Nouja helemaal alleen ook weer niet, de kat is er ook nog wel. Maargoed, ik denk niet dat dit een houdbare situatie is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:47 schreef roos94 het volgende:
Omg ik huil gewoon bijna door jeik zie al helemaal voor me hoe dat hondje helemaal alleen zit. helaas heb ik al een hond en ik mag er geen bij van mn moeder..
Ik vind het wel een prachtbeestje inderdaad. Ook met een lichtblauw oogquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:48 schreef N.icka het volgende:
Oei een husky met border ,vast een pracht hondje maar wel een die heel veel beweging nodig heeft . Gelijk heb je dat je een passend baasje zoekt
Daar heb ik zelf ook wel aan zitten denken, een uitlaatservice of iets dergelijks. Maar kan ik zoiets zien als een permanente oplossing? Ik bedoel, wat over x jaar? Ik denk niet dat dat de meest ideale oplossing is voor Koda zelf maar ook voor mij. Ook zit ik in deze woning op tijdelijke basis, en moet ik over een jaar weer verhuizen. Ik denk dat ik op dit moment het beste een nieuwe baas kan zoeken ipv over een x aantal jaar als blijkt dat het toch niet meer gaat en ik me er nog meer aan gehecht heb.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
En er is eventueel niet iets te regelen met een bekende of buurman/vrouw die jouw hond elke dag uitlaat, evt. tegen betaling? Of een uitlaatservice die komt op het moment dat jij slaapt overdag?
Ja ik ben heel kieskeurig. Marktplaats komen ook veel handelaren natuurlijk enzo, laat de mensen zichzelf maar verkopen, dan kijk ik of ik ze goed genoeg vindquote:Op zondag 19 februari 2012 00:05 schreef Greys het volgende:
Oh ik zie nu pas aan de foto's dat ze ook op Marktplaats staat.
Kijk je alsjeblieft wel uit?![]()
Dan weet je echt nooit waar ze terecht komt. Of zou je dan wel eerst bij die mensen thuis gaan kijken ook enzo? Niet zomaar een mooi verhaal op de mouw laten spelden he, alsjeblieft
EDIT: advertentie gezien, net verhaal, maar check het alsjeblieft wel goed
Ook afspreken dat je de hond zult gaan brengen, dan kun je gelijk zien hoe het dier terechtkomt.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:43 schreef perzikhelicopter het volgende:
[..]
Ja ik ben heel kieskeurig. Marktplaats komen ook veel handelaren natuurlijk enzo, laat de mensen zichzelf maar verkopen, dan kijk ik of ik ze goed genoeg vind
Daarom plaats ik dit ook hier, misschien vind ik hier wel een leuk nieuw huis!
Goede tip!quote:Op zondag 19 februari 2012 12:18 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ook afspreken dat je de hond zult gaan brengen, dan kun je gelijk zien hoe het dier terechtkomt.
We hadden al een border collie, en ik vind husky's heel erg leuk. We woonden naast een bos en hadden een grote tuin. Als we nog bij elkaar waren dan hadden we er genoeg tijd voor.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
ik zou de hond herplaatsen. Snap sowieso al niet waarom je die kruising hebt gedaan, maar goed.
Beide zijn drukke honden die veel beweging en uitdaging nodig hebben, anders gaan ze slopen of worden ze gewoon vervelend.Zoek een baasje die lekker met de hond gaat sporten...veel tijd heeft.
Ja ik vind mijn teckel ook leuk en mijn reu vind ik ook leuk, maar dan ga ik nog niet een nestje met ze doen. Maar dat is weer een hele andere discussie.Voor de lol kruisingen gaan fokken vind ik gewoon erg slecht.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:56 schreef perzikhelicopter het volgende:
[..]
Goede tip!
[..]
We hadden al een border collie, en ik vind husky's heel erg leuk. We woonden naast een bos en hadden een grote tuin. Als we nog bij elkaar waren dan hadden we er genoeg tijd voor.
Dat is toch de site waar de meeste mensen op zoek gaan naar een hond toch? Als ik de mensen goed uitkies en eisen stel, is er niks aan de hand lijkt mij.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jammer ik dacht in eerste instantie aan je OP te zien dat je d'r niet op MP zou zetten. En nu schijnt ze daar wel te staan. Daar heb ik het niet zo op.
Niet meteen toezeggen ook, mocht er een geïnteresseerde zijn. Als diegene het echt om de hond en haar welzijn gaat, dan geven ze jou echt wel een paar dagen om indien nodig e.e.a. na te trekkenquote:Op zondag 19 februari 2012 13:52 schreef perzikhelicopter het volgende:
Ik ben op marktplaats trouwens wel bang voor handelaren, daarom de vraagprijs ook redelijk hoog gezet daar (300 euro).
Ja inderdaad. Het liefste zou ik dr naar een bekende brengen. Maar helaas niemand in mijn omgeving wil een hondquote:Op zondag 19 februari 2012 13:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet meteen toezeggen ook, mocht er een geïnteresseerde zijn. Als diegene het echt om de hond en haar welzijn gaat, dan geven ze jou echt wel een paar dagen om indien nodig e.e.a. na te trekken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |