Ik ook dus weet je bent niet alleen ofzoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Zit ik hier weer op een zaterdagavond alleen in mijn hok voor de honderduizend miljoenste keer. Ik word daar langzamerhand zo schijtziek van hè.
In mijn geval is het gewoon zo, En dan kan ik wel ''gezellig'' naar de kroeg gaan maar of je daar nou zaligmakende contacten vind... Neeeequote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:01 schreef Comp_Lex het volgende:
Het meest debiele is dat je de eerste bent die iets dergelijks tegen me zegt.
Nog eentjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Zit ik hier weer op een zaterdagavond alleen in mijn hok voor de honderduizend miljoenste keer. Ik word daar langzamerhand zo schijtziek van hè.
mag ik ook aansluiten bij het clubjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:27 schreef brojo het volgende:
[..]
Nog eentjeZit maar live Hard Bass te luisteren
Welkomquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:27 schreef brojo het volgende:
[..]
Nog eentjeZit maar live Hard Bass te luisteren
Jij altijdquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:30 schreef cafpow het volgende:
mwa, kan beter maar lang niet zo slecht als andere keren.
[..]
mag ik ook aansluiten bij het clubje![]()
![]()
Van een lekkere brunch knap je van op! Werkt bij mijquote:Op zondag 12 februari 2012 12:40 schreef Yuki het volgende:
Auw, m'n hoofden ik heb amper wat gedronken gister!
En m'n hoofd maakt me op nog een manier gek... Can't stop thinking...
Neh, komt een zware week aan...quote:Op zondag 12 februari 2012 20:25 schreef dawg het volgende:
[..]
jij dan? beter dan afgelopen week hoop ik?
Over Nederlands gesproken: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/639/quote:Op zondag 12 februari 2012 19:33 schreef pietkanarie het volgende:
Groepsopdrachten kunnen soms heel irritant zijnmiscommunicatie (ook wel deels mijn fout) en een houding van 'niet te lang over nadenken, zal allemaal wel goed zijn' gecombineerd met praatstijl Nederlands... kon niet goed gaan en dat ging het dus ook niet.
Moeten we overnieuw doen. Terecht, maar zo onnodig. Eerste keer had gewoon beter gemoeten!!
Momenteel zie ik daar geen reden voor.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jongens, wat een depressieve bedoeling hier de laatste tijd
Don't worry, be happy
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Momenteel zie ik daar geen reden voor.
Denk het wel, dus eet een banaan een half uur van te voren daar word je rustig van.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:26 schreef MrManuel het volgende:
Doodmoe en onzeker over rijexamen morgen. Zal het door gaan?
Thanks voor de tip!quote:Op maandag 13 februari 2012 11:28 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Denk het wel, dus eet een banaan een half uur van te voren daar word je rustig van.
Ja ik, ben er zelf ook succesvol mee bezigquote:
Heel veel succes!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:15 schreef MrManuel het volgende:
Veeeeeeels te nerveus voor me 2e poging om me rijbewijs te halen morgen..
Wat ben je aangenomenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:38 schreef grrrbeer het volgende:
Morgen eerste dag. Niet zozeer zenuwachtig. Wel kut dat ik nou nog vroeger op moet
Maarjaaaaahhhhhhh.
Misselijk is dat ja,zo'n werkgever heb ik ook gehadquote:Op maandag 13 februari 2012 18:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Altijd fijn als je het gevoel krijgt dat je niet ziek mag zijn van je baas. Of dat je niet word geloofd. Vind het al zo moeilijk om me ziek te melden en goed uit te zoeken en dan krijg je ook nog eens zon gevoel.
Ouwhoer niet keël, kumms se och oet Limburreg?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:28 schreef Unsub het volgende:
whoee, morgen valentijn, spannend!!!!
nee dus, commerciele Quatsch.
verder wel ok, op een bepaalde manier toch weer bezonken met de vriendengroep, nu zin in komend weekend. alaaf.
Nee, Brabantquote:Op maandag 13 februari 2012 22:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ouwhoer niet keël, kumms se och oet Limburreg?
Herkenbaar. Dat heb ik vaak de laatste tijd.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
Zwaar de kriebels en onrustig, geen idee waarom
Even in het kort: ik raad je naast cardiotraining juist ook regelmatige krachttraining aan. Spieropbouw en behoud vraagt veel energie, waardoor je zelfs in rust vet gaat verbranden. Met cardio verbrand je alleen tijdens de workout, mits je niet te hard en op een constant tempo fietst. Als je meer wilt weten, pm anders even.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |