Beide zijn bagger qua laadtijd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:00 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Campaign en multiplayer laden beide niet snel? Misschien iets mbt je virusscanner want aan je PC specs kan het niet liggen lijkt me.
Dacht te lezen dat het met 1 maand werd verlengd, maar het is dus 3 maanden... Dat zou niet moeten kunnen inderdaad. Dat het stilzwijgend met een maand verlengd zou worden gebeurt wel vaker namelijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Staat niets in de overeenkomst en enkel in de voorwaarden waar ze zelf ook naar verwijzen.
En ik heb het naar DAS rechtsbijstand gestuurd en eerste reactie was dat het daar NIET in mag staan.
Sorry, ik was ff in de war, ik zit zelf bij clanhost waar het wel in de overeenkomst zelf staat .. wordt het bij jou ook stilzwijgend verlengd met 3 maanden ipv 1 maand ?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Staat niets in de overeenkomst en enkel in de voorwaarden waar ze zelf ook naar verwijzen.
En ik heb het naar DAS rechtsbijstand gestuurd en eerste reactie was dat het daar NIET in mag staan.
C4 buggy's, nothing new, behalve dat je nu in de stats met je shotgun goed uitkomtquote:
Claymores op buggy kon in BF2 ook een tijdje, rondkarren en knallen maarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:20 schreef JK het volgende:
Ik vind 'm goed gevonden!
Maar zo heb ik met een MK3A1 ook wel eens 7 kills met 1 schot gehad, omdat iemand een claymore ofzo had neergezet en ik die net raakte met een fraground.
Daarom ook altijd uitkijken waar je je C4 of claymore neer legt. Als een vijand het ziet en hij schiet er op, weet je zeker dat je dood bent als je in de buurt staat.
Wat een ongelooflijk fout filmpjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:42 schreef Uienradar.nl het volgende:
Nog mensen op zoek naar een gezellige clan, waar lol hebben voorop staat maar wel tactics en teamplay ook belangrijk zijn? Zojuist ons promo filmpje gemaakt, check it out![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk fout filmpje
Ga is weg man wij zijn BoF.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:42 schreef Uienradar.nl het volgende:
Nog mensen op zoek naar een gezellige clan, waar lol hebben voorop staat maar wel tactics en teamplay ook belangrijk zijn? Zojuist ons promo filmpje gemaakt, check it out![]()
Dat kan nu in BF3 gelukkig ook nog, maar ik zie het maar weinig mensen doen. Af en toe plak ik een claymore op een APC/LAV en rijd ik wat rond om hopelijk een soldaatje te vinden die er langs wil lopen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Claymores op buggy kon in BF2 ook een tijdje, rondkarren en knallen maar
Kom is ts jaaaaa verveel me nu bip eten isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:47 schreef JK het volgende:
[..]
Ook de laatste paar dagen is mijn lijstje redelijk leeg.
Ik slinger 'm zo maar weer even aan.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk fout filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |