heb ik sowieso echt stukgelezen, en het gedicht van I know why the caged bird sings, dat is een van de twee gedichten die ik uit mijn hoofd ken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een schrijfster, en een boegbeeld voor de Afro-Amerikaanse emancipatie.
Nee dat niet, staat wel op de to do listquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je m gelezen? Het eerste deel heb ik sowieso echt stukgelezen, en het gedicht van I know why the caged bird sings, dat is een van de twee gedichten die ik uit mijn hoofd ken.
Ik ken echt echt geen mooiere boeken dan die 5 delen van haar autobiografie
Oke Vaduznaquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel kieskeurig in boeken over mensen. En ik lees er ook nog eens weinig.
Gaaf, foto's makenquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:21 schreef Pagan het volgende:
Er staat hier een straffe noordenwind waardoor het ijs in het riviertje voor onze deur aan het kruien is, net een enorme windgong.
Mooi gedicht en ontroerendquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:47 schreef oh-oh het volgende:
The free bird leaps
on the back of the wind
and floats downstream
till the current ends
and dips his wings
in the orange sun rays
and dares to claim the sky.
But a bird that stalks
down his narrow cage
can seldom see through
his bars of rage
his wings are clipped and
his feet are tied
so he opens his throat to sing.
The caged bird sings
with fearful trill
of the things unknown
but longed for still
and his tune is heard
on the distant hill for the caged bird
sings of freedom
The free bird thinks of another breeze
and the trade winds soft through the sighing trees
and the fat worms waiting on a dawn-bright lawn
and he names the sky his own.
But a caged bird stands on the grave of dreams
his shadow shouts on a nightmare scream
his wings are clipped and his feet are tied
so he opens his throat to sing
The caged bird sings
with a fearful trill
of things unknown
but longed for still
and his tune is heard
on the distant hill
for the caged bird
sings of freedom.
Eigenlijk moet je hem echt hardop lezen
quote:
Met de wind hier kom ik aan met coupe orkaan, dus nog geen voordeel kunnen ontdekkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Nog een voordeel van dit weer, geen statisch haar meer en mooie krullen
Ik snap nu de herrie van vannacht, het waait echt idioot hard hier, containers over straat... 56km p/u windstoten, ja dat klopt wel als ik het zo ziequote:
Nee de dierenarts, ik heb eergisteren een bloedonderzoek laten doen bij onze kat Poepie aangezien hij eet als een bootwerker en toch afvalt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:30 schreef indaha het volgende:
Waarom duurt het altijd zolang als iemand terug moet bellen
Mensen kunnen dat echt niet meer. Overal moet je zelf achteraan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:30 schreef indaha het volgende:
Waarom duurt het altijd zolang als iemand terug moet bellen
quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mensen kunnen dat echt niet meer. Overal moet je zelf achteraan.
Oh dat is echt klote, ik hoop dat het niet het geval is!quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:37 schreef indaha het volgende:
Ik hoop niet dat ze iets kwijt zijn en dat ik weer opnieuw moet gaan met hem, want het is een hele schuwe kat.
Dat is al 10 jaar zo geloof ik, vermoeiend wel, weinig mensen die nog accuraat werken, en nog meer; weinig mensen die goed samenwerken binnen een bedrijf.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mensen kunnen dat echt niet meer. Overal moet je zelf achteraan.
Ik stond gisteravond ook voor de boekenkast, maar niks gepakt, ook geen leesmoodquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet weer eens een nieuw boek uitzoeken. Ik zit de laatste tijd wel veel met m'n hoofd in de series en Oscar-films.
Ja dat idd en vooral bij grote bedrijven blijven ze je aan het doorverbinden en kun je elke keer weer je verhaal doen .quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is al 10 jaar zo geloof ik, vermoeiend wel, weinig mensen die nog accuraat werken, en nog meer; weinig mensen die goed samenwerken binnen een bedrijf.
Dat begrijp ik dan nog enigzins, omdat het hele grote bedrijven zijn, al is het vervelend.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat idd en vooral bij grote bedrijven blijven ze je aan het doorverbinden en kun je elke keer weer je verhaal doen .
quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:14 schreef indaha het volgende:
Nou de uitslag is er , het zijn de nieren die werken nog maar voor 50% ongeveeren ik moet nu urine van hem inleveren en hij moet op dieetvoer ,de rest van de uitslagen waren wel goed gelukkig .
AI sterktequote:Op woensdag 15 februari 2012 12:14 schreef indaha het volgende:
Nou de uitslag is er , het zijn de nieren die werken nog maar voor 50% ongeveeren ik moet nu urine van hem inleveren en hij moet op dieetvoer ,de rest van de uitslagen waren wel goed gelukkig .
Wat een leukerdquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Noh, kiek dan wat we tegenkwamen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waren we al es tegengekomen vorig jaar, maar WAT een droppie, die had ik echt zo meegenomen.
En hij vond Chico zo leuk en andersom ook
Leukquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:02 schreef Miniem het volgende:
Le mask pour la carnavalitos.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leukerd
THANKS voor je kaartje ookIk had hem al, maar gebruik hem als boekenlegger en hijs 1 van m'n favo's, dus een tweede vind ik alleen maar leuk
![]()
Bleachquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LeukIs het nog ergens speciaal van?
Oh mangaquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:08 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bleach
Google maar bij afbeeldingen.
Ik vind het een van de mooiste kaartjesquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik wist het niet meer zeker, en die stuur ik eigenlijk nooit, ik dacht mik dr maar een zwikkie weg voor Valentijn dan
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het een van de mooiste kaartjesEn dat kun je toch ook amper bijhouden, je bent zowat een hallmark-service
Ja dikke lul 3 bier!quote:
Nou voel ik me wel speciaalquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:21 schreef oh-oh het volgende:
maar die stuur ik zo weinig dat ik m niet bijgehouden heb
Illustreren is altijd goed!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dit plaatje zal ik speciaal voor oh-oh nog even illustreren.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |