1. Dat onze bondgenootschap met Israël eenzijdig is (wij geven en zij nemen)quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:22 schreef Blaadjes het volgende:
Ja ok en wat wil je hier nu mee zeggen?
Het samson scenario had ik trouwens al eens veel eerder gelezen in een fictief boek: Het Ezegiel scenario. Leuk boek trouwens.
Ik vind het overigens niet zo vreemd. Het is een optie die ze zullen uitvoeren als hun totale vernieteging onafwentbaar is. Dus degene die dat probeert weet nu wat er dan zal gebeuren. Tis dus zeg maar een soort dreigement/verzekering van/voor Israel.
Zelfde bij Iran.
Iran wil immers ook een kernbom als dreigement/verzekering. En zo zijn er meer landen.
Die mening deel ik met je. Maar wij(het westen) vinden het al ik weet niet hoelang nodig om ons overal mee te bemoeien. Waar ook ter wereld. Tenzij we er geen belangen hebben(bijv. Rwanda).quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:38 schreef Teutoon het volgende:
[..]
1. Dat onze bondgenootschap met Israël eenzijdig is (wij geven en zij nemen)
2. De Iraniërs niet de enige zijn waarvoor wij Europeanen hebben te duchten.
Kijk naar Amerika en zie wat het bondgenootschap met Israël de Amerikanen heeft opgeleverd; niets meer dan financiele ellende en menselijk lijden.
Ik ben van mening dat wij (en ook de Amerikanen) ons niet zouden moeten mengen in het Midden-Oosten conflict.
Bij bijvoorbeeld Uriel Rosenthal.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:05 schreef Blaadjes het volgende:
Dus waar is die machtige lobby dan vraag ik me af.
Waar is die lobby dan?
Dat zeggen we ook niet van mensen op straat. Toen Hitler het een tijd terug tegen de Joden zei kreeg hij daar ook commentaar op, en terecht lijkt me; het is geen manier om met elkaar om te gaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:05 schreef Blaadjes het volgende:
Maar goed zoals jij ook zei, niet mee bemoeien. Laat ze het onderling uitvechten daar. Recht van de sterkste en niet ons probleem. Maar ja dat zal nooit gebeuren.
Mossad is Rothschild & Windsor.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:42 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Bij bijvoorbeeld Uriel Rosenthal.
Ben Shalom Bernanke, Alan Grünspan, Lloys Blankfein, Timothy Geithner, Mark Zückerberg, Bill Gates... er zitten genoeg Joden op hoge posities.
Blijkbaar is Israël de schuld van alle ellende in de wereld?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:40 schreef UncleScorp het volgende:
Bankfurt ... eigenlijk kan het Fukushima-verhaal hier ook gepost worden.
Israel verantwoordelijk voor het Fukushima drama ...
Bron?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:36 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Mossad is Rothschild & Windsor.
Bill Gates is Windsor.
....je weet toch....quote:Op maandag 13 februari 2012 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijkbaar is Israël de schuld van alle ellende in de wereld?
En dat noemen we dan : 'een kritische blik'.
hmm... dat is nieuw :Squote:Op maandag 13 februari 2012 11:40 schreef UncleScorp het volgende:
Bankfurt ... eigenlijk kan het Fukushima-verhaal hier ook gepost worden.
Israel verantwoordelijk voor het Fukushima drama ...
quote:Op maandag 13 februari 2012 13:36 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Heb het gister ook maar 's in het NWS topic gedumpt, btje link want de ramp is al ernstig genoeg.
Mocht het zo gegaan zijn als Jim Stone , (imho wijst n hele hoop in die richting) dan is dit echt te gruwelijk voor woorden.
Ga er binnekort maar 's 'n BNW topic over openen want in NWS krijg ik er geen reacties op.
De nlse " vertaling":
http://www.argusoog.org/ramp-japan-veroorzaakt-door-een-atoombom/
Wat meer info van andere bronnen:
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=24364
Deze mijnheer zegt dat Jim Stone 'n naaper is.
http://educate-yourself.o(...)actured12mar11.shtml
Maar laten we vooral onze ogen gesloten houden en alleen denken aan wat er 65 jaar geleden gebeurd isquote:
Wat destijds gebeurde bijft natuurlijk een zeer trieste zaak, evenal de oorlogen in oa Irak en Afghanistan dat vandaag de dag zijn, en zo zijn er helaas nog veel meer nare dingen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:29 schreef UncleScorp het volgende:
Maar laten we vooral onze ogen gesloten houden en alleen denken aan wat er 65 jaar geleden gebeurd is
Begrijpelijk, maar dit topic gaat geen stortbak van anti-Israëlische sentimenten worden. Kritiek leveren is prima, mits sterk onderbouwd, en zonder beledigend te zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:46 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Wat destijds gebeurde bijft natuurlijk een zeer trieste zaak, evenal de oorlogen in oa Irak en Afghanistan dat vandaag de dag zijn, en zo zijn er helaas nog veel meer nare dingen.
Toch heb ik het niet zo op die anti-semitisme-roepers en holocausthuilers die vaak in dit soort topics komen zeurneuzen. Het lijkt me inderdaad niet de bedoeling om op basis van het verleden ook in het heden de ogen te sluiten, of dingen onbespreekbaar te maken.
Precies. Wij komen in het geweer voor de vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:56 schreef dadgad het volgende:
Wat is er mis met anti-israelische sentimenten?
Precies.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Precies. Wij komen in het geweer voor de vrijheid van meningsuiting.
Zolang het maar niet antisemitisch wordt. Toffe gasten, die semieten. allemaal trouwens, ook de Arabieren. Top volk.
Let op:quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:56 schreef dadgad het volgende:
Wat is er mis met anti-israelische sentimenten?
Ongeremd schelden op Israël, of andere landen, doe je maar lekker thuis. Niet hier.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:01 schreef Gray het volgende:
...dit topic gaat geen stortbak van anti-Israëlische sentimenten worden. Kritiek leveren is prima, mits sterk onderbouwd, en zonder beledigend te zijn.
Ook genoeg niet-joden trouwens. Wat een quatsch zeg.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:42 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ben Shalom Bernanke, Alan Grünspan, Lloys Blankfein, Timothy Geithner, Mark Zückerberg, Bill Gates... er zitten genoeg Joden op hoge posities.
Uriel Rosenthal doet anders evenveel zo niet meer voor Israël als voor Nederland. Vindt Wilders met z'n keppeltje misschien geweldig, ik minder.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook genoeg niet-joden trouwens. Wat een quatsch zeg.
Had Hitler toch gelijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die topic gaat niet over Hitlerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had Hitler toch gelijk.
Nee, zonder dollen. Volgens mij zouden vele mensen hier in dit topic vallen voor Hitler zijn propaganda in die tijd.
Jij bent een enge en gestoorde geest, als je zo refereert aan de holocaust.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:31 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Die topic gaat niet over Hitler![]()
Overigens is het wel dankzij het holocausthuilen*knip*
mwah, ik ben het er wel mee eens. Beetje lomp geformuleerd misschien.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jij bent een enge en gestoorde geest, als je zo refereert aan de holocaust.
Ik refereer aan de mensen die hem hebben gebruikt voor andere (perverse) doeleinden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jij refereert wat áf hequote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:06 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ik refereer aan de mensen die hem hebben gebruikt voor andere (perverse) doeleinden.
Nou, ok dan. Wat Dadgad vindt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:06 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ik refereer aan de mensen die hem hebben gebruikt voor andere (perverse) doeleinden.
Bovenstaande nieuwsbericht laat ook even de andere kant van Israël zien. Miljarden aan schadevergoedingen krijgt de Israëlische staat van Amerika, Duitsland en talloze andere landen, doch kunnen de holocaustoverlevenden amper rondkomen van hun uitkering.quote:Overlevenden Holocaust hebben nog geen rust
JERUZALEM (AP) - Na haar aankomst in Israël dacht Holocaustoverlevende Gizela Burg dat ze nooit meer zou hoeven te vechten om te overleven. Maar nu, op 83-jarige leeftijd, kan ze haar ziektekostenrekening niet meer betalen.
Burg is een van de 90.000 Holocaustoverlevenden, een derde van het totaal in Israël, die in armoede leven. De kinderloze weduwe brengt Holocaust Herinneringsdag, woensdag, alleen en in stilte door. Ze heeft geen geld om haar televisie te laten maken en kan zich geen taxi veroorloven.
Hoewel Duitsland in de loop der jaren zo’n 65 miljard euro aan Israël heeft geschonken („ter compensatie”), slaagt de Joodse staat er niet in behoorlijk te zorgen voor de vergrijzende Holocaustoverlevenden. Volgens het ministerie van Financiën schenkt Israël hun jaarlijks zo’n 265.000 euro. Ze krijgen naar eigen zeggen veel te weinig om van te leven.
Het Welzijnsfonds voor Holocaustoverlevenden verdeelt de regeringssteun voor ziektekosten aan de slachtoffers van de nazivervolging, maar zijn begroting is de afgelopen jaren onvoldoende toegenomen. Minder dan een tiende van de 28 miljoen euro die het fonds jaarlijks te verdelen heeft, is afkomstig van de regering. De rest wordt bijna volledig verschaft door de New Yorkse Claims Conference, die zijn geld weer voornamelijk krijgt van Duitsland en Australië.
De Israëlische regering heeft haar bijdrage aan het Welzijnsfonds de afgelopen twee jaar verhoogd van 350.000 naar bijna 2,3 miljoen euro, maar het grootste deel van het voor 2006 toegezegde geld is nog niet overgemaakt.
Zo’n 10.000 Holocaustoverlevenden die in aanmerking komen voor medische hulp blijven ervan verstoken, zegt de voorzitter van het Welzijnsfonds, de 80-jarige Ze’ev Factor. „Zij overleven maar net, maar komen in de problemen als ze ziek worden. De Israëlische regering heeft geld gekregen van de Duitse regering. (...) Ik vind dat de regering daarvan te weinig geeft aan de (Holocaust)overlevenden.”
Zoals zo veel oorlogsoverlevenden die naar Israël verhuisden nam Burg een baan aan met een bescheiden salaris. Ze werd doktersassistente en slaagde erin wat geld opzij te zetten voor haar pensioen. Haar echtgenoot, een automonteur, stierf 22 jaar geleden aan kanker. Na drie oogoperaties was haar spaargeld op.
Ze gaf onlangs zo’n 1000 euro uit bij de tandarts en dus komt er geen vlees op tafel en blijft de televisie kapot. Het Welzijnsfonds wilde haar tandartsrekening betalen, maar had er het geld niet voor. „Ik betaal mijn medicijnen niet omdat ik de gas- en elektriciteitsrekening en de eigendomsbelasting moet betalen”, zegt Burg via de telefoon vanuit haar appartement in een voorstad van Tel Aviv. „Die televisie was mijn hele leven. Ik keek naar de Hongaarse zenders en dacht aan thuis.”
Reformatorisch Dagblad
Voornamelijk aan verdediging van hun land, vrees ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:57 schreef Teutoon het volgende:
[..]
Bovenstaande nieuwsbericht laat ook even de andere kant van Israël zien. Miljarden aan schadevergoedingen krijgt de Israëlische staat van Amerika, Duitsland en talloze andere landen, doch kunnen de holocaustoverlevenden amper rondkomen van hun uitkering.
Je vraagt je af waar al dat geld heen gaat..
tja.. omdat voor de Zionisten die zich bij Herzl aansloten Israel verkozen omdat het verbintenis aan hun religie had. Herzl zelf maakte het niet zo heel erg uit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Voornamelijk aan verdediging van hun land, vrees ik.
Ik snap ook niet waarom ze destijds Israël niet ergens in Europa hebben gesticht. Heilig land mijn aars.
Dat ben ik toch niet met je eens. Bekijk de volgende bewering eens:quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:01 schreef Gray het volgende:
TS geeft een goed voorbeeld van hoe goed onderbouwde kritiek te leveren en toch netjes te blijven.
De brief was in werkelijkheid gericht aan Walter Rothschild.quote:De Balfour-verklaring had de vorm van een brief die geadresseerd was aan niemand minder dan Lionel Rothschild, een invloedrijke Joodse Zionist en lid van de machtige Joodse familie Rotschild.
Hoe hebben ze dit voor elkaar gekregen? Walter Rothschild was een Britse onderdaan.quote:Door deze overeenkomst werd er druk op de Amerikaanse regering uitgeoefend, door machtige Joodse lobbygroepen, om deel te nemen aan de Europese loopgravenoorlog.
Het zijn dus de gemene Zionisten die Amerikaanse jongens naar de slachtbank hebben geleid. De Verenigde Staten hadden helemaal geen reden om deel te nemen aan de oorlog tegen Duitsland, het kwam alleen door de Zionistische lobby.quote:De Amerikaanse steun aan de Britten in de Europese loopgravenoorlog zou uiteindelijk meer dan 300.00 Amerikaanse soldaten het leven kosten.
Zeg Gray, vind je dit een behoorlijke manier van redeneren?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:42 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
GoudIsEcht aanhalen als voorbeeld is niet reuzehandig, of had je die rode balk en streep door zijn naam niet gezien? En nee, dat vind ik behalve onbehoorlijk, ook gewoon slecht beredeneerd.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zeg Gray, vind je dit een behoorlijke manier van redeneren?
Nee, die heb ik inderdaad niet gezien, pardon.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:13 schreef Gray het volgende:
[..]
GoudIsEcht aanhalen als voorbeeld is niet reuzehandig, of had je die rode balk en streep door zijn naam niet gezien? En nee, dat vind ik behalve onbehoorlijk, ook gewoon slecht beredeneerd.
TS mag dan misschien onjuiste onderbouwing leveren, hij onderbouwde zijn stelling wel, zonder daarbij een groepering te door het slijk te halen, voor zover ik dat heb kunnen lezen. Dat is waarop ik doelde.
De man heette Lionel Walter Rotschild. Dat is dus dezelfde persoon waar ik het over heb.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:49 schreef TitusPullo het volgende:
De brief was in werkelijkheid gericht aan Walter Rothschild.
En jij denkt dat familiebanden en politieke connecties niet verder rijken dan de grenzen van het Britse Rijk?quote:Hoe hebben ze dit voor elkaar gekregen? Walter Rothschild was een Britse onderdaan.
De onderhandelingen waren achter de schermen al in 1916 aan de gang, toen ondernam Lord Robert Crewe, minister van buitenlandse zaken, ook al actie om de Zionisten aan de kant van de geallieerden te krijgen. Hij meldde:quote:Wie bedenkt dat de Balfour-verklaring in november 1917 tot stand kwam, terwijl de Verenigde Staten al in april 1917 de oorlog verklaarden aan Duitsland(mede door het telegram-Zimmermann), zal hier vreemd van opkijken, vooral omdat de ontmaskeraar zichzelf Teutoon noemt. Maar hij is waarschijnlijk bedorven door de Zionistische lobby.
Wat ik ook behoorlijke merkwaardig vindt is dat jij een ex-zionist, die het toch wel beter zal weten als jou, in twijfel trekt.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:14 schreef TitusPullo het volgende:
Jaja, er zijn theorieën, er is een oudewijvenverhaal van Benjamin Freedman, maar je weigert om het telegram voor vol aan te zien. Alles moet verklaard worden met behulp van Zionistische inmenging. Ik vind dat erg merkwaardig. Je denkt dat Israel belang heeft bij een aanval op Iran en ook middelen in het werk stelt om die aanval af te dwingen. Dit lijkt me best plausibel. Waarom weiger je dan de Duitse regering verantwoordelijk te houden voor een poging om Mexico in de oorlog te betrekken en om Japan te doen overlopen? Dat is een bewuste beslissing geweest, zoals de beslissing om Belgie binnen te vallen een bewuste beslissing is geweest.
Voor jou bestaat de geschiedenis kennelijk uit een reeks van Zionistische samenzweringen - zie ook je opmerking over de FED. Als ik je erop wijs dat je chronologie niet klopt, dan pas je je verhaal gewoon aan: de onderhandelingen waren al aan de gang in 1916. Ik vind dat lichtelijk getikt.
Dat is nou precies de reden dat ik geen snars geloof van die ontzettende onthullingen van die ''ex-zionist'', ik heb geschiedenisles gehad. (Ik begrijp overigens dat jij jezelf niet in staat acht om zelf les te geven, getuige het feit dat je met een filmpje op de proppen komt.) Ik heb ook eindexamen Engels gedaan, dus je hoeft niet nog eens een Nederlandse vertaling van die onzin te geven.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:04 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Wat ik ook behoorlijke merkwaardig vindt is dat jij een ex-zionist, die het toch wel beter zal weten als jou, in twijfel trekt.
Misschien moet je even op geschiedenisles:
Dat komt waarschijnlijk doordat jij die zelf eng vindt: ik heb alleen het woord getikt gebruikt.quote:Ik kan begrijpen dat je die Zionistische samenzweringen allemaal heel eng vindt
O, het is nu al een psychische klacht? Geen wonder dat ik geen psychiater bezoek, ik besef niet eens dat ik een aandoening heb.quote:maar voor psychische klachten moet je bij je psychiater zijn.
Ik zal de waarheid overlaten voor de dapperen, hoor. Ik heb namelijk geen trek in een dergelijke waarheid, die laat ik graag aan de querulanten en aan de dilettanten.quote:En laat de waarheid over voor de mensen die het wel aankunnen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:56 schreef DrunkenBuddha het volgende:
Dat jij waarde hecht aan die geschiedenisles van je, zegt al genoeg
Hij is gewoon erg bang van Israel en Joden...waarom is mij een raadsel maar hij is er echt bang voor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, maar veel mensen noemen Israel en het Jodendom in een adem, waarbij ze commentaar op het eerste gelijktijdig leveren met dat op het tweede. Het eerste kunnen we maatschappijkritisch noemen, het tweede noemt men antisemitisme, en dat is niet toegestaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:45 schreef DontGiveAFok het volgende:
Als je hier daadwerkelijk kritiek uit op Israël, wordt je ten eerste geband & ten tweede compleet afgebrand....just saying
ik vraag me af waarom jij het zo onverteerbaar vindt dat mensen dat roepenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik vind het onverteerbaar dat over alles wat er aan ellende gebeurt op de wereld er onvermijdelijk weer iemand komt roepen dat het 'de schuld van Israël is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:55 schreef new_moon het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom jij het zo onverteerbaar vindt dat mensen dat roepen
Niet Israel de Israelische bevolking, of God forbid het Joodse volk, maar het "politieke Israel"
Hebben zich inderdaad mooi ingedekt tegen kritiek want oh wee oh wee antisemitisme, discriminatie, etc etc.
en ondertussen krijgen ze alles voorelkaar.
Het is hoe dan ook onzin om alle ellende in de wereld aan een bepaalde groepering te wijten, dat begrijp je toch wel?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:55 schreef new_moon het volgende:
[..]
Bestaat er trouwens ook een wettelijk bepaalde term voor anti sentimenten tegen het Christendom of de Islam?quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:10 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee, maar veel mensen noemen Israel en het Jodendom in een adem, waarbij ze commentaar op het eerste gelijktijdig leveren met dat op het tweede. Het eerste kunnen we maatschappijkritisch noemen, het tweede noemt men antisemitisme, en dat is niet toegestaan.
Daar mag je van vinden wat je wil, maar niet van zeggen wat je wil.
Zo is het nu eenmaal.
Het commentaar dat je hier levert hoort ook niet thuis in dit topic, daarvoor ga je maar naar de forum-feedback.
Vast wel, maar zou het zelf niet kunnen noemen, want ik ben geen jurist.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:19 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Bestaat er trouwens ook een wettelijk bepaalde term voor anti sentimenten tegen het Christendom of de Islam?
Of het krom is of niet, we hebben ons eraan te houden, totdat de politiek anders beslist.quote:Alles is vrijheid van meningsuiting, behalve als het kritiek op het Jodendom is, dan is het ineens strafbaar. Dubbele standaard zou je kunnen zeggen, en dat stoot veel mensen tegen het zere been.
Zegt voor de logisch nadenkende mens al genoeg over de macht van de Israelische/Joodse lobby.
Wat is er relevant aan dit topic? Daar ben ik echt benieuwd naar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:37 schreef DrunkenBuddha het volgende:
Jammer dat de regels ook meteen zo strak gehandhaafd moeten worden in een topic als dit, dat komt niet vanuit jezelf dat weet ik zeker.
Ook dat is typerend, blijkbaar lezen er zelfs hier mensen mee. Is Danny bang voor rechtszaken?(retorische vraag)
Dit is een zeer relevant topic, dus ik stel ook voor om weer ontopic te gaan.
Het woord antisemitisme is voornamelijk door antisemieten zelf bekend gemaakt. Er is trouwens geen wettelijk bepaalde term voor anti-Joodse sentimenten op zichzelf en aanzetten tot haat jegens Christenen of Moslims is evengoed strafbaar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:19 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Bestaat er trouwens ook een wettelijk bepaalde term voor anti sentimenten tegen het Christendom of de Islam?
Onzin. Als je morgen een spotprent maakt waarin je Mozes of David als terrorist afschildert, word je heus niet opgepakt. Door zo te overdrijven schaad je je eigen zaak.quote:Alles is vrijheid van meningsuiting, behalve als het kritiek op het Jodendom is, dan is het ineens strafbaar.
Wat voegt BNW in z'n geheel eigenlijk toe?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is er relevant aan dit topic? Daar ben ik echt benieuwd naar.
De insteek vind ik al zo vreemd.
Om onder de titel 'Een kritische blik op Israël' lekker legitiem op Joden/Israël te schelden?
Kunnen we ook wel een topic over Syrië openen, of Iran, of Afghanistan of de VS.
Ik bedoel, wat voegt het toe? Lekker onderbuikgevoelens eruit gooien?
Zo hey, wat een stoere post van jou! En zoveel gevolgtrekkingen ook.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:48 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Wat voegt BNW in z'n geheel eigenlijk toe?
Wat voegt Fok toe?
Wat een vragen zeg.
Het is relevant omdat BNW het conspiracyhoekje van Fok is, als ik het even oneerbiedig mag zeggen, en Israel komt nogal vaak voor in dat soort verhalen, of zijn die verhalen je ook onbekend?
Lijkt me niet aangezien jij je hier in dit deel van het forum ophoudt.
Dus ik denk dat die relevantie wel duidelijk is.
Wat ik nog steeds niet snap is dat jij je niet uitspreekt tegen de Zionisten, of heb jij iets op met dat soort mensen?
En niet alleen spreek jij je er niet tegen uit(moet je immers zelfs weten, het typeert je wel), je houdt je gewoon compleet stil als mensen met een onderbouwde post komen, en vervolgens wacht je tot je er selectief iets uit kan pikken om een punt te maken. Dit topic bijvoorbeeld:
1 minuut stilte
Een hele openhartige post van mij, en vervolgens is het stil en kom je ineens terug met iets wat je er selectief uit hebt gepikt.
Ik krijg al sinds het begin dat ik je posts lees het idee dat jij niet eerlijk kan of durft te zijn. Mij daarentegen mag je alles vragen.
Waarom snap ik echt niet, ik snap uberhaupt niet wat je hier doet op BNW. Als je niet tegen kritiek kunt(wat je overduidelijk niet kan, of dat nou onderbouwd is of niet), dan lees je het toch gewoon niet?
Het blijven meningen van mensen, en die hoor je in hun waarde te laten. Dat vindt jij ook fijn als ze bij jou doen.
Jij vind niet dat Israel 'n bijzondere rol heeft in de wereldpolitiek ?(ook in de facades achter de schermen zoals BNW topics vaak belichten)quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is er relevant aan dit topic? Daar ben ik echt benieuwd naar.
De insteek vind ik al zo vreemd.
Om onder de titel 'Een kritische blik op Israël' lekker legitiem op Joden/Israël te schelden?
Kunnen we ook wel een topic over Syrië openen, of Iran, of Afghanistan of de VS.
Ik bedoel, wat voegt het toe? Lekker onderbuikgevoelens eruit gooien?
Sure.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het woord antisemitisme is voornamelijk door antisemieten zelf bekend gemaakt. Er is trouwens geen wettelijk bepaalde term voor anti-Joodse sentimenten op zichzelf en aanzetten tot haat jegens Christenen of Moslims is evengoed strafbaar.
[..]
Onzin. Als je morgen een spotprent maakt waarin je Mozes of David als terrorist afschildert, word je heus niet opgepakt. Door zo te overdrijven schaad je je eigen zaak.
Neuh, laat maar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:01 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Jij vind niet dat Israel 'n bijzondere rol heeft in de wereldpolitiek ?(ook in de facades achter de schermen zoals BNW topics vaak belichten)
Jij vind niet dat de Lobby/invloed van Israel in b.v. de VS veel verder gaat dan die van b.v. Syrie ?
Misschien zou je kunnen onderbouwen waarom 'n kritische kijk op Israel niks toe voegt aan BNW en dit gewoon 'n land als ieder ander is?
bronquote:AMSTERDAM - Israël heeft de banden met de Mensenrechtenraad van de Verenigde Naties verbroken.
Dat betekent dat de raad geen onderzoek mag doen naar de Israëlische nederzettingen op de Westelijke Jordaanoever.
Dat meldt persbureau AP. Een woordvoerder van het Israëlische ministerie van Buitenlandse Zaken zegt dat minister Avigdor Lieberman de beslissing maandag heeft aangekondigd.
Vorige week donderdag besloot de VN-Mensenrechtenraad een team onderzoekers naar Israël te sturen. De raad had zich in een resolutie uitgesproken tegen de nederzettingen.
Bevooroordeeld
Israël zegt dat de raad bevooroordeeld is. Volgens de Israëliërs blijkt dat uit de aandacht voor het beleid van Israël en de acties tegen de Palestijnen, terwijl mensenrechtenschendingen in Iran en Arabische landen genegeerd zouden worden.
In de Israëlische nederzettingen op de Westelijke Jordaanoever wonen ongeveer driehonderdduizend Israëliërs. Het gebied wordt door de Palestijnen geclaimd als deel van een toekomstige staat.
Nederlands protest
PvdA-Tweede Kamerlid Frans Timmermans zegt dat minister Uri Rosenthal van Buitenlandse Zaken zo snel mogelijk bij zijn Israëlische collega Lieberman moet protesteren tegen het Israëlische besluit om de banden met de mensenrechtenraad te verbreken.
Timmermans noemt het een ''ongehoorde stap'' van Israël, die volgens hem averechts zal uitwerken voor het vredesproces in het Midden-Oosten. De PvdA'er stelt in Kamervragen aan Rosenthal dat die ook moet proberen om tot een gezamenlijke EU-veroordeling van het Israëlische besluit te komen.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neuh, laat maar.
Lees maar wat Drunken Buddha /en Bastard schrijven. Die hebben er veel meer verstand van blijkbaar.
Kijk, dat bedoel ik nu. Meteen vol in de verdediging.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo hey, wat een stoere post van jou! En zoveel gevolgtrekkingen ook.
En wat ik hier doe op BNW, tja, misschien hetzelfde als jij? Mooie topics lezen?
Maar vertel eens waar ik niet tegen kritiek kan? Ik wist niet dat het hier persoonlijk was?
Nee, ik heb je niets te vragen hoor, zo boeiend vind ik je niet met je constante gescheld op iedereen die het niet met je eens is. Succes met je nare houding, kom je vast heel ver mee in het leven
Kijk, zelfs een genuanceerde post als die van Resonancer kan je niet verkroppen. Echt beschamend gewoon, bahbah.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neuh, laat maar.
Lees maar wat Drunken Buddha /en Bastard schrijven. Die hebben er veel meer verstand van blijkbaar.
Gaat het wel goed met jou? Je moet je niet zo opwinden, is niet goed voor je tikkertjequote:Op woensdag 28 maart 2012 20:20 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Kijk, zelfs een genuanceerde post als die van Resonancer kan je niet verkroppen. Echt beschamend gewoon, bahbah.
Over die rechtszaak tegen De Kreek lees ik:quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:06 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Sure.
In jouw specifieke voorbeeld zou ik het niet durven zeggen, maar iedereen weet dat als je openlijk op tv, want daar gaat het om(op straat horen de lobbykantoren het niet en wordt de publieke opinie niet beïnvloed dus vinden ze het niet belangrijk genoeg), kritiek uit op het Jodendom, dat je dan een rechtszaak kunt verwachten.
Dan schreeuwen de Joodse organisaties moord en brand in het nieuws, zoals toen met Jeroen de Kreek, die uitspraken deed over het Zionisme op zijn blog. Ronny Naftaniel, directeur van het CIDI, deed toen aangifte tegen hem en liep in het nieuws natuurlijk weer te overdrijven over diens uitspraken. Dan kun je over De Kreek beginnen, dat is ook een beetje een verstrooid persoon maar daar gaat het hier niet om, het is enkel zijn mening.(je zou bijvoorbeeld ook de eer aan jezelf kunnen houden, als er echt geen waarheid in zou zitten, is een rechtszaak ook niet nodig toch?)
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:20 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Kijk, zelfs een genuanceerde post als die van Resonancer kan je niet verkroppen. Echt beschamend gewoon, bahbah.
En nu is het klaar met dit gebakkelei. Drink een kopje thee en kalmeer.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met jou? Je moet je niet zo opwinden, is niet goed voor je tikkertje![]()
En verder:
Dat is ook echt belachelijk wat ie daar zegt. Dat soort acties zou je je ergste vijanden nog niet moeten toewensen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Over die rechtszaak tegen De Kreek lees ik:
Op 8 december 2011 veroordeelde de rechtbank Amsterdam De Kreek tot een werkstraf van 40 uren voor het "zich in het openbaar bij geschrift opzettelijk beledigend uitlaten over een groep mensen wegens hun ras", te weten joden wegens hun ras en/of godsdienst, door uitlatingen op zijn website, te weten www.hetzuur.nl, te plaatsen, te weten in het artikel "Driewerf de schijt in" van 13 juli 2009: "waarom alle joden niet gewoon vergast zijn in '40-'45 toen het nog kon" en "Het maakt dat de behoefte ontstaat de holocaust dunnetjes overgedaan te willen zien hebben" en "Misschien moeten joden maar weer eens een ster opgespeld krijgen om eraan herinnerd te worden hoe vervelend het is uitgestoten te zijn."
http://nl.wikipedia.org/w(...)roces_tegen_De_Kreek
Dit noem ik geen uitspraken over het Zionisme, hoor. Kennelijk hoefde Nathaniel ook niet te overdrijven over de uitspraken van De Kreek.
Het MDI heeft ook aangifte gedaan tegen De Kreek, waar het eerder aangifte deed tegen Wilders.
Matige straf bovendien! Maar ja dat is NL.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat is ook echt belachelijk wat ie daar zegt. Dat soort acties zou je je ergste vijanden nog niet moeten toewensen.
Ik las iets over 'Joods nazistische idealen van het Zionisme'. Maar goed, als het toch maar een complete gestoorde is, waarom moeten ze er dan een rechtszaak tegen beginnen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Over die rechtszaak tegen De Kreek lees ik:
Op 8 december 2011 veroordeelde de rechtbank Amsterdam De Kreek tot een werkstraf van 40 uren voor het "zich in het openbaar bij geschrift opzettelijk beledigend uitlaten over een groep mensen wegens hun ras", te weten joden wegens hun ras en/of godsdienst, door uitlatingen op zijn website, te weten www.hetzuur.nl, te plaatsen, te weten in het artikel "Driewerf de schijt in" van 13 juli 2009: "waarom alle joden niet gewoon vergast zijn in '40-'45 toen het nog kon" en "Het maakt dat de behoefte ontstaat de holocaust dunnetjes overgedaan te willen zien hebben" en "Misschien moeten joden maar weer eens een ster opgespeld krijgen om eraan herinnerd te worden hoe vervelend het is uitgestoten te zijn."
http://nl.wikipedia.org/w(...)roces_tegen_De_Kreek
Dit noem ik geen uitspraken over het Zionisme, hoor. Kennelijk hoefde Nathaniel ook niet te overdrijven over de uitspraken van De Kreek.
Het MDI heeft ook aangifte gedaan tegen De Kreek, waar het eerder aangifte deed tegen Wilders.
leg eens uit dan, ik begrijp het niet helemaal.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook onzin om alle ellende in de wereld aan een bepaalde groepering te wijten, dat begrijp je toch wel?
Dat bedoel ik dus, je kan censuur rationeel rechtvaardigen het blijft censuur. Maargoed ik heb ervan geleerd en zal hier nooit meer een kritische noot over Israël laten horen, het is alleen wel errug typerend dat er dus zo mee wordt omgegaanquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:10 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee, maar veel mensen noemen Israel en het Jodendom in een adem, waarbij ze commentaar op het eerste gelijktijdig leveren met dat op het tweede. Het eerste kunnen we maatschappijkritisch noemen, het tweede noemt men antisemitisme, en dat is niet toegestaan.
Zo is het nu eenmaal.
Het commentaar dat je hier levert hoort ook niet thuis in dit topic, daarvoor ga je maar naar de forum-feedback.
En dan nog wat....je komt wel met het prachtige antisemitisme argument. Waarom wordt dat dan niet consequent toegepast bij alle moslim/arabier-bash berichten. Aangezien arabieren voor zover ik weet ook Semieten zijn? Veel succes met je hier weer uit lullen!quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:10 schreef Gray het volgende:
[..]
Zo is het nu eenmaal.
Zo te zien begrijp je niet wat ik schreef, of wil je het niet begrijpen, maar dan is het misschien maar beter dat je niet meer reageert...quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:07 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, je kan censuur rationeel rechtvaardigen het blijft censuur. Maargoed ik heb ervan geleerd en zal hier nooit meer een kritische noot over Israël laten horen, het is alleen wel errug typerend dat er dus zo mee wordt omgegaan
Volgens mij extrapoleer je hier wellicht een verschijnsel uit andere subfora naar dit subforum toe. Daarvoor moet je niet bij mij zijn, want daar kan (en wil) ik geen invloed op uitoefenen. Daarvoor kan je bij forum-feedback beklag doen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:35 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
En dan nog wat....je komt wel met het prachtige antisemitisme argument. Waarom wordt dat dan niet consequent toegepast bij alle moslim/arabier-bash berichten. Aangezien arabieren voor zover ik weet ook Semieten zijn? Veel succes met je hier weer uit lullen!
Dat is inderdaad waar en ook het enige juiste antwoord wat je er op kan geven.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Volgens mij extrapoleer je hier wellicht een verschijnsel uit andere subfora naar dit subforum toe. Daarvoor moet je niet bij mij zijn, want daar kan (en wil) ik geen invloed op uitoefenen. Daarvoor kan je bij forum-feedback beklag doen.
Uberhaupt moet je voor opmerkingen over moderatie in feedback-topics zijn, die kan je bovenaan de pagina van elk subforum vinden.
Kennelijk was de aanklacht ten minste gedeeltelijk juridisch valide (De Kreek is op een aantal punten vrijgesproken). Je kunt wel zeggen dat het een compleet gestoorde is, maar ook mensen die compleet gestoord zijn kunnen gehoor vinden. Als iemand zegt dat jij je kinderen misbruikt, haal je er dan ook je schouders over op?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:46 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Ik las iets over 'Joods nazistische idealen van het Zionisme'. Maar goed, als het toch maar een complete gestoorde is, waarom moeten ze er dan een rechtszaak tegen beginnen?
Iedereen ziet dat toch wel, iedereen zal het eens zijn dat zijn uitspraken te walgelijk voor woorden zijn.
Ik heb er tot nu toe anders bitter weinig bewijs voor gezien. Het MDI heeft ook aangifte gedaan tegen De Kreek, terwijl het eerder al aangifte had gedaan tegen Wilders: er is dus helemaal geen kwestie van dat joden worden voorgetrokken.quote:Maar je snapt mijn punt toch wel neem ik aan, zodra je ook maar iets zegt in de media wat op het randje zit(en dat zit je al snel als je het over zionistische werelddominatie of iets dergelijks hebt), dan kan je verwachten dat die organisaties beginnen te bellen met hun advocaten.
Lavender schreef:quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:37 schreef new_moon het volgende:
[..]
leg eens uit dan, ik begrijp het niet helemaal.
Jij antwoordde:quote:Op maandag 13 februari 2012 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je begrijpt dus letterlijk niet waarom iemand het onverteerbaar vindt dat een bepaalde partij de schuld krijgt van alle ellende in de wereld.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:55 schreef new_moon het volgende:
[..]
Niet Israel de Israelische bevolking, of God forbid het Joodse volk, maar het "politieke Israel"
Hebben zich inderdaad mooi ingedekt tegen kritiek want oh wee oh wee antisemitisme, discriminatie, etc etc.
en ondertussen krijgen ze alles voorelkaar.
Dat is de hele grap dus. Je hoeft niet eens te zeggen: alle joden zijn zus of zo. Bij elke vorm van kritiek op alles wat maar met Israël te maken heeft wordt namelijk beweerd dat je dat dus wel doet! Vervolgens is dat dan weer antisemitisme en wordt je gewoon de mond gesnoerd. Simpel gezegd wordt dus gewoon verdraaid wat je zegt om het maar in het hokje antisemitische/discriminatie etc te proppen. Iets wat niet consequent gebeurd bij bijvoorbeeld arabieren of welke minderheid dan ook. Daar zijn inderdaad waarschijnlijk meerdere redenen voor, ik ken ze niet helemaal, ik vind het alleen wel erg typisch dat blijkbaar dat argument(wat dus vaak nergens op gebaseerd is ook) alleen gebruikt kan worden door bepaalde mensen, wanneer het hun uitkomt en dan ook altijd ondersteund wordt door de welbekende "joodse organisaties" met een zak geld en aanklacht. Maargoed alles wat ik nu weer typ, en dat zag je ook weer bij mn eerdere reactie....wordt weer totaal niet serieus genomen en verwezen naar het rijk der fabelen/andere subfora. Gewoon een erg slappe manier om er niet op in te hoeven gaan....en wederom een bevestiging van de (gerechtvaardigde) gevoelens van wantrouwen die mensen hebben als het om dit onderwerp gaat. Ik zal maar snel weer dimmen voordat de Mossad zo meteen voor de deur staat(Dat was dus een grapje mensen! hoop dat dat nog wel mag?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Gezien het feit dat je alle moslims niet over één kam mag scheren (of elke andere bevolkingsgroep) mag dat over Israëliërs gewoon ook niet, lijkt me simpel. Als je wilt klagen over personen die iets fout hebben gedaan dan kan dat. Maar niet 'alle Joden dit' etc.
Beetje wankele stelling, maar ik snap wat je bedoeld. Echter als je bepaalde onderwerpen aansnijd en bepaalde gebeurtenissen gewoon rationeel(dus zonder hatelijk gedoe) probeert bespreekbaar te maken wordt je weer om de oren geslagen met "het is...." en vervolgens wordt er dus ook gewoon niet meer in gegaan op wat je nou daadwerkelijk zegt. Als men dat nou ook constant zou toepassen bij andere minderheden dan zou het logisch zijn, maar dat gebeurd dus weer niet, en dan is het denk ik een redelijk rationele vraag wanneer je zegt hoe komt dat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:54 schreef TitusPullo het volgende:
Kritiek op Israel kan bij voorbeeld luiden: het is een agressieve staat waar religieuze fundamentalisten veel te veel macht hebben en waar de mensenrechten geschonden worden. Dat is kritiek, kritiek kan namelijk altijd gecontroleerd worden.
Laat me raden...goudisecht?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:51 schreef DontGiveAFok het volgende:
Ik zal maar snel weer dimmen voordat de Mossad zo meteen voor de deur staat(Dat was dus een grapje mensen! hoop dat dat nog wel mag?) en ik weer om werkelijk niets een ban aangenaaid krijg...
quote:Zionism Rules The World. By. Henry H. Klein.
http://www.google.nl/url?(...)UwEEe8-hWS7A&cad=rja
Maar daar heeft Israel natuurlijk niks mee te maken...?quote:America Rules The World But Zionism Rules America
http://ronabbass.wordpres(...)-of-hillary-clinton/
Ja, want ik heb geen kinderenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Kennelijk was de aanklacht ten minste gedeeltelijk juridisch valide (De Kreek is op een aantal punten vrijgesproken). Je kunt wel zeggen dat het een compleet gestoorde is, maar ook mensen die compleet gestoord zijn kunnen gehoor vinden. Als iemand zegt dat jij je kinderen misbruikt, haal je er dan ook je schouders over op?
Leuk geprobeerd, maar ik begin er deze keer niet aan. Je bent bekend met BNW, zo ook de meeste mensen die dit topic lezen, dus uitleg is niet nodig. De invloed van de Zionistische lobby in de wereld is overduidelijk.quote:Ik heb er tot nu toe anders bitter weinig bewijs voor gezien. Het MDI heeft ook aangifte gedaan tegen De Kreek, terwijl het eerder al aangifte had gedaan tegen Wilders: er is dus helemaal geen kwestie van dat joden worden voorgetrokken.
En die zionistische wereldoverheersing, wat moet ik mij daar precies bij voorstellen?
Je weet ze wel te vinden, he?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:25 schreef Resonancer het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Maar daar heeft Israel natuurlijk niks mee te maken...?
http://www.zionism-israel.com/
De Mossad moet je niet al te serieus nemen, die zijn nog erger dan de CIA/FBI/NSA/DEA en alle andere corrupte organisaties bij elkaar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:51 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Dat is de hele grap dus. Je hoeft niet eens te zeggen: alle joden zijn zus of zo. Bij elke vorm van kritiek op alles wat maar met Israël te maken heeft wordt namelijk beweerd dat je dat dus wel doet! Vervolgens is dat dan weer antisemitisme en wordt je gewoon de mond gesnoerd. Simpel gezegd wordt dus gewoon verdraaid wat je zegt om het maar in het hokje antisemitische/discriminatie etc te proppen. Iets wat niet consequent gebeurd bij bijvoorbeeld arabieren of welke minderheid dan ook. Daar zijn inderdaad waarschijnlijk meerdere redenen voor, ik ken ze niet helemaal, ik vind het alleen wel erg typisch dat blijkbaar dat argument(wat dus vaak nergens op gebaseerd is ook) alleen gebruikt kan worden door bepaalde mensen, wanneer het hun uitkomt en dan ook altijd ondersteund wordt door de welbekende "joodse organisaties" met een zak geld en aanklacht. Maargoed alles wat ik nu weer typ, en dat zag je ook weer bij mn eerdere reactie....wordt weer totaal niet serieus genomen en verwezen naar het rijk der fabelen/andere subfora. Gewoon een erg slappe manier om er niet op in te hoeven gaan....en wederom een bevestiging van de (gerechtvaardigde) gevoelens van wantrouwen die mensen hebben als het om dit onderwerp gaat. Ik zal maar snel weer dimmen voordat de Mossad zo meteen voor de deur staat(Dat was dus een grapje mensen! hoop dat dat nog wel mag?) en ik weer om werkelijk niets een ban aangenaaid krijg...
Voor de duidelijkheid, ik heb dus niks tegen "alle joden" of alle Israëliërs of welke bevolkingsgroep dan ook. Ik heb iets tegen achterbakse leugenachtige manipulatieve mensen in het algemeen, en wat men daar ook verder van zegt. Ook Joden/Israëliërs maken zich daar schuldig aan.
Het is mij best, hoor, dat jij die behoefte niet voelt, maar anderen voelen die behoefte wel en het Nederlands recht stelt ze in de gelegenheid om een proces aan te spannen. Daar is nu werkelijk niets opmerkelijks aan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:53 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Ja, want ik heb geen kinderen
Maar even serieus, als iemand op een of ander blogje dit over mij zou zeggen, zou ik er inderdaad m'n schouders voor ophalen. Helemaal gezien het feit hij mij niet eens kent.
Je begint er deze keer niet aan? Je bent er voorheen ook niet aan begonnen. Wat heb je nu voor bewijs van overdreven Joodse gevoeligheid geleverd? Een aanklacht naar aanleiding van de vertoning van Der ewige Jude en een oproep tot lichamelijk geweld.quote:Leuk geprobeerd, maar ik begin er deze keer niet aan. Je bent bekend met BNW, zo ook de meeste mensen die dit topic lezen, dus uitleg is niet nodig. De invloed van de Zionistische lobby in de wereld is overduidelijk.
Ik geloof er geen zak van.quote:Alleen al het feit dat moslimbashers alle ruimte wordt gegeven op Fok, zegt genoeg. Je moet eens een gemiddeld topic bekijken van de laatste jaren dat gaat over moslims
Als er ook maar een fractie van die reacties zo gepost werden tegen Joden, en zelfs een stuk genuanceerder, dan zou de hel losgebroken zijn. Moderators draaien overuren.
Kijk eens aan, het is allemaal goed georganiseerd en de idealistische opponenten van Israel hebben het nakijken.quote:Zo ook op Nu.nl en andere nieuwssite waar je kan reageren, dat is mijn ervaring en ik zeg dit niet omdat ik er op enige manier baat bij heb.
En zijn daarentegen wel mensen die er baat bij hebben om het voor Israel op te nemen, omdat zij in hun war-rooms de opdrachten uitvoeren die zij van hun lobbykantoren krijgen.
Telegraafargument.quote:Dus het is gewoon mijn ervaring dat ze voorgetrokken worden, en zo ook van heel erg veel anderen.
Je bent dermate vaag in je beweringen dat ik hier geen antwoord op kan geven.quote:Je gaat me toch niet vertellen dat dat allemaal aan ons ligt?
Over dat antisemitisme, heb ik nog een heel onderbouwd filmpje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:51 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Dat is de hele grap dus. Je hoeft niet eens te zeggen: alle joden zijn zus of zo. Bij elke vorm van kritiek op alles wat maar met Israël te maken heeft wordt namelijk beweerd dat je dat dus wel doet! Vervolgens is dat dan weer antisemitisme en wordt je gewoon de mond gesnoerd. Simpel gezegd wordt dus gewoon verdraaid wat je zegt om het maar in het hokje antisemitische/discriminatie etc te proppen. Iets wat niet consequent gebeurd bij bijvoorbeeld arabieren of welke minderheid dan ook. Daar zijn inderdaad waarschijnlijk meerdere redenen voor, ik ken ze niet helemaal, ik vind het alleen wel erg typisch dat blijkbaar dat argument(wat dus vaak nergens op gebaseerd is ook) alleen gebruikt kan worden door bepaalde mensen, wanneer het hun uitkomt en dan ook altijd ondersteund wordt door de welbekende "joodse organisaties" met een zak geld en aanklacht. Maargoed alles wat ik nu weer typ, en dat zag je ook weer bij mn eerdere reactie....wordt weer totaal niet serieus genomen en verwezen naar het rijk der fabelen/andere subfora. Gewoon een erg slappe manier om er niet op in te hoeven gaan....en wederom een bevestiging van de (gerechtvaardigde) gevoelens van wantrouwen die mensen hebben als het om dit onderwerp gaat. Ik zal maar snel weer dimmen voordat de Mossad zo meteen voor de deur staat(Dat was dus een grapje mensen! hoop dat dat nog wel mag?) en ik weer om werkelijk niets een ban aangenaaid krijg...
Voor de duidelijkheid, ik heb dus niks tegen "alle joden" of alle Israëliërs of welke bevolkingsgroep dan ook. Ik heb iets tegen achterbakse leugenachtige manipulatieve mensen in het algemeen, en wat men daar ook verder van zegt. Ook Joden/Israëliërs maken zich daar schuldig aan.
Kom op TitusPullo, je moet toch bekend zijn met warroomsquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het is mij best, hoor, dat jij die behoefte niet voelt, maar anderen voelen die behoefte wel en het Nederlands recht stelt ze in de gelegenheid om een proces aan te spannen. Daar is nu werkelijk niets opmerkelijks aan.
[..]
Je begint er deze keer niet aan? Je bent er voorheen ook niet aan begonnen. Wat heb je nu voor bewijs van overdreven Joodse gevoeligheid geleverd? Een aanklacht naar aanleiding van de vertoning van Der ewige Jude en een oproep tot lichamelijk geweld.
[..]
Ik geloof er geen zak van.
[..]
Kijk eens aan, het is allemaal goed georganiseerd en de idealistische opponenten van Israel hebben het nakijken.
[..]
Telegraafargument.
[..]
Je bent dermate vaag in je beweringen dat ik hier geen antwoord op kan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |