quote:Op maandag 20 februari 2012 23:18 schreef Felagund het volgende:
De nieuwe Tindersticks en Lambchop staan nog op mijn luisterlijstje.
[ afbeelding ]
Kan je ook mee blij makenquote:Op maandag 20 februari 2012 23:18 schreef Felagund het volgende:
Zag in een Duits tijdschrift een advertentie voor het album "Mutual Friends" staan van de band boy, een Duits-Zwitsers duo, ze worden wel vergeleken met Feist. Nu hoor ik dat nu nog niet, het is mij allemaal wat te poppy, maar misschien dat ik er iemand anders (Ranja?) er nog blij mee kan maken?
Volgens mij is het album wel de moeite. Schijnbaar een hype geweest (in Duitsland?) en ook een of andere goeie award gewonnenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:00 schreef ranja het volgende:
Gaaf nummer van BOY. Heb op hun facebookpagina nog wat meer beluistered maar met wisselende waardering. Staan wel veel acoustische dingen op.
Volgens mij ook, al heb ik daarvan niet veel meegekregen. Ze hebben een European Border breakers Award gewonnen, zie http://en.wikipedia.org/wiki/European_Border_Breakers_Award.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens mij is het album wel de moeite. Schijnbaar een hype geweest (in Duitsland?) en ook een of andere goeie award gewonnen
Live beter dan op plaat. Al vind ik z'n debuutalbum al veel beter luisterbaar dan z'n EP's.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:42 schreef Norrage het volgende:
Wat vinden jullie van Case Mayfield?
Oh die was laatst bij DWDD. Klonk als een engelstalige 3J versie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:59 schreef Norrage het volgende:
Zitten wel een paar erg mooie nummers op dat album. Je zou niet denken dat ie uit Volendam komt
Ja, die EPs zijn echt verschrikkelijk. Dit album klinkt wel mooi ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:06 schreef Haunter het volgende:
[..]
Live beter dan op plaat. Al vind ik z'n debuutalbum al veel beter luisterbaar dan z'n EP's.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh die was laatst bij DWDD. Klonk als een engelstalige 3J versie.
ik vond er niet veel aan in elk geval, hoorde niet echt veel verschil met n&s/3js afgezien van het engels.quote:
Het is niet echt jouw muziek inderdaad, maar om het met N&S/3js te vergelijkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:27 schreef ranja het volgende:
[..]
ik vond er niet veel aan in elk geval, hoorde niet echt veel verschil met n&s/3js afgezien van het engels.
ja daar wordt het beter vanquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:32 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het vooral heel vergelijkbaar met Blaudzun (vorige albums), A Balladeer en zo....
quote:
Wellicht ook net de show die ik zag en die nummers zijn best goed (als je er van houdt), maar trucjes als 'spontane' en neppe dj-sets, standaardposes en alles precies afgesproken trek ik nogal slecht. En doorgaans een goede hint dat een band muzikaal en qua creativiteit niet zo heel veel voorstelt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef ranja het volgende:
Grappig, ik vond de Ting Tings live veel beter dan hun 1e album, die heb ik wel gehoord maar nooit de behoefte gehad die aan te schaffen.
Ik merk dat ook wel vaak jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:48 schreef ralfseltje het volgende:
Geinig hoe je aan de hand van de liveshows van bepaalde hitbands kunt voorspellen hoe het tweede album gaat worden. Van zowel Ting Tings als Sleigh Bells heb ik tenenkrommend slechte shows gezien na hun eerste album, beide tweede albums stellen ook niks voor. Horen we nooit meer wat van denk ik.
Dit is mooi nieuws, laatste album is alweer een aantal jaartjes terugquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:42 schreef Z het volgende:
'Metric announce new album'. Dat is meer in jou straatje toch ranja?
http://pitchfork.com/news/45521-metric-announce-new-album/
Nieuwe Ting Tings heb ik niet gehoord, maar het album vind ik erg goed. (vind ze live overigens ook niet slecht). Horen we niks meer van zal niet opgaan voor die laatste, die komen nu meer opzetten als bij het debuut, met grote tv-optredens in Amerika bij oa Saturday Night Live. Ook word het nieuwe album over het algemeen goed ontvangenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:48 schreef ralfseltje het volgende:
Geinig hoe je aan de hand van de liveshows van bepaalde hitbands kunt voorspellen hoe het tweede album gaat worden. Van zowel Ting Tings als Sleigh Bells heb ik tenenkrommend slechte shows gezien na hun eerste album, beide tweede albums stellen ook niks voor. Horen we nooit meer wat van denk ik.
Zekerquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:42 schreef Z het volgende:
'Metric announce new album'. Dat is meer in jou straatje toch ranja?
http://pitchfork.com/news/45521-metric-announce-new-album/
Is het een goede line-up, dankzij Bon Iver? Of staan er nog andere goede artiesten?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:57 schreef Arn0 het volgende:
Wow, al goede line-up dit. En er komen nog 150 namen bij.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ik las net in de PlatoMania de review van Mensenkinderen, daarin werden Sufjan en Spinvis genoemd. Reken niet op mijquote:Op zondag 26 februari 2012 14:08 schreef Norrage het volgende:
Nog Utrechters die straks naar de cd-presentaties van ME + Mensenkinderen gaan?
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik las net in de PlatoMania de review van Mensenkinderen, daarin werden Sufjan en Spinvis genoemd. Reken niet op mij
Oh is dat album al gelekt?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:14 schreef Bol_Wan het volgende:
Een band die van mij wel afgeschreven mag worden is de Band of Skulls. Live al niet veel aan en het tweede album is ronduit matig
Het was nu ook nog lichtquote:Op zondag 26 februari 2012 18:57 schreef ranja het volgende:
Er mogen van mij best vaker middagconcerten in Ekko (of elders) zijnBest leuk, concert en alles gehad en dan nog een hele avond voor je hebben. In de zomer is het alleen wat raar als je na een concert naar buiten stapt en het is nog helemaal licht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |