Nietquote:Op zondag 12 februari 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo gaat het sprookje helemaal niet.
Ajaxquote:Op zondag 12 februari 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Guidetti, de fuck man weer 3 gols.
Schijnt dat Al Asayd van Oman Ajax wil overnemenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
AjaxMan City schijnt hem voor 6 miljoen te willen laten vertrekken naar Ajax indien "wij" Man United uitschakelen.
Geen interesse en ik sms met De Boer.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Schijnt dat Al Asayd van Oman Ajax wil overnemen.
Wit is het nieuwe zwart.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Antiliaan, Bonaire om precies te zijn.
Hmm 10 miljoen toch wel ben ik bang. 2 zodra hij bij Ajax speelt. Omdat het zo is.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoeveel zou de marktwaarde van Guidetti zijn? gewoon omdat het zo is.
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:38 schreef GGMM het volgende:
Toch de finale van de Afrika cup maar aangezet, slechter dan Frans Bauer kan het niet zijn.
quote:
quote:
Alleen daarom slaat je smiley al nergens op.quote:Osama bin Laden had het beste voor met zijn twintig kinderen. Hij raadde hen aan in het vredelievende Westen te gaan wonen, zodat ze goed onderwijs zouden genieten.
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Alleen daarom slaat je smiley al nergens op.
Avondarts/ziekenhuis is altijd een oplossing. Alhoewel hoe wil je daar uberhaupt komen. Of kan je nog wel rijden?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:41 schreef Caland het volgende:
Godverdomme, het wordt ondanks het bier met de minuut pijnlijker... die knie
Ik woon op 10 minuten lopen van het erasmus MC. Maar ik wacht toch morgen wel af. Heb sowieso geen auto.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Avondarts/ziekenhuis is altijd een oplossing. Alhoewel hoe wil je daar uberhaupt komen. Of kan je nog wel rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |