Nee het was sarcastisch bedoeld.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat, jij gelooft ook echt in haar 'oprechte deelneming'? Het enige wat ze heeft gedaan is je wegzetten als een zielige loser en je accepteert het met graagteAlsof jouw leven geen zin heeft zonder een vriendin.
Confirmation bias.
Dit idee heb ik meer bij andere users in dit topic eigenlijk. Users die op een snauwende manier anderen advies proberen te geven. En daaronder bevinden mensen die zelf moeite hebben met het versieren.. Moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Get fucking real. Hare Majesteit daalt neer uit de hemelen om met het vrouwloze voetvolk te spreken.
Nu is er ook een aantal users in dit topic waar al 600 delen over volgekletst is en die nog steeds niet begrijpen dat ze elders hulp moeten zoeken. Voor de rest vind ik de toon bijzonder beschaafd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:45 schreef LulaHoola het volgende:
[..]
Dit idee heb ik meer bij andere users in dit topic eigenlijk. Users die op een snauwende manier anderen advies proberen te geven. En daaronder bevinden mensen die zelf moeite hebben met het versieren.. Moet niet gekker worden
Aha, oke. Dan had ik het toch goed gelezen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Richard wil chemische castratie omdat hij gedumpt is en er geen hoop is voor hem ofzo.
Nee dat is niet de hoofdreden. De hoofdreden is dat vanwege mijn chronische problemen dat ik mijn leven nooit op orde kan krijgen zoals een normaal mens dat kan en dus ook nooit geen kans maak op een vriendin zeker niet op mijn leeftijd dat er van je verwacht wordt dingen voorelkaar te hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Richard wil chemische castratie omdat hij gedumpt is en er geen hoop is voor hem ofzo.
Oh dus toch! Tja wat kan ik er over zeggen....quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of het pijn deed?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh dus toch! Tja wat kan ik er over zeggen....
nu zijn er meer mensen die dit zeggen. Maar waarom blijf je dan proberen als je weet dat het nooit gaat lukken?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat is niet de hoofdreden. De hoofdreden is dat vanwege mijn chronische problemen dat ik mijn leven nooit op orde kan krijgen zoals een normaal mens dat kan en dus ook nooit geen kans maak op een vriendin zeker niet op mijn leeftijd dat er van je verwacht wordt dingen voorelkaar te hebben.
Het enige wat in me opkomt is koekkoek. Helemaal lijp en door gedraaid.quote:
G heeft me doen inzien hoe erg het daadwerkelijk gesteld is. Ik leerde mezelf een beetje beter kennen die dag. Meer wil ik er niet over zeggen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nu zijn er meer mensen die dit zeggen. Maar waarom blijf je dan proberen als je weet dat het nooit gaat lukken?
Dat is dan toch verspilde moeite?
Oh oke, vertel eens meer dan? Waar ben je achter gekomen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
G heeft me doen inzien hoe erg het daadwerkelijk gesteld is. Ik leerde mezelf een beetje beter kennen die dag. Meer wil ik er niet over zeggen.
Hoop denk ik, heb er zelf ook mee te maken gehad in mijn leven. Maar toch gehaald wat ik wilde bereiken. Dus stug blijven volhouden is mischien niet zo heel gek.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nu zijn er meer mensen die dit zeggen. Maar waarom blijf je dan proberen als je weet dat het nooit gaat lukken?
Mischien is dat gewoon heel persoonlijk en kan hij dat beter voor zichzelf houden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh oke, vertel eens meer dan? Waar ben je achter gekomen?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind Richard gewoon bij een hele hoop wind vlagen erg vermoeiend en vervelend. Wellicht dat dat ook de reden is dat het zo lastig gaat.. Maar misschien ben ik het enige vrouwmens die er zo over denkt
Waarom dan je zelf zonde grond in praten en te denken met het gaat noooit lukken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:25 schreef Snowfish het volgende:
[..]
Hoop denk ik, heb er zelf ook mee te maken gehad in mijn leven. Maar toch gehaald wat ik wilde bereiken. Dus stug blijven volhouden is mischien niet zo heel gek.
joh zal je denken? Ik daag hem uit, want het zal vast wel weer een verknipt idee zijn wat er rond spookt in zijn gedachte.quote:Mischien is dat gewoon heel persoonlijk en kan hij dat beter voor zichzelf houden.
Ik snap heel goed dat vrouwen zeer snel uitgekeken en klaar zijn met hem. Die jongen je zo extreem vermoeiend. Die zuigt he helemaal leeg.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind Richard gewoon bij een hele hoop wind vlagen erg vermoeiend en vervelend. Wellicht dat dat ook de reden is dat het zo lastig gaat.. Maar misschien ben ik het enige vrouwmens die er zo over denkt
Nee joh. Het is wat je er zelf van maakt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
G heeft me doen inzien hoe erg het daadwerkelijk gesteld is. Ik leerde mezelf een beetje beter kennen die dag. Meer wil ik er niet over zeggen.
Echt vervelende vragen ook_gek, want de genen die zoals jij beschrijft ook echt opgeven (die er heus wel zijn) die hoor je niet meer. Wil je dat richard zo wordt?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar je kan je huidige leven wel hetzelfde houden toch. beetje tv kijken, beetje internetten enzo....quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat is niet de hoofdreden. De hoofdreden is dat vanwege mijn chronische problemen dat ik mijn leven nooit op orde kan krijgen zoals een normaal mens dat kan en dus ook nooit geen kans maak op een vriendin zeker niet op mijn leeftijd dat er van je verwacht wordt dingen voorelkaar te hebben.
Hallo, kloon van mlig.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:43 schreef Jding het volgende:
[..]
Echt vervelende vragen ook_gek, want de genen die zoals jij beschrijft ook echt opgeven (die er heus wel zijn) die hoor je niet meer. Wil je dat richard zo wordt?
[..]
Maar je kan je huidige leven wel hetzelfde houden toch. beetje tv kijken, beetje internetten enzo....
Ik heb de laatste dagen veel onder me bureau gezeten, en heb mezelf geslagen met een opgerolde krant.
Ik ben stom, dus het is goed voor me want ik moet daarom gestraft worden.
Ik heb toen wel een leuk plan bedacht toen ik dacht aan de leuke meisjes, ik ga als er verstaanbaar iets chill contact is met een meisje zeggen : ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is "...en dan de kleur van haar ogen. dat zouden jullie ook kunnen doen(ik moet het nog wel uittesten).
oh god het komt meneer niet uit en het zijn direc vervelende vragen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:43 schreef Jding het volgende:
[..]
Echt vervelende vragen ook_gek, want de genen die zoals jij beschrijft ook echt opgeven (die er heus wel zijn) die hoor je niet meer. Wil je dat richard zo wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |