Soms kunnen mensen ook zeuren om niks. Ff zelf een keer een icoontje aanklikken wat erg zegquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:31 schreef JK het volgende:
Dit is een kleine update, de grote moet nog komen. Maar ze hadden beter alles in één kunnen doen.
Wat betreft dat laden, mijn eerste level laden duurt ook lang en soms moet ik zelf al het spel op de taakbalk openen om te zien dat ik eigenlijk al lang kon spelen.
Ik jou niet begrijp, jij Nederlands schrijven?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:56 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Soms mensen kunnen ook zeuren om niks. Ff zelf een keer in icoontje aanklikken wat erg zeg
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:52 schreef mar456 het volgende:
Oke echt zielig man:
Operation metro, ik zit in us team. Ik lig keihard te ownen met m320. Ik had al 44 kills en ik werd echt al 6x gerevived. Toen werd ik zomaar gekicked
. Maar heb wel mijn 9 combat efficifencie ribbons en mij 1e nemises ribbon ooit gehaald
.
Het lijkt iets lekkerder te lopen, maar om nou te zeggen briljant...quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:30 schreef dennis3d het volgende:
Mijn mening van de update
Pure onzin.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:46 schreef Leatherneck het volgende:
heb eindelijk de MAV - nu kan ik ook lamen op hoge gebouwen
Geniet er nog even van, want de echte update zal denk ik eind deze maand komenquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:46 schreef Leatherneck het volgende:
heb eindelijk de MAV - nu kan ik ook lamen op hoge gebouwen
quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:40 schreef JK het volgende:
- Ondersteuning voor de nieuwe Intel Ivy Bridge productlijn
- 2 client crashes in CQL Firestorm en Noshahr Canals (Rush) gefixt
- AMD Radeon 7xxx performance verbetering
Als het dus iets lekkerder loopt, kan dat alleen maar zijn omdat je dan een AMD Radeon 7xxx kaart hebt. Anders zit het tussen je oren (of ze hebben nog meer gedaan wat ze niet zeggen).
quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het lijkt iets lekkerder te lopen, maar om nou te zeggen briljant...
Ik hou niet van gaming mouses. Ik koop gewoon om de zoveel tijd een flink dure draadloze standaard-muis en daar kan ik prima mee gamenquote:
stelletje oplichtersquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:14 schreef jpjedi het volgende:
Tering i3D... Je huurt een server voor 3 maanden maar dan blijkt dat er in de voorwaarden staat dat je een verlenging een maand van te voren moet opzeggen en anders heb je weer een nieuwe periode aan je broek. WTF
Ik bestel toch 3 maanden server en geen abonnement?? Voorwaarden mogen niets toevoegen aan de overeenkomst maar mogen enkel de VOORWAARDEN scheppen waarop de overeenkomst tot stand is gekomen.
Dit gaat lekker door naar de rechtsbijstand, stelletje faalhazen daar.
Het staat niet in de voorwaarden (in de overeenkomst, onderin, staat het).quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:14 schreef jpjedi het volgende:
Ik bestel toch 3 maanden server en geen abonnement?? Voorwaarden mogen niets toevoegen aan de overeenkomst maar mogen enkel de VOORWAARDEN scheppen waarop de overeenkomst tot stand is gekomen.
maar toch wel raar dat als je voor 3 maanden besteld dan toch moet opzeggenquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:43 schreef Jorwol het volgende:
Opzegtermijn mag overigens wel in de voorwaarden staan.. Don't shoot the messenger.
Kwestie van lezen, staat er duidelijk in (en zo vreemd is het helemaal niet).quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:54 schreef hiddit het volgende:
[..]
maar toch wel raar dat als je voor 3 maanden besteld dan toch moet opzeggen
Staat niets in de overeenkomst en enkel in de voorwaarden waar ze zelf ook naar verwijzen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:22 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Het staat niet in de voorwaarden (in de overeenkomst, onderin, staat het).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |