En dan toch op dit bericht geen 'Haha homoclub etc.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax topic is Feyenoord topic geworden?
Maarja, jullie zijn van harte welkom.
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:52 schreef Contador_The_Best het volgende:
El Hamdaoui geblesseerd geraakt aan bilspier
NIEUWS DOOR: REDACTIE OP 13 FEB 2012
Mounir El Hamdaoui doet ook vanavond niet mee met Jong Ajax. Het was de bedoeling dat de spits op bezoek bij Jong ADO Den Haag in actie zou komen, maar hij is geblesseerd. El Hamdaoui heeft een blessure aan zijn bilspier en maakt daarom geen deel uit van de selectie, vernam Ajaxlife.nl. Nicolai Boilesen behoort wel tot de selectie. De Deense linksback is van plan na ruim vier maanden blessureleed zijn eerste speelminuten te maken.
Tsja, dit verzin je toch echt niet.
Het lijkt dat er telkens weer wat verzonnen moet worden. Ongelofelijk.
Geef toe, je vindt stiekem al die Feyenoord UI's wel mooiquote:Op maandag 13 februari 2012 16:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax topic is Feyenoord topic geworden?
Maarja, jullie zijn van harte welkom.
Niks mis mee zolang het trollen en bewust dom houden maar binnen beperken blijft. Want opzich vind ik het best leuk om er in mee te gaan, maar dan wordt Ome Happel weer zo boos.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geef toe, je vindt stiekem al die Feyenoord UI's wel mooi
Zijn winkel loopt niet goed? Zijn haar in de war? Een nagel gescheurd?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:00 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Idd true. Wat zal het volgende zijn?
Last van de anusspier gok ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn winkel loopt niet goed? Zijn haar in de war? Een nagel gescheurd?
Het maakt eigenlijk ook niet meer uit wat het is, hij speelt toch nooit
maar zo blijft elke pagina voor 80% uit zichzelf dom houdende Feyenoorders bestaan zoals het vorige topiekquote:
Iig een transferbudget door zijn 18+ miljoen voor Sulejmani, maar ik gun hem het beste hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
Wat vinden jullie dat één der grootste spitsen aller tijden bij Ajax de trainersrol gaat vervullen bij Heerenveen?
Ik denk dat dit goed is, omdat hij daar kan groeien, om vervolgens bij Ajax terug te keren.
Als voetballer onnavolgbaar.
Marco van Basten eeuwige held
Pannenkoekenbaktijd in het Abe Lenstra Stadionquote:Op maandag 13 februari 2012 16:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
Wat vinden jullie dat één der grootste spitsen aller tijden bij Ajax de trainersrol gaat vervullen bij Heerenveen?
Ik denk dat dit goed is, omdat hij daar kan groeien, om vervolgens bij Ajax terug te keren.
Riemer heeft denk ik een beroerte gekregen van het nieuwsquote:Op maandag 13 februari 2012 16:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
Nu nog 7 anderen en dan huppa, kan er een Ajax-trainers-elftal gemaakt worden en wordt dit de 19e ploeg in de Eredivisie.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat wist ik nog niet![]()
Dat wordt niks
Wel leuk met de Boer, v. Basten, Koeman, v/d Brom etc
Als trainer ookquote:Op maandag 13 februari 2012 16:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
Eens, alleen hij leert wel van zijn fouten door nu bij een kleinere club als Ajax het te proberen.quote:
preciesquote:Op maandag 13 februari 2012 16:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Nu nog 7 anderen en dan huppa, kan er een Ajax-trainers-elftal gemaakt worden en wordt dit de 19e ploeg in de Eredivisie.
Dan natuurlijk nog wel een aantal reserves.![]()
Heeft hij eigenlijk een prijs gewonnen als trainer?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:29 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eens, alleen hij leert wel van zijn fouten door nu bij een kleinere club als Ajax het te proberen.
keertje kampioen geworden met Ajax 2quote:Op maandag 13 februari 2012 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft hij eigenlijk een prijs gewonnen als trainer?
Ik vraag me af wat de profielschets is om trainer van Heerenveen te worden.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
keertje kampioen geworden met Ajax 2
Zijn naam geeft status , meer is het niet .quote:Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de profielschets is om trainer van Heerenveen te worden.
Bij Ajax kon ik het me goed voorstellen: kind van de club. Maar waarom Heerenveen voor hem zou kiezen? Geen idee.
Dat zal het zijn ja. Is wel een schop na, naar Jans.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Zijn naam geeft status , meer is het niet .
Hij schijnt toch wel een aardig voetbalidee te hebben. Tijdens het EK 2008 was ik best onder de indruk van de speelstijl die hij voor ogen had.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Zijn naam geeft status , meer is het niet .
Dwingend, dominant en aanvallend voetbal.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:46 schreef eight het volgende:
[..]
Hij schijnt toch wel een aardig voetbalidee te hebben. Tijdens het EK 2008 was ik best onder de indruk van de speelstijl die hij voor ogen had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |