Kan de hele avond duren of zo weer opgelost maar kan met veel pech een dag of meet duren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:33 schreef NiGeLaToR het volgende:
Joy, zit ik hier met vrienden voor een avondje BF3 werkt die crapzooi niet
Wat is de ervaring - duurt dit een paar dagen of zal het zo wel weer draaien?
We gaan wel wat anders doen.. vroegah kon je op een lan nog gewoon gamen, tegenwoordig faalt origin je gameavondje naar de &%^$##@quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:45 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Kan de hele avond duren of zo weer opgelost maar kan met veel pech een dag of meet duren.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:49 schreef JK het volgende:
Origin!!!![]()
![]()
Blij dat ik BF3 steeds minder leuk ga vinden. Mooi wat anders doen dus!
Was sowieso geen plan om nu BF3 te doen, maar check toch altijd dit topic in mijn active topics.![]()
Wat een heerlijk faalproduct is het toch ook. Nog een keer snel 2 ribbons halen, dan nog wat medals en dan heel wat minder BF3 op mijn menu.
Mijn origin is dood neeeeeeeee........quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:58 schreef Re.active het volgende:
JK kom je ook ff knallen vanaaf met mij en d3d?
Het doet het bij mij weerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:11 schreef JK het volgende:
Moet jij zeggen, mister Anno 2070!
Neuh, ik ga zo lekker naast de missus zitten, filmpie kijken ofzo. Ben toch gaar.
MIsschien later op de avond nog even checken wat Origin doet. Weer met underslung M320 schieten tot ze me kicken.. heerlijk, die whiners.
Waarom niet? Vrijdag is de heilige dag voor moslims. Zaterdag voor de Joden, zondag voor de Christenen. Ik zie dus geen probleem, tenzij deze jongeman christelijk is. Maar van dat laatste acht ik de kans klein.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:22 schreef drumstickNL het volgende:
Op zondag? Dat kan toch echt niet he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |