quote:
mijn zusje bowlt beter dan ik en die gooit die bal maar gewoon zonder te kijkenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dan kunnen we dus concluderen dat we allemaal geen goeie bowler zijn hier in de SC
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn zusje bowlt beter dan ik en die gooit die bal maar gewoon zonder te kijken
Ze had ook strike na strike, ze smeet die bal gewoon op de baan en liep weg zonder te kijkenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh man en het allerergste, dan heb je het al ijskoud en dan ga je plassen en dan bevries je zowat aan de wcbril vast![]()
![]()
![]()
Nah, dan doe jij gewoon arty zonder ook maar een blik op je papier te werpen! Beat that!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn zusje bowlt beter dan ik en die gooit die bal maar gewoon zonder te kijken
Het is een eend, mooi he!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah, dan doe jij gewoon arty zonder ook maar een blik op je papier te werpen! Beat that!
dan is in je broek zeiken warmer denk ikquote:Op maandag 13 februari 2012 17:26 schreef oh-oh het volgende:
Echt, en die houten trapleuning hier, en die deurklinken, gewoon niet te doen vandaag![]()
Maar serieus, die wc bril, dat is echt echt iets ergs
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan is in je broek zeiken warmer denk ik
Hiyaquote:
Ik herken meteen m'n UI!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een eend, mooi he!
[ afbeelding ]
Ik dacht een handtekeningquote:Op maandag 13 februari 2012 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een eend, mooi he!
[ afbeelding ]
135,- voor het basismodelquote:Op maandag 13 februari 2012 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik herken meteen m'n UI!
Wat kost die pen?
Morgen gewoon pas om 11:00 inklokken, en vooraf bellen of de toko al heet isquote:Op maandag 13 februari 2012 17:26 schreef oh-oh het volgende:
Echt, en die houten trapleuning hier, en die deurklinken, gewoon niet te doen vandaag![]()
Maar serieus, die wc bril, dat is echt echt iets ergs
Ze had de thermostaat even op 35 moeten zetten voordat ze weg gingquote:Op maandag 13 februari 2012 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Morgen gewoon pas om 11:00 inklokken, en vooraf bellen of de toko al heet is
Have fun! Yabadabadooo!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:02 schreef Bos81 het volgende:
et TT
Nu ben ik weg. Hadden even huisoverleg
Die 2e bal ziet eruit als een worp van Zwabs zus!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:02 schreef Bos81 het volgende:
et TT
Nu ben ik weg. Hadden even huisoverleg
Wat leuk zo'n uitje gewoon op de Maandagavond! Alvast veel plezierquote:Op maandag 13 februari 2012 18:32 schreef Strega het volgende:
Zo, even een sateetje eten en dan op naar Groningen.
Huub van der Lubbe solo in de Stadsschouwburg
schijntjequote:Op maandag 13 februari 2012 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
135,- voor het basismodel![]()
Voor iets dat geen echte vulpen is
Lig je al onder de wol?quote:
Het was hier 16 graden toen ik binnen kwam, lekker warm man!quote:
Veel plezier!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:32 schreef Strega het volgende:
Zo, even een sateetje eten en dan op naar Groningen.
Huub van der Lubbe solo in de Stadsschouwburg
Haha, dat stronkje gevouwenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had toch dat boek gekocht van die Japanse ontwerpert met die trektouw cd-speler?
Hij heeft ook dit gemaakt lees ik nu
[ afbeelding ]
Tofquote:Op maandag 13 februari 2012 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
de kiwi is harig en de aardbei heeft putjes
Hell yeah!quote:
ik ben beestachtig goed.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dan kunnen we dus concluderen dat we allemaal geen goeie bowler zijn hier in de SC
Quichequote:Op maandag 13 februari 2012 19:35 schreef Ynske het volgende:
T ruikt hier lekker
bodem voor quiche is klaar, nu nog even de spekkies bakken en vulling afmaken en dan kan hij de oven in
Oke dat telt een beetjequote:Op maandag 13 februari 2012 19:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben beestachtig goed.
op de wii dan
echte bowlen is iets minder. Eigenlijk gewoon heel veel minder.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke dat telt een beetjeEn het echte bowlen?
*turft streepje bij*quote:
maar ik bowl eigenlijk ook nooit hoor. Heel zelden een keertje. Als ik vaker zou gaan zou ik natuurlijkm strike na strike gooienquote:
Liefje tochquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:29 schreef Strega het volgende:
Ik ben aan het begin van de avond zo gecrasht dat we niet meer naar de Stadsschouwburg zijn gegaan![]()
De brief met aanzegging van mijn ontslag, bezoek en nogal zware gesprekken met vrienden en een nacht geen slaap, waren toch teveel denk ik.
Daarbij de hele nacht niet geslapen, het vanaf naar bed gaan, en het 07.30 zien worden op de wekker, hielpen ook niet mee denk ik.
Dus klotezware dag, nou hopelijk morgen beter.![]()
Het hielp ook miet mee dat ik gisteravond m'n pijnstillers vergeten was.![]()
Hopelijk zo lekker slapen....
Warm it isquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:37 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh, ik duim voor een lekker warm kantoor
Hartebuikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Warm it is![]()
Strega, wat onwijs balen zeg![]()
![]()
Hopelijk voel je je vandaag wat beter.
En Yns, een smsje better not be all![]()
Voor hullie aaaallemaal van mij:
[ afbeelding ]
Voor hullie aaaallemaal van mij:quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:37 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh, ik duim voor een lekker warm kantoor
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:16 schreef Miniem het volgende:
Afgewezen voor de baan.
Ik en nog iemand waren de enigste sollicitanten.![]()
Happy valentijn
Ahhh, jammerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:16 schreef Miniem het volgende:
Afgewezen voor de baan.
Ik en nog iemand waren de enigste sollicitanten.![]()
Happy valentijn
Goh, plannen ze dat zover vooruit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Jammer Miniem...
Wij kregen hier vandaag post van Post.Anaal, verzonden op 9 december, over een zitting van 4 januari, dat die niet doorgaat
Echt hequote:
Da's lekker. Staat er dan een advocaat voor jan lul op de zittingsdag?quote:
Fijn dat ze goed geslapen heeft , soms komt ook teveel tegelijk, ik hoop dat jullie een mooie Valentijnsdag hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:25 schreef Pagan het volgende:
Fijne Valentijsdag allemaal.![]()
Dat is balen zeg, Miniem.
Strega heeft als een roos geslapen.
[..]
Da's lekker. Staat er dan een advocaat voor jan lul op de zittingsdag?
Tweet die ik net kreeg.quote:Februari is de Maarten van Rossem onder de maanden. Grijs en overwegend chagrijnig.
Wij doen ons best om er een leuke dag van te maken. Alleen moeten we even twee aanvragen doorwerken, voor een invalidenparkeerkaart en voor nog een andere voorziening.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Fijn dat ze goed geslapen heeft , soms komt ook teveel tegelijk, ik hoop dat jullie een mooie Valentijnsdag hebben
Invalidenparkeerkaart is zo gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:34 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wij doen ons best om er een leuke dag van te maken. Alleen moeten we even twee aanvragen doorwerken, voor een invalidenparkeerkaart en voor nog een andere voorziening.
Ja maar mss ben jij wel gewoon veul invaliedederquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Invalidenparkeerkaart is zo gedaandoen ze ook niet moeilijk over. Tenminste, hier niet.
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar mss ben jij wel gewoon veul invaliededer
Klopt, voor een bestuurder niet, maar dit is voor een passagier. Daar zijn de eisen net wat strenger voor. Ik vind het niet prettig om Strega ergens langs de weg af te zetten om daarna de auto ergens te gaan parkeren, dus willen we zo'n ding nu toch echt wel graag.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Invalidenparkeerkaart is zo gedaandoen ze ook niet moeilijk over. Tenminste, hier niet.
Volgens mij rijdt Muisje ook niet zelf hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Klopt, voor een bestuurder niet, maar dit is voor een passagier. Daar zijn de eisen net wat strenger voor. Ik vind het niet prettig om Strega ergens langs de weg af te zetten om daarna de auto ergens te gaan parkeren, dus willen we zo'n ding nu toch echt wel graag.
Gedeelde eerste plaats.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Maar dat is een rare discussie, alsof Strega en ik wedijveren om de titel Biggest Cripple 2012.
Klopt, ik heb mijn rijbewijs nog niet (nog geen tijd voor gehad tussen alle shit doorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt Muisje ook niet zelf hoor
Vervelend. Kun je er binnenkort wel aan beginnen? Enne, als je ook je A haalt ben je Motormuis006.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb mijn rijbewijs nog niet (nog geen tijd voor gehad tussen alle shit door).
Verrek, ik dacht dat zo'n ding kenteken gebonden was. Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken iemand met een invalidekaart en die kan ook gewoon met andere mensen meerijden en dan gewoon die kaart gebruiken...
Nee is persoonsgebondenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Verrek, ik dacht dat zo'n ding kenteken gebonden was. Weer wat geleerd.
Ja dat wist ik wel!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee is persoonsgebondenje moet er ook pasfoto's voor laten maken (of inleveren als je die al hebt) en je handtekening erop zetten.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee is persoonsgebondenje moet er ook pasfoto's voor laten maken (of inleveren als je die al hebt) en je handtekening erop zetten.
Persoonsgebonden is denk ik ook beter. Als het kenteken gebonden was zou je als valide persoon daar gewoon simpel misbruik van kunnen maken..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Verrek, ik dacht dat zo'n ding kenteken gebonden was. Weer wat geleerd.
Hier is het grauw, regen en wind, wat we dus hadden voor de sneeuw kwam. Laat de kou en sneeuw maar weer komenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Daaaaamn wat was het lekker buiten, alle sneeuw weg, zonnetje erbij, Chico heeft een uur lang gehuppeld gewoon![]()
Ja, dat zei ik gister hardop en ik schrok er zelf vanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier is het grauw, regen en wind, wat we dus hadden voor de sneeuw kwam. Laat de kou en sneeuw maar weer komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |