ik ben al vaak genoeg onderwerp geweest!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je het maar laat!Jij wou ook niet in de tt de vorige keer!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben al vaak genoeg onderwerp geweest!
* Rucky is blij dat hij een stukje van zijn scherm zitquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky is blij dat hij een stukje van zijn scherm zit
Verder dan bier en wijn ga ik niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:33 schreef autodief het volgende:
Lekker genieten vanavond mij lijntje ligt al klaar en bij jullie?
Kheb net mijn lijntje volgehangen met wasgoed!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:33 schreef autodief het volgende:
Lekker genieten vanavond mij lijntje ligt al klaar en bij jullie?
ik krijg een nieuw beeldscherm van jequote:
Ditoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kheb net mijn lijntje volgehangen met wasgoed!
Okquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik krijg een nieuw beeldscherm van je
het is nog nóóit iemand gelukt om me drie keer op een avond mijn beelscherm onder te sproeien omdat ik moest lachen om z'n post..quote:
* DJMO's glas bijvultquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
het is nog nóóit iemand gelukt om me drie keer op een avond mijn beelscherm onder te sproeien omdat ik moest lachen om z'n post..
goed bezig
Ik tel ook altijd tot 3 voordat ik post.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
het is nog nóóit iemand gelukt om me drie keer op een avond mijn beelscherm onder te sproeien omdat ik moest lachen om z'n post..
goed bezig
Knipperlicht.quote:
Dan zit er straks ook nog een rietje tegen haar beeldscherm.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:49 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 overhandigt DJMO een rietje.
Misschien dat dat helpt..
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan zit er straks ook nog een rietje tegen haar beeldscherm.
* Rucky geeft er één aanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:55 schreef Papabear het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vandaag nog helemaal niet heb gerookt en krijg spontaan trek
*Sjek pakt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |