Ik merk dat ook wel vaak jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:48 schreef ralfseltje het volgende:
Geinig hoe je aan de hand van de liveshows van bepaalde hitbands kunt voorspellen hoe het tweede album gaat worden. Van zowel Ting Tings als Sleigh Bells heb ik tenenkrommend slechte shows gezien na hun eerste album, beide tweede albums stellen ook niks voor. Horen we nooit meer wat van denk ik.
Dit is mooi nieuws, laatste album is alweer een aantal jaartjes terugquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:42 schreef Z het volgende:
'Metric announce new album'. Dat is meer in jou straatje toch ranja?
http://pitchfork.com/news/45521-metric-announce-new-album/
Nieuwe Ting Tings heb ik niet gehoord, maar het album vind ik erg goed. (vind ze live overigens ook niet slecht). Horen we niks meer van zal niet opgaan voor die laatste, die komen nu meer opzetten als bij het debuut, met grote tv-optredens in Amerika bij oa Saturday Night Live. Ook word het nieuwe album over het algemeen goed ontvangenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:48 schreef ralfseltje het volgende:
Geinig hoe je aan de hand van de liveshows van bepaalde hitbands kunt voorspellen hoe het tweede album gaat worden. Van zowel Ting Tings als Sleigh Bells heb ik tenenkrommend slechte shows gezien na hun eerste album, beide tweede albums stellen ook niks voor. Horen we nooit meer wat van denk ik.
Zekerquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:42 schreef Z het volgende:
'Metric announce new album'. Dat is meer in jou straatje toch ranja?
http://pitchfork.com/news/45521-metric-announce-new-album/
Is het een goede line-up, dankzij Bon Iver? Of staan er nog andere goede artiesten?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:57 schreef Arn0 het volgende:
Wow, al goede line-up dit. En er komen nog 150 namen bij.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ik las net in de PlatoMania de review van Mensenkinderen, daarin werden Sufjan en Spinvis genoemd. Reken niet op mijquote:Op zondag 26 februari 2012 14:08 schreef Norrage het volgende:
Nog Utrechters die straks naar de cd-presentaties van ME + Mensenkinderen gaan?
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik las net in de PlatoMania de review van Mensenkinderen, daarin werden Sufjan en Spinvis genoemd. Reken niet op mij
Oh is dat album al gelekt?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:14 schreef Bol_Wan het volgende:
Een band die van mij wel afgeschreven mag worden is de Band of Skulls. Live al niet veel aan en het tweede album is ronduit matig
Het was nu ook nog lichtquote:Op zondag 26 februari 2012 18:57 schreef ranja het volgende:
Er mogen van mij best vaker middagconcerten in Ekko (of elders) zijnBest leuk, concert en alles gehad en dan nog een hele avond voor je hebben. In de zomer is het alleen wat raar als je na een concert naar buiten stapt en het is nog helemaal licht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |