Dat lachje op het eind is ook schitterendquote:
Tsja hij is een erg goede speler, maar zeg nu eerlijk 3 hattricks thuis op rij, je moet je dan wel afvragen of hij nou zo goed is of de Nederlandse defensie zo slecht.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:26 schreef Guidetti het volgende:
Deze man is op zijn 19e al de beste in Nederland.
Tegen Twente, Ajax en Vitesse is toch niet mis.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:45 schreef TLC het volgende:
[..]
Tsja hij is een erg goede speler, maar zeg nu eerlijk 3 hattricks thuis op rij, je moet je dan wel afvragen of hij nou zo goed is of de Nederlandse defensie zo slecht.
Ik weet niet of ze dit in het buitenland erg serieus op waarde schatten
Je weet dat je nu Ajax en Vitesse achter elkaar hebt gezegd hequote:Op maandag 13 februari 2012 18:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tegen Twente, Ajax en Vitesse is toch niet mis.
?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:49 schreef TLC het volgende:
[..]
Je weet dat je nu Ajax en Vitesse achter elkaar hebt gezegd he
De defensie van Ajax en Vitesse is wat anders dan als je speelt tegen bv Atletico Madrid, Tottenham, Bayer Leverkusen of AC Milan.quote:
Ik twijfel er ook niet aan dat hij een wereldster kan worden, maar mijn punt is alleen dat ik bang ben dat het wat meer zegt over het niveau van de eredivisie dan over zijn kwaliteiten.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:11 schreef PIETR het volgende:
Boeiend, je ziet toch dat Guidetti alles in zich heeft om een hele grote te worden. Lijkt me sterk dat hij tegen die subtoppers dan ineens niet kan scoren.
4quote:Op maandag 13 februari 2012 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een poll. Hoeveel goals gaat guidetti zaterdag maken?
Robert Anker.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wie is eigenlijk die "kenner" naast Peter Houtman op Feyenoord TV?
Dat zeiden ze bij Huntelaar, Suarez, Kuijt enz. ook Eredivisie is en blijft een geweldige springplank voor jonge talenten.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:07 schreef TLC het volgende:
[..]
De defensie van Ajax en Vitesse is wat anders dan als je speelt tegen bv Atletico Madrid, Tottenham, Bayer Leverkusen of AC Milan.
Ja haha! Is er geen filmpje van dat interview??quote:
http://nos.nl/video/34026(...)s-geen-fenomeen.htmlquote:Op maandag 13 februari 2012 23:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ja haha! Is er geen filmpje van dat interview??
"You are a fenneman!"
Zie je hem even denken...
"I don't know if I'm a fenneman"
Slecht Engelsquote:Op maandag 13 februari 2012 23:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/34026(...)s-geen-fenomeen.html
Wat zei die nou? Beginnen als wie bij Manchester en eindigen bij Real?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |