Ja idd, zo zat ik ook. En terecht!quote:Op zondag 19 februari 2012 01:40 schreef Merkie het volgende:
Blijft wel een geniaal .gifje van Koeman. Precies mijn reactie.
Amenquote:Op zondag 19 februari 2012 15:00 schreef TC03 het volgende:
Ik vond het ontzettend debiel, maar nadat ik zijn reactie zag bij de NOS dacht ik ook van 'zo erg is het ook weer niet'. Het blijft tenslotte maar voetbal. Hij krijgt er weliswaar goed voor betaald, maar er is geen misdaad gepleegd, hij heeft niet Feyenoord bewust iets aangedaan, hij krijgt enkel een rode kaart en mag de volgende keer niet meespelen. Ontzettend stom, maar niks om depressief van te raken. Het leven gaat gewoon door en wat er ook gebeurt, de hattricks tegen Twente, Ajax en Vitesse zullen nooit meer ongedaan gemaakt worden.
Kap toch eens met altijd alles zo kapot te relativeren jij.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:00 schreef TC03 het volgende:
Ik vond het ontzettend debiel, maar nadat ik zijn reactie zag bij de NOS dacht ik ook van 'zo erg is het ook weer niet'. Het blijft tenslotte maar voetbal. Hij krijgt er weliswaar goed voor betaald, maar er is geen misdaad gepleegd, hij heeft niet Feyenoord bewust iets aangedaan, hij krijgt enkel een rode kaart en mag de volgende keer niet meespelen. Ontzettend stom, maar niks om depressief van te raken. Het leven gaat gewoon door en wat er ook gebeurt, de hattricks tegen Twente, Ajax en Vitesse zullen nooit meer ongedaan gemaakt worden.
En toen was het avontuur voorbij. Het ga je goed John, we zullen de hattricks nooit vergetentwitter:MegaFeyenoord twitterde op zondag 29-04-2012 om 13:46:28#Guidetti neemt woensdag afscheid van de supporters volgens rijnmond. Gaat dus weg. reageer retweet
Trek niet zo snel conclusies man. Tis onzinbericht!quote:Op zondag 29 april 2012 13:53 schreef Merkie het volgende:
En toen was het avontuur voorbij. Het ga je goed John, we zullen de hattricks nooit vergetentwitter:MegaFeyenoord twitterde op zondag 29-04-2012 om 13:46:28#Guidetti neemt woensdag afscheid van de supporters volgens rijnmond. Gaat dus weg. reageer retweet
.
quote:City wil verder met Guidetti
Manchester City heeft vertrouwen in John Guidetti. De kampioen van Engeland heeft volgens Sky Sports nagenoeg overeenstemming bereikt over een nieuw meerjarig contract met de spits die vorig seizoen succesvol op huurbasis voor Feyenoord uitkwam.
Guidetti herstelt op dit moment van een virusinfectie. Daardoor kon Manchester City de Zweedse speler afgelopen zomer niet verhuren. De Engelse club sluit volgens de Engelse sportzender niet uit dat Guidetti in de winterstop wel tijdelijk naar een andere club vertrekt.
Manchester City zou de oud-Feyenoorder het liefst aan een Engels, Spaanse, Duitse of Italiaanse club willen verhuren.
quote:Guidetti mag vertrekken bij Manchester City
John Guidetti mag in de winter vertrekken bij Manchester City. De spits, die nog een contract heeft tot 2015, komt niet meer voor in de plannen van trainer Manuel Pellegrini
De Britten willen naar verluidt zo'n vijf miljoen euro ontvangen voor de voormalige Feyenoorder, twee seizoenen terug als huurling de grote man in de Kuip.
Bij zijn terugkeer naar Engeland kampte hij met een virus in het zenuwstelsel. Guidetti scoorde gisteravond twee keer in de EK-kwalificatiewedstrijd van Zweden onder 21 tegen Malta (5-0).
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)anchester-City.dhtml
quote:Guidetti klaagt over gebrek aan speeltijd bij Stoke
John Guidetti is boos. De Zweedse ex-Feyenoorder verhuisde deze winter op huurbasis van Manchester City naar Stoke City om meer aan spelen toe te komen. Maar in twee duels mocht hij tot nu toe slechts tien minuten meedoen.
In die twee wedstrijden tegen Crystal Palace en Chelsea (beide 0-1) kwam Stoke niet tot scoren. Dat Guidetti desondanks niet of nauwelijks mocht meedoen frustreert hem. "We hebben al twee wedstrijden niet gescoord. Wat is het ergste dat kan gebeuren als ik meedoe, dat ik niet scoor, toch? We zullen zien hoe het de volgende wedstrijd gaat, anders hebben we een probleem...", dreigt de aanvaller in gesprek met Expressen.
Woensdag tegen Sunderland hoopt de Zweed weer minuten te maken. "Ik voel me verdomd goed, de trainingen gaan prima. Maar het is moeilijk om iets te doen als je geen kans krijgt om te spelen."
Mwoah, hij wil gewoon graag spelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:00 schreef GGMM het volgende:
Ja, na 2 wedstrijden al klagen is wel bijzonder treurig. Zegt ook iets over de instelling van zo'n jongen.
Als hij goed genoeg is speelt hij ook gewoon. Dat gezeur dat je al goed genoeg bent om te spelen vind ik altijd een beetje matig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mwoah, hij wil gewoon graag spelen.
Zijn geen onaardige spitsen anders.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat snap ik ook wel maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij zichzelf overschat na een goed jaar in Nederland. Geregeld lees ik berichten over dat hij toch wel bij Man City terug wilt keren, zichzelf wel als basisspeler bij City ziet in de toekomst etc. Om heel eerlijk te zijn is die mogelijkheid nihil. Hij is nog lang niet goed genoeg voor dat niveau en zelfs spitsen als Crouch en Arnautovic staan boven hem in de pikorde. Dat zegt wel wat.
Niettemin denk ik wel dat hij prima op niveau zit bij Stoke en kan hij volgens mij ook best nog een stap hogerop komen bij een Fulham ofzo maar dan moet ie toch echt zijn kansen grijpen en niet opeisen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |