Ik ken het niet, maar de vorige winnaars waren ook niet bekend voor die tijd. Sungrazer doet het in hun genre wel goed maar scoren niet echt op grote festivals tot nu toe (alleen roadburn) en Madi moet nog steeds een abum uitbrengen.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:53 schreef Bol_Wan het volgende:
Hmm, Major Tom heeft nu of nooit gewonnen. Ik ken er niet echt iets van, iemand wel?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Oh, genot, daar ga ik morgen even naar luisteren. De singles zijn inderdaad pure klasse.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:08 schreef Bol_Wan het volgende:
Dry the River staat op de lusiterpaal! de eerste singles waren pure klasse, dus ik ben enorm benieuwd..
Ja hehe, ik zag dit in mijn FB feed staan van Pitchfork:quote:Op maandag 27 februari 2012 22:23 schreef Maisnon het volgende:
Oh en Beach House heeft een nieuw album aangekondigd
Dat klinkt best leuk. En je kan nooit genoeg concerten bezoeken.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:29 schreef Yv. het volgende:
Hoi! Ik lees al een tijdje mee in dit toffe topic. Maar wilde toch een keer wat muziek achterlaten.
De laatste week ben ik erg onder de indruk van het nieuwste album van Milagres, misschien vinden jullie het ook wat.![]()
Verder probeer ik zo veel mogelijk concerten te bezoeken.
Ik zal mezelf maar antwoord geven, blijkbaar kennen niet veel hetquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:30 schreef ranja het volgende:
Op de luisterpaal de School of Seven Bells. Klinkt erg lekker.
Blijkt hun 3e album al te zijn. Is deze beter/slechter/gelijkwaardig aan eerdere?
Het laatste nummer doet me erg denken aan Curve
Ik kende ze wel en heb ze wel geluisterd. Ik vind ze altijd een beetje net niet muziek maken. Net niet catchy genoeg, net niet interessant genoeg. Wel leuk om te luisteren maar ik word er nooit wild enthousiast vanquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik zal mezelf maar antwoord geven, blijkbaar kennen niet veel het
De eerste 2 albums, deels, op Spotify beluisterd en die zijn lang zo goed niet. Ghostory is veel meer uptempo, soms wat lanzamere zweverige nummers waarbij het richting Lush gaat en bij de uptempo nummers komt er een soort dancebeat in waardoor het doet denken aan Curve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |