quote:
Zoveel waarheden in deze 2 postsquote:
4-0. hattrick verthongen + doelpunt de jong.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe dan ook hoeveel denken jullie dat Ajax wint tegen Man United?
Houd eens op... Naja ga maar verder maar dan begin ook met makkelijke inkoppertjes...quote:Op maandag 13 februari 2012 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het heeft ook wel iets comfortabels om te weten dat je er door Man Utd. uitgekegeld wordt ipv op beschamende wijze door een of andere Europese laagvlieger. Dan hou je dat imago nog enigszins overeind.
Talent? De beste man is bijna 24.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet mee eens, wordt in Zuid-Amerika gezien als een heel groot talent. Vergeet ook niet dat zijn natuurlijke positie de 'nummer 10' positie is. Hij is technisch echt heel begaafd.
Het is toch zo? Dat is toch ook gewoon voor een deel die blijheid met Man Utd? Die zekerheid dat je niet gigantisch door de mand gaat vallen tegen een of andere B-ploeg in Europa en daarmee nog die oh zo belangrijke status die op dunne, vochtige sate-prikkertjes, verstevigd met natte schilderstape op een fundament van kranten in stand houdt?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd eens op... Naja ga maar verder maar dan begin ook met makkelijke inkoppertjes...
Ik denk dat je als Feyenoorder gewoon de charme van Europees voetbal bent vergeten.
2 jaar geblesseerd geweestquote:Op maandag 13 februari 2012 13:49 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Talent? De beste man is bijna 24.
Dat is toch niet waar? Zat toch gewoon al die tijd op de bank?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
2 jaar geblesseerd geweest. En ik had idd werd moeten zeggen.
Klopt. Iets wat elke Nederlandse ploeg zou hebben op dit moment.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is toch zo? Dat is toch ook gewoon voor een deel die blijheid met Man Utd? Die zekerheid dat je niet gigantisch door de mand gaat vallen tegen een of andere B-ploeg in Europa en daarmee nog die oh zo belangrijke status die op dunne, vochtige sate-prikkertjes, verstevigd met natte schilderstape op een fundament van kranten in stand houdt?
Volgens mij niet hoor.quote:
Niet de hoofdreden het idee om tegen Man United te spelen geeft ook al meer voldoening dan Zagreb of iets dergelijks. Tegen een Zagreb verwacht ik uberhaupt geen nederlaag. Al kreeg ik wel enigszins een gevoel van plaatsvervangende schaamte na het lezen van de lofzang over Ajax vanuit United fansquote:Op maandag 13 februari 2012 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is toch zo? Dat is toch ook gewoon voor een deel die blijheid met Man Utd? Die zekerheid dat je niet gigantisch door de mand gaat vallen tegen een of andere B-ploeg in Europa en daarmee nog die oh zo belangrijke status die op dunne, vochtige sate-prikkertjes, verstevigd met natte schilderstape op een fundament van kranten in stand houdt?
Nee, ManUtd in je stadion is gewoon gaaf.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Alleen leeft het bij Ajax iets meer heb ik het idee.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt. Iets wat elke Nederlandse ploeg zou hebben op dit moment.
Nou...je moet maar blij zijn dat Man Utd. op bezoek komt bij het kleine Ajax.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee, ManUtd in je stadion is gewoon gaaf.
Als ik me goed kan herinneren ging het ongeveer zo: Werd al jong gehaald door van Basten, werd rustig gebracht in het eerste jaar, klopte daarna nadrukkelijk op de deur, raakte zwaar geblesseerd (half jaar of langer), kwam terug maar toen had Eriksen zijn kans gepakt, raakte nog eens geblesseerd, kwam weer terug.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch niet waar? Zat toch gewoon al die tijd op de bank?
'Jezelf als club'? Ik ben geen club? Ik ben een persoon, die voetbal een leuk spelletje vind en daar graag gaat kijken. Omdat ik toevallig in amsterdam woon en werk ga ik naar ajax, en als daar vanwege een leuke loting een grote ploeg als Manchester United langs komt, wil ik dat graag zien.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou...je moet maar blij zijn dat Man Utd. op bezoek komt bij het kleine Ajax.
Hoe klein wil je jezelf maken als club zeg.
Ik denk het ook wel, maar ik vind het ook wel logisch.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Alleen leeft het bij Ajax iets meer heb ik het idee.
Dat is ook een beetje onzin. ManU is zeker een mooie tegenstander alleen je moet natuurlijk niet met 5-0 verliezen.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou...je moet maar blij zijn dat Man Utd. op bezoek komt bij het kleine Ajax.
Hoe klein wil je jezelf maken als club zeg.
Dit, stop met zuigen Kapiteintje. Ik geloof niet dat je het echt niet begrijpt dat een wedstrijd tegen Man United meer charme en gevoel meebrengt dan een willekeurig clubje uit de balkan.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:58 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje onzin. ManU is zeker een mooie tegenstander alleen je moet natuurlijk niet met 5-0 verliezen.
Will never happen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:26 schreef ValHallen het volgende:
Eriksen die hoogstpersoonlijk United uitschakeld en in de zomer voor 55 miljoen weggaat.
#durftedromen.
Volgens enkele marktkenners die hier regelmatig langskomen is hij nog maar een miljoen waard. Dus ik vind het een tikkeltje ongeloofwaardig.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:26 schreef ValHallen het volgende:
Eriksen die hoogstpersoonlijk United uitschakeld en in de zomer voor 55 miljoen weggaat.
#durftedromen.
Ik vergat te zeggen dat hij tot speler van het EK wordt gekroond, helaas verliest Denemarken in de finale van Nederland op penalty's. Oude rot Seedorf, meegenomen omdat Sneijder en van Bommel geblesseerd raken in aanloop naar het toernooi, schiet de beslissende penalty erin waarna hij meteen na de wedstrijd aankondigt helemaal te stoppen met voetbal.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens enkele marktkenners die hier regelmatig langskomen is hij nog maar een miljoen waard. Dus ik vind het een tikkeltje ongeloofwaardig.
Zou wel een legendarisch carriere-verloop zijn voor Seedorf idd.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vergat te zeggen dat hij tot speler van het EK wordt gekroond, helaas verliest Denemarken in de finale van Nederland op penalty's. Oude rot Seedorf, meegenomen omdat Sneijder en van Bommel geblesseerd raken in aanloop naar het toernooi, schiet de beslissende penalty erin waarna hij meteen na de wedstrijd aankondigt helemaal te stoppen met voetbal.
Tong die een topic opent met als TT: Cruijff, Maradona, Pele, Van Aerle, Seedorf en dan een teletekst bericht als OP.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou wel een legendarisch carriere-verloop zijn voor Seedorf idd.
Ik weet nog wel dat ik dat jaar in het uitvak zat tijdens Ajax - Feyenoord. Iedereen had volgens mij hetzelfde idee pannekoeken te bakken en deze mee te nemen naar de wedstrijd. Ik heb nog nooit zoveel pannekoeken om mij oren zien vliegenquote:Op maandag 13 februari 2012 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend seizoen Marco van Basten bij Heerenveen als trainer.
Ik heb al zin in Ajax - sc Heerenveen
EN WIE NIET SPRIIIIIIIIIINGT DIE IS EEN PANNEKOEEEEEK
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:52 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik dat jaar in het uitvak zat tijdens Ajax - Feyenoord. Iedereen had volgens mij hetzelfde idee pannekoeken te bakken en deze mee te nemen naar de wedstrijd. Ik heb nog nooit zoveel pannekoeken om mij oren zien vliegen
Je moet het anders zien. Met de Ajax-filosofie het veld ingaan om te winnen of iig de intentie daartoe hebben.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geweldig idd om met grote cijfers ingemaakt te worden.Wat is daar nu prachtig aan?
Eens.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet mee eens, wordt in Zuid-Amerika gezien als een heel groot talent. Vergeet ook niet dat zijn natuurlijke positie de 'nummer 10' positie is. Hij is technisch echt heel begaafd.
Jeps, zolang de intentie van aanvallend willen voetballen maar zichtbaar is en er ook vooruitgang daarin wordt geboekt.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik ben een voetballiefhebber, geen blinde logo geiler. Ik verlies liever van ManUtd van van FC oosblokki
Het toppunt van plaatsvervangende schaamte waren de uitwedstrijden tegen Madrid. Enoh die tijdens de lineup als een blije bakvis naar de camera staat te zwaaien. Ajacieden die foto's lopen te maken van Bernabeu en als toppunt: al voor de wedstrijd afspraken maken over shirtjes wisselen... Maar goed, jullie spelen tenminste Europees.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:58 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje onzin. ManU is zeker een mooie tegenstander alleen je moet natuurlijk niet met 5-0 verliezen.
Klopt als een bus.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:17 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
2 x zijn middenvoetsbeentje gebroken, minimaal een jaar was hij eruit.
Jeps, ik schaar Lodeiro ook nog onder een talent. Ik deel ook je mening dat Lodeiro idd bij een andere club gaat opbloeien, simpelweg omdat hij dan wél de kans krijgt op zijn beste positie. Denk aan een Villareal bv. Uiteindelijk gaat Ajax er veel spijt van krijgen.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Klopt als een bus.
Overigens las ik eerder dit topic dat hij 24 is? Hij wordt volgende maand 23. Wat mij betreft ben je zelfs dan nog een talent. Het joch werkt nu hard en hij komt er echt wel.
Ik ben bang dat Lodeiro zo'n speler wordt die we voor veel te weinig laten gaan en bij een andere club (op zijn natuurlijke positie) ineens z'n waarde ver 10voudigd.
Een maat van me heeft ook 2x zijn middenvoetsbeentje gebroken. Na 6 weken kon hij weer voetballen.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:17 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
2 x zijn middenvoetsbeentje gebroken, minimaal een jaar was hij eruit.
Feliquote:Op maandag 13 februari 2012 15:49 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Een maat van me heeft ook 2x zijn middenvoetsbeentje gebroken. Na 6 weken kon hij weer voetballen.
Leuk voor hemquote:Op maandag 13 februari 2012 15:49 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Een maat van me heeft ook 2x zijn middenvoetsbeentje gebroken. Na 6 weken kon hij weer voetballen.
En nu? Vergaat de aarde nu?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:49 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hoi, nooit gehoord van een breuk met complicaties? Die komen soms weleens voor.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:49 schreef Guidetti het volgende:
[..]
quote:
Tja dat krijg je van al dat bankzitten...quote:Op maandag 13 februari 2012 15:52 schreef Contador_The_Best het volgende:
El Hamdaoui geblesseerd geraakt aan bilspier
NIEUWS DOOR: REDACTIE OP 13 FEB 2012
Mounir El Hamdaoui doet ook vanavond niet mee met Jong Ajax. Het was de bedoeling dat de spits op bezoek bij Jong ADO Den Haag in actie zou komen, maar hij is geblesseerd. El Hamdaoui heeft een blessure aan zijn bilspier en maakt daarom geen deel uit van de selectie, vernam Ajaxlife.nl. Nicolai Boilesen behoort wel tot de selectie. De Deense linksback is van plan na ruim vier maanden blessureleed zijn eerste speelminuten te maken.
Tsja, dit verzin je toch echt niet.
Het lijkt dat er telkens weer wat verzonnen moet worden. Ongelofelijk.
vertelde een vriend van me die er bij was in het uitvak ook inderdaad, geniale actie!quote:Op maandag 13 februari 2012 14:52 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik dat jaar in het uitvak zat tijdens Ajax - Feyenoord. Iedereen had volgens mij hetzelfde idee pannekoeken te bakken en deze mee te nemen naar de wedstrijd. Ik heb nog nooit zoveel pannekoeken om mij oren zien vliegen
Het wordt wel steeds triesterquote:Op maandag 13 februari 2012 15:52 schreef Contador_The_Best het volgende:
Mounir El Hamdaoui doet ook vanavond niet mee met Jong Ajax. Het was de bedoeling dat de spits op bezoek bij Jong ADO Den Haag in actie zou komen, maar hij is geblesseerd. El Hamdaoui heeft een blessure aan zijn bilspier en maakt daarom geen deel uit van de selectie, vernam Ajaxlife.nl. Nicolai Boilesen behoort wel tot de selectie. De Deense linksback is van plan na ruim vier maanden blessureleed zijn eerste speelminuten te maken.
En dan toch op dit bericht geen 'Haha homoclub etc.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax topic is Feyenoord topic geworden?
Maarja, jullie zijn van harte welkom.
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:52 schreef Contador_The_Best het volgende:
Geef toe, je vindt stiekem al die Feyenoord UI's wel mooiquote:Op maandag 13 februari 2012 16:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax topic is Feyenoord topic geworden?
Maarja, jullie zijn van harte welkom.
Niks mis mee zolang het trollen en bewust dom houden maar binnen beperken blijft. Want opzich vind ik het best leuk om er in mee te gaan, maar dan wordt Ome Happel weer zo boos.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geef toe, je vindt stiekem al die Feyenoord UI's wel mooi
Zijn winkel loopt niet goed? Zijn haar in de war? Een nagel gescheurd?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:00 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Idd true. Wat zal het volgende zijn?
Last van de anusspier gok ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn winkel loopt niet goed? Zijn haar in de war? Een nagel gescheurd?
Het maakt eigenlijk ook niet meer uit wat het is, hij speelt toch nooit
maar zo blijft elke pagina voor 80% uit zichzelf dom houdende Feyenoorders bestaan zoals het vorige topiekquote:
Iig een transferbudget door zijn 18+ miljoen voor Sulejmani, maar ik gun hem het beste hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
Wat vinden jullie dat één der grootste spitsen aller tijden bij Ajax de trainersrol gaat vervullen bij Heerenveen?
Ik denk dat dit goed is, omdat hij daar kan groeien, om vervolgens bij Ajax terug te keren.
Als voetballer onnavolgbaar.
Marco van Basten eeuwige held
Pannenkoekenbaktijd in het Abe Lenstra Stadionquote:Op maandag 13 februari 2012 16:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
Wat vinden jullie dat één der grootste spitsen aller tijden bij Ajax de trainersrol gaat vervullen bij Heerenveen?
Ik denk dat dit goed is, omdat hij daar kan groeien, om vervolgens bij Ajax terug te keren.
Riemer heeft denk ik een beroerte gekregen van het nieuwsquote:Op maandag 13 februari 2012 16:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
Nu nog 7 anderen en dan huppa, kan er een Ajax-trainers-elftal gemaakt worden en wordt dit de 19e ploeg in de Eredivisie.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat wist ik nog niet![]()
Dat wordt niks
Wel leuk met de Boer, v. Basten, Koeman, v/d Brom etc
Als trainer ookquote:Op maandag 13 februari 2012 16:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
Eens, alleen hij leert wel van zijn fouten door nu bij een kleinere club als Ajax het te proberen.quote:
preciesquote:Op maandag 13 februari 2012 16:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Nu nog 7 anderen en dan huppa, kan er een Ajax-trainers-elftal gemaakt worden en wordt dit de 19e ploeg in de Eredivisie.
Dan natuurlijk nog wel een aantal reserves.![]()
Heeft hij eigenlijk een prijs gewonnen als trainer?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:29 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eens, alleen hij leert wel van zijn fouten door nu bij een kleinere club als Ajax het te proberen.
keertje kampioen geworden met Ajax 2quote:Op maandag 13 februari 2012 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft hij eigenlijk een prijs gewonnen als trainer?
Ik vraag me af wat de profielschets is om trainer van Heerenveen te worden.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
keertje kampioen geworden met Ajax 2
Zijn naam geeft status , meer is het niet .quote:Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de profielschets is om trainer van Heerenveen te worden.
Bij Ajax kon ik het me goed voorstellen: kind van de club. Maar waarom Heerenveen voor hem zou kiezen? Geen idee.
Dat zal het zijn ja. Is wel een schop na, naar Jans.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Zijn naam geeft status , meer is het niet .
Hij schijnt toch wel een aardig voetbalidee te hebben. Tijdens het EK 2008 was ik best onder de indruk van de speelstijl die hij voor ogen had.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Zijn naam geeft status , meer is het niet .
Dwingend, dominant en aanvallend voetbal.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:46 schreef eight het volgende:
[..]
Hij schijnt toch wel een aardig voetbalidee te hebben. Tijdens het EK 2008 was ik best onder de indruk van de speelstijl die hij voor ogen had.
Met voetbalidee bedoel ik dus een sterk tactisch concept en niet zo'n standaard oetlul praatje over mooi voetbal waar veel trainers mee komen.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dwingend, dominant en aanvallend voetbal.![]()
Noem mij 1 trainer die bij een sollicitatie zal zeggen, ja eigenlijk vind ik het wel lekker om met 10 man voor de eigen goal te hangen en naar lelijke één-nulletjes te counteren. Het idee is altijd goed, zelfs Jan Wouters had een goed idee toen hij begon als hoofdcoach van Ajax. Je bent pas een goede trainer als je dit goede idee met het beschikbare materiaal ook daadwerkelijk kunt uitvoeren.
Bij Ajax komt daar nog eens de clubcultuur/speelstijl bij kijken. Dat is misschien een voordeel voor Ajaxtrainers als ze elders aan de bak komen, ze kunnen écht hun eigen speelstijl uitvoeren en niet de speelstijl die van ze wordt verwacht.
Het was los zand . Kwam dodelijk tot uiting tegen Ruslandquote:Op maandag 13 februari 2012 16:46 schreef eight het volgende:
[..]
Hij schijnt toch wel een aardig voetbalidee te hebben. Tijdens het EK 2008 was ik best onder de indruk van de speelstijl die hij voor ogen had.
Dat was puur gebrek aan ervaring wat hem opbrak. Hiddink wist precies hoe hij het spel van Oranje moest ontregelen.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Het was los zand . Kwam dodelijk tot uiting tegen Rusland
We hebben het over de trainer die Romano Denneboom heeft opgeroepen toch?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:03 schreef eight het volgende:
[..]
Dat was puur gebrek aan ervaring wat hem opbrak. Hiddink wist precies hoe hij het spel van Oranje moest ontregelen.
Dave vd Bergh ook , en Yildirimquote:Op maandag 13 februari 2012 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hebben het over de trainer die Romano Denneboom heeft opgeroepen toch?
Heb je voor Van Basten net zo'n leuke bijnaam als je voor De Boer hebt?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dave vd Bergh ook , en Yildirimdie man kan het gwn niet
Ik denk dat alle Heerenveen-supporters met angst en beven de volgende transferperiode afwachten. Ze hadden Sulejmani toch aan hem gesleten?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dave vd Bergh ook , en Yildirimdie man kan het gwn niet
Hij heeft een heleboel beginnersfouten gemaakt.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hebben het over de trainer die Romano Denneboom heeft opgeroepen toch?
Zijn aankoopbeleid heeft Ajax een hoop geld gekost ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat alle Heerenveen-supporters met angst en beven de volgende transferperiode afwachten. Ze hadden Sulejmani toch aan hem gesleten?
die man verdiend geen bijnaamquote:Op maandag 13 februari 2012 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je voor Van Basten net zo'n leuke bijnaam als je voor De Boer hebt?
...In de economie van vóór 2008?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:26 schreef ValHallen het volgende:
#durftedromen.
De bal moet wel van richting veranderd zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 18:52 schreef Wessiej het volgende:
Ebe scoort zonet tegen jong ado, jeetje.
...en te beginnen met Ome Clarence's Superhete Poffertjeskraam op het Leidseplein.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vergat te zeggen dat hij tot speler van het EK wordt gekroond, helaas verliest Denemarken in de finale van Nederland op penalty's. Oude rot Seedorf, meegenomen omdat Sneijder en van Bommel geblesseerd raken in aanloop naar het toernooi, schiet de beslissende penalty erin waarna hij meteen na de wedstrijd aankondigt helemaal te stoppen met voetbal.
Tja, het is nu "doen wat Johan wil" geworden. Dat betekent dat je óók de mensen die je niet aardig vindt in je armen moet sluiten. Als Johan La Ling alsnog wil hebben krijgt hij daarvoor nu vrij baan.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:03 schreef The_Groove het volgende:
Ling is momenteel wat mij betreft een gepasseerd station.
Ik denk dat er iemand komt waarvan we het niet verwachten.
Hopelijk niet zegquote:Op maandag 13 februari 2012 18:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Tja, het is nu "doen wat Johan wil" geworden. Dat betekent dat je óók de mensen die je niet aardig vindt in je armen moet sluiten. Als Johan La Ling alsnog wil hebben krijgt hij daarvoor nu vrij baan.
Het idee om "goede mensen aan te stellen die Johan tegengas kunnen geven" is een waangedachte, omdat Johan alleen jaknikkers om zich heen verzamelt - helemáál na het debacle van de afgelopen maanden.
Ik bespeur een apart soort struisvogelgedrag: Ajacieden die plotseling de jeugd gaan volgen om dat die wél winnen...quote:Op maandag 13 februari 2012 18:59 schreef Wessiej het volgende:
0-3 ondertussen na 30 minuten bij jong ado- jong ajax
2 goals van ajax al afgekeurd.
Heheh, ach ik volg ze altijdquote:Op maandag 13 februari 2012 19:02 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik bespeur een apart soort struisvogelgedrag: Ajacieden die plotseling de jeugd gaan volgen om dat die wél winnen...
"Ja" zeggen tegen Johan's dicatuur betekent: zitten, knikken, klappen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk niet zeg
KOm daarom ook snel met iemand als v Duijvenbode. Die zit in de lijn van Ajax, maar geeft zeker kritiek als het moet.
Ling is misschien wel de juiste man hoor, maar geef dan wel eens goed aan waarom, of juist waarom niet.
Toch voer voor psychologen: de hype rondom de A1 vs. Barca A1...quote:Op maandag 13 februari 2012 19:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heheh, ach ik volg ze altijdKijk al die wedstrijden, vind ik leuk. Laatst ook de D-tjes geheel gekeken, ook geinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |