ze hebben daar ook een sint bernard in de aanbieding die al heeel goed luistert als ik het goed lees!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:15 schreef Franknfurter het volgende:
http://www.dierenasielutr(...)om_wrapper&Itemid=54
En dan op Diego klikken
Neem deze
Zo moet ie zijn, denk ik. Dan ben ik er helemaal mee eensquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Laat ik je één tip geven, als je een pup wilt van een bepaald ras, ga dan op zoek naar een rasvereniging en blijf wel weg bij Marktplaats. Daar zit zoveel broodfok tussen, dat moet je niet willen. En een rasvereniging zijn (meestal toch) mensen die het beste voorhebben met het ras, en niet met de centjes.
Ga je er zelf ook mee schapen drijven, of loopeenden drijven?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:16 schreef some1_eddy het volgende:
We gaan binnenkort kijken voor een Border Collie pupje (reu)
Z'n ouders zijn schapen drijvers en tenminste ook aanwezig
Als ik er geweest ben zal ik hier wel melden hoe het was enz.
Het enige nadeel is.. 2x 4 uur rijden!
Tot nu toe bedankt voor alle reacties!
Wat een onzin. Dus zonder stamboom is t altijd een mengelmoes vind jijquote:Op maandag 13 februari 2012 18:11 schreef DrD00m het volgende:
en een goede fokker neemt altijd wel de moeite om een stamboom te regelen bij een 100% raszuivere hond. Geen stamboom = geen raszuivere hond.
wat is ie leuk!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:35 schreef some1_eddy het volgende:
Ik ga er zelf niet mee schapendrijven, misschien wel sporten (behendigheid etc.)
De hond waar we nu gaan kijken komt van een boerderij af, de ouders zijn ook aanwezig, de eigenaren doen dus zelf ook aan schapen drijven, ze weten er een hoop vanaf.. had laatst 'even' gebeld en kreeg hele verhalen over Border Collies, deze mensen zijn tenminste ook totaal niet aandringerig.
Dit is zeker weten GEEN broodfokker, 100%
Woensdag gaan ze naar de D.A. voor een inenting en medische keuring etc, dan krijg ik ook weer nieuwe foto's
Op 4 maart gaan we maar eens een eindje rijden, van het hoogste puntje van Nederland naar zowat het laagste puntje van NL
Een fotootje kan nooit kwaad dacht ik
[ afbeelding ]
Wat een totje!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:35 schreef some1_eddy het volgende:
Ik ga er zelf niet mee schapendrijven, misschien wel sporten (behendigheid etc.)
De hond waar we nu gaan kijken komt van een boerderij af, de ouders zijn ook aanwezig, de eigenaren doen dus zelf ook aan schapen drijven, ze weten er een hoop vanaf.. had laatst 'even' gebeld en kreeg hele verhalen over Border Collies, deze mensen zijn tenminste ook totaal niet aandringerig.
Dit is zeker weten GEEN broodfokker, 100%
Woensdag gaan ze naar de D.A. voor een inenting en medische keuring etc, dan krijg ik ook weer nieuwe foto's
Op 4 maart gaan we maar eens een eindje rijden, van het hoogste puntje van Nederland naar zowat het laagste puntje van NL
Een fotootje kan nooit kwaad dacht ik
[ afbeelding ]
We zijn ermee bekend dat ze graag willen werken, en we willen er sowieso wat mee gaan doen, alleen weten we nog niet precies wat..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat een totje!
Maar ik zou als ik jou was maar snel een liefde voor sporten met je hond gaan ontwikkelen, daar doe je zo'n hond een enorm plezier mee, veel honden van dat ras hebben niet genoeg aan uren wandelen, willen en moeten zelfs echt werken. Ik ken zelfs fokkers van borders die ze pertinent niet verkopen aan mensen die niet willen gaan werken met ze.
Nu kan werken op vele verschillende manieren, ook zonder een officiele sport uit te kiezen op een vereniging, maar ik ken geen border die niet ronduit dol is op werken.
Nehh..quote:Op zondag 19 februari 2012 00:03 schreef Greys het volgende:
Ik wil je niks opdringen, maar is deze niet wat voor je heel toevallig?
Relatie verbroken, hond zit veel alleen. Nieuw baasje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |