Dan niet nee, maar tegenwoordig is het niet veel beter.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik had het over die stakkers die geronseld waren.
Of je nu een goedendag in je hersens krijgt of een rapier is je buik, of verdampt wordt, is lood om oud ijzer, en vrouwen en kinderen werden vroeger verkracht en daarna verkocht.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In linie op elkaar af marcheren met marsmuziek en banieren van je land in een ver veld is toch wat romantischer dan op een knop drukken in een of andere bunker en de kernkoppen op vrouwen en kinderen vuren nietwaar?
Oorlog is nooit leuk nee, maar de manier waarop het bevochten wordt nu is niet te vergelijken met toen natuurlijk. Ik vind het idee van houten schepen met kanonnen achter luikjes gewoon wat romantischer dan kruisraketten. Bovendien eerlijker.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Of je nu een goedendag in je hersens krijgt of een rapier is je buik, of verdampt wordt, is lood om oud ijzer, en vrouwen en kinderen werden vroeger verkracht en daarna verkocht.
Het schip met de minst dronken bemanning wint.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oorlog is nooit leuk nee, maar de manier waarop het bevochten wordt nu is niet te vergelijken met toen natuurlijk. Ik vind het idee van houten schepen met kanonnen achter luikjes gewoon wat romantischer dan kruisraketten. Bovendien eerlijker.
Hoe gaat het met het iets anders doen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:47 schreef De_Nuance het volgende:
Dat gebeurt altijd tijdens interbella, romantiseren van oorlog
Nee, de best getrainde bemanning met gestandariseerde kanonnen, daarom schoten de Engelsen de spanjaarden en fransen uit het water, en de Nederlanders de Engelsen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Het schip met de minst dronken bemanning wint.
Terwijl het aangeprezen sujet nog niets over Pirenne geschreven heeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:17 schreef Reya het volgende:
De aanwezigheid van TitusPullo in deze reeks doet me immer vreugd.
Tijdelijk een held.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je dedain voor alles en iedereen is nogal misselijkmakend.
En dat zegt wat, uit mijn mond.
Die Sef zou dat ding moeten gebruiken om ''De leven'' in ''Het leven'' te veranderen.quote:
Chernopoly.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:02 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben net afgegaan bij een spelletje. Nog nooit heb ik zo hard geraged
Cherno-touhou.quote:
Ik ook. Met Yahtzee en Uno.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:02 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben net afgegaan bij een spelletje. Nog nooit heb ik zo hard geraged
quote:
Ja echt te tof. De eerste keer won ik, de twee keer daarna niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |