ik ben al vaak genoeg onderwerp geweest!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je het maar laat!Jij wou ook niet in de tt de vorige keer!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben al vaak genoeg onderwerp geweest!
* Rucky is blij dat hij een stukje van zijn scherm zitquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky is blij dat hij een stukje van zijn scherm zit
Verder dan bier en wijn ga ik niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:33 schreef autodief het volgende:
Lekker genieten vanavond mij lijntje ligt al klaar en bij jullie?
Kheb net mijn lijntje volgehangen met wasgoed!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:33 schreef autodief het volgende:
Lekker genieten vanavond mij lijntje ligt al klaar en bij jullie?
ik krijg een nieuw beeldscherm van jequote:
Ditoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kheb net mijn lijntje volgehangen met wasgoed!
Okquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik krijg een nieuw beeldscherm van je
het is nog nóóit iemand gelukt om me drie keer op een avond mijn beelscherm onder te sproeien omdat ik moest lachen om z'n post..quote:
* DJMO's glas bijvultquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
het is nog nóóit iemand gelukt om me drie keer op een avond mijn beelscherm onder te sproeien omdat ik moest lachen om z'n post..
goed bezig
Ik tel ook altijd tot 3 voordat ik post.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
het is nog nóóit iemand gelukt om me drie keer op een avond mijn beelscherm onder te sproeien omdat ik moest lachen om z'n post..
goed bezig
Knipperlicht.quote:
Dan zit er straks ook nog een rietje tegen haar beeldscherm.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:49 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 overhandigt DJMO een rietje.
Misschien dat dat helpt..
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan zit er straks ook nog een rietje tegen haar beeldscherm.
* Rucky geeft er één aanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:55 schreef Papabear het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vandaag nog helemaal niet heb gerookt en krijg spontaan trek
*Sjek pakt*
Ikke niet hoor.. Jakkes!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Baaah viespeuken, roken jullie allemaal?!
Ik zit nu in de bios bij Doodslag. Tis nu pauze. Ben benieuwd waar de andere helft van de film over gaat.
Alleen als ik opgewonden ben.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Waar de andere helft over gaatquote:Ik zit nu in de bios bij Doodslag. Tis nu pauze. Ben benieuwd waar de andere helft van de film over gaat.
Gelukkig!quote:
Laat ik het zo zeggen, het script kan nog meerdere kanten op.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Alleen als ik opgewonden ben.
[..]
Waar de andere helft over gaat![]()
De prullenbak in?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, het script kan nog meerdere kanten op.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:41 schreef Egberts het volgende:
allemaal kinderen, roken ....
Waar gaat het met deze wereld naar toe
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik zit nu in de bios bij Doodslag. Tis nu pauze. Ben benieuwd waar de andere helft van de film over gaat.
Waar, op uitzendinggemist.nl ofzo?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:52 schreef Scorpie het volgende:
Adele live @ Royal Albert Hall aan het luisteren, wat een dijk van een stem.
Op mijn PCquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waar, op uitzendinggemist.nl ofzo?
No sleep before the fat lady singsquote:Op zondag 12 februari 2012 00:02 schreef asfalthooligan het volgende:
zo steekt nog een sigaar op en gaat dan slapen
Hele sterke film met Theo Maasen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
De prullenbak in?
Of is het wel een aardige film? Ik heb er nog nooit van gehoord iig..
Ah, nu gaat er een lampje branden. Heb over die film gehoord en gelezenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hele sterke film met Theo Maasen.
De film gaat over een ambulancierik wil er niet teveel over zeggen straks verklap ik het plot :p
Waaromquote:Op zondag 12 februari 2012 00:41 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 moet eigenlijk naar bed, maar heeft nog helemaal geen zin..
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:41 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 moet eigenlijk naar bed, maar heeft nog helemaal geen zin..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |