Gros van de spelers geeft daar nog steeds geen reet om. Het maakt niet uit hoe je het brengt, de uitkomst blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lees hem nou nog eens opnieuw, want content + renderengine = graphics, niet de technische laag van netcode en basisgameplay. Die kun je uitbouwen op het werkende product.
Juist, fatsoenlijke PC kopen. Dan zijn de laad tijden echt niet lang.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:27 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Je praat net alsof dit bij iedereen zo is terwijl dat ook niet waar is.
Dit heb ik nu ook al een paar keer geopterd. Maar goed.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Juist, fatsoenlijke PC kopen. Dan zijn de laad tijden echt niet lang.
Vastlopers heb ik ook nog niet meegemaakt.
Maar het is crisis, dus geld uitgeven doen we natuurlijk nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:53 schreef Re.active het volgende:
[..]
Dit heb ik nu ook al een paar keer geopterd. Maar goed.
De update voegt helemaal niks toe :Squote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:43 schreef JK het volgende:
[..]
Voegt het wat voor je toe dan, dan je zo blij bent?
Nope, helemaal niks van te merken. En ze mogen de IRNV wel wat sterker maken. Op sommige maps is zelfs van 20 meter afstand de tegenstander een groene gloed.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:52 schreef dennis3d het volgende:
[..]
De update voegt helemaal niks toe :S
Inderdaad eerst was hij te sterk en nu te slecht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nope, helemaal niks van te merken. En ze mogen de IRNV wel wat sterker maken. Op sommige maps is zelfs van 20 meter afstand de tegenstander een groene gloed.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:05 schreef Jorwol het volgende:
Jeuj, bijna 45En bijna service star support,
Wat mij betreft halen ze die helemaal weg, onmogelijk om zo'n ding goed te balancen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:13 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Inderdaad eerst was hij te sterk en nu te slecht.
Gewoon ipv kilmoter zich 100 meter zicht ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat mij betreft halen ze die helemaal weg, onmogelijk om zo'n ding goed te balancen.
MIjn pc is 2 jaar oud en heb nooit problemen met BF3 gehadquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, klopt, als je een fonkelnieuwe PC hebt met een compleet verse instal dan zijn je problemen net wat minder, maar een ICT opleiding nodig hebben om een game normaal draaiend te krijgen kan anno 2011 echt niet meer hoor. Als ik met 3 maten regelmatig samenspeel en dan alledrie soortgelijke problemen hebben, dan zit het niet in mijn PC
4GB aan kingston wat prima werkt. Geen enkel spel heeft hier last van behalve BF3.quote:
Mijn PC is oud maar niet slecht, ook niet naar hedendaagse standaarden. 50-ish FPS steady. Daar ligt het domweg niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Juist, fatsoenlijke PC kopen. Dan zijn de laad tijden echt niet lang.
Vastlopers heb ik ook nog niet meegemaakt.
Hmmm vreemd.....quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:27 schreef Gummiebeer het volgende:
Skyrim laad snel, SR3 laad snel alleen BF3 niet. Waar zou het toch aan liggen?
Mijn pc, 2 maandjes oud, lijkt mij het probleem niet.
i5 2500 @ 3.3Ghz
4GB DDR3 1333 Kingston
MSI GTX560 OC TwinFrozer II
Seagate 1.5TB
Enigste wat ik kan bedenken om sneller te laden is een SSD erin te prikken.
Maar toch raar dat Skyrim en SR3 als een malle laad itt BF3.
Campaign en multiplayer laden beide niet snel? Misschien iets mbt je virusscanner want aan je PC specs kan het niet liggen lijkt me.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:27 schreef Gummiebeer het volgende:
Skyrim laad snel, SR3 laad snel alleen BF3 niet. Waar zou het toch aan liggen?
Mijn pc, 2 maandjes oud, lijkt mij het probleem niet.
i5 2500 @ 3.3Ghz
4GB DDR3 1333 Kingston
MSI GTX560 OC TwinFrozer II
Seagate 1.5TB
Enigste wat ik kan bedenken om sneller te laden is een SSD erin te prikken.
Maar toch raar dat Skyrim en SR3 als een malle laad itt BF3.
BC2 had een tijdje ruzie met drivers voor je videokaart waardoor je minuten aan het wachten was terwijl anderen al rondhuppelden, wellicht dat BF3 ook zoiets raars heeft.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:39 schreef ems. het volgende:
Skyrim's laadtijden zijn doorgaans niet langer dan 3-4 seconden op mijn oude kutschijf
8GB hebben ingeslagen maar niet op je mobo kunnen prikken ivm oude DDRquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:21 schreef cerror het volgende:
Van 4 gig ram naar 8 gig. Werkte bij mij beter.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
BC2 had een tijdje ruzie met drivers voor je videokaart waardoor je minuten aan het wachten was terwijl anderen al rondhuppelden, wellicht dat BF3 ook zoiets raars heeft.
[..]
8GB hebben ingeslagen maar niet op je mobo kunnen prikken ivm oude DDR
Spotgoedkoop, dus ach, viel te doen.quote:
Soms kunnen mensen ook zeuren om niks. Ff zelf een keer een icoontje aanklikken wat erg zegquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:31 schreef JK het volgende:
Dit is een kleine update, de grote moet nog komen. Maar ze hadden beter alles in één kunnen doen.
Wat betreft dat laden, mijn eerste level laden duurt ook lang en soms moet ik zelf al het spel op de taakbalk openen om te zien dat ik eigenlijk al lang kon spelen.
Ik jou niet begrijp, jij Nederlands schrijven?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:56 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Soms mensen kunnen ook zeuren om niks. Ff zelf een keer in icoontje aanklikken wat erg zeg
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:52 schreef mar456 het volgende:
Oke echt zielig man:
Operation metro, ik zit in us team. Ik lig keihard te ownen met m320. Ik had al 44 kills en ik werd echt al 6x gerevived. Toen werd ik zomaar gekicked
. Maar heb wel mijn 9 combat efficifencie ribbons en mij 1e nemises ribbon ooit gehaald
.
Het lijkt iets lekkerder te lopen, maar om nou te zeggen briljant...quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:30 schreef dennis3d het volgende:
Mijn mening van de update
Pure onzin.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:46 schreef Leatherneck het volgende:
heb eindelijk de MAV - nu kan ik ook lamen op hoge gebouwen
Geniet er nog even van, want de echte update zal denk ik eind deze maand komenquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:46 schreef Leatherneck het volgende:
heb eindelijk de MAV - nu kan ik ook lamen op hoge gebouwen
quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:40 schreef JK het volgende:
- Ondersteuning voor de nieuwe Intel Ivy Bridge productlijn
- 2 client crashes in CQL Firestorm en Noshahr Canals (Rush) gefixt
- AMD Radeon 7xxx performance verbetering
Als het dus iets lekkerder loopt, kan dat alleen maar zijn omdat je dan een AMD Radeon 7xxx kaart hebt. Anders zit het tussen je oren (of ze hebben nog meer gedaan wat ze niet zeggen).
quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het lijkt iets lekkerder te lopen, maar om nou te zeggen briljant...
Ik hou niet van gaming mouses. Ik koop gewoon om de zoveel tijd een flink dure draadloze standaard-muis en daar kan ik prima mee gamenquote:
stelletje oplichtersquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:14 schreef jpjedi het volgende:
Tering i3D... Je huurt een server voor 3 maanden maar dan blijkt dat er in de voorwaarden staat dat je een verlenging een maand van te voren moet opzeggen en anders heb je weer een nieuwe periode aan je broek. WTF
Ik bestel toch 3 maanden server en geen abonnement?? Voorwaarden mogen niets toevoegen aan de overeenkomst maar mogen enkel de VOORWAARDEN scheppen waarop de overeenkomst tot stand is gekomen.
Dit gaat lekker door naar de rechtsbijstand, stelletje faalhazen daar.
Het staat niet in de voorwaarden (in de overeenkomst, onderin, staat het).quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:14 schreef jpjedi het volgende:
Ik bestel toch 3 maanden server en geen abonnement?? Voorwaarden mogen niets toevoegen aan de overeenkomst maar mogen enkel de VOORWAARDEN scheppen waarop de overeenkomst tot stand is gekomen.
maar toch wel raar dat als je voor 3 maanden besteld dan toch moet opzeggenquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:43 schreef Jorwol het volgende:
Opzegtermijn mag overigens wel in de voorwaarden staan.. Don't shoot the messenger.
Kwestie van lezen, staat er duidelijk in (en zo vreemd is het helemaal niet).quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:54 schreef hiddit het volgende:
[..]
maar toch wel raar dat als je voor 3 maanden besteld dan toch moet opzeggen
Staat niets in de overeenkomst en enkel in de voorwaarden waar ze zelf ook naar verwijzen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:22 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Het staat niet in de voorwaarden (in de overeenkomst, onderin, staat het).
Beide zijn bagger qua laadtijd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:00 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Campaign en multiplayer laden beide niet snel? Misschien iets mbt je virusscanner want aan je PC specs kan het niet liggen lijkt me.
Dacht te lezen dat het met 1 maand werd verlengd, maar het is dus 3 maanden... Dat zou niet moeten kunnen inderdaad. Dat het stilzwijgend met een maand verlengd zou worden gebeurt wel vaker namelijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Staat niets in de overeenkomst en enkel in de voorwaarden waar ze zelf ook naar verwijzen.
En ik heb het naar DAS rechtsbijstand gestuurd en eerste reactie was dat het daar NIET in mag staan.
Sorry, ik was ff in de war, ik zit zelf bij clanhost waar het wel in de overeenkomst zelf staat .. wordt het bij jou ook stilzwijgend verlengd met 3 maanden ipv 1 maand ?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Staat niets in de overeenkomst en enkel in de voorwaarden waar ze zelf ook naar verwijzen.
En ik heb het naar DAS rechtsbijstand gestuurd en eerste reactie was dat het daar NIET in mag staan.
C4 buggy's, nothing new, behalve dat je nu in de stats met je shotgun goed uitkomtquote:
Claymores op buggy kon in BF2 ook een tijdje, rondkarren en knallen maarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:20 schreef JK het volgende:
Ik vind 'm goed gevonden!
Maar zo heb ik met een MK3A1 ook wel eens 7 kills met 1 schot gehad, omdat iemand een claymore ofzo had neergezet en ik die net raakte met een fraground.
Daarom ook altijd uitkijken waar je je C4 of claymore neer legt. Als een vijand het ziet en hij schiet er op, weet je zeker dat je dood bent als je in de buurt staat.
Wat een ongelooflijk fout filmpjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:42 schreef Uienradar.nl het volgende:
Nog mensen op zoek naar een gezellige clan, waar lol hebben voorop staat maar wel tactics en teamplay ook belangrijk zijn? Zojuist ons promo filmpje gemaakt, check it out![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk fout filmpje
Ga is weg man wij zijn BoF.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:42 schreef Uienradar.nl het volgende:
Nog mensen op zoek naar een gezellige clan, waar lol hebben voorop staat maar wel tactics en teamplay ook belangrijk zijn? Zojuist ons promo filmpje gemaakt, check it out![]()
Dat kan nu in BF3 gelukkig ook nog, maar ik zie het maar weinig mensen doen. Af en toe plak ik een claymore op een APC/LAV en rijd ik wat rond om hopelijk een soldaatje te vinden die er langs wil lopen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Claymores op buggy kon in BF2 ook een tijdje, rondkarren en knallen maar
Kom is ts jaaaaa verveel me nu bip eten isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:47 schreef JK het volgende:
[..]
Ook de laatste paar dagen is mijn lijstje redelijk leeg.
Ik slinger 'm zo maar weer even aan.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk fout filmpje
Ik zat dus niet op dat dak hè, maar die andere gasten. Inderdaad met radiobeacons.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:58 schreef mar456 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe je daar komt xD. Is dat niet gewoon op mav ofz gaan staan en dan radiobeacon daarop zetten?
Nou ja, ik vind eigenlijk wel dat ALS je helemaal in je thuisbasis bent terug gedrongen, je ALLES mag doen om het tij te kerenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:52 schreef Captain_Ghost het volgende:
zoals in mappen karkland is dat helemaal geen probleem met dak snipen. maar in metro is natuurlijk niet netjes.
Wel jammer dat EA/DICE weinig aan werk doen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:00 schreef Re.active het volgende:
Maar in het echt kan je ook niet op de mav staan. Niet in metro, niet in de stad, nergens niet. dat apparaat is daar niet voor gemaakt punt. maar misschien ben ik wel te eerlijk en moet ik maar gewoon een aimbot installeren om losers neer te knallen van plekken waar ze niet horen....
Of je vecht als een man.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:54 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind eigenlijk wel dat ALS je helemaal in je thuisbasis bent terug gedrongen, je ALLES mag doen om het tij te keren
Nee, gewoon underslung m320 gebruiken waar het niet mag tijdens een baserape.quote:
Ik heb het altijd vrij snel in de gaten als ik wordt geschoten uit aparte hoekenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:33 schreef Re.active het volgende:
Dat is leuk als je het kan en niet iedereen kan en doet dat en je verneukt het zo ook niet voor alle andere spelers. Met een mav ergens naar toe vliegen waar je anders niet kunt komen en dan iedereen neer maaien zonder dat ze het in de gaten hebben is voor niemand leuk.
Dan kan iedereen daar binnenkomen en gebruiken als campplek, denk je niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb het altijd vrij snel in de gaten als ik wordt geschoten uit aparte hoekenIk heb er echt geen problemen mee. In Karkand vind ik het juist vet dat je de daken wat meer in de gaten moet houden, wat mij betreft bouwen ze dan ook een 'legale' manier in om daar te komen.
Dan kunnen mensen op de grond leren daar rekening mee te houden, lijkt je niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:19 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Dan kan iedereen daar binnenkomen en gebruiken als campplek, denk je niet?
Of de ladder die ze weg hebben gehaald in de toren van Caspian Border na de beta...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:23 schreef Captainp00face het volgende:
Dice zijn de ladders vergeten.
Of JK komt op tsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:26 schreef JK het volgende:
[..]
Of de ladder die ze weg hebben gehaald in de toren van Caspian Border na de beta...![]()
Mooie jetswap!
Wat me wel opvalt is dat ze allemaal andere kleuren gebruiken of de colorblind optie aanzetten.. die je met deze laatste optie dan echt veel sneller een vijand?
Wat voor kast heb je dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:49 schreef JK het volgende:
Nope.Ik moest ff een fan in m'n PC schoonmaken en daarvoor moest ie voor de helft uit elkaar (casefan aan de voorkant). Die heb ik nu schoon, hopelijk blijft het getik weg. Is een fan om de HDD koel te houden. Als ie nou wel blijft tikken, even een nieuwe kopen. Maargoed, PC staat weer aan, dus ik kom zo op TS.
Ultra win.quote:
Superkastenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:35 schreef JK het volgende:
Coolermaster Centurion 5 van... 2007 ofzo.
Kan de hele avond duren of zo weer opgelost maar kan met veel pech een dag of meet duren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:33 schreef NiGeLaToR het volgende:
Joy, zit ik hier met vrienden voor een avondje BF3 werkt die crapzooi niet
Wat is de ervaring - duurt dit een paar dagen of zal het zo wel weer draaien?
We gaan wel wat anders doen.. vroegah kon je op een lan nog gewoon gamen, tegenwoordig faalt origin je gameavondje naar de &%^$##@quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:45 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Kan de hele avond duren of zo weer opgelost maar kan met veel pech een dag of meet duren.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:49 schreef JK het volgende:
Origin!!!![]()
![]()
Blij dat ik BF3 steeds minder leuk ga vinden. Mooi wat anders doen dus!
Was sowieso geen plan om nu BF3 te doen, maar check toch altijd dit topic in mijn active topics.![]()
Wat een heerlijk faalproduct is het toch ook. Nog een keer snel 2 ribbons halen, dan nog wat medals en dan heel wat minder BF3 op mijn menu.
Mijn origin is dood neeeeeeeee........quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:58 schreef Re.active het volgende:
JK kom je ook ff knallen vanaaf met mij en d3d?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |