De NOS is een en al onkundequote:Op zondag 12 februari 2012 21:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is een reactie van hoe dom NOS soms is. Zonder enkel onderzoek zeggen ze het gewoon als een feit. Er zijn genoeg domme mensen die het gelijk geloven.
Dat vind ik ook heel erg. Al mijn docenten zeggen steeds lees kranten, want dat weet je wat er speelt enzo. Krant lezen is juist heel erg. Allemaal meningen in serieuze nieuws.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geldt ook voor de kranten. Als je ziet wat voor een riooljournalistiek die soms toepassen en je jezelf dan bedenkt dat er genoeg mensen zijn die denken dat wat in de krant is per definitie waar is.
Mensen met twitter die het geloven.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:06 schreef msnk het volgende:
https://twitter.com/#!/search/balotelli%20suarez
Zapte er net even heen, zo de politie.quote:
Mijn maag draaide om joh. Zo'n vieze kerel wilde een 10 jarig meisje even verkrachten, het liefst met vastbinden etc.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zapte er net even heen, zo de politie.![]()
Studio Voetbal, Real Madrid, Afrika Cup en Alberto.kuttt man
Is dat stuk al geweest dat zo'n gast over zijn kinderen lult? Lieten ze vorige week zien, ook al zo ziek.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn maag draaide om joh. Zo'n vieze kerel wilde een 10 jarig meisje even verkrachten, het liefst met vastbinden etc.
Ja is al geweest. Hij vertelde vol trots dat hij zijn kinderen ook heeft misbruikt.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is dat stuk al geweest dat zo'n gast over zijn kinderen lult? Lieten ze vorige week zien, ook al zo ziek.
Als je ergens geen huisarts hebt...?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:36 schreef Caland het volgende:
Iemand enig idee wat te doen als je ergens geen huisarts hebt?
Zelf medicijnman spelen.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:36 schreef Caland het volgende:
Iemand enig idee wat te doen als je ergens geen huisarts hebt?
njah, ik ben anderhalf jaar geleden verhuisd dus, maar in de tussentijd nooit op zoek gegaan naar een huisarts hier. Beetje sneu ja, maarjaquote:Op zondag 12 februari 2012 23:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Als je ergens geen huisarts hebt...?
Waar de fuck woon jij dan? In de rimboe?
Ik zal sowieso morgen naar een ziekenhuis moeten gok ik. Heb er nu flink wat bier tegenaan gegooid, maar de pijn wordt met de minuut erger. Dus ik wil niet weten hoe dat morgen gaat aanvoelen. Maar volgens mij kan je pas naar het ziekenhuis als je wordt doorverwezen door je huisartsquote:Op zondag 12 februari 2012 23:39 schreef De_kromme het volgende:
Waarschijnlijk sta je nog wel ingeschreven bij je huisarts in Nijmegen? Geen idee wat je moet doen eigenlijk, een random huisarts bellen in Rotjeknor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |