Dat lachje op het eind is ook schitterendquote:
Tsja hij is een erg goede speler, maar zeg nu eerlijk 3 hattricks thuis op rij, je moet je dan wel afvragen of hij nou zo goed is of de Nederlandse defensie zo slecht.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:26 schreef Guidetti het volgende:
Deze man is op zijn 19e al de beste in Nederland.
Tegen Twente, Ajax en Vitesse is toch niet mis.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:45 schreef TLC het volgende:
[..]
Tsja hij is een erg goede speler, maar zeg nu eerlijk 3 hattricks thuis op rij, je moet je dan wel afvragen of hij nou zo goed is of de Nederlandse defensie zo slecht.
Ik weet niet of ze dit in het buitenland erg serieus op waarde schatten
Je weet dat je nu Ajax en Vitesse achter elkaar hebt gezegd hequote:Op maandag 13 februari 2012 18:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tegen Twente, Ajax en Vitesse is toch niet mis.
?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:49 schreef TLC het volgende:
[..]
Je weet dat je nu Ajax en Vitesse achter elkaar hebt gezegd he
De defensie van Ajax en Vitesse is wat anders dan als je speelt tegen bv Atletico Madrid, Tottenham, Bayer Leverkusen of AC Milan.quote:
Ik twijfel er ook niet aan dat hij een wereldster kan worden, maar mijn punt is alleen dat ik bang ben dat het wat meer zegt over het niveau van de eredivisie dan over zijn kwaliteiten.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:11 schreef PIETR het volgende:
Boeiend, je ziet toch dat Guidetti alles in zich heeft om een hele grote te worden. Lijkt me sterk dat hij tegen die subtoppers dan ineens niet kan scoren.
4quote:Op maandag 13 februari 2012 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een poll. Hoeveel goals gaat guidetti zaterdag maken?
Robert Anker.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wie is eigenlijk die "kenner" naast Peter Houtman op Feyenoord TV?
Dat zeiden ze bij Huntelaar, Suarez, Kuijt enz. ook Eredivisie is en blijft een geweldige springplank voor jonge talenten.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:07 schreef TLC het volgende:
[..]
De defensie van Ajax en Vitesse is wat anders dan als je speelt tegen bv Atletico Madrid, Tottenham, Bayer Leverkusen of AC Milan.
Ja haha! Is er geen filmpje van dat interview??quote:
http://nos.nl/video/34026(...)s-geen-fenomeen.htmlquote:Op maandag 13 februari 2012 23:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ja haha! Is er geen filmpje van dat interview??
"You are a fenneman!"
Zie je hem even denken...
"I don't know if I'm a fenneman"
Slecht Engelsquote:Op maandag 13 februari 2012 23:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/34026(...)s-geen-fenomeen.html
Wat zei die nou? Beginnen als wie bij Manchester en eindigen bij Real?quote:
2 weken terug vond je hem zeker absolute eindbaas? XDquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:26 schreef msnk het volgende:
Vond hem altijd een baas. Maar nu is ie al helemaal onsterfelijk geworden.
Nou... Overdrijven is ook een kunst.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
2 weken terug vond je hem zeker absolute eindbaas? XD
Ok, week daarvoor danquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou... Overdrijven is ook een kunst.
Ik leef niet met een minderwaardigheid complex zoals veel Feyenoorders wel richting Ajax hebben. Natuurlijk baalde ik van de einduitslag en niet zo'n beetje ook... maar ik heb geen moeite om te erkennen dat Guidetti een speler is die Ajax ongelooflijk goed zou kunnen gebruiken en mede door hem Ajax overklaste.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
2 weken terug vond je hem zeker absolute eindbaas? XD
Ik ben het wel met Jojoortje eens, ik word ook wel eens idioot van zijn maniertjes en op deze manier komt hij even met beide benen terug op aarde. Hij is en blijft een held natuurlijk!
Zie:quote:
Tevens, na de hattrick tegen Ajax:quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik leef niet met een minderwaardigheid complex zoals veel Feyenoorders wel richting Ajax hebben. Natuurlijk baalde ik van de einduitslag en niet zo'n beetje ook... maar ik heb geen moeite om te erkennen dat Guidetti een speler is die Ajax ongelooflijk goed zou kunnen gebruiken en mede door hem Ajax overklaste.
Spijtig genoeg voor Feyenoord bezitten ze Guidetti dan ook helemaal niet.
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Zo'n speler waar je gewoon jaloers op mag zijn dat je die niet in de gelederen hebt.
Verder is die LEUK arrogant en niet arrogant arrogant a la Gregory.
Ik kan niet alles lezen wat er geschreven wordt hequote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Zie:
[..]
Tevens, na de hattrick tegen Ajax:
[..]
Precies. Iets minder zomaar wat roepen dus dropstaafquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan niet alles lezen wat er geschreven wordt he
Neen! Zo steek ik nu eenmaal in elkaarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Precies. Iets minder zomaar wat roepen dus dropstaaf
Voor dropstaven moet je bij Littlerabbit zijn...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Precies. Iets minder zomaar wat roepen dus dropstaaf
Hel op aarde de komende dagen denk ik zo.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor dropstaven moet je bij Littlerabbit zijn...
En Guidetti, ach, hij is weer terug op aarde.
Tegen wie moeten jullie morgen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hel op aarde de komende dagen denk ik zo.
NEK appeltje eitje Ajax verkeerd in grote vorm.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tegen wie moeten jullie morgen?
UIDT?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NEK appeltje eitje Ajax verkeerd in grote vorm.
Blijft natuurlijk ook een prachtkerel, geweldige voetballer van 19jaar die nog ontzettend veel moet leren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Reactie naderhand van Guidetti vond ik wel erg sterk. Gewoon erg eerlijk en oprecht. Daar heb ik dan wel weer respect voor. Sowieso knap dat hij gewoon voor de camera wilde reageren.
In Kenia mag het gewoon ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Mag je dat shirtje in andere landen wel uitdoen? Misschien kende hij 't regeltje niet.
Neuh, anders gaat het weer gelijk worden als ze tegen ajax spelen. Met guidetti is ajax nergensquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Als ik Feyenoord was had ik hem zo snel mogelijk verkocht.
Vroeg t me ook af!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Mag je dat shirtje in andere landen wel uitdoen? Misschien kende hij 't regeltje niet.
Werd wel erg overdreven door die verslaggevers, dat kan niet vind ik van een neutrale NOS.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Reactie naderhand van Guidetti vond ik wel erg sterk. Gewoon erg eerlijk en oprecht. Daar heb ik dan wel weer respect voor. Sowieso knap dat hij gewoon voor de camera wilde reageren.
Koemanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:57 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Werd wel erg overdreven door die verslaggevers, dat kan niet vind ik van een neutrale NOS.
Ik herriner me meer dan genoeg harde,gemene, en vooral invrijvende acties van verslaggevers als een Suarez, Ibra, MeH, Tiovonen en nog veel meer spelers iets doms deden, want hij zorgt voor puntverlies tegen PSV en nu, hij is dom bezig.
Je moet juist medelijden met de supporters hebben, maar het was volledig terecht hoor ,makkelelie floot schandalig in het nadeel van RKC die eigenlijk verdienden te winnen.
[ afbeelding ]
Ach, die Guidetti stond daar zo zielig..dan moet je wel van steen zijn als je hem dan af gaat makenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:57 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Werd wel erg overdreven door die verslaggevers, dat kan niet vind ik van een neutrale NOS.
Ik herriner me meer dan genoeg harde,gemene, en vooral invrijvende acties van verslaggevers als een Suarez, Ibra, MeH, Tiovonen en nog veel meer spelers iets doms deden, want hij zorgt voor puntverlies tegen PSV en nu, hij is dom bezig.
Je moet juist medelijden met de supporters hebben, maar het was volledig terecht hoor ,makkelelie floot schandalig in het nadeel van RKC die eigenlijk verdienden te winnen.
[ afbeelding ]
Makkelie floot slecht ja maar in het nadeel van RIKC? Hij was neutraal slecht, echt belachelijk inconsequent en achterlijke dwalingen beide kanten op.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:57 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja idd, zo zat ik ook. En terecht!quote:Op zondag 19 februari 2012 01:40 schreef Merkie het volgende:
Blijft wel een geniaal .gifje van Koeman. Precies mijn reactie.
Amenquote:Op zondag 19 februari 2012 15:00 schreef TC03 het volgende:
Ik vond het ontzettend debiel, maar nadat ik zijn reactie zag bij de NOS dacht ik ook van 'zo erg is het ook weer niet'. Het blijft tenslotte maar voetbal. Hij krijgt er weliswaar goed voor betaald, maar er is geen misdaad gepleegd, hij heeft niet Feyenoord bewust iets aangedaan, hij krijgt enkel een rode kaart en mag de volgende keer niet meespelen. Ontzettend stom, maar niks om depressief van te raken. Het leven gaat gewoon door en wat er ook gebeurt, de hattricks tegen Twente, Ajax en Vitesse zullen nooit meer ongedaan gemaakt worden.
Kap toch eens met altijd alles zo kapot te relativeren jij.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:00 schreef TC03 het volgende:
Ik vond het ontzettend debiel, maar nadat ik zijn reactie zag bij de NOS dacht ik ook van 'zo erg is het ook weer niet'. Het blijft tenslotte maar voetbal. Hij krijgt er weliswaar goed voor betaald, maar er is geen misdaad gepleegd, hij heeft niet Feyenoord bewust iets aangedaan, hij krijgt enkel een rode kaart en mag de volgende keer niet meespelen. Ontzettend stom, maar niks om depressief van te raken. Het leven gaat gewoon door en wat er ook gebeurt, de hattricks tegen Twente, Ajax en Vitesse zullen nooit meer ongedaan gemaakt worden.
En toen was het avontuur voorbij. Het ga je goed John, we zullen de hattricks nooit vergetentwitter:MegaFeyenoord twitterde op zondag 29-04-2012 om 13:46:28#Guidetti neemt woensdag afscheid van de supporters volgens rijnmond. Gaat dus weg. reageer retweet
Trek niet zo snel conclusies man. Tis onzinbericht!quote:Op zondag 29 april 2012 13:53 schreef Merkie het volgende:
En toen was het avontuur voorbij. Het ga je goed John, we zullen de hattricks nooit vergetentwitter:MegaFeyenoord twitterde op zondag 29-04-2012 om 13:46:28#Guidetti neemt woensdag afscheid van de supporters volgens rijnmond. Gaat dus weg. reageer retweet
.
quote:City wil verder met Guidetti
Manchester City heeft vertrouwen in John Guidetti. De kampioen van Engeland heeft volgens Sky Sports nagenoeg overeenstemming bereikt over een nieuw meerjarig contract met de spits die vorig seizoen succesvol op huurbasis voor Feyenoord uitkwam.
Guidetti herstelt op dit moment van een virusinfectie. Daardoor kon Manchester City de Zweedse speler afgelopen zomer niet verhuren. De Engelse club sluit volgens de Engelse sportzender niet uit dat Guidetti in de winterstop wel tijdelijk naar een andere club vertrekt.
Manchester City zou de oud-Feyenoorder het liefst aan een Engels, Spaanse, Duitse of Italiaanse club willen verhuren.
quote:Guidetti mag vertrekken bij Manchester City
John Guidetti mag in de winter vertrekken bij Manchester City. De spits, die nog een contract heeft tot 2015, komt niet meer voor in de plannen van trainer Manuel Pellegrini
De Britten willen naar verluidt zo'n vijf miljoen euro ontvangen voor de voormalige Feyenoorder, twee seizoenen terug als huurling de grote man in de Kuip.
Bij zijn terugkeer naar Engeland kampte hij met een virus in het zenuwstelsel. Guidetti scoorde gisteravond twee keer in de EK-kwalificatiewedstrijd van Zweden onder 21 tegen Malta (5-0).
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)anchester-City.dhtml
quote:Guidetti klaagt over gebrek aan speeltijd bij Stoke
John Guidetti is boos. De Zweedse ex-Feyenoorder verhuisde deze winter op huurbasis van Manchester City naar Stoke City om meer aan spelen toe te komen. Maar in twee duels mocht hij tot nu toe slechts tien minuten meedoen.
In die twee wedstrijden tegen Crystal Palace en Chelsea (beide 0-1) kwam Stoke niet tot scoren. Dat Guidetti desondanks niet of nauwelijks mocht meedoen frustreert hem. "We hebben al twee wedstrijden niet gescoord. Wat is het ergste dat kan gebeuren als ik meedoe, dat ik niet scoor, toch? We zullen zien hoe het de volgende wedstrijd gaat, anders hebben we een probleem...", dreigt de aanvaller in gesprek met Expressen.
Woensdag tegen Sunderland hoopt de Zweed weer minuten te maken. "Ik voel me verdomd goed, de trainingen gaan prima. Maar het is moeilijk om iets te doen als je geen kans krijgt om te spelen."
Mwoah, hij wil gewoon graag spelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:00 schreef GGMM het volgende:
Ja, na 2 wedstrijden al klagen is wel bijzonder treurig. Zegt ook iets over de instelling van zo'n jongen.
Als hij goed genoeg is speelt hij ook gewoon. Dat gezeur dat je al goed genoeg bent om te spelen vind ik altijd een beetje matig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mwoah, hij wil gewoon graag spelen.
Zijn geen onaardige spitsen anders.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat snap ik ook wel maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij zichzelf overschat na een goed jaar in Nederland. Geregeld lees ik berichten over dat hij toch wel bij Man City terug wilt keren, zichzelf wel als basisspeler bij City ziet in de toekomst etc. Om heel eerlijk te zijn is die mogelijkheid nihil. Hij is nog lang niet goed genoeg voor dat niveau en zelfs spitsen als Crouch en Arnautovic staan boven hem in de pikorde. Dat zegt wel wat.
Niettemin denk ik wel dat hij prima op niveau zit bij Stoke en kan hij volgens mij ook best nog een stap hogerop komen bij een Fulham ofzo maar dan moet ie toch echt zijn kansen grijpen en niet opeisen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |