Die is inderdaad mooiquote:Op zondag 12 februari 2012 14:11 schreef Principessa het volgende:
Ik vind dit wel een passende plaat voor de op:
[ afbeelding ]
Bedankt voor het aanpassen.quote:
Die is mooi idd.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mooiste Whitney foto die ik me kan herinneren, beter zo?
Mooi!quote:Op zondag 12 februari 2012 14:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mooiste Whitney foto die ik me kan herinneren, beter zo?
Dat was gewoon een slanke, jonge Whitney.quote:
Als ik zo eens naar haar handen en bovenarmen kijk vind ik dat niet gewoon slank.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was gewoon een slanke, jonge Whitney.
quote:Familie herdenkt Whitney Houston in hotelkamer
van onze redactie
AMSTERDAM - Goede vrienden en familie van Whitney Houston hebben zich verzameld in de hotelkamer waar de zangeres overleed.
Ook dochter Bobbi Kristina is inmiddels toegelaten in de hotelkamer, schrijft RadarOnline. Het lichaam van Whitney bevindt zich niet meer in de kamer maar is nog wel steeds aanwezig in het Beverly Hilton hotel.
Volgens bronnen wordt er gezocht naar een mogelijkheid om Whitneys lichaam het hotel uit te krijgen. Een helikopter zou op het moment niet beschikbaar zijn. Intussen is er buiten een enorme bloemenzee ontstaan waar fans de dood van hun idool verwerken.
Whitney Houston, bekend van hits als I Will Always Love You en I Wanna Dance With Somebody, overleed zaterdag op 48-jarige leeftijd in Los Angeles.
Ik kan er niks aan doen, maar ik moest echt heel hard lachenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:20 schreef Deckard het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Overreden door een vrachtwagen!
aldus Radaronlinequote:CNN spoke to Johnny Gill who is in Memphis with Bobby Brown for a New Edition concert. He told them: "Bobby is struggling and devastated" at hearing Whitney has died. He has apparently spoken to their daughter Bobbi Kristina who is in Los Angeles and "Not doing well" Brown said.
Je hoeft jezelf niet te quoten hoor, we zien het de eerste keer ook wel.quote:
fok doet raarquote:Op zondag 12 februari 2012 14:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf niet te quoten hoor, we zien het de eerste keer ook wel.
Whitney was altijd superslank...quote:
Wèl als je flink verslaafd bent, denk aan Winehousequote:Op zondag 12 februari 2012 14:34 schreef trovey het volgende:
Ik vind het eigenlijk het ergste voor die dochter. Zit je moeder zo'n beetje je hele leven aan de rotzooi en dan gaat ze ook nog voortijdig dood (en waarschijnlijk aan diezelfde troep).48 jaar is toch geen leeftijd om te sterven.
![]()
Iedereen met een anekdote, grap of wat dan ook wil aandacht. Ik zie het probleem niet echt.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mensen die nu van die flauwe grappen maken willen aandacht. Maar helaas is die aandacht nu voor Houston. Dus open je eigen topic met je rommel.
Sowieso is het altijd triest als er kinderen bij zijn betrokken als een van de ouders sterft. Maar goed dat geldt niet alleen voor Whitney, Michael, maar ook voor klaas van om de hoek.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:34 schreef trovey het volgende:
Ik vind het eigenlijk het ergste voor die dochter. Zit je moeder zo'n beetje je hele leven aan de rotzooi en dan gaat ze ook nog voortijdig dood (en waarschijnlijk aan diezelfde troep).48 jaar is toch geen leeftijd om te sterven.
![]()
Maar die had dan weer (gelukkig maar) geen kind(eren). Hopelijk heeft die dochter een fijne opa/oma of andere familielid want met die vader is het ook al niets.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:39 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Wèl als je flink verslaafd bent, denk aan Winehouse
Ze was nóg jonger.
quote:
Nog nooit deze melding gehad.quote:The uploader has not made this video available in your country.
Jammer dat die echt een week geleden nog op tv is geweest, had liever een docu en een aantal muziekclips gezien ofzo, maar goed.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:57 schreef Steff_meister het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Ik heb dat bij Barbra Streisand. Ik weet dat ze een prachtige stem heeft, maar mij raakt het niet. Ik luister nooit muziek van haar. En hoe mooi Celine Dion ook kan zingen, ik mis bij haar ook de soul die Whitney wel had.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:04 schreef trovey het volgende:
Ik had dan persoonlijk weer een stuk minder met haar stem, ik hou niet zo van die stemmen. Een heleboel meisjes in programma's als Idols denken namelijk ook dat ze zo kunnen zingen terwijl ze gewoon schreeuwen. Geef mij dan maar een technisch iets mindere stem Zo loop ik ook gillend weg bij dat nummer uit Bodyguard terwijl ik de uitvoering van Dolly dan wel prima vind. Tja, een ieder heeft zijn voorkeur.
Nou zat ik zelf misschien meer in Team Mariah, maar het mooie van Whitneys stem is mijns inziens nou juist dat het geen schreeuwen wordt, omdat ze bij alle uithalen een volle stem houdt.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:04 schreef trovey het volgende:
Ik had dan persoonlijk weer een stuk minder met haar stem, ik hou niet zo van die stemmen. Een heleboel meisjes in programma's als Idols denken namelijk ook dat ze zo kunnen zingen terwijl ze gewoon schreeuwen. Geef mij dan maar een technisch iets mindere stem Zo loop ik ook gillend weg bij dat nummer uit Bodyguard terwijl ik de uitvoering van Dolly dan wel prima vind. Tja, een ieder heeft zijn voorkeur.
Oh, die vind ik juist vreselijk! (Wat een verschil hé...!)quote:Op zondag 12 februari 2012 15:07 schreef popolon het volgende:
Tja ik vind de Parton versie, de enige echte eigenlijk, ook vele malen beter. Maar goed, dat is wat offtopic.
Ik hoop dat haar dochter nu ook eens wakker wordt en zelf ook met de handen van die rotzooi af blijftquote:Op zondag 12 februari 2012 14:39 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Wèl als je flink verslaafd bent, denk aan Winehouse
Ze was nóg jonger.
Streisand is technisch een heel goede zangeres, wellicht de beste ter wereld, maar ze zingt wat kil. Liza is technisch een heel stuk minder, maar wat een warmte in haar stem. Net als moeder Judy. Whitney had in haar toptijd ook zo'n fantastische warmte in haar stem, of soul, maar net hoe je het wil noemen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb dat bij Barbra Streisand. Ik weet dat ze een prachtige stem heeft, maar mij raakt het niet. Ik luister nooit muziek van haar.
quote:En hoe mooi Celine Dion ook kan zingen schreeuwen.. ......... .......
Blanken kunnen ook niet tippen aan de 'zwarte stem' soul, om het maar zo uit te drukken.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb dat bij Barbra Streisand. Ik weet dat ze een prachtige stem heeft, maar mij raakt het niet. Ik luister nooit muziek van haar. En hoe mooi Celine Dion ook kan zingen, ik mis bij haar ook de soul die Whitney wel had.
OMG ! Dochter ook verslaafd.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:14 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik hoop dat haar dochter nu ook eens wakker wordt en zelf ook met de handen van die rotzooi af blijft
Ik zeg dan ook niet dat Whitney schreeuwt/schreeuwde maar dat die wannebees uit Idols het doen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou zat ik zelf misschien meer in Team Mariah, maar het mooie van Whitneys stem is mijns inziens nou juist dat het geen schreeuwen wordt, omdat ze bij alle uithalen een volle stem houdt.
Oh, helemaal met je eens. Bij blanken blijft het wat mij betreft meer 'voordragen' dan 'doorleefd zingen'. En de stage performance (sorry kom niet op een Nederlands gelijkend woord) was bij Whitney zo ongelofelijk goed. Ik blééf naar d'r kijken en dan nog die stem erbij. Het was gewoon een plaatje.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:17 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Blanken kunnen ook niet tippen aan de 'zwarte stem' soul, om het maar zo uit te drukken.
welke zangeressen behoren volgens jou dan tot die uitzonderingen??quote:Op zondag 12 februari 2012 15:30 schreef Deckard het volgende:
Over het algemeen kunnen vrouwen niet zingen. Er zijn uitzonderingen, maar daar behoort Whitney Houston niet toe.
Afgezien van techniek en soul zoals een aantal van jullie benoemen heb je ook nog zoiets als het bereik. Een vrouw heeft gewoon in de emotie te weinig bereik met betrekking tot zingen.
Wat een enorm grappige opiniequote:Op zondag 12 februari 2012 15:30 schreef Deckard het volgende:
Over het algemeen kunnen vrouwen niet zingen. Er zijn uitzonderingen, maar daar behoort Whitney Houston niet toe.
Afgezien van techniek en soul zoals een aantal van jullie benoemen heb je ook nog zoiets als het bereik. Een vrouw heeft gewoon in de emotie te weinig bereik met betrekking tot zingen.
Ik denk dat mensen in met name de klassieke muziek het niet met je eens zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:30 schreef Deckard het volgende:
Dag Henk-Jan Smits.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:30 schreef Deckard het volgende:
Zulke domme dingen zou HJ nooit zeggenquote:
Daarom zei ik ook met namequote:Op zondag 12 februari 2012 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen in de klassieke muziek...
Lul niet zo stomquote:Op zondag 12 februari 2012 15:30 schreef Deckard het volgende:
Wat kan jij dom lullen zeg.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:30 schreef Deckard het volgende:
quote:Whitney Houston was found in the bathtub of a Beverly Hills hotel yesterday ... with her face underwater ... people close to Whitney tell TMZ.
According to our sources, her stylist, hairdresser and two bodyguards were among the people in the room at the time. We're told they became worried about Whitney because she had been in the bathroom for over an hour and it was time to start getting ready for the Clive Davis party.
Our sources say they began to knock on the door and there was no answer. We're told the hairdresser, who is female, went in to check on Whitney. She immediately screamed and, according to our sources, one of the bodyguards came running in and pulled her out of the tub.
We're told Whitney's face was below the water and her legs were up ... like she had slid down the back of the tub.
According to our sources, her body was very cold and the bodyguard attempted CPR. That's when hotel security was called.
Paramedics arrived shortly thereafter, but Whitney was pronounced dead at 3:55 PM.
jij bedoelt whitney was een podiumbeestquote:Op zondag 12 februari 2012 15:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, helemaal met je eens. Bij blanken blijft het wat mij betreft meer 'voordragen' dan 'doorleefd zingen'. En de stage performance (sorry kom niet op een Nederlands gelijkend woord) was bij Whitney zo ongelofelijk goed. Ik blééf naar d'r kijken en dan nog die stem erbij. Het was gewoon een plaatje.
Eh... ik weet niet precies wat een podiumbeest is. Als ik Celine Dion of Mariah Carey zie optreden, kijk ik ook nog wel eens rond naar achtergrond of achtergrondzangers of zoiets. Dat had ik niet bij Whitney, ik bleef gewoon gebiologeerd kijken naar háár. Misschien zoals je kijkt bij een echte ster (maar dat zijn Dion en Carey ook).quote:Op zondag 12 februari 2012 17:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij bedoelt whitney was een podiumbeext
Uiteindelijk is het haarzelf aan te rekenen, dat extreme drugsgebruik in het verleden. Maar dat die beroepsnietsnut van een Brown haar niet bepaald goed lijkt te hebben gedaan dat is hém aan te rekenen. Wel even een wereldcarriére naar de eeuwige jachtvelden.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:44 schreef speknek het volgende:
Het is dus volgens mij nog niet eens duidelijk of ze nog wel aan de drugs zat, of niet gewoon uitgegleden in bad. Sowieso heeft Bobby Brown haar natuurlijk geen goed gedaan, maar was ze voor hem ook al aan de drugs, en was het dacht ik ook aan haarzelf te wijten.
Sorry dat ik je vrouwelijkheid aantast.quote:
Je tast eerder onze intelligentie aan, maar goed. Nou is het op zich gelul dat zwarte mensen soul hebben en witte mensen niet, maar je hoort duidelijk de gospel achtergrond van Houston, en je ziet het in de manier waarop ze zonder enige schijnbare moeite de mooiste uithalen uit haar mouw schudt, omdat haar hele jeugd heeft gedraaid om het met bezieling zingen in een zwarte kerk.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:23 schreef Deckard het volgende:
[..]
Sorry dat ik je vrouwelijkheid aantast.
Wel grappig dat iedereen dat gelul van soul wat zwarte mensen hebben als zoete koek slikken.
Ja het is ontzettend jammer.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Die stem was toch briljant... echt doodzonde dat ze compleet kapot is gegaan aan haar verslavingen
Was zelfs een nummer 1-hit in deze uitvoeringquote:
Aw...quote:Op zondag 12 februari 2012 20:25 schreef Vivi het volgende:
http://www.tmz.com/2012/0(...)i-kristina-hospital/
Pfew...
Trijntje is er wel weer snel bij, die cashte ook al met een Michael Jackson tribute cd vlak na zijn overlijden.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:30 schreef MaLo het volgende:
Nederlandse zangeressen plannen Houston-tribute
Nog net niet zo erg als Justine Pemelay die een lied heeft gemaakt over haar ervaringen op de Costa Concordia
Dat laatste vind ik welquote:Op zondag 12 februari 2012 20:30 schreef MaLo het volgende:
Nog net niet zo erg als Justine Pemelay die een lied heeft gemaakt over haar ervaringen op de Costa Concordia
Ik ook.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Nu zit ik toch the bodyguard te kijken op tv.
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook.Wel een beetje pijnlijk dat de programma-info nog de gegevens laat zien van de film die eigenlijk op tv zou komen nu. Aangezien die film "Over her dead body" heet.
waarom in godsnaam trijntjequote:Op zondag 12 februari 2012 20:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Trijntje is er wel weer snel bij, die cashte ook al met een Michael Jackson tribute cd vlak na zijn overlijden.
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook.Wel een beetje pijnlijk dat de programma-info nog de gegevens laat zien van de film die eigenlijk op tv zou komen nu. Aangezien die film "Over her dead body" heet.
Ik zag het ook ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Glennis doet ook mee hoor?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
waarom in godsnaam trijntje,veel liever Glennis dan
ja sorry, overheen gelezenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Glennis doet ook mee hoor?
Of heb je daar overheen gelezen in het linkje hierboven?
Ze leerden elkaar kennen in 1989 en zijn in '92 getrouwd. Boterletter Brown kreeg nog een zoon van z'n ex in '91.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:55 schreef sherezade het volgende:
bobby Brown is echt een kansloos figuur die goed op haar zak heeft geteerd jarenlang, ik zag ook net dat die gast ook nog kinderen heeft bij andere vrouwen...vraag me af in welke periode dan voor of tijdens zijn huwelijk met Whitney want ze waren toch al een jaartje of 17 samen
lekker dan, ik had hem een trap gegevenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze leerden elkaar kennen in 1989 en zijn in '93 getrouwd. Boterletter Brown kreeg nog een zoon van z'n ex in '91.
Ik had 'm al de deur gewezen zodra ik 'm de eerste keer een hoek om had zien komen. Typisch type fouttttte man.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
lekker dan, ik had hem een trap gegeven
dat dus!! ik zag net op wikipedia dat ze destijds een date had met Eddie Murphy.....jammer dat het tussen die 2 niks is gewordenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik had 'm al de deur gewezen zodra ik 'm de eerste keer een hoek om had zien komen. Typisch type fouttttte man.
15 minutes of fame.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:42 schreef Rianne84 het volgende:
cnn meldt dat dochter inmiddels is afgevoerd naar het ziekenhuis
quote:
Ik ging zappenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:27 schreef Cee het volgende:
And IIIIIIIIIIIIIIIIIII willlllll always loooove yoooouuuuuuuuuuuu....[/net5]
quote:Op maandag 13 februari 2012 01:30 schreef Prospera het volgende:
Deze vind ik ontroerend: Whitney op haar Amy's en tante Dionne, 70+, die haar toezingt.
Lijkenpikkerijquote:Op zondag 12 februari 2012 20:30 schreef MaLo het volgende:
Echt niet?quote:
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden.quote:
Ik hou niet van de klank van Jennifer's stem en vooral het tweede refrein klinkt in mijn oren niet goed. Maar inderdaad, ga er maar aan staan, ik zou zelf nog niet in de búúrt van de uitvoering van JH komenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt niet?
Ik vind het bijzonder goed en mooi gedaan. Op haar eigen manier gezongen, niet geprobeerd Whitney te imiteren. Tuurlijk is het niet zo mooi zoals WH het zelf zong, maar ga er maar aan staan...
Dit. Ik vreesde er ook voor dat ze misschien Whitney na zou doen, maar gelukkig niet. Ik vraag me af of het ook een idee zou zijn geweest Dolly Parton de tribute te laten doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt niet?
Ik vind het bijzonder goed en mooi gedaan. Op haar eigen manier gezongen, niet geprobeerd Whitney te imiteren. Tuurlijk is het niet zo mooi zoals WH het zelf zong, maar ga er maar aan staan...
Onderbouwing?quote:
Hoe onderbouw je een mening? Over smaak valt niet te twisten.quote:
Idd en ook veel emotie. En dan op het laatst.. "Whitney, we love you..."quote:Op maandag 13 februari 2012 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe onderbouw je een mening? Over smaak valt niet te twisten.
Ik vind het ontroerend.
Ah Sherlock, soms kan je punten aangeven wat je niet mooi vindt.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe onderbouw je een mening? Over smaak valt niet te twisten.
Ik vind het ontroerend.
Ik zou het al wat vinden, als iemand kon aangeven dat ze ergens een valse noot zong ofzo.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ah Sherlock, soms kan je punten aangeven wat je niet mooi vindt.
Dit is een voorbeeld wat ik als antwoord wilde horen als ik vraag om onderbouwing.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:04 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik zou het al wat vinden, als iemand kon aangeven dat ze ergens een valse noot zong ofzo.
Wat is er moeilijk aan: "over smaak valt niet te twisten."?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ah Sherlock, soms kan je punten aangeven wat je niet mooi vindt.
Gelukkig vroeg ik sowieso niet om jouw mening over het filmpje, dus dat komt goed uit.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan: "over smaak valt niet te twisten."?
De een is gek op pannenkoeken, de ander wil ze nog niet eten om een leven te redden.
Hetzelfde geldt voor muziek.
Moeilijk he? Discussiëren zonder persoonlijk te worden?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Gelukkig vroeg ik sowieso niet om jouw mening over het filmpje, dus dat komt goed uit.
Jij zit op je privéforumpje?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:09 schreef Lithia het volgende:
Gelukkig vroeg ik sowieso niet om jouw mening over het filmpje, dus dat komt goed uit.
Moeilijk hè? Aangevallen voelen voor geen reden? Ik vroeg het écht niet aan jou. Als je dit persoonlijk vindt, dan ligt het echt aan jou.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moeilijk he? Discussiëren zonder persoonlijk te worden?
Neuh, ik vroeg simpelweg om zijn mening, visie over het filmpje waarom hij het niets vindt. Kijk, jouw antwoord is prima, precies wat ik vraag. Zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zit op je privéforumpje?
Anyhood. Smaak is persoonlijk. Ik vond het wel aardig, maar geen hoogvliegende uitvoering.
Whitney is nog steeds dood, though.
Blijkbaar is een discussieforum te hoog gegrepen voor je. Om het ook even 'niet-persoonlijk' te houden.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:15 schreef Lithia het volgende:
[..]
Neuh, ik vroeg simpelweg om zijn mening, visie over het filmpje waarom hij het niets vindt. Kijk, jouw antwoord is prima, precies wat ik vraag. Zo moeilijk is het niet.
okquote:
quote:
Vroeg ik me gister ook even af, maar wellicht had ze genoeg mensen om zich heen (familie, vrienden, personeel) die gewoon goed voor haar zorgden en op haar letten. En misschien was Whitney ondanks haar verslaving toch goed in staat voor haar dochter te zorgen.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik blijf me trouwens afvragen waarom die dochter nooit weggehaald is door de kinderbescherming. Ze leefde met twee zwáár verslaafde ouders (alcohol en drugs nog wel).
Gezien de reactie van haar dochter, denk ik wel dat ze heel veel van Whitney hield en Whitney dus misschien wel goed voor haar heeft gezorgd.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:22 schreef Greys het volgende:
Nok eens
[..]
Vroeg ik me gister ook even af, maar wellicht had ze genoeg mensen om zich heen (familie, vrienden, personeel) die gewoon goed voor haar zorgden en op haar letten. En misschien was Whitney ondanks haar verslaving toch goed in staat voor haar dochter te zorgen.
Kinderen blijven altijd loyaal, ook als ouders ze slecht behandelen.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:28 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Gezien de reactie van haar dochter, denk ik wel dat ze heel veel van Whitney hield en Whitney dus misschien wel goed voor haar heeft gezorgd.
Was het niet haar debuut Whitney?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:28 schreef mazaru het volgende:
Ik had vroeger een album van haar, die heb ik echt helemaal grijs gedraaid.
Alleen heb ik jaren geleden al mijn platen weggedaan en ik weet nu niet meer welk album het was.
Ben nu de hele discografie aan het binnenhalen, daar zal die wel tussen zitten
Ja, zou heel goed kunnen. Volgens mij was het ook ergens halverwege de jaren '80.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het niet haar debuut Whitney?
Niet sneu bedoeld maar wat heeft ze een buik daar? Ze was toch altijd zo dun?quote:Op maandag 13 februari 2012 01:30 schreef Prospera het volgende:
Deze vind ik ontroerend: Whitney op haar Amy's en tante Dionne, 70+, die haar toezingt.
quote:Op maandag 13 februari 2012 13:41 schreef Leandra het volgende:
Dit was de eerste:
[ afbeelding ]
Whitney was het tweede album:
[ afbeelding ]
Het was de tweede die ik helemaal grijs heb gedraaid.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:43 schreef Copycat het volgende:
Ik bedoelde die bovenste. Dacht dat die Whitney heette.
quote:Op maandag 13 februari 2012 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Vooral dat laatste nummer "I know him so well"
ahhhhhh jeugdherinneringen
quote:Op maandag 13 februari 2012 13:49 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Brengt je inderdaad terug naar de jaren 80.
Alleen al die piano-melodie in het begin, zoooo eightiesquote:Op maandag 13 februari 2012 13:49 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zo vreemd dat een nummer dat je in zo'n 20 jaar niet gehoord hebt, gewoon nog helemaal mee kan zingen!quote:Op maandag 13 februari 2012 13:49 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Grappig, ik ken het nummer helemaal niet in de versie van Whitney, alleen in de versie van Elaine Page en Barbara Dickson, maar ik zag dat het alleen in NL en D een hit voor Whitney was in 1988, gewoon gemist dus.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:46 schreef mazaru het volgende:
Het was de tweede die ik helemaal grijs heb gedraaid.
Ik ga hem gelijk weer branden, want ik vind hem nog steeds geweldig!
Vooral dat laatste nummer "I know him so well"
ahhhhhh jeugdherinneringen
In deze versie proef je wel een beetje de Abba-sfeer. Of het moet komen omdat je het erbij schrijft. Maar ook deze versie vind ik erg mooi.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Grappig, ik ken het nummer helemaal niet in de versie van Whitney, alleen in de versie van Elaine Page en Barbara Dickson, maar ik zag dat het alleen in NL en D een hit voor Whitney was in 1988, gewoon gemist dus.
Overigens geschreven door de heren van Abba en Tim Rice.... die blijf je ook tegenkomen.
ja ik wel althansquote:Op maandag 13 februari 2012 13:59 schreef Iwanius het volgende:
Altijd jammer als een grote zangeres als Whitney Houston het leven laat.
Ik was geen fan maar bewonderde haar wel altijd vanwege haar geweldig zangvermogen zoals op
onderstaande clip. Kippenvel op het slot!
Wisten jullie trouwens dat haar moeder Cissy Houston achtergrond zangeres was bij Elvis Presley?
Ik wist wel dat haar moeder "iets" met zingen deed, niet dat ze bij Elvis in het achtergrondkoor zongquote:Op maandag 13 februari 2012 13:59 schreef Iwanius het volgende:
Altijd jammer als een grote zangeres als Whitney Houston het leven laat.
Ik was geen fan maar bewonderde haar wel altijd vanwege haar geweldig zangvermogen zoals op
onderstaande clip. Kippenvel op het slot!
Wisten jullie trouwens dat haar moeder Cissy Houston achtergrond zangeres was bij Elvis Presley?
Niet alleen de media. Ook het volk.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:15 schreef Natalie het volgende:
Typisch toch: de afgelopen jaren schilderde de media Whitney af als hopeloze drugs- en drankverslaafde, compleet met onflatteuze foto's in ieder blad om zo de kas te spekken. Nu ze dood is buitelen ze over elkaar heen met emotionele toespraken en vinden ze het o zo verschrikkelijk. De hemel wordt ze ingeprezen!
Ach, kom op.
Dit is is niet meer dan een graantje meepikken van andersmans ellende om zo nóg meer geld in het laatje te krijgen. En over een jaartje gewoon weer met die onflatteuze foto's tonen. Want die verkopen nog steeds het beste.
En Glennis Grace met d'r gesnotter. Zucht.
en mjquote:Op maandag 13 februari 2012 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet alleen de media. Ook het volk.
Voor dood: ''BELABBERDE COKEHOER HAHAH!''
Na dood: ''OH NEE I KWAS HAAR GROOTSTE FAN WAT ERG''
Zelfde met Winehouse.
Zou lopen? Ze heeft het zelf zo laten lopen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het vooral ontroerend om de jonge, onbevangen Whitney te horen en te zien... zelf niet wetende en bedenkende hoe tragisch haar leven uiteindelijk zou lopen
Dat klopt, maar toen ze nog zo jong en clean was had ze vast niet bedacht dat ze op 48-jarige leeftijd in een badkuip aan haar einde zou komen...quote:Op maandag 13 februari 2012 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou lopen? Ze heeft het zelf zo laten lopen.
Ik denk niet dat er een verslaafde ergens rond loopt, wiens grootste wens als kind was om verslaafd te worden als hij/zij later groot was.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou lopen? Ze heeft het zelf zo laten lopen.
Dat dusquote:Op maandag 13 februari 2012 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een verslaafde ergens rond loopt, wiens grootste wens als kind was om verslaafd te worden als hij/zij later groot was.
Ze heeft een fout gemaakt, met hele grote gevolgen.
Nou... nou... scheer nou niet iedereen over dezelfde kam.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar het is een opeenstapeling van fouten. Ze had voor haar dochter destijds moeten stoppen met die troep. Iedereen met gezond verstand weet dat. Maar nee, ze koos er steeds opnieuw voor op drugs te gebruiken en zichzelf in de nesten te werken. We weten nog niet precies waaraan ze is overleden maar bij een leven dat zo tragisch verloopt, denk ik eerder aan omstandigheden waar je geen of weinig grip op hebt.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een verslaafde ergens rond loopt, wiens grootste wens als kind was om verslaafd te worden als hij/zij later groot was.
Ze heeft een fout gemaakt, met hele grote gevolgen.
Dat dus!! maar zo gaat het altijd, Michael Jackson was voor zijn dood ook niks meer als een afgedraaide kinder pedofiel die meer in de media was vanwege rechtszaken en plastisch chirurgie na zijn dood was het ineens de beste artiest allertijdenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zelfde met Winehouse.
Je weet dat "prescription drugs" gewoon Engels voor voorgeschreven medicijnen is?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:13 schreef DjinN het volgende:
Ik denk dat ze toch gewoon aan drugs en alcohol ten onder is gegaan
http://www.tmz.com/2012/0(...)tlanta/#.TzlfqIGVrUA
http://www.tmz.com/2012/0(...)-xanax/#.Tzl80MmF_H4
Kwitniequote:Op maandag 13 februari 2012 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het niet haar debuut Whitney?
Inderdaad. Een beetje jammer. Zelfs als er veel mensen hypocriet zijn, waren er nog steeds veel fans die hoopten dat het goed met Whitney kwam.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou... nou... scheer nou niet iedereen over dezelfde kam.
Beetje fout maar toch wel erg mooi.quote:
Ik was heel erg blij met die nieuwe cd en Million Dollar Bill vond ik geweldig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:34 schreef Lithia het volgende:
[..]
Inderdaad. Een beetje jammer. Zelfs als er veel mensen hypocriet zijn, waren er nog steeds veel fans die hoopten dat het goed met Whitney kwam.
Erg zonde inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik was heel erg blij met die nieuwe cd en Million Dollar Bill vond ik geweldig.
De rest van de cd, ja, je hoorde wel dat die stem er niet meer was. En klote dat ze het live al helemaal niet meer waar kon maken.
Klopt. Ik heb er zo'n hekel aan. Ik bedoel, wie houd je nu voor de gek?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zelfde met Winehouse.
Nee, dat denk ik ook niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt, maar toen ze nog zo jong en clean was had ze vast niet bedacht dat ze op 48-jarige leeftijd in een badkuip aan haar einde zou komen...
Idd. Snap daar geen bal van, van die verheerlijking van dat soort mensen ná hun dood. Als je alleen maar op ze af kon geven en hun muziek bagger vond toen ze nog leefden, dan is dat na hun dood echt niet ineens anders.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:44 schreef sherezade het volgende:
Dat dus!! maar zo gaat het altijd, Michael Jackson was voor zijn dood ook niks meer als een afgedraaide kinder pedofiel die meer in de media was vanwege rechtszaken en plastisch chirurgie na zijn dood was het ineens de beste artiest allertijden![]()
Hazes was ook een vieze dikke zuiplap van te voren, na zijn dood een wereldster in NLen zo kun je nog door blijven gaan
(((We need to start loving and honoring our legends while their alive. People tear you down while you're here. Love you when you're gone - - Tyrese Gibson))))))
Ten tijde van IWALY was zij niet verslaafd hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb er zo'n hekel aan. Ik bedoel, wie houd je nu voor de gek?
Ik vind veruit de meeste muziek van Whitney vreselijk. Wordt al jaren spontaan chagrijnig van o.a. dat 'I will always love you' nummer. Ook al voordat ze zo duidelijk een verslaafde was. Om - nu ze dood is - ineens anders te beweren is slap. Dat ga ik dus ook niet doen.
Kun je nagaan, zelfs toen vond ik haar nummers al kut.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ten tijde van IWALY was zij niet verslaafd hoor.
En, daarvóór had ze eigenlijk nog veel grotere hits en was ze nog veel beroemder.
Dat kan, maar er zijn heel veel mensen die haar nummers dus niet kut vinden en nooit vonden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kun je nagaan, zelfs toen vond ik haar nummers al kut.
Dat is toch primaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat kan, maar er zijn heel veel mensen die haar nummers dus niet kut vinden en nooit vonden.
Overigens, ik heb die cd's wel, maar ik luister ze bijna nooit.
Whitney hoort voor mij gewoon bij mijn jeugd, that's all.
Ik snap wel waarom er hierop verdedigd wordt. Ja, hypocriete mensen zijn er altijd, maar de mensen die haar voor haar dood leuk vinden en nog steeds, worden overschaduwd door die hypocriete mensen. Het is volgens mij om aan te duiden dat er genoeg mensen zijn die oprecht verdrietig zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat is toch prima
Muzieksmaak is persoonlijk, en ik kan me goed voorstellen dat er veel mensen rondlopen die haar muziek fantastisch vinden.
Wat ik alleen jammer vind bij sommige mensen de mening spontaan 180 graden draait als iemand overleden is. Ze vonden haar niets, maar nu ze dood is, is ze ineens de meest geweldige zangeres op aarde en rouwen ze vreselijk om haar dood. Da's natuurlijk onzin.
Ik zie dat overdreven gedoe vooral van "bekende mensen". Die pakken snel even een publiciteitsmomentje.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat is toch prima
Muzieksmaak is persoonlijk, en ik kan me goed voorstellen dat er veel mensen rondlopen die haar muziek fantastisch vinden.
Wat ik alleen jammer vind bij sommige mensen de mening spontaan 180 graden draait als iemand overleden is. Ze vonden haar niets, maar nu ze dood is, is ze ineens de meest geweldige zangeres op aarde en rouwen ze vreselijk om haar dood. Da's natuurlijk onzin.
Oh ja, het zal haar best iets doen. Haar grote voorbeeld is overleden. Door het vertolken van haar nummer kreeg Glennis bekendheid. Maar ik denk niet dat ze ligt te janken, hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zie dat overdreven gedoe vooral van "bekende mensen". Die pakken snel even een publiciteitsmomentje.
Overigens, van Glennis Grace vind ik het helemaal zo vreemd niet dat ze het erg vindt.
Ik zal eerlijk zijn, mij doet het helemaal niks dat ze dood is. Ik heb haar en haar muziek nooit wat gevonden ook niet nu ze dood is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:06 schreef lezzer het volgende:
Nou, ik denk dat er wereldwijd op dit moment niet zo heel veel mensen zijn die nou echt liggen te janken omdat Whitney dood is. Wel?
Haar familie, en haar 500 grootste fans misschien.
En daar hoort Glennis denk ik niet bij.
Toen Elvis stierf was ik er echt ontdaan van.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:04 schreef trovey het volgende:
Ik snap dat huilen om een bekendheid, ook al ben je een fan, alzo niet. Ik volg een groep al 35 jaar, er is er eentje doodgegaan en een ander is nu ernstig ziek maar toch heb ik absoluut niet de neiging om in huilen uit te barsten als er eentje komt te overlijden. Uiteraard is het verschrikkelijk voor de familie en vrienden van de persoon maar fans die jankend over een hek hangen en soms jaren treuren begrijp ik niet, je kent de persoon niet eens.Je kunt uiteraard verdrietig zijn dat de muziek nu voor eeuwig verstomd is maar maar extreem emotioneel zijn.....
ik deel je menig! slaat nergens op die hele hype rondom overleden artiesten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:04 schreef trovey het volgende:
Ik snap dat huilen om een bekendheid, ook al ben je een fan, alzo niet. Ik volg een groep al 35 jaar, er is er eentje doodgegaan en een ander is nu ernstig ziek maar toch heb ik absoluut niet de neiging om in huilen uit te barsten als er eentje komt te overlijden. Uiteraard is het verschrikkelijk voor de familie en vrienden van de persoon maar fans die jankend over een hek hangen en soms jaren treuren begrijp ik niet, je kent de persoon niet eens.Je kunt uiteraard verdrietig zijn dat de muziek nu voor eeuwig verstomd is maar maar extreem emotioneel zijn.....
Jouw oma was een trut?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap dat ook niet echt maarja, ik snap ook niet dat mensen huilen om overleden huisdieren of oma's enzo.
Dat snap ik dan wel omdat je (als het tenminste goed is) daar toch wel een band mee hebt....maar huilen om iemand die je totaal niet kent ook al volg je zo'n bekende persoon een groot van je leven leven gaat er dan weer niet in terwijl ik best een traantje kan wegpinken om een zielige scene in een film (maar dat komt waarschijnlijk omdat ik dan herkenning zie).quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap dat ook niet echt maarja, ik snap ook niet dat mensen huilen om overleden huisdieren of oma's enzo.
Het is inderdaad sneu dat het zo heeft moeten eindigen en op zo'n jonge leeftijd maar de tranen zijn voorbehouden aan die mensen die haar echt kenden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:20 schreef Copycat het volgende:
Ja, zo'n oma wel. Ik zag mijn oma gelukkig vaker en was dan ook oprecht verdrietig, compleet met tranendal, toen ze stierf.
Maar we raken off topic. Om Whitney heb ik geen traan gelaten. Vind het wel sneu dat het zo gelopen is met haar.
Kim, die van de Tap Maddels, zat op tv te verkondigen dat ze direct haar vriend/man gebeld heeft en dat ze daarna samen hebben zitten huilenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:06 schreef lezzer het volgende:
Nou, ik denk dat er wereldwijd op dit moment niet zo heel veel mensen zijn die nou echt liggen te janken omdat Whitney dood is. Wel?
Haar familie, en haar 500 grootste fans misschien.
En daar hoort Glennis denk ik niet bij.
De hemel ingeprezen, door wie dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:12 schreef Xan21 het volgende:
een aan drug en drank verslaafde moeder die ook nog eens haar dochter ermee insleurt, en nu ze dood is wordt ze de hemel ingeprezen, tsss...
Da's jouw mening. Dat hoef je niet meteen voor de rest van de wereld te bepalen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:02 schreef Xan21 het volgende:
Als je je dochter aan de shit helpt is dat niks meer waard idd
Ik snap dat hij niet erg geliefd zal zijn in die familie. Maar het is de vader van Bobbi en zo te zien heeft ze een goede band met hem.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:42 schreef Greys het volgende:
wo 15 feb 2012, 08:18
'Bobby Brown niet welkom bij uitvaart'
AMSTERDAM - De ex-man van de zaterdag overleden zangeres Whitney Houston is "extreem teleurgesteld" nadat hij te horen kreeg dat hij niet welkom is op de begrafenis.
Verschillende familieleden van Houston willen niet dat Brown aanwezig is bij de uitvaart, vertelt een bron dichtbij de zanger aan TMZ. Volgens de bron hebben enkele bekenden van de Houston-familie Bobby gewaarschuwd om niet te proberen bij de begrafenis aanwezig te zijn, omdat de familie hem niet mag.
Bobby heeft nog geen officieel bericht heeft ontvangen of hij wel of niet is uitgenodigd, zo meldt TMZ. De zanger wil zijn dochter Bobbi Kristina steunen en hoopt dat de familie persoonlijke meningsverschillen opzij kan zetten.
Er zijn mensen die de artiest los zien van de persoon zelf. Sommige mensen kennen alleen de artiest. Kwam laatst iemand tegen die geeneens wist dat Whitney Houston aan de drugs was.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:02 schreef Xan21 het volgende:
Ah gosquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Kim, die van de Tap Maddels, zat op tv te verkondigen dat ze direct haar vriend/man gebeld heeft en dat ze daarna samen hebben zitten huilen
Ze zagen haar waarschijnlijk als belangrijke speler in de aanvoer van hun coke.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:07 schreef Greys het volgende:
Kim, die van de Tap Maddels, zat op tv te verkondigen dat ze direct haar vriend/man gebeld heeft en dat ze daarna samen hebben zitten huilen
jij meent te weten dat ze samen met dr ma haar eerste lijntje snoof?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:02 schreef Xan21 het volgende:
Ik wèlquote:Op zondag 12 februari 2012 15:12 schreef speknek het volgende:
Ik vind de Whitney versie ook mooier. Het knappe is ook dat de eerste veertig seconden a cappella is, terwijl vrijwel niemand dat door heeft.
...daarom dat verdriet dusquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Ze zagen haar waarschijnlijk als belangrijke speler in de aanvoer van hun coke.
Jah, de één z'n dood...quote:Op maandag 13 februari 2012 20:15 schreef Natalie het volgende:
Typisch toch: de afgelopen jaren schilderde de media Whitney af als hopeloze drugs- en drankverslaafde, compleet met onflatteuze foto's in ieder blad om zo de kas te spekken. Nu ze dood is buitelen ze over elkaar heen met emotionele toespraken en vinden ze het o zo verschrikkelijk. De hemel wordt ze ingeprezen!
Ach, kom op.
Dit is is niet meer dan een graantje meepikken van andersmans ellende om zo nóg meer geld in het laatje te krijgen. En over een jaartje gewoon weer met die onflatteuze foto's tonen. Want die verkopen nog steeds het beste.
En Glennis Grace met d'r gesnotter. Zucht.
Ik krijg kippenvel als ik haar zie of hoor. En niet op een goede manier.quote:
Kouwe rillingen dus.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik krijg kippenvel als ik haar zie of hoor. En niet op een goede manier.
Ik ook. Ze zou ook eens wat meer mogen eten, ze is zo mager. Onaantrekkelijk mens. En ze schreeuwt te hard.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik krijg kippenvel als ik haar zie of hoor. En niet op een goede manier.
Ik heb wel wat kilo's vet in de aanbieding.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook. Ze zou ook eens wat meer mogen eten, ze is zo mager. Onaantrekkelijk mens. En ze schreeuwt te hard.
Zelfde kleur als haar gezicht? Wat vooral haar gezicht is vreselijk mager.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb wel wat kilo's vet in de aanbieding.
ja en ik verwacht dat de site binnen no time eruit ligt door het aantal bezoekersquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:18 schreef Greys het volgende:
Begrafenis Whitney Houston live op internet
van onze redactie
AMSTERDAM - De besloten afscheidsdienst van Whitney Houston zal aanstaande zaterdag live via het internet te volgen zijn.
Kristen Foster, de woordvoerder van de zangeres, heeft bekend gemaakt dat The Associated Press de afscheidsdienst zal livestreamen.
Zaterdag zal in de New Hope Baptist Church afscheid worden genomen van Whitney. Afgelopen zaterdag overleed ze op 48-jarige leeftijd in Los Angeles. Website tmz.com meldde eerder dat de zangeres begraven zal worden naast haar vader John Russell Houston Jr. op Fairview Cemetery in Westfield, New Jersey.
Telegraaf
Ergens klinkt dat toch raar, dat de 'besloten' afscheidsdienst door de hele wereld te zien is.
De afscheidsdienst begint om 18.00 uur onze tijd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:39 schreef MissJ het volgende:
Wie weet hoe laat die live afscheidsdienst begint? Zou het namelijk wel online willen volgen (als het lukt, want ik vrees ook dat eea vastloopt door het hoge aantal mensen dat het ook wil volgen)
tweemaal begraven waarvan de eerste keer in de kerkquote:Whiney Houston wordt zaterdag 18 februari begraven in de New Hope Baptist Church in Newark. Kevin Costner zal spreken op de begrafenis en eredienst van Whitney.
Whitney Houston wordt zondag in besloten kring begraven op de Fairview begraafplaats in Westfield.
Ik vind ook dat hij aanwezig moet kunnen zijn. Het is zijn ex-vrouw en hoe je het ook went of keert, ze zijn heel lang samen geweest en ze zal toch veel van hem gehouden hebben. Het is een klootzak maar dat wil niet zeggen dat hij niet van haar hield, dat geloof ik dan ook weer niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:45 schreef Greys het volgende:
Uitnodiging uitvaart hieronder en Bobby Brown is gewoon aanwezig las ik.
[ afbeelding ]
zeg maar gewoon slecht vertaaldquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:57 schreef Re het volgende:
Eerste zal wel gewoon uitvaartdienst zijn, verkeerd geïnterpreteerd
Je kan het inderdaad ook op CNN volgen.quote:
Dat is die hele dienst toch al.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:12 schreef Leandra het volgende:
Nah, ik vond m'n vraag bij nader inzien (en nadat de TV op journaal 24 stond) eigenlijk een beetje te sensatiegeil, onbehoorlijk en onnodig.
Idd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is die hele dienst toch al.
Kijk dan via CNN. Geluid en beeld is beter.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind het beeld op Journaal24 niet echt duidelijk.
Ja dat was wel een beetje bizarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:19 schreef Greys het volgende:
In case of an emergency, go to the nearest exit.
En dan als een stewardess de uitgangen aan staan wijzen![]()
![]()
dit heeft wel wat ja..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:22 schreef Greys het volgende:
Bobby en dochter staan nog buiten, die komen nu zo binnen denk ik.
Ik vind dit soort diensten altijd veel mooier dan gewone diensten
Dat halleluja praise the lord en veel muziek enzo.
Het is niet zo doods en heeft wat meer soul zeg maar...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:22 schreef Greys het volgende:
vind ik ook.. veel mooierquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:22 schreef Greys het volgende:
Terwijl ik dus niet gelovig oid ben.quote:
Eensch, maar die zonnebrillen.....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:24 schreef Greys het volgende:
Terwijl ik dus niet gelovig oid ben.
Maar die eh.. heel plat gezegd.. sister act achtige diensten, ja... prachtig.
Die weten dat ze via de camera's de hele wereld over gaan en willen niet met jankogen in beeld denk ikquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch, maar die zonnebrillen...... Dat was bij Mj ook al zo.
tis heel iets anders dan nr. 6 van cd 2 iddquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:27 schreef Greys het volgende:
Zo tof ook, dat gillende 'YEAH!!!' publiek enzo bij dit soort nummers.
Krijg er echt kippenvel van
Oprecht verdriet moet je niet verstoppen achter een zonnebril imo.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:26 schreef Greys het volgende:
Die weten dat ze via de camera's de hele wereld over gaan en willen niet met jankogen in beeld denk ik
Vind ik ookquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oprecht verdriet moet je niet verstoppen achter een zonnebril imo.
Gospels en spitituals zijn sowieso prachtig.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:27 schreef Greys het volgende:
Zo tof ook, dat gillende 'YEAH!!!' publiek enzo bij dit soort nummers.
Krijg er echt kippenvel van
Het is toch iets prive. Ze willen niet dat de hele wereld het ziet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oprecht verdriet moet je niet verstoppen achter een zonnebril imo.
Die staat er al.quote:
Dan moet je dienst helemaal prive doen en niet wereldwijd uitzendenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Het is toch iets prive. Ze willen niet dat de hele wereld het ziet.
daar heb je als genodigde niet over te beslissenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan moet je dienst helemaal prive doen en niet wereldwijd uitzenden
Dit dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:32 schreef Laysa het volgende:
Maar ja, ze willen er ook aan verdienenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Degene die je ziet is de familie...die hebben echt genoeg te zeggen gehad hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:33 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
daar heb je als genodigde niet over te beslissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |