abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107998756

is imo vnl. NWS (alhoewel , voor velen allang niet meer) , het heeft BNW aspecten.
Te beginnen met de datum , mediablackout, cyberwarefare, population control, het onder de pet houden, vul aan aub.
Om het NWS topic niet " te vervuilen " met speculaties open ik dit topic.

N Feit ?

quote:
1:50, No one knows why this happend.
Hydrogen and Oxygen shouldn't detontate that way
.

Er posten hier zoveel pseudowetenschappers (incl me) rond, kom schijn je licht er 's op.

Het leesvoer:
http://www.jimstonefreelance.com/fukushima1.html

Iemand met dezelfde gedachten:
http://educate-yourself.o(...)actured12mar11.shtml

Iemand met goede vragen:
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=24364

' N NLse vertaling:
http://www.argusoog.org/ramp-japan-veroorzaakt-door-een-atoombom/

Voor degene die liever luistert:
http://halkinnaman.com/ed/audio_rr/20110615-mcconnellhawkins1.mp3
http://halkinnaman.com/ed/audio_rr/20110615-mcconnellhawkins2.mp3
http://halkinnaman.com/ed/audio_rr/20110615-mcconnellhawkins3.mp3

De in de OP gebruikelijke plaatjes:

Mediablackout.

Wrom zag je dit b.v niet op het NOS journaal/2 vandaag/dwdd/etc ? Niet belangrijk genoeg, of miste ik het ?

Op CNN (n.b) hebben ze het over hot partikels,

Hot Partikel , ook nog nooit op de NLse tv gezien, of mis ik weer wat ?

Propaganda van de BBC:

Het onder de pet houden;

quote:
The government buried a worst-case scenario for the Fukushima nuclear crisis that was drafted last March and kept it under wraps until the end of last year, sources in the administration said Saturday.

“The content was so shocking that we decided to treat it as if it didn’t exist,” a senior government official said.
http://www.washingtonsblo(...)he-publics-eyes.html
quote:
Japan has been accused of betraying its own people by giving the American military information about the spread of radiation from Fukushima more than a week before it told the Japanese public.
http://www.washingtonsblo(...)-akin-to-murder.html
Populationcontrol.

Zoek de 10 verschillen.

quote:
HAARP And How Fukushima Radiation Beamed Down To Australia
http://rense.com/general95/haarp1.html
Professor Christopher Busby, Scientific secretary of the European Committee on radiation risks.
Hij meent dat de rotzooi moedwillig door het land word verspreid.
Ihkv "gedeelde smart is halve smart" zal verder onderzoek naar de gevolgen zeer moeilijk worden. Als alles besmet is waar vgl je dan mee?

SVP niet aankomen met vragen/opm. als, je gelooft die onzin toch niet e.d.
De gedachte dat deze verschrikkelijke ramp moedwillig veroorzaakt is en dat de gevolgen ervan bewust verergert worden vergt ook veel van mijn voorstellingsvermogen.
Al met al vind ik het om te.....
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_107999122
Wat is nu precies de conspiracy?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_107999213
Dus een aardbeving (en bijbehorende tsunami) zouden niet in staat moeten zijn om ervoor te zorgen dat een reactor stuk gaat? Maar dit is expres gedaan? Waarom?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_107999489
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dus een aardbeving (en bijbehorende tsunami) zouden niet in staat moeten zijn om ervoor te zorgen dat een reactor stuk gaat? Maar dit is expres gedaan? Waarom?
Tipje van de sluier:
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_107999556
Die plaatjes in de OP stellen dat het opmerkelijk zou zijn dat er toen de Tsunami binnenrolde nog geen schade van de aardbeving te zien zou zijn.

Als de aarbeving een stuk verderop in zee een drukgolf/vloedgolf creëert is dat toch niet zo gek? Die golf kan toch richting het land golven waar nog geen aardbeving was of zou komen?
pi_107999574
epicentrum.. dat begrip lijkt de schrijver vand eze complottheorie al niet goed te begrijpen...

Een epicentrum is het centrum van de aardbeving waar deze het sterkste is, maar hoeft niet het enige en enkele 'hoogtepunt' van een aardbeving te zijn en de verspreiding hoeft niet altijd geheel gelijk te zijn aan een 'cirkel'...
de bodemstructuur en zeker breuklijnen in de bodem zullen een grote invloed hebben op de verspreiding van drukgolven, of bv of een beving in de zeebodem plaatsvond.

Het is goed mogelijk dat de schade van een aardbeving niet het sterkste is dichtbij het epicentrum, maar juist soms enkele tientalen of zelfs honderden kilometers ervandaan...
afhankelijke rvan waar de aardbeving plaatsvond, bij aardbevingen ver buiten bewoonde gebieden is dat meestal het geval.
Wel is een aardbeving des te gevaarlijker wqua 'direkte bevingsschade' als deze qua epicentrum dicht bij bewoond gebied ligt...
bij andere aardbevingen zijn het vaak 'bij-effecten' die meer schade geven, bv Tsunami's of het verspreiden van 'na-schokken via breuklijnen

in dit geval lag het epicentrum relatief ver uit de kust van japan... dit bv duidelijk in tegenstelling tot de qua direkte schade véél zwaardere aardbeving in Kobe van 1995.

de grootste schade in Japan bij deze aardbeving kwam puur door de veroorzaakte Tsunami..
De Beving zelf was op de landmassa van Japan niet sterk genoeg om wérkelijk zware schade te veroorzaken en sowieso is de bouwkunst van de Jappanners en hun gewenning om 'aardbevingzeker' te bouwen te goed ingeworteld in hun cultuur.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_107999738
Ik ga deze even volgen. Altijd mooi om te zien hoe alle kneuzen de meest waanzinnige theorien verzinnen die werkelijk nergens op gebasseerd zijn.
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:08:10 #8
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_107999819
Typische BNW _O- Het gekke verzinnen van het normale
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:15:13 #9
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_108000017
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:05 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik ga deze even volgen. Altijd mooi om te zien hoe alle kneuzen de meest waanzinnige theorien verzinnen die werkelijk nergens op gebasseerd zijn.
Mooi gesproken.

Wat moet het motief ook zijn? Ach het is mooi weer we krijgen een vloedgolf laten we eens een kerncentrale opblazen gewoon voor fun? Leuk voor later? Hiroshima en Nagasaki waren al te lang geleden?
pi_108000104
Japan is een land waar ze wel vaker aardbevingen hebben en ze bouwen daarop, het is geen haiti of christchurch waar in de 100 jaar ervoor geen noemenswaardige aardschokken waren. Dus om gebouwen te zien zonder schade is niet zo heel gek.
Dan heb je nog een plaatsje waar alle wolken in japan worden "doorgerekend" als hoog nucleair verontreinigde lucht. Er zit geen enkele meting in dit is aanname en pure bangmakerij.
Gisteren zag ik ook een filmje van een vrouw die zei dat alle diabetes die tegen woordig voorkwam het produkt was van uranium. Als je graag een verband wil zien en je ogen sluit voor andere oorzaken dan zal je dat verband ook zien. En al het andere uitsluiten.
In de gebieden die mevrouw aankaarte kun je net zo makkelijk stellen dat pizza's cola machines en auto's de schuldige zijn als je de verbanden maar wilt zien.

[ Bericht 28% gewijzigd door thesiren.nl op 15-02-2012 11:29:36 ]
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:21:57 #11
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_108000214
het is toch allang bewezen dat de tsunami veroorzaakt is door boze walvissen :?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:25:42 #12
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_108000332
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:21 schreef _GdR_ het volgende:
het is toch allang bewezen dat de tsunami veroorzaakt is door boze walvissen :?
Uhhhh nee. Dat waren eerder de onderzee kolonien van George Bush in de Grote Ocean. :{w Lees je in. _O-

Die gingen explosieven detoneren onderwater jwz
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_108000437
Chille op, zit veel werk in, kan ik altijd waarderen. Ga het zo eens rustig doornemen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:57:45 #14
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_108001247
Mooie OP.
Zal het even rustig doorlezen. Zoals Dadgad ook zegt. :D
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_108001318
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:08 schreef dikkebroekzak het volgende:
Typische BNW _O- Het gekke verzinnen van het normale
Als jij wat in Japan gebeurde normaal vindt ben je misschien zelf wel gek :{
pi_108001371
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:15 schreef Daniel1976 het volgende:

Wat moet het motief ook zijn? Ach het is mooi weer we krijgen een vloedgolf laten we eens een kerncentrale opblazen gewoon voor fun? Leuk voor later? Hiroshima en Nagasaki waren al te lang geleden?
Misschien deed Japan dingen die door anderen niet gewenst waren of was dat van plan te doen, zoals uranium verrijken voor Iran. Weet jij trouwens of ze dat wilden gaan doen?
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:10:57 #17
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_108001601
Dit filmpje btw een tijdje terug gezien. op 1 of andere manier krijg ik hier echt maximaal kippevel van :)

Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_108002111
De TS eist dat getroll en onzinnige reacties achterwege blijven anders mag het wmb dicht.
Degene die wel zinvolle input geven. Mijn dank daarvoor.

[FEEDBACK] Waar we heel consequent inconsequent zijn!
Eisenhower1961.
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:35:37 #19
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_108002224
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:02 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Misschien deed Japan dingen die door anderen niet gewenst waren of was dat van plan te doen, zoals uranium verrijken voor Iran. Weet jij trouwens of ze dat wilden gaan doen?
Misschien waren het wel racistische aliens die iets tegen japanners hebben en de vloedgolf hebben veroorzaakt en net daarvoor met hun laser vanuit outerspace de boel tot ontploffing hebben gebracht. Het zou kunnen toch?

Kom op zeg, ik heb aardig wat contacten in japan aangezien ons bedrijf daar ook zit en dit gaat wel heel erg ver. Het is al erg genoeg dat het een tragisch ongeluk is.

[ Bericht 4% gewijzigd door Daniel1976 op 15-02-2012 12:41:49 ]
pi_108002279
Mooie OP.
Maar ik hou het op natuurgeweld. Natuurgeweld waar Japan jammer genoeg vaak mee te maken krijgt.
pi_108002404
Daniel, wat is jouw visie op het 9/11 gebeuren? Geloof je de officiële versie 100%?
pi_108002432
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:42 schreef Loppe het volgende:
Daniel, wat is jouw visie op het 9/11 gebeuren? Geloof je de officiële versie 100%?
Oeh Loppe, je hebt je UI zelfs in die 4 kleuren :o
pi_108002469
't Zijn er 7, Lavenderr. ;)
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:45:24 #24
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_108002506
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:42 schreef Loppe het volgende:
Loppe, wat is jouw visie op de maanlandingen?

Kortom is 9/11 een ijkpunt ofzo?
Wat heeft dat met deze casus te maken?
pi_108002507
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:44 schreef Loppe het volgende:
't Zijn er 7, Lavenderr. ;)
Oh ja, en dan meer pastel. Mooi hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')