abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108038925
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:52 schreef dikkebroekzak het volgende:
Hoe kan ik dan serieus blijven als ik dit steeds lees? Van dit niveau?
Je bent nog nergens serieus geweest; vervang dat blijven maar door worden, en doe eens je best.
pi_108039010
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik wil nog wel even iets opmerken: in topics hier en in TRU wordt wel regelmatig gedaan alsof je er niet mag posten als skepticus.
Dat vind ik wel nogal irritant, dus post ik vaak maar niet.
Beide kanten zouden hun argumenten en meningen mogen posten, mits het een beetje normaal geformuleerd is.
Volgens mij valt het best mee, maar wat niet meevalt is mensen die zichzef 'scepticus' noemen en niet verder komen dan: 'het staat toch niet in de krant?' zoals bijvoorbeeld dat menneke met zijn broekzakken.

Dan kan je vervolgens wel huilen dat je als nepscepticus niet serieus genomen wordt, maar als je een onderbouwde stelling brengt of gewoon een vraag stelt wordt daar meestal prima op gereageerd.

Ik zou me als ik jou was vooral niet bang laten maken en het gewoon proberen. Steek er een beetje aandacht en hersens in en het komt vast goed.
  donderdag 16 februari 2012 @ 11:42:37 #153
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_108039883
BNW is niets zonder sceptici dus die zijn hier ook zeker welkom, het moet echter wel onderbouwd worden, en dan heb ik het niet over posts zoals : ALUHOEDJE TROLOLO hier ga ik wel even wat strenger op letten aangezien ik het steeds vaker voorbij zie komen.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_108039994
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:42 schreef Demon_Hunter het volgende:
BNW is niets zonder sceptici dus die zijn hier ook zeker welkom, het moet echter wel onderbouwd worden, en dan heb ik het niet over posts zoals : ALUHOEDJE TROLOLO hier ga ik wel even wat strenger op letten aangezien ik het steeds vaker voorbij zie komen.
Top. Dat is het enige wat gevraagd wordt.
pi_108043237
Of we gaan ons als volwassenen gedragen, idee?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 16 februari 2012 @ 13:40:55 #156
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_108043261
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2012 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
Of we gaan ons als volwassenen gedragen, idee?
Dat.
Geen persoonlijk geneuzel, vecht dat maar lekker via de pm/dm uit.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_108043322
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 13:40 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat.
Geen persoonlijk geneuzel, vecht dat maar lekker via de pm/dm uit.
Hej! Jou ken ik nog niet, alles goed?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 16 februari 2012 @ 13:43:02 #158
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_108043325
Diegene die het nodig vind om door te gaan heeft een ban te pakken.
Geen idee hoe lang die gaat duren.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_108044420
@Moderators .... }:| :(

-----------> Fuck-ushima <---------------------------------------

Er zit een gast in dit topic....

jullie weten wel om wie het gaat. :r

Ingrijpen s.v.p.
pi_108045998
laat maar
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_108047505
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:42 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dit dus.
  donderdag 16 februari 2012 @ 16:25:14 #162
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108047902
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:15 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Volgens mij valt het best mee, maar wat niet meevalt is mensen die zichzef 'scepticus' noemen en niet verder komen dan: 'het staat toch niet in de krant?' zoals bijvoorbeeld dat menneke met zijn broekzakken.

Dan kan je vervolgens wel huilen dat je als nepscepticus niet serieus genomen wordt, maar als je een onderbouwde stelling brengt of gewoon een vraag stelt wordt daar meestal prima op gereageerd.

Ik zou me als ik jou was vooral niet bang laten maken en het gewoon proberen. Steek er een beetje aandacht en hersens in en het komt vast goed.
"huilen dat je als nepscepticus niet serieus genomen wordt" is nou ook niet echt netjes verwoord.
En onderbouwd? Er worden vaak genoeg subjectieve sites en filmpjes gebruikt als bewijs. Dat noem ik nou ook niet echt onderbouwd.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108047963
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:25 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

"huilen dat je als nepscepticus niet serieus genomen wordt" is nou ook niet echt netjes verwoord.
Dan moet je even onderzoek gaan doen waarom hij de term nepscepticus gebruikt. Volledig terecht.
pi_108048031
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:25 schreef Madame_Paon het volgende:
En onderbouwd? Er worden vaak genoeg subjectieve sites en filmpjes gebruikt als bewijs. Dat noem ik nou ook niet echt onderbouwd.
Onderbouwing voor BNW-onderwerpen vind je nou eenmaal niet op "officiele" sites, dan zou het geen BNW meer zijn ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_108048441
Fuck-ushima topic is vol. Aan Resonancer de eer om nog een poging te wagen. :)

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2012 16:39:44 ]
pi_108050312
Tssss. Zelfs de BNW-skeptici zijn niet meer wat/wie ze geweest zijn. :')
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_108057213
Stop die troll ff!

quote:
pi_108057398
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Stop die troll ff!

[..]

Hij trollt toch niet nu?
pi_108057486
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij trollt toch niet nu?
Hallo:

quote:
Een waan is een niet met algemeen geaccepteerde opvattingen en/of ideeën overeenkomend denkbeeld, waarvan de patiënt niet af te brengen is met logisch redeneren.
Wanen dienen niet verward te worden met hallucinaties: de patiënt ziet en hoort tijdens een waan precies hetzelfde als iedereen, maar verbindt hier conclusies aan die volstrekt uit de pas lopen met de werkelijkheid of algemeen geaccepteerde opvattingen. Een patiënt met logisch redeneren op andere gedachten brengen helpt niet: hij zal slechts denken dat iedereen het bij het verkeerde eind heeft of gek is, behalve hij. Het bekendste voorbeeld van een waan is de patiënt die denkt dat er een groot complot bestaat van mensen, die het stuk voor stuk op hem hebben gemunt.
In grote lijnen zijn wanen in te delen in niet-bizarre wanen en bizarre wanen. In het geval van niet-bizarre wanen lopen de denkbeelden van de patiënt uit de pas met de werkelijkheid, maar het is wel mogelijk dat de ingebeelde situatie zich voor zou kunnen doen. Iemand kan bijvoorbeeld het waanidee hebben door de politie geschaduwd te worden. Bij bizarre wanen staan de waanideeën te ver van de realiteit af. Een voorbeeld is een patiënt die denkt dat hij een implantaat in zijn hersens heeft waardoor men zijn gedachten kan afluisteren. Bij bepaalde identificatiesyndromen is het soms niet eenvoudig een grens tussen niet-bizar en bizar te vinden.
Of ben jij nu aan het trollen? :')

Hij is weer aan het spuien dat we aan wanen lijden.
pi_108057567
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hallo:

[..]

Of ben jij nu aan het trollen? :')

Hij is weer aan het spuien dat we aan wanen lijden.
Nee, ik troll niet.
Ik dacht dat hém een waan werd aangepraat, maar ik zal het nog eens lezen, want ik vind juist dat het nu netjes gaat qua discussieren.
  donderdag 16 februari 2012 @ 21:07:04 #171
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_108058095
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Stop die troll ff!

[..]

Weer stiekem komen zwartmaken en klagen terwijl je in het topic doet alsof de discussie op gang is? Wat laat je je kennen.

Je bent geen waardige discussiepartner en vanaf nu negeer ik je maar.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_108058526
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:07 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Weer stiekem komen zwartmaken en klagen terwijl je in het topic doet alsof de discussie op gang is? Wat laat je je kennen.

Niks stiekem. Je kunt hier gewoon meelezen ;)

En negeer me vooral! Lijkt me heerlijk ^O^
pi_108058698
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:07 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Haalt niets uit. Jokkebrok negeren is onmogelijk, het is gewoon te leuk om met hem te discussieren of hem te ridiculiseren. Sorry Jokkie, no offense.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 16 februari 2012 @ 21:18:32 #174
354945 dikkebroekzak
pi_108058728
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Niks stiekem. Je kunt hier gewoon meelezen ;)

En negeer me vooral! Lijkt me heerlijk ^O^
doe ook gelijk. Iemand hoeft maar tegen jou een onbevallige woord te uiten of je rent terug naar de moderatie. Zoek eens een leven.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  donderdag 16 februari 2012 @ 21:20:05 #175
354945 dikkebroekzak
pi_108058798
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:18 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Haalt niets uit. Jokkebrok negeren is onmogelijk, het is gewoon te leuk om met hem te discussieren of hem te ridiculiseren. Sorry Jokkie, no offense.
Dat zal wel mogelijk zijn of hij moet eerder weg.
― Albert Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')