Wat voegt dit toe aan dit topic?quote:Op maandag 5 maart 2012 09:39 schreef Tem het volgende:
Of jij begrijpt het begrip popmuziek niet. The Cure is geen popband en zijn al helemaal geen popsterren.
Waar bemoei jij je mee.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat voegt dit toe aan dit topic?
Ik natuurlijk. Meningen over muziek zijn altijd persoonlijk. Maar The Cure valt meer in de New Wave hoek dan binnen de popmuziek. Dat ze een paar hits hadden die een groter publiek trokken wil nog niet automatisch zeggen dat het popmuziek is.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 09:39 schreef Tem het volgende:
Of jij begrijpt het begrip popmuziek niet. The Cure is geen popband en zijn al helemaal geen popsterren.
quote:Op maandag 5 maart 2012 08:08 schreef WeezerButler het volgende:
Neutraal gezien ; Depeche Mode, U2, Red Hot Chili Peppers, Pet Shop Boys, De La Soul en Madonna maken nog platen met een beetje nivo en die een deuk in een pakje boter slaan....
Volledig mee eens. Of je The Cure tot "pop" rekent, is niet zo boeiend. De term "pop" is zo breed als je 'm zelf wilt maken.quote:Op maandag 5 maart 2012 08:09 schreef WeezerButler het volgende:
the Cure en Metallica niet te vergeten...
Dat een artiest een of meerdere radiovriendelijke nummers heeft wil niet zeggen dat de artiest an sich meteen popartiest is. Peter Gabriel heeft ook popnummers gemaakt maar is toch meer prog rock dan popartiest. Genesis zou ik ook geen pop willen noemen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:01 schreef WeezerButler het volgende:
Ik hoef niet op de Wiki te kijken om te weten dat Boys don't cry gewoon popmuziek is. Denk niet zo in hokjes man. Weekendwaver
Oké, alles is popmuziek.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:01 schreef WeezerButler het volgende:
Ik hoef niet op de Wiki te kijken om te weten dat Boys don't cry gewoon popmuziek is. Denk niet zo in hokjes man. Weekendwaver
Heeft weinig met de 80s te makenquote:Op maandag 5 maart 2012 12:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nirvana is ook geen popmuziek, en Nevermind is ook totaal geen popalbum.
Wat een vervelend ventje ben jij zeg!quote:Op maandag 5 maart 2012 11:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Oké, alles is popmuziek.
En hou je ad hominems ook maar bij je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |