Meer alcohol dan, en dan geen bier + paar lege melkpakken om vol te kunnen pissen.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik woon op 10 minuten lopen van het erasmus MC. Maar ik wacht toch morgen wel af. Heb sowieso geen auto.
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik woon op 10 minuten lopen van het erasmus MC. Maar ik wacht toch morgen wel af. Heb sowieso geen auto.
Goldstrike.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meer alcohol dan, en dan geen bier + paar lege melkpakken om vol te kunnen pissen.
Ach joh melkpakken zijn veel handiger doe ik ook tijdens voetbal wedstrijden, opstaanquote:Op zondag 12 februari 2012 20:46 schreef Caland het volgende:
nouja, kan nog een soort van huppelen. Ook thuis gekomen op die manier net
Dat verdient die nigga niet.quote:LIVERPOOL - Liverpool-aanvaller Luis Suarez biedt zijn excuses aan voor het niet geven van een hand aan Manchester United-speler Patrice Evra. "Ik heb niet alleen Evra teleurgesteld, maar ook de club. Ik heb een fout gemaakt en ik wil me verontschuldigen voor wat ik heb gedaan", aldus Suarez op de clubwebsite van de Reds. "Ik wil deze hele zaak nu achter me laten en me weer op het voetbal richten."
Zelfs Balotelli nam 't op voor Luis jonguhquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Zelfs Balotelli nam 't op voor Luis jonguh
BahJammer weer van die Engelsen
Luis dwingen om zulke statements te uiten
Het gevolg aanpakken ipv de oorzaakquote:Op zondag 12 februari 2012 20:54 schreef Smoofie het volgende:
hoofd van de medische staf gelukkig weg bij Ajax
Echt?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:54 schreef msnk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gevolg aanpakken ipv de oorzaak
Eerste keer dat ik een neger ziequote:Op zondag 12 februari 2012 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
Afrika Cup nu... Dit is de eerste keer dat ik een zwarte scheids zie!
Is een fake twitter account.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Alsof negers perse vet zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik een neger zie![]()
vet veel negers zelfs
Ze lieten een tweet van hem zien bij Studio Voetbal, maar misschien was het een fake account weet ik veel. Zou me niets verbazen met die sjonnies van Studio Sportquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze lieten een tweet van hem zien bij Studio Voetbal, maar misschien was het een fake account weet ik veel. Zou me niets verbazen met die sjonnies van Studio Sport
quote:
Er staat Bart niet Bert dat zie ik zelfs.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:00 schreef mrstylo het volgende:
NOS denkt straks ook dat Bert van Marwijk twittert.
https://twitter.com/#!/bartvanmerwijk
In Fifa heb je ze ook hoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
Afrika Cup nu... Dit is de eerste keer dat ik een zwarte scheids zie!
Is een reactie van hoe dom NOS soms is. Zonder enkel onderzoek zeggen ze het gewoon als een feit. Er zijn genoeg domme mensen die het gelijk geloven.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er staat Bart niet Bert dat zie ik zelfs.
Geldt ook voor de kranten. Als je ziet wat voor een riooljournalistiek die soms toepassen en je jezelf dan bedenkt dat er genoeg mensen zijn die denken dat wat in de krant is per definitie waar is.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is een reactie van hoe dom NOS soms is. Zonder enkel onderzoek zeggen ze het gewoon als een feit. Er zijn genoeg domme mensen die het gelijk geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |