.quote:1:50, No one knows why this happend.
Hydrogen and Oxygen shouldn't detontate that way
quote:The government buried a worst-case scenario for the Fukushima nuclear crisis that was drafted last March and kept it under wraps until the end of last year, sources in the administration said Saturday.
“The content was so shocking that we decided to treat it as if it didn’t exist,” a senior government official said.
http://www.washingtonsblo(...)he-publics-eyes.html
Populationcontrol.quote:Japan has been accused of betraying its own people by giving the American military information about the spread of radiation from Fukushima more than a week before it told the Japanese public.
http://www.washingtonsblo(...)-akin-to-murder.html
Professor Christopher Busby, Scientific secretary of the European Committee on radiation risks.quote:HAARP And How Fukushima Radiation Beamed Down To Australia
http://rense.com/general95/haarp1.html
Tipje van de sluier:quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dus een aardbeving (en bijbehorende tsunami) zouden niet in staat moeten zijn om ervoor te zorgen dat een reactor stuk gaat? Maar dit is expres gedaan? Waarom?
Mooi gesproken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:05 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik ga deze even volgen. Altijd mooi om te zien hoe alle kneuzen de meest waanzinnige theorien verzinnen die werkelijk nergens op gebasseerd zijn.
Uhhhh nee. Dat waren eerder de onderzee kolonien van George Bush in de Grote Ocean.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:21 schreef _GdR_ het volgende:
het is toch allang bewezen dat de tsunami veroorzaakt is door boze walvissen
Als jij wat in Japan gebeurde normaal vindt ben je misschien zelf wel gekquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:08 schreef dikkebroekzak het volgende:
Typische BNWHet gekke verzinnen van het normale
Misschien deed Japan dingen die door anderen niet gewenst waren of was dat van plan te doen, zoals uranium verrijken voor Iran. Weet jij trouwens of ze dat wilden gaan doen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:15 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat moet het motief ook zijn? Ach het is mooi weer we krijgen een vloedgolf laten we eens een kerncentrale opblazen gewoon voor fun? Leuk voor later? Hiroshima en Nagasaki waren al te lang geleden?
Misschien waren het wel racistische aliens die iets tegen japanners hebben en de vloedgolf hebben veroorzaakt en net daarvoor met hun laser vanuit outerspace de boel tot ontploffing hebben gebracht. Het zou kunnen toch?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:02 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Misschien deed Japan dingen die door anderen niet gewenst waren of was dat van plan te doen, zoals uranium verrijken voor Iran. Weet jij trouwens of ze dat wilden gaan doen?
Oeh Loppe, je hebt je UI zelfs in die 4 kleurenquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:42 schreef Loppe het volgende:
Daniel, wat is jouw visie op het 9/11 gebeuren? Geloof je de officiële versie 100%?
Loppe, wat is jouw visie op de maanlandingen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:42 schreef Loppe het volgende:
Daniel, wat is jouw visie op het 9/11 gebeuren? Geloof je de officiële versie 100%?
Dat het goed mogelijk is dat de media ons iets voorschotelt. Waarom zo defensief reageren als het toch onzin is? En ja, natuurlijk zitten we in met de slachtoffers.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Loppe, wat is jouw visie op de maanlandingen?
Kortom is 9/11 een ijkpunt ofzo?
Wat heeft dat met deze casus te maken?
Waarom kom je met deze flauwekul ipv de vraag te beantwoorden?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Misschien waren het wel racistische aliens die iets tegen japanners hebben en de vloedgolf hebben veroorzaakt en net daarvoor met hun laser vanuit outerspace de boel tot ontploffing hebben gebracht. Het zou kunnen toch?
Kom op zeg, ik heb aardig wat contacten in japan aangezien ons bedrijf daar ook zit en dit gaat wel heel erg ver. Het is al erg genoeg dat het een tragisch ongeluk is.
Eens. Dat is niet nodig.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:50 schreef trancethrust het volgende:
En wat is de meerwaarde van er fuck-nogwat ervan te maken? Beetje respectloos denk je niet?
En het begin alleen al. `No quake damage as the tsunami rolls in'. No shit
Omdat het net zo ver gezocht is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:48 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Waarom kom je met deze flauwekul ipv de vraag te beantwoorden?
Of ze er mee bezig waren geen idee. Ze hebben een aanbod gedaan met instemming van de VS.quote:Was Japan bezig of aan het overwegen uranium voor Iran te verrijken of niet?
Ik begrijp je helemaal niet. No shit ? Respectloos tov wie ?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:50 schreef trancethrust het volgende:
En wat is de meerwaarde van er fuck-nogwat ervan te maken? Beetje respectloos denk je niet?
En het begin alleen al. `No quake damage as the tsunami rolls in'. No shit
Hoe zoek jij?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:07 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal niet. No shit ? Respectloos tov wie ?
Heb jij footage van quake damage dan ? Veel meer dan dit vind ik nl niet.
http://inothernews.tumblr(...)amage-done-on-a-road
Waarom zou er (daar) schade van de aardbeving moeten zijn? Ik heb dat al eerder gevraagd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:07 schreef Resonancer het volgende:
Heb jij footage van quake damage dan ? Veel meer dan dit vind ik nl niet.
http://inothernews.tumblr(...)amage-done-on-a-road
Van voor de Tsunami vanzelfsprekend. Dat is het hele punt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:10 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hoe zoek jij?
http://www.google.nl/sear(...)P6A7T4H2OJCY1AWgvJht
Die is er wel. Wij hebben daar zo'n 3500 vestigingen en als ik me niet vergis lag meer dan de helft daar van op zijn gat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:11 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Waarom zou er schade van de aardbeving moeten zijn? Ik heb dat al eerder gevraagd.
Dat ziet er vooral uit als schade van de Tsunami.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:10 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hoe zoek jij?
http://www.google.nl/sear(...)P6A7T4H2OJCY1AWgvJht
Waarom zou dat er moeten zijn?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Van voor de Tsunami vanzelfsprekend. Dat is het hele punt.
Klopt, maar niet alle plaatjes die er tussen staan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:12 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Dat ziet er vooral uit als schade van de Tsunami.
Jap Tokio had bijvoorbeeld weinig schade.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:15 schreef thesiren.nl het volgende:
Kijk eens naar haiti daar waren alle gebouwen losse stenen op elkaar die vallen geheid als je ze heen en weer schud. In japan is alles earthquake proof gebouwd.
Ook als reactie op de post van RFM.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:11 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Waarom zou er (daar) schade van de aardbeving moeten zijn? Ik heb dat al eerder gevraagd.
nogmaals... lees je in wat precies een epicentrum is..quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:23 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ook als reactie op de post van RFM.
Ik vind het bijzonder onwaarschijnlijk dat 'n aardbeving met 6,9/7,2 , 20m van KOBE zo goed als de gehele stad wegvaagt, en ;n aardbeving met 9.0 (100x zwaarder) relatief zo weinig schade aanricht.
Sendai lag 48 mijl van het zgn epicentrum. Je zou toch denken dat daar dan niks meer staat toch ?
Ik sleep het er met de haren bij maar ik krijg er hetzelfde gevoel als bij het northwoods document.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:42 schreef Loppe het volgende:
Daar ben ik druk mee bezig, maar ben er nog lang niet i.d.d. Thx voor je antwoord.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nogmaals... lees je in wat precies een epicentrum is..
Seandai lag 130 kilometer hemelsbreed af, de zeebeving vond plaats 32 km onder de aardkorst
de Kobe aardbeving vond onder landbodem plaats, 16 km in de aardkorst en 20 km van het centrum van Kobe..
ook dar was overigens de grootste schade aan oude gebouwen, welke voor 1960 gebouwd waren en hier was het erg belangrijk dat Kobe een relatief oude stad was...
verder, er zijn een aantal structurele verschillen tusen het type landbeving in Kobe welke plaatsvond in en zijbreuk van de grote tektonische Pacifische platen en de zeebeving van 2011 welke in die pacifische plaat zelf plaatsvond .. de landbevingen hebben en veel grotere schade ten gevolg, ook al kan hu kracht minder zijn.
Mocht je linkjes hebben met info hoe deze gegevens te interpreteren dan hou ik me aanbevolen.quote:Natural quakes tend to show a GRADUAL build up of slippage that works up to a maximum displacement, while artificially created quakes typically shows a SUDDEN spike to maximum or near maximum displacement. In this graph, we see just a little movement at the beginning followed by a massive spike displacement.
http://educate-yourself.o(...)actured12mar11.shtml
Idd, dat is helder als wat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:23 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ook als reactie op de post van RFM.
Ik vind het bijzonder onwaarschijnlijk dat 'n aardbeving met 6,9/7,2 , 20m van KOBE zo goed als de gehele stad wegvaagt, en ;n aardbeving met 9.0 (100x zwaarder) relatief zo weinig schade aanricht.
Sendai lag 48 mijl van het zgn epicentrum. Je zou toch denken dat daar dan niks meer staat toch ?
Ter vergelijk:
http://en.wikipedia.org/wiki/1755_Lisbon_earthquake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |