omdat ze nep zijn en niet mag van paypalquote:
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:53 schreef kanovinnie het volgende:
Ja godnondeju. Wie is hier nou de mod? Gij of ik?
nee gij vuige! Die was ik mee bezig om te kunnen noten (c/p ftw enzooit)quote:Op maandag 20 februari 2012 19:54 schreef kanovinnie het volgende:
Dat je die quote nog liet staan ook
Ja, ik ben altijd snel. Daar is niet iedereen altijd even blij mee trouwens.quote:
Tis maar hoe graag je iets oplooptquote:Op maandag 20 februari 2012 19:47 schreef bobbernaut het volgende:
zouden deze schoon zijn?http://www.dealextreme.co(...)le-140-needle-117648
Nieuwe TT?: Waar BrandX sneller is als DX?quote:
Ziet er leuk uit, Alleen erg protective is hij denk ik niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:54 schreef bobbernaut het volgende:
OMG DUBBLE POSTERS BAN BAN BAN![]()
http://www.dealextreme.co(...)4-4s-iron-man-117150 bazen hoesje!
idd!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, Alleen erg protective is hij denk ik niet.
daar is veel voor nodigquote:Op maandag 20 februari 2012 20:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nieuwe TT?: Waar BrandX sneller is als DX?
haha idd, maar zou t alsnog niet op mijn huid willen hebbenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:19 schreef Loll het volgende:
http://offers.dealextreme.com/
fack ergens onderaan gewoon balsem van loreal paris.
Al die Chinese shops schieten zeker als paddestoelen uit de grond omdat er zo weinig mee te verdienen valt zeker...quote:Hi friend ,
Thanks for your message .
So sorry for this , for a color trouble .
Can you kind accept our 3 USD for compensation ?
We only have little profit , hope you can understand us .
Jay
Want?quote:
Haha katten vinden dat echt super chill zo'n laserpen! Die van mij gaat al super alert naar de vloer kijken als hij het rammelen van het kettinkje hoortquote:Op maandag 20 februari 2012 22:15 schreef Catch22- het volgende:
3 laserpennen (voor de katten) van 4.50 besteld + RC Heli (kon het niet laten) op tinydeal. benieuwd wanneer het er is
http://www.exduct.com/gan(...)wholesale-store.htmlquote:Op maandag 20 februari 2012 23:45 schreef groggy het volgende:
Heeft iemand en goede tip voor en mes voor op reis of een multitool (niet voor veiligheid oid, maar praktisch gebruik)?
Niet miepen.quote:
Ja. (Meestal wel)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:48 schreef summer2bird het volgende:
Hey jongens,
als er bij DX designer's bij oordopjes staat, zijn ze dan namaak?
Voordat ik allemaal namaak ga binnenslepen
quote:Beschouw merkitems in een Chinese webshop als nep. "No good can come from this!" Merkartikelen worden tegen een bepaalde prijs geproduceerd en gaan de deur uit met een flinke winstmarge. De lokale prijs is sterk afhankelijk van de lokale belastingregeling, de afstand die moet worden afgelegd om van land van productieherkomst naar de winkel waar deze verkocht wordt en de daarbij behorende transportkosten, maar ook heffingen voor de import. Een overzeese franchise heeft vaak in het buitenland kantoren en opslagdepots die niet gratis zijn. Al met al kan het dus voorkomen dat er is prijsverschil is tussen Land A en Land B. De basisprijs is echter vrijwel altijd zo dat het niet voordeliger kan zijn om een apparaat uit het buitenland volgens de boekjes te importeren en dan goedkoper uit te zien, of wanneer toch, dan loont dat zich maar met een minimale marge die je verder kwijt bent aan tijd. De prijs van een merkartikel kan dus enigszins verschillen, maar zal in Land B nooit voor dumpprijzen de deur uitgaan.
Massaal worden nepproducten gefabriceerd die qua verpakking en ontwerp haast onafscheidelijk zijn van het origineel. Laat je niet verleiden door de looks en de gelijkenis, de bouwkwaliteit is bij lange na niet hetzelfde en de audiokwaliteit is in veel gevallen ver beneden de maat. In de webshops wordt vrijwel nooit geclaimd dat de headphones van een merk zijn. Vaak zijn ze geanonimiseerd en staat er i.p.v. de merknaam 'designer's headphones' en worden zelfs de merken en logo's uit de productafbeeldingen gefotoshopt. Op Ebay wil het nog weleens voorkomen dat er merken in de titel en omschrijving staat, maar ook hier geldt voor, beschouw ze als nep, totdat het op een of andere manier erg aannemelijk is dat het om echte gaat. In plaats van neppers, die ook nog eens verboden zijn om te importeren en je gedoe met Justitie mee mag verwachten (denk bijvoorbeeld aan boetes in de hoogte van zo'n 300,- euro), kun je beter een origineel Aziatisch merk nemen.
Vaak binnen europa... soms in NL soms al in het buitenlandquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:21 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wordt je pakketje pas in nederland controleert of er nog evt extra kosten bij komen voor invoer e.d.?
bij mij staat op dhl nu status:
Vertrokken van DHL vestiging in BRUSSELS - BELGIUM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou vraag ik me iets af, zouden de eerdere genoemde HDD schroeven passen op m'n 2,5" HDD case?
(Ter verduidelijking; de schroeven moeten in de gaatjes aan de smalle zijden van de case, daar waar de Sata aansluiting op de case zit.) Ergens heb ik het gevoel dat die schroefjes te groot zijnnamelijk...
[ Bericht 16% gewijzigd door Iemand91 op 21-02-2012 15:48:34 ]
Deze heb je denk ik nodig: http://www.ebay.com/sch/i(...)t=See-All-Categoriesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:35 schreef Iemand91 het volgende:
-
Nou vraag ik me iets af, zouden de eerdere genoemde HDD schroeven passen op m'n 2,5" HDD case?
(Ter verduidelijking; de schroeven moeten in de gaatjes aan de smalle zijden van de case, daar waar de Sata aansluiting op de case zit.) Ergens heb ik het gevoel dat die schroefjes te groot zijnnamelijk...
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:35 schreef Iemand91 het volgende:
Voor zaklampen, lees het Chinese webshops reviewtopic maar 'ns door. Daar worden een aantal zaklampen besproken, van kleintjes tot knuppels waar je mensen de hersenpan van kunt inslaan.![]()
Onder andere besproken door: Marcel-O, een uitgebreide review van Downstar, een mooie van Loll en een van ondergetekende.(Het review topic is er niet voor niets
)
Oh, en gisteren (16:08 uur) heb ik er nog 3 naast elkaar gelegd:
[ afbeelding ]
In spoiler ook nog wat foto's:Welke zou jij aanbevelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou vraag ik me iets af, zouden de eerdere genoemde HDD schroeven passen op m'n 2,5" HDD case?
Zorg dat je contant geld heb, je kan niet pinnen......quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:31 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Vaak binnen europa... soms in NL soms al in het buitenland
Maar de kosten staan gewoon op het papier als je 'm afhaalt of aan de deur betalen
Ligt eraan; wil je compact en handzaam dan de Saik SA-15; heb 'm zelf niet maar volgens anderen hier fel genoeg, erg goedkoop natuurlijk en een groot voordeel; deze slikt AA batterijen, en die kun je overal goedkoop in NL vinden en opladen.quote:
Ik heb net mijn remmen gevuld met olie en moet ze nog afstellenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heb je de fiets al rechtop?Ben wel benieuwd. (Ik geloof niet dat ik eventuele foto's hiervan gemist heb)
quote:
Ja.quote:Ik wil deze bestellen:
http://www.dinodirect.com(...)ml?cur=EUR#mycarttip
Maar ik snap wat niet:
zijn de verzendkosten gratis,
Nee, ligt niet aan jou.quote:en lijkt de 2de foto nou zo vreemd of ligt dat aan mij?
Bedankt voor je snelle reactiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Ja.
[..]
Nee, ligt niet aan jou.
PS. Heb even geduld, misschien heb ik een tip voor je.
Oké, ik heb geen tip voor je. Je bent nog steeds goed in China shopping want ik dacht dat ik die macro filter misschien goedkoper kon vinden, maar je hebt de goedkoopste al gevonden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:35 schreef Iemand91 het volgende:
PS. Heb even geduld, misschien heb ik een tip voor je.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Bedankt voor je snelle reactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |