Zeker na 1976 opgehouden met luisteren?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Genesis zou ik ook geen pop willen noemen bijvoorbeeld.
In het begin vond ik ze new wave. In hun nog relatief onbekende tijd zag ik ze regelmatig in Groningen, onder andere in Vera en in het Sterrenbos. Later werden ze groter, populairder en minder leuk. Ik heb ze daarna nog een keer in Belgie en in Rotterdam gezien maar die zaal in Rotterdam vond ik echt niets. Omdat ik niet van die grote zalen en stadions houd, ben ik daarna nooit meer naar een concert van de Cure geweest.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik natuurlijk. Meningen over muziek zijn altijd persoonlijk. Maar The Cure valt meer in de New Wave hoek dan binnen de popmuziek. Dat ze een paar hits hadden die een groter publiek trokken wil nog niet automatisch zeggen dat het popmuziek is.
Correct.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:51 schreef Simpleton het volgende:
[..]
Wat een vervelend ventje ben jij zeg!
Popmuziek is gewoon de verkorte manier om populaire muziek te schrijven. Popmuziek is gewoon alles wat op MTV en in de top 40 komt.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:09 schreef yyyentle het volgende:
Ik denk dat als muziek populair wordt, je het rustig popmuziek kunt noemen.
Dat. En die dikke van van Dale heeft altijd gelijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Of het nu 60s psychedelische garagerock is, 70s Symfo, Darkwave, Betonpunk of Dubstep, 't is allemaal popmuziek.
Dat dacht ik ook net...quote:Op maandag 5 maart 2012 13:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zeker na 1976 opgehouden met luisteren?
Je mist dan ook nog Motörhead.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:19 schreef Techno het volgende:
Oh uh, waren populaire acts als Slayer, Anthraxx, Megadeth, Bon Jovi en Guns 'N roses al genoemd?
Een jack cola drinken, een lijntje snuizen, een marlboro opsteken en weer achter zijn gokmachine terug kruipen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:52 schreef WeezerButler het volgende:
Ik ben benieuwd wat Lemmy met je doet nadat je hem een popster hebt genoemd...
De laatste jaren was het 'Ryan Adams' die populair was, ik dacht eerst ook dat Bryan nog steeds relevant wasquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:04 schreef virl3 het volgende:
Was Bryan Adams al genoemd? Die is vanaf de jaren 80 tot op heden nog steeds succesvol toch?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:04 schreef virl3 het volgende:
Was Bryan Adams al genoemd? Die is vanaf de jaren 80 tot op heden nog steeds succesvol toch?
Motörhead ook inderdaad. Maar Hawkwind is geen band uit de 80's (zie TT).quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:27 schreef Basp1 het volgende:
Je mist dan ook nog Motörhead.![]()
En hawkwind is ook weer aan het touren.
Elitair geneuzel omdat ze van e.o.a. obscuur shitbandje houden waar -terecht- nog nooit iemand van gehoord heeft.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |