Nietquote:Op zondag 12 februari 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo gaat het sprookje helemaal niet.
Ajaxquote:Op zondag 12 februari 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Guidetti, de fuck man weer 3 gols.
Schijnt dat Al Asayd van Oman Ajax wil overnemenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
AjaxMan City schijnt hem voor 6 miljoen te willen laten vertrekken naar Ajax indien "wij" Man United uitschakelen.
Geen interesse en ik sms met De Boer.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Schijnt dat Al Asayd van Oman Ajax wil overnemen.
Wit is het nieuwe zwart.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Antiliaan, Bonaire om precies te zijn.
Hmm 10 miljoen toch wel ben ik bang. 2 zodra hij bij Ajax speelt. Omdat het zo is.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoeveel zou de marktwaarde van Guidetti zijn? gewoon omdat het zo is.
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:38 schreef GGMM het volgende:
Toch de finale van de Afrika cup maar aangezet, slechter dan Frans Bauer kan het niet zijn.
quote:
quote:
Alleen daarom slaat je smiley al nergens op.quote:Osama bin Laden had het beste voor met zijn twintig kinderen. Hij raadde hen aan in het vredelievende Westen te gaan wonen, zodat ze goed onderwijs zouden genieten.
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Alleen daarom slaat je smiley al nergens op.
Avondarts/ziekenhuis is altijd een oplossing. Alhoewel hoe wil je daar uberhaupt komen. Of kan je nog wel rijden?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:41 schreef Caland het volgende:
Godverdomme, het wordt ondanks het bier met de minuut pijnlijker... die knie
Ik woon op 10 minuten lopen van het erasmus MC. Maar ik wacht toch morgen wel af. Heb sowieso geen auto.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Avondarts/ziekenhuis is altijd een oplossing. Alhoewel hoe wil je daar uberhaupt komen. Of kan je nog wel rijden?
Meer alcohol dan, en dan geen bier + paar lege melkpakken om vol te kunnen pissen.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik woon op 10 minuten lopen van het erasmus MC. Maar ik wacht toch morgen wel af. Heb sowieso geen auto.
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik woon op 10 minuten lopen van het erasmus MC. Maar ik wacht toch morgen wel af. Heb sowieso geen auto.
Goldstrike.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meer alcohol dan, en dan geen bier + paar lege melkpakken om vol te kunnen pissen.
Ach joh melkpakken zijn veel handiger doe ik ook tijdens voetbal wedstrijden, opstaanquote:Op zondag 12 februari 2012 20:46 schreef Caland het volgende:
nouja, kan nog een soort van huppelen. Ook thuis gekomen op die manier net
Dat verdient die nigga niet.quote:LIVERPOOL - Liverpool-aanvaller Luis Suarez biedt zijn excuses aan voor het niet geven van een hand aan Manchester United-speler Patrice Evra. "Ik heb niet alleen Evra teleurgesteld, maar ook de club. Ik heb een fout gemaakt en ik wil me verontschuldigen voor wat ik heb gedaan", aldus Suarez op de clubwebsite van de Reds. "Ik wil deze hele zaak nu achter me laten en me weer op het voetbal richten."
Zelfs Balotelli nam 't op voor Luis jonguhquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Zelfs Balotelli nam 't op voor Luis jonguh
BahJammer weer van die Engelsen
Luis dwingen om zulke statements te uiten
Het gevolg aanpakken ipv de oorzaakquote:Op zondag 12 februari 2012 20:54 schreef Smoofie het volgende:
hoofd van de medische staf gelukkig weg bij Ajax
Echt?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:54 schreef msnk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gevolg aanpakken ipv de oorzaak
Eerste keer dat ik een neger ziequote:Op zondag 12 februari 2012 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
Afrika Cup nu... Dit is de eerste keer dat ik een zwarte scheids zie!
Is een fake twitter account.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Alsof negers perse vet zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik een neger zie![]()
vet veel negers zelfs
Ze lieten een tweet van hem zien bij Studio Voetbal, maar misschien was het een fake account weet ik veel. Zou me niets verbazen met die sjonnies van Studio Sportquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze lieten een tweet van hem zien bij Studio Voetbal, maar misschien was het een fake account weet ik veel. Zou me niets verbazen met die sjonnies van Studio Sport
quote:
Er staat Bart niet Bert dat zie ik zelfs.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:00 schreef mrstylo het volgende:
NOS denkt straks ook dat Bert van Marwijk twittert.
https://twitter.com/#!/bartvanmerwijk
In Fifa heb je ze ook hoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
Afrika Cup nu... Dit is de eerste keer dat ik een zwarte scheids zie!
Is een reactie van hoe dom NOS soms is. Zonder enkel onderzoek zeggen ze het gewoon als een feit. Er zijn genoeg domme mensen die het gelijk geloven.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er staat Bart niet Bert dat zie ik zelfs.
Geldt ook voor de kranten. Als je ziet wat voor een riooljournalistiek die soms toepassen en je jezelf dan bedenkt dat er genoeg mensen zijn die denken dat wat in de krant is per definitie waar is.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is een reactie van hoe dom NOS soms is. Zonder enkel onderzoek zeggen ze het gewoon als een feit. Er zijn genoeg domme mensen die het gelijk geloven.
De NOS is een en al onkundequote:Op zondag 12 februari 2012 21:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is een reactie van hoe dom NOS soms is. Zonder enkel onderzoek zeggen ze het gewoon als een feit. Er zijn genoeg domme mensen die het gelijk geloven.
Dat vind ik ook heel erg. Al mijn docenten zeggen steeds lees kranten, want dat weet je wat er speelt enzo. Krant lezen is juist heel erg. Allemaal meningen in serieuze nieuws.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geldt ook voor de kranten. Als je ziet wat voor een riooljournalistiek die soms toepassen en je jezelf dan bedenkt dat er genoeg mensen zijn die denken dat wat in de krant is per definitie waar is.
Mensen met twitter die het geloven.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:06 schreef msnk het volgende:
https://twitter.com/#!/search/balotelli%20suarez
Zapte er net even heen, zo de politie.quote:
Mijn maag draaide om joh. Zo'n vieze kerel wilde een 10 jarig meisje even verkrachten, het liefst met vastbinden etc.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zapte er net even heen, zo de politie.![]()
Studio Voetbal, Real Madrid, Afrika Cup en Alberto.kuttt man
Is dat stuk al geweest dat zo'n gast over zijn kinderen lult? Lieten ze vorige week zien, ook al zo ziek.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn maag draaide om joh. Zo'n vieze kerel wilde een 10 jarig meisje even verkrachten, het liefst met vastbinden etc.
Ja is al geweest. Hij vertelde vol trots dat hij zijn kinderen ook heeft misbruikt.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is dat stuk al geweest dat zo'n gast over zijn kinderen lult? Lieten ze vorige week zien, ook al zo ziek.
Als je ergens geen huisarts hebt...?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:36 schreef Caland het volgende:
Iemand enig idee wat te doen als je ergens geen huisarts hebt?
Zelf medicijnman spelen.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:36 schreef Caland het volgende:
Iemand enig idee wat te doen als je ergens geen huisarts hebt?
njah, ik ben anderhalf jaar geleden verhuisd dus, maar in de tussentijd nooit op zoek gegaan naar een huisarts hier. Beetje sneu ja, maarjaquote:Op zondag 12 februari 2012 23:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Als je ergens geen huisarts hebt...?
Waar de fuck woon jij dan? In de rimboe?
Ik zal sowieso morgen naar een ziekenhuis moeten gok ik. Heb er nu flink wat bier tegenaan gegooid, maar de pijn wordt met de minuut erger. Dus ik wil niet weten hoe dat morgen gaat aanvoelen. Maar volgens mij kan je pas naar het ziekenhuis als je wordt doorverwezen door je huisartsquote:Op zondag 12 februari 2012 23:39 schreef De_kromme het volgende:
Waarschijnlijk sta je nog wel ingeschreven bij je huisarts in Nijmegen? Geen idee wat je moet doen eigenlijk, een random huisarts bellen in Rotjeknor?
Wat ben je toch een gekke jongenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:33 schreef De_kromme het volgende:
, niveautje hier. Het Ajaciedengehalte is weer eens te hoog.
Wat is er met Zambia? Heeft dat baggerland dat belachelijke kampioenschap gewonnen?
Wat heb je dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zal sowieso morgen naar een ziekenhuis moeten gok ik. Heb er nu flink wat bier tegenaan gegooid, maar de pijn wordt met de minuut erger. Dus ik wil niet weten hoe dat morgen gaat aanvoelen. Maar volgens mij kan je pas naar het ziekenhuis als je wordt doorverwezen door je huisarts
En ik heb inderdaad een huisarts in nijmegen, maarja.
M'n knie is helemaal naar de tering, ben flink hard gevallen vanmiddag en probeerde dat verkeerd op te vangen. Heb zelf het gevoel dat m'n knie verdraaid is.quote:
gewoon willekeurige huisarts binnen lopen en je probleem voorleggen? Weigeren mag ie nietquote:Op zondag 12 februari 2012 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zal sowieso morgen naar een ziekenhuis moeten gok ik. Heb er nu flink wat bier tegenaan gegooid, maar de pijn wordt met de minuut erger. Dus ik wil niet weten hoe dat morgen gaat aanvoelen. Maar volgens mij kan je pas naar het ziekenhuis als je wordt doorverwezen door je huisarts
En ik heb inderdaad een huisarts in nijmegen, maarja.
Gewoon langs het ziekenhuis als het morgen nog steeds naar de klote aanvoelt. Kunnen ze niet weigeren om hiernaar te kijken.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
M'n knie is helemaal naar de tering, ben flink hard gevallen vanmiddag en probeerde dat verkeerd op te vangen. Heb zelf het gevoel dat m'n knie verdraaid is.
Schaatsende sukkel?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
M'n knie is helemaal naar de tering, ben flink hard gevallen vanmiddag en probeerde dat verkeerd op te vangen. Heb zelf het gevoel dat m'n knie verdraaid is.
Ja, dat ga ik morgen wel doen. Probleem is een beetje, ik kan het nog wel buigen en ik kan er wel wat druk op zetten, dus ik verwacht dat er niks gescheurd is oid, dat heb ik eerder gehad en dat was wel een paar graadjes erger. Maar het doet zo godallejezus veel pijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gewoon langs het ziekenhuis als het morgen nog steeds naar de klote aanvoelt. Kunnen ze niet weigeren om hiernaar te kijken.
Misschien alsnog handig om ef contact te hebben met je huisarts in Nijmegen van tevoren.
Ik werd omver gebeukt in de legioenzaalquote:
ik heb dat ook gehad, door het zwembad. Iets met ondiep en vol op je knie neerkomenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik morgen wel doen. Probleem is een beetje, ik kan het nog wel buigen en ik kan er wel wat druk op zetten, dus ik verwacht dat er niks gescheurd is oid, dat heb ik eerder gehad en dat was wel een paar graadjes erger. Maar het doet zo godallejezus veel pijn.
Kom je morgen in het ziekenhuis geven ze je een paar krukjes mee en schrijven ze rust voor. En daar kan je dan voor gaan dokken.
[..]
Ik werd omver gebeukt in de legioenzaal
Dat weet je maar nooit tegenwoordig, die ene keer in m'n leven dat ik naar een ziekenhuis ben gegaan (voor een gebroken pink, ook zoiets treurigs) kom ik mooi bijbetalenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:52 schreef De_kromme het volgende:
Ach, met een bierjas aan en een zooi paracetemol moet het wel lukken toch?
Succes morgen man. En je bent toch gewoon verzekerd, hoef je niks te dokken joh.
Kan ook nog zijn dat het ziekenhuis je weigert. Per 1 januari mogen ziekenhuizen patienten niet meer aannemen zonder verwijzing vd huisarts. Alleen bij spoedeisende gevallen kan dat nog.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit tegenwoordig, die ene keer in m'n leven dat ik naar een ziekenhuis ben gegaan (voor een gebroken pink, ook zoiets treurigs) kom ik mooi bijbetalen
Ja, daarom. Je hebt tegenwoordig altijd zo'n kneus nodig die niks anders doet dan doorverwijzen.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:57 schreef eight het volgende:
[..]
Kan ook nog zijn dat het ziekenhuis je weigert. Per 1 januari mogen ziekenhuizen patienten niet meer aannemen zonder verwijzing vd huisarts. Alleen bij spoedeisende gevallen kan dat nog.
aha okequote:Op zondag 12 februari 2012 23:59 schreef msnk het volgende:
Ben niet zo van 't basketbal maar Celtics-Bulls schijnt erg spannend te zijn. Bulls 3 punten achter, bal in de hand, 1 minuut to go of zo las ik net.
Irritant idd. Ik had dit probleem enkele weken geleden (enkel). Na verhuizing nooit over laten schrijven waardoor ik eerst 30 km moest afleggen terwijl ik zelf 5 min. van het ziekenhuis af woon.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daarom. Je hebt tegenwoordig altijd zo'n kneus nodig die niks anders doet dan doorverwijzen.
En ik heb letterlijk nooit wat, dus ook niet echt haast achter gezet.
Ja, en ik kan het ziekenhuis praktisch vanaf m'n kamer zienquote:Op maandag 13 februari 2012 00:06 schreef eight het volgende:
[..]
Irritant idd. Ik had dit probleem enkele weken geleden (enkel). Na verhuizing nooit over laten schrijven waardoor ik eerst 30 km moest afleggen terwijl ik zelf 5 min. van het ziekenhuis af woon.
30 km is dan nog te doen, voor jou is het helemaal kut.
Meld je bij de EHBOquote:Op maandag 13 februari 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en ik kan het ziekenhuis praktisch vanaf m'n kamer zien
Ik zou gewoon even 112 bellen.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en ik kan het ziekenhuis praktisch vanaf m'n kamer zien
quote:Op maandag 13 februari 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou gewoon even 112 bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |