Ik ook dus weet je bent niet alleen ofzoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Zit ik hier weer op een zaterdagavond alleen in mijn hok voor de honderduizend miljoenste keer. Ik word daar langzamerhand zo schijtziek van hè.
In mijn geval is het gewoon zo, En dan kan ik wel ''gezellig'' naar de kroeg gaan maar of je daar nou zaligmakende contacten vind... Neeeequote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:01 schreef Comp_Lex het volgende:
Het meest debiele is dat je de eerste bent die iets dergelijks tegen me zegt.
Nog eentjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Zit ik hier weer op een zaterdagavond alleen in mijn hok voor de honderduizend miljoenste keer. Ik word daar langzamerhand zo schijtziek van hè.
mag ik ook aansluiten bij het clubjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:27 schreef brojo het volgende:
[..]
Nog eentjeZit maar live Hard Bass te luisteren
Welkomquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:27 schreef brojo het volgende:
[..]
Nog eentjeZit maar live Hard Bass te luisteren
Jij altijdquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:30 schreef cafpow het volgende:
mwa, kan beter maar lang niet zo slecht als andere keren.
[..]
mag ik ook aansluiten bij het clubje![]()
![]()
Van een lekkere brunch knap je van op! Werkt bij mijquote:Op zondag 12 februari 2012 12:40 schreef Yuki het volgende:
Auw, m'n hoofden ik heb amper wat gedronken gister!
En m'n hoofd maakt me op nog een manier gek... Can't stop thinking...
Neh, komt een zware week aan...quote:Op zondag 12 februari 2012 20:25 schreef dawg het volgende:
[..]
jij dan? beter dan afgelopen week hoop ik?
Over Nederlands gesproken: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/639/quote:Op zondag 12 februari 2012 19:33 schreef pietkanarie het volgende:
Groepsopdrachten kunnen soms heel irritant zijnmiscommunicatie (ook wel deels mijn fout) en een houding van 'niet te lang over nadenken, zal allemaal wel goed zijn' gecombineerd met praatstijl Nederlands... kon niet goed gaan en dat ging het dus ook niet.
Moeten we overnieuw doen. Terecht, maar zo onnodig. Eerste keer had gewoon beter gemoeten!!
Momenteel zie ik daar geen reden voor.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jongens, wat een depressieve bedoeling hier de laatste tijd
Don't worry, be happy
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Momenteel zie ik daar geen reden voor.
Denk het wel, dus eet een banaan een half uur van te voren daar word je rustig van.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:26 schreef MrManuel het volgende:
Doodmoe en onzeker over rijexamen morgen. Zal het door gaan?
Thanks voor de tip!quote:Op maandag 13 februari 2012 11:28 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Denk het wel, dus eet een banaan een half uur van te voren daar word je rustig van.
Ja ik, ben er zelf ook succesvol mee bezigquote:
Heel veel succes!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:15 schreef MrManuel het volgende:
Veeeeeeels te nerveus voor me 2e poging om me rijbewijs te halen morgen..
Wat ben je aangenomenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:38 schreef grrrbeer het volgende:
Morgen eerste dag. Niet zozeer zenuwachtig. Wel kut dat ik nou nog vroeger op moet
Maarjaaaaahhhhhhh.
Misselijk is dat ja,zo'n werkgever heb ik ook gehadquote:Op maandag 13 februari 2012 18:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Altijd fijn als je het gevoel krijgt dat je niet ziek mag zijn van je baas. Of dat je niet word geloofd. Vind het al zo moeilijk om me ziek te melden en goed uit te zoeken en dan krijg je ook nog eens zon gevoel.
Ouwhoer niet keël, kumms se och oet Limburreg?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:28 schreef Unsub het volgende:
whoee, morgen valentijn, spannend!!!!
nee dus, commerciele Quatsch.
verder wel ok, op een bepaalde manier toch weer bezonken met de vriendengroep, nu zin in komend weekend. alaaf.
Nee, Brabantquote:Op maandag 13 februari 2012 22:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ouwhoer niet keël, kumms se och oet Limburreg?
Herkenbaar. Dat heb ik vaak de laatste tijd.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
Zwaar de kriebels en onrustig, geen idee waarom
Even in het kort: ik raad je naast cardiotraining juist ook regelmatige krachttraining aan. Spieropbouw en behoud vraagt veel energie, waardoor je zelfs in rust vet gaat verbranden. Met cardio verbrand je alleen tijdens de workout, mits je niet te hard en op een constant tempo fietst. Als je meer wilt weten, pm anders even.quote:
Op deze dag wordt het iets benadrukt hequote:
Strontvervelend gevoel, ook omdat je het niet kan herleidenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat heb ik vaak de laatste tijd.
Nervositeit zonder aanleiding, een onbestemd gevoel.
Erg vervelend. Het blijft ook bijzonder lang hangen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Strontvervelend gevoel, ook omdat je het niet kan herleiden![]()
En valentijnsdag... Leuke dag om single te zijn
Niet helemaal waar. Met elke vorm van cardio heb je een "afterburn". Het is aan de persoon die het doet hoelang die afterburn duurt. Het klopt inderdaad dat met intensieve cardio je afterburn langer duurt dan zat je rustig aan doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Even in het kort: ik raad je naast cardiotraining juist ook regelmatige krachttraining aan. Spieropbouw en behoud vraagt veel energie, waardoor je zelfs in rust vet gaat verbranden. Met cardio verbrand je alleen tijdens de workout, mits je niet te hard en op een constant tempo fietst. Als je meer wilt weten, pm anders even.
2 mogelijke oplossingen:quote:
1. Marktplaats.quote:Heel mijn huis staat ram vol met meubels pakketjes en weet ik wat nog meer...
2. Afvallen.quote:Kan me kont niet eens keren.
Waar denk je dat ik mee bezig ben?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
2 mogelijke oplossingen:
[..]
1. Marktplaats.
[..]
2. Afvallen.
daarom wijzig ik het altijd direct.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:01 schreef Lastpost het volgende:
Nooit eerder geweten dat Speedtouch modems van hetzelfde type standaard allemaal hetzelfde wachtwoord hebben voor draadloos internet.
Bij deze een stuk sneller internet, sweet!
Ik vind het single zijn niet zo erg. Maar ik heb wat nare herinneringen aan voorgaande valentijnsdagen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:55 schreef minthy het volgende:
En valentijnsdag... Leuke dag om single te zijn
quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:11 schreef MrManuel het volgende:
Super blij!
Heb me rij examen gehaald 4 uurtjes geleden!
De avond is nog jong.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:47 schreef littledrummergirl het volgende:
heb ik me gister onwijs uitgesloofd om een leuk cadeautje bij vriendje te krijgen... hoor ik vandaag helemaal niks van mvoel me een beetje meh
Dat en waanzinnig naar de klote... Zeer confronterend schooldagje achter de rug, vraag me oprecht af waarom ik toch in vredesnaam weer ben begonnen met studerenquote:
Het is bij jou wel altijd drama, of niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:34 schreef Yuki het volgende:
Enorm dieptepunt gehad vanavondSchaam me de ogen uit m'n kop...
En tot 2 keer toe verrast vandaag, door hele lieve vrienden.
Nu voel ik me ondankbaar, omdat hun lieve verrassingen me op een vreemde manier alleen maar eenzamer doen voelen
Hier hetzelfde, alleen heb ik niks meer op mijn spaarrekening staanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Blegh.
En dan sta ik nog rood ook.
Alwéér geld van m'n spaarrekening halen dus.
Als die waardeloze rabobanksite een keer normaal werkt tenminste.
Oei helemaal niets meer? Dat is wel kut jaquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:54 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, alleen heb ik niks meer op mijn spaarrekening staan
De laatste tijd wel ja, helaas.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:37 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Het is bij jou wel altijd drama, of niet?
Zo herkenbaar dit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Blegh.
En dan sta ik nog rood ook.
Alwéér geld van m'n spaarrekening halen dus.
Als die waardeloze rabobanksite een keer normaal werkt tenminste.
Wat een ironische dag...quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:18 schreef Partingglass het volgende:
blij. sinds gistere nis de scheiding officieel dus dat hele stuk is geregeld nu.
Zeggen dat je dat niet pikt. Komop zeg wat een idioten, als dat in mijn projectgroep zou gebeuren kregen ze de wind hard van voren, en als ze bij hun standpunt blijven dan was ik 5 seconde later al bij m'n tutor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:20 schreef cafpow het volgende:
heerlijke projectgroep heb ikEentje is vrijdag afwezig omdat hij donderdag gaat stappen...en de ander omdat hij dan jarig is
![]()
Doe je zelf wel aardig dan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom vergeten sommige winkels dat je een beetje aardig moet doen tegen vaste klanten.
Ik ben echt een watje dus ga niet zo gauw de boel op z'n kop zetten.quote:
Hoe hebben ze je geschoffeerd dan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben echt een watje dus ga niet zo gauw de boel op z'n kop zetten.
Zo, dat zijn mooie cijersquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:04 schreef Sooph het volgende:
twee tentamencijfers terug, 8.5 en 8.7, dus ik ben heel gelukkig![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:04 schreef Sooph het volgende:
twee tentamencijfers terug, 8.5 en 8.7, dus ik ben heel gelukkig![]()
En super arm nu?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:40 schreef MrManuel het volgende:
Hele avond auto gereden..![]()
Super vet.. En super blij dus!
Las net je berichtjes van gisterenavond. Klinkt allemaal erg heftig. Sterkte.quote:Op donderdag 16 februari 2012 07:44 schreef Yuki het volgende:
Genaaid door m'n werk
Maar verrassend wakker voor iemand die maar 3,5 uur geslapen heeft
Thxquote:Op donderdag 16 februari 2012 07:59 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Las net je berichtjes van gisterenavond. Klinkt allemaal erg heftig. Sterkte.
Nachtwerkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:16 schreef minthy het volgende:
Ik voel me opgejaagd, moet veel voor school doen. Komend weekend werken, dus dan heb ik ook geen tijd
Ik vrees...quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
Kut. Pa heeft nog meer uitzaaiingen.
Klote man, veel sterktequote:Op donderdag 16 februari 2012 20:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
Sterkte ...quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
Buiten?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:03 schreef Dven het volgende:
Uitstekend, nu even in de kou hardlopen en daarna buiten bij het kampvuur een sappie doen!
Blijven ademhalen en doorgaaaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
En dan: wat nu als het even minder gaat?
Doorwerken, zoals iedereen doet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
Buiten?
Zelf: Ben op zoek naar een baan na 2,5 jaar in de Wajong gezeten te hebben. Vind het echt heel spannend. Maar dat kan ik niet echt laten merken want dan krijg ik de baan niet.
Plus de angst voor de beperking van mijn vrijheid straks: niet meer zomaar vrij kunnen nemen (vakantiedagen) etc. Niet vrij hebben als het even minder gaat. En dan: wat nu als het even minder gaat?
Herkenbaar. Ik was de hele dag in een vrolijke bui.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:34 schreef Partingglass het volgende:
ondanks dat ik eigenlijk heel moe ben, toch een vreemdsoortige vrolijkheid over me heen vandaag die ik niet kan plaatsen. maar goed voelt wel leuk.
Wat erg!!! Heel veel sterktequote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:49 schreef trovey het volgende:
Ongelovelijk kut.Ik ben net naar de dierenarts geweest om een kat te laten inslapen die even na middernacht ineens instortte en die niet meer te redden was. Na bijna 14 jaar is het voorbij.
Bedankt.quote:
Ze had al langer last van de longen(astma)en had daar ook medicijnen voor maar de dienstdoende dierenarts vermoed dat dat van vanavond hartproblemen of een longtumor is geweest (ze viel de laatse weken af ondanks dat ze goed at en dronk en vrolijk was, dierenartsbezoek voor onderzoek was volgende week gepland) Ze had het even na twaalven ineens benauwd en begon te gillen terwijl er even daarvoor helemaal niets aan de hand was, het einde is dus nogal onverwacht en plotseling gekomen, ik geloof dat ik het zelf nog niet helemaal wil geloven dat ik haar kwijt ben, zo voelt het wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 02:05 schreef Pindasoepje het volgende:
Ach jee, wat had je kat dan? Of was het de ouderdom? Probeer toch maar iets te slapen want morgen zal het er helemaal niet van komen
Ik ga zo ook eens een poging wagen om te slapen, kan nu toch niets meer doen, voorbij is voorbij...gelukkig morgen wel iemand die meegaat en de auto gaat besturen want dat laat ik maar even over aan een ander op zo'n dag. Slaap lekker als je er aan toe bent.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 02:17 schreef Pindasoepje het volgende:
Oh jee, nou misschien is het dan toch wel beter voor haar geweest![]()
Huil maar als je wilt huilen, maar probeer ook te slapen. Je helpt niemand ermee als je wakker blijft en jezelf alleen vermoeid de dag voor de crematie geloof mij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |