Inderdaad. Als ik forever alone blijf so be it.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:25 schreef debeterebob het volgende:
Kom op zeg. Je leven is niet voorbij als je geen vriendin hebt of kan krijgen...
Da's lief van jequote:Op donderdag 16 februari 2012 00:21 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Hoe gaat het met Richard en Mylifeisgrey? Hebben zij inmiddels al een vriendin?
Ik kan de frustraties wel begrijpen van de mensen hier, ik zal denk ik niet meer in de boeken van de levenden staan als ik geen liefde zou kunnen krijgen. Ik vermoed dat ik ook geen goed advies kan geven omdat ik aan aandacht geen gebrek heb bij het uitgaan, college of verenigingen.
Ik zal de topics eens doorlezen en proberen advies te geven aan de heren voor zover mogelijk.
Mijn respect voor iedereen hier die al zo'n lange tijd alleen zijn maar toch doorgaan. Het lijkt me echt ontzettend naar. Ik wil jullie geen depressieve gevoelens aanpraten maar er mag best wel eens gezegd worden dat het ontzettend moeilijk moet zijn. Deze mensen zijn doorgaans heel erg aardig heb ik het idee en de meeste van jullie verdienen dit eigenlijk niet.
Ik wens iedereen veel succes hier ... en het moet moeilijk zijn als je verlangt naar liefde en het niet kan krijgen om welke reden dan ook vooral ook in de recessie.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:21 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Ik kan de frustraties wel begrijpen van de mensen hier, ik zal denk ik niet meer in de boeken van de levenden staan als ik geen liefde zou kunnen krijgen. Ik vermoed dat ik ook geen goed advies kan geven omdat ik aan aandacht geen gebrek heb bij het uitgaan, college of verenigingen.
Ik zal de topics eens doorlezen en proberen advies te geven aan de heren voor zover mogelijk.
Mijn respect voor iedereen hier die al zo'n lange tijd alleen zijn maar toch doorgaan. Het lijkt me echt ontzettend naar. Ik wil jullie geen depressieve gevoelens aanpraten maar er mag best wel eens gezegd worden dat het ontzettend moeilijk moet zijn. Deze mensen zijn doorgaans heel erg aardig heb ik het idee en de meeste van jullie verdienen dit eigenlijk niet.
Ik wens iedereen veel succes hier ... en het moet moeilijk zijn als je verlangt naar liefde en het niet kan krijgen om welke reden dan ook vooral ook in de recessie.
Das aardig van jequote:Op donderdag 16 februari 2012 00:21 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Lekker kleinerend stukje tekst dit, en dan reageren de meeste er nog positief op ook, echt niet te geloven...Dit soort teksten kun je alleen neerzetten als je zelf in die situatie zit, en dan nog is het een slecht plan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:21 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Ik dacht al dat ik de enige was die dit een naar stukje tekst vind. Maar het is vast erg lief bedoelt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:55 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Lekker kleinerend stukje tekst dit, en dan reageren de meeste er nog positief op ook, echt niet te geloven...Dit soort teksten kun je alleen neerzetten als je zelf in die situatie zit, en dan nog is het een slecht plan.
Zit toch in de menselijke aard om een partner te vinden, zo werkt dat eenmaal in het 'dierenrijk'. Nee, het is niet het einde van je leven maar wel erg vervelend ! Maargoed, ik neem aan dat jij gewoon een vriendin hebt ?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:25 schreef debeterebob het volgende:
Kom op zeg. Je leven is niet voorbij als je geen vriendin hebt of kan krijgen...
Nope, hij heeft volgens mij zelfs minder ervaring dan ik met meisjes.quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:05 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Zit toch in de menselijke aard om een partner te vinden, zo werkt dat eenmaal in het 'dierenrijk'. Nee, het is niet het einde van je leven maar wel erg vervelend ! Maargoed, ik neem aan dat jij gewoon een vriendin hebt ?
Het is wel tekenend voor het zelfbeeld van een paar hier om te zien dat als ze volledig de minderwaardige hoek in worden geschopt er op reageren met lief en thanx. Nog een beetje zelfrespect houden mensen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was die dit een naar stukje tekst vind. Maar het is vast erg lief bedoelt.
In het dierenrijk pak je gewoon alles wat je pakken kunt hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:05 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Zit toch in de menselijke aard om een partner te vinden, zo werkt dat eenmaal in het 'dierenrijk'. Nee, het is niet het einde van je leven maar wel erg vervelend ! Maargoed, ik neem aan dat jij gewoon een vriendin hebt ?
Goede troll-post.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:21 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Get fucking real. Hare Majesteit daalt neer uit de hemelen om met het vrouwloze voetvolk te spreken, ze even een aai over de bol te geven om vervolgens weer terug te gaan naar haar eigen comfortabele leventje vol liefde en aandacht?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:21 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Wat, jij gelooft ook echt in haar 'oprechte deelneming'? Het enige wat ze heeft gedaan is je wegzetten als een zielige loser en je accepteert het met graagtequote:Op donderdag 16 februari 2012 14:12 schreef richard_prf het volgende:
Altijd leuk om dit soort teksten te lezen... dat doet een mens goed.
Nee het was sarcastisch bedoeld.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat, jij gelooft ook echt in haar 'oprechte deelneming'? Het enige wat ze heeft gedaan is je wegzetten als een zielige loser en je accepteert het met graagteAlsof jouw leven geen zin heeft zonder een vriendin.
Confirmation bias.
Dit idee heb ik meer bij andere users in dit topic eigenlijk. Users die op een snauwende manier anderen advies proberen te geven. En daaronder bevinden mensen die zelf moeite hebben met het versieren.. Moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Get fucking real. Hare Majesteit daalt neer uit de hemelen om met het vrouwloze voetvolk te spreken.
Nu is er ook een aantal users in dit topic waar al 600 delen over volgekletst is en die nog steeds niet begrijpen dat ze elders hulp moeten zoeken. Voor de rest vind ik de toon bijzonder beschaafd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:45 schreef LulaHoola het volgende:
[..]
Dit idee heb ik meer bij andere users in dit topic eigenlijk. Users die op een snauwende manier anderen advies proberen te geven. En daaronder bevinden mensen die zelf moeite hebben met het versieren.. Moet niet gekker worden
Aha, oke. Dan had ik het toch goed gelezen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Richard wil chemische castratie omdat hij gedumpt is en er geen hoop is voor hem ofzo.
Nee dat is niet de hoofdreden. De hoofdreden is dat vanwege mijn chronische problemen dat ik mijn leven nooit op orde kan krijgen zoals een normaal mens dat kan en dus ook nooit geen kans maak op een vriendin zeker niet op mijn leeftijd dat er van je verwacht wordt dingen voorelkaar te hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Richard wil chemische castratie omdat hij gedumpt is en er geen hoop is voor hem ofzo.
Oh dus toch! Tja wat kan ik er over zeggen....quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of het pijn deed?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh dus toch! Tja wat kan ik er over zeggen....
nu zijn er meer mensen die dit zeggen. Maar waarom blijf je dan proberen als je weet dat het nooit gaat lukken?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat is niet de hoofdreden. De hoofdreden is dat vanwege mijn chronische problemen dat ik mijn leven nooit op orde kan krijgen zoals een normaal mens dat kan en dus ook nooit geen kans maak op een vriendin zeker niet op mijn leeftijd dat er van je verwacht wordt dingen voorelkaar te hebben.
Het enige wat in me opkomt is koekkoek. Helemaal lijp en door gedraaid.quote:
G heeft me doen inzien hoe erg het daadwerkelijk gesteld is. Ik leerde mezelf een beetje beter kennen die dag. Meer wil ik er niet over zeggen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nu zijn er meer mensen die dit zeggen. Maar waarom blijf je dan proberen als je weet dat het nooit gaat lukken?
Dat is dan toch verspilde moeite?
Oh oke, vertel eens meer dan? Waar ben je achter gekomen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
G heeft me doen inzien hoe erg het daadwerkelijk gesteld is. Ik leerde mezelf een beetje beter kennen die dag. Meer wil ik er niet over zeggen.
Hoop denk ik, heb er zelf ook mee te maken gehad in mijn leven. Maar toch gehaald wat ik wilde bereiken. Dus stug blijven volhouden is mischien niet zo heel gek.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nu zijn er meer mensen die dit zeggen. Maar waarom blijf je dan proberen als je weet dat het nooit gaat lukken?
Mischien is dat gewoon heel persoonlijk en kan hij dat beter voor zichzelf houden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh oke, vertel eens meer dan? Waar ben je achter gekomen?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind Richard gewoon bij een hele hoop wind vlagen erg vermoeiend en vervelend. Wellicht dat dat ook de reden is dat het zo lastig gaat.. Maar misschien ben ik het enige vrouwmens die er zo over denkt
Waarom dan je zelf zonde grond in praten en te denken met het gaat noooit lukken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:25 schreef Snowfish het volgende:
[..]
Hoop denk ik, heb er zelf ook mee te maken gehad in mijn leven. Maar toch gehaald wat ik wilde bereiken. Dus stug blijven volhouden is mischien niet zo heel gek.
joh zal je denken? Ik daag hem uit, want het zal vast wel weer een verknipt idee zijn wat er rond spookt in zijn gedachte.quote:Mischien is dat gewoon heel persoonlijk en kan hij dat beter voor zichzelf houden.
Ik snap heel goed dat vrouwen zeer snel uitgekeken en klaar zijn met hem. Die jongen je zo extreem vermoeiend. Die zuigt he helemaal leeg.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind Richard gewoon bij een hele hoop wind vlagen erg vermoeiend en vervelend. Wellicht dat dat ook de reden is dat het zo lastig gaat.. Maar misschien ben ik het enige vrouwmens die er zo over denkt
Nee joh. Het is wat je er zelf van maakt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
G heeft me doen inzien hoe erg het daadwerkelijk gesteld is. Ik leerde mezelf een beetje beter kennen die dag. Meer wil ik er niet over zeggen.
Echt vervelende vragen ook_gek, want de genen die zoals jij beschrijft ook echt opgeven (die er heus wel zijn) die hoor je niet meer. Wil je dat richard zo wordt?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar je kan je huidige leven wel hetzelfde houden toch. beetje tv kijken, beetje internetten enzo....quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat is niet de hoofdreden. De hoofdreden is dat vanwege mijn chronische problemen dat ik mijn leven nooit op orde kan krijgen zoals een normaal mens dat kan en dus ook nooit geen kans maak op een vriendin zeker niet op mijn leeftijd dat er van je verwacht wordt dingen voorelkaar te hebben.
Hallo, kloon van mlig.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:43 schreef Jding het volgende:
[..]
Echt vervelende vragen ook_gek, want de genen die zoals jij beschrijft ook echt opgeven (die er heus wel zijn) die hoor je niet meer. Wil je dat richard zo wordt?
[..]
Maar je kan je huidige leven wel hetzelfde houden toch. beetje tv kijken, beetje internetten enzo....
Ik heb de laatste dagen veel onder me bureau gezeten, en heb mezelf geslagen met een opgerolde krant.
Ik ben stom, dus het is goed voor me want ik moet daarom gestraft worden.
Ik heb toen wel een leuk plan bedacht toen ik dacht aan de leuke meisjes, ik ga als er verstaanbaar iets chill contact is met een meisje zeggen : ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is "...en dan de kleur van haar ogen. dat zouden jullie ook kunnen doen(ik moet het nog wel uittesten).
oh god het komt meneer niet uit en het zijn direc vervelende vragen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:43 schreef Jding het volgende:
[..]
Echt vervelende vragen ook_gek, want de genen die zoals jij beschrijft ook echt opgeven (die er heus wel zijn) die hoor je niet meer. Wil je dat richard zo wordt?
Ik ging met vrienden naar een cafe, zaten ook veel mooie meiden die blijkbaar ook niks beters te doen hadden op valentijnsavondquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:46 schreef Snowfish het volgende:
Ik keek gister bij de twits van vriendinnen. Zelfs veel mooie meiden kregen blijkbaar niks met Valentijn. En maar (hetzij subtiel) klagen
Dat het je is opgevallen is al waardevol op zichquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:47 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ging met vrienden naar een cafe, zaten ook veel mooie meiden die blijkbaar ook niks beters te doen hadden op valentijnsavond. Maar niks tegen gezegd natuurlijk
.
Wat is dat ontzettend lief! Dankjewel!quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:21 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
ben je nou echt zo dom, of is dit precies wat je wil horen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat is dat ontzettend lief! Dankjewel!
Het is fijn om te lezen dat je de situatie begrijptBen benieuwd naar je tips.
Het is iemand die mensen die het moeilijk hebben even een hart onder de riem steekt. Daar is niets mis meequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben je nou echt zo dom, of is dit precies wat je wil horen?
je bent dus echt zo dom. Gho had je hoger ingeschat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is iemand die mensen die het moeilijk hebben even een hart onder de riem steekt. Daar is niets mis mee
Ze laat haar medelijden blijken, dat zouden meer mensen moeten doen. Ik vind het prettig als mensen me begrijpen en als ze aardig zijn. Ik lees er niets neerbuigends in.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je bent dus echt zo dom. Gho had je hoger ingeschat.
Jij hebt dus niet door dat het 1 grote troll reactie is, en sterker nog neerbuigend naar jou / jullie toe?
Waarom denk je dat iedereen zo vel reageren op haar. Alleen de mensen die echt diep in de problemen zitten vinden het oh zo "lief"
nee Benzin dit moet je niet prettig vinden, het enige wat je leest is wat je wilt lezen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze laat haar medelijden blijken, dat zouden meer mensen moeten doen. Ik vind het prettig als mensen me begrijpen en als ze aardig zijn. Ik lees er niets neerbuigends in.
Ik vind het een prettige reactie om te lezen
Gast, ik vind je vaak goede reacties hebben, maar dit valt me wel een beetje van me tegen. Ik lees ook gewoon een aardige reactie. Een tikkeltje neerbuigend misschien, en het is wat anders als de poster een troll is, maar zo komt de post op mij iig totaal niet over. IRL zou het wel wat neerbuigend en gênant zijn als iemand het in het openbaar tegen me zou zeggen (zo van: jij kan niet versieren. daar zou ik me wat voor schamen), maar dit is in het algemeen en anoniem op een forum, dan is het gewoon aardig bedoeld lijkt me.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee Benzin dit moet je niet prettig vinden, het enige wat je leest is wat je wilt lezen.
Het enige wat je wilt horen is dat je begrepen wordt. En dat staat in dat stukje tekst ja.
Maar als je al die gehele ondertoon er niet uit kan halen heb jij nog een hele hele lang weg te gaan.
Maar het bevestigt maar weer eens dat jij alleen maar wilt horen wat jij wilt. Zo lang het in jou straatje pas neem je het voor 100% aan.
Je wilt toch niet dat mensen over je heen lopen? Moet je lekker deze houding vast houden. Je bent dan als een tam mak hondje zo makkelijk.
Maar goed, wat jj wilt jongen. Niet komen huilen straks dat vrouwen onaardig zijn he?
Ik denk dat jullie een ondertoon lezen die er niet is.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:22 schreef ook_gek het volgende:
Maar als je al die gehele ondertoon er niet uit kan halen heb jij nog een hele hele lang weg te gaan.
Maakt me niet echt uit, zo lang ik maar krijg wat ik wil vind ik eigenlijk alles best.quote:Je wilt toch niet dat mensen over je heen lopen? Moet je lekker deze houding vast houden. Je bent dan als een tam mak hondje zo makkelijk.
Het is toch juist mooi dat er nu eentje aardig is?quote:Maar goed, wat jj wilt jongen. Niet komen huilen straks dat vrouwen onaardig zijn he?
Wat ik zeg, het is meer dan neerbuigend het is precies zeggen wa de mensen willen horen. Niks meer niks minder.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:25 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Gast, ik vind je vaak goede reacties hebben, maar dit valt me wel een beetje van me tegen. Ik lees ook gewoon een aardige reactie. Een tikkeltje neerbuigend misschien, en het is wat anders als de poster een troll is, maar zo komt de post op mij iig totaal niet over. IRL zou het wel wat neerbuigend en gênant zijn als iemand het in het openbaar tegen me zou zeggen (zo van: jij kan niet versieren. daar zou ik me wat voor schamen), maar dit is in het algemeen en anoniem op een forum, dan is het gewoon aardig bedoeld lijkt me.
Ze drukt precies op de knopjes bij jullie waar jullie zo naar verlangen. Het is spelen met gevoelens en misbruik maken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:32 schreef benzin het volgende:
Ik denk dat jullie een ondertoon lezen die er niet is.
En di instelling moet je echt gaan verranderen, want er komt anders een dag dat iemand jou onwijs in de maling gaat nemen. Neem dat van mij aan. Die gaan misbruik maken van jou situatie.quote:Maakt me niet echt uit, zo lang ik maar krijg wat ik wil vind ik eigenlijk alles best.
Het is niks meer om haar eigen ego te strelen over jullie rug. En dat is niet OKquote:Het is toch juist mooi dat er nu eentje aardig is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |