abonnement Unibet Coolblue
pi_109623299
quote:
7s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Over die rechtszaak tegen De Kreek lees ik:

Op 8 december 2011 veroordeelde de rechtbank Amsterdam De Kreek tot een werkstraf van 40 uren voor het "zich in het openbaar bij geschrift opzettelijk beledigend uitlaten over een groep mensen wegens hun ras", te weten joden wegens hun ras en/of godsdienst, door uitlatingen op zijn website, te weten www.hetzuur.nl, te plaatsen, te weten in het artikel "Driewerf de schijt in" van 13 juli 2009: "waarom alle joden niet gewoon vergast zijn in '40-'45 toen het nog kon" en "Het maakt dat de behoefte ontstaat de holocaust dunnetjes overgedaan te willen zien hebben" en "Misschien moeten joden maar weer eens een ster opgespeld krijgen om eraan herinnerd te worden hoe vervelend het is uitgestoten te zijn."

http://nl.wikipedia.org/w(...)roces_tegen_De_Kreek

Dit noem ik geen uitspraken over het Zionisme, hoor. Kennelijk hoefde Nathaniel ook niet te overdrijven over de uitspraken van De Kreek.
Het MDI heeft ook aangifte gedaan tegen De Kreek, waar het eerder aangifte deed tegen Wilders.
Dat is ook echt belachelijk wat ie daar zegt. Dat soort acties zou je je ergste vijanden nog niet moeten toewensen. :N
  woensdag 28 maart 2012 @ 20:38:29 #77
8372 Bastard
Persona non grata
pi_109623625
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:33 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat is ook echt belachelijk wat ie daar zegt. Dat soort acties zou je je ergste vijanden nog niet moeten toewensen. :N
Matige straf bovendien! Maar ja dat is NL.
The truth was in here.
pi_109624164
quote:
7s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Over die rechtszaak tegen De Kreek lees ik:

Op 8 december 2011 veroordeelde de rechtbank Amsterdam De Kreek tot een werkstraf van 40 uren voor het "zich in het openbaar bij geschrift opzettelijk beledigend uitlaten over een groep mensen wegens hun ras", te weten joden wegens hun ras en/of godsdienst, door uitlatingen op zijn website, te weten www.hetzuur.nl, te plaatsen, te weten in het artikel "Driewerf de schijt in" van 13 juli 2009: "waarom alle joden niet gewoon vergast zijn in '40-'45 toen het nog kon" en "Het maakt dat de behoefte ontstaat de holocaust dunnetjes overgedaan te willen zien hebben" en "Misschien moeten joden maar weer eens een ster opgespeld krijgen om eraan herinnerd te worden hoe vervelend het is uitgestoten te zijn."

http://nl.wikipedia.org/w(...)roces_tegen_De_Kreek

Dit noem ik geen uitspraken over het Zionisme, hoor. Kennelijk hoefde Nathaniel ook niet te overdrijven over de uitspraken van De Kreek.
Het MDI heeft ook aangifte gedaan tegen De Kreek, waar het eerder aangifte deed tegen Wilders.
Ik las iets over 'Joods nazistische idealen van het Zionisme'. Maar goed, als het toch maar een complete gestoorde is, waarom moeten ze er dan een rechtszaak tegen beginnen?
Iedereen ziet dat toch wel, iedereen zal het eens zijn dat zijn uitspraken te walgelijk voor woorden zijn.

Maar je snapt mijn punt toch wel neem ik aan, zodra je ook maar iets zegt in de media wat op het randje zit(en dat zit je al snel als je het over zionistische werelddominatie of iets dergelijks hebt), dan kan je verwachten dat die organisaties beginnen te bellen met hun advocaten.
pisvlek
pi_109627307
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:57 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Het is hoe dan ook onzin om alle ellende in de wereld aan een bepaalde groepering te wijten, dat begrijp je toch wel?
leg eens uit dan, ik begrijp het niet helemaal.
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_109627512
als je erover nadenkt is het natuurlijk een geweldig slim plan, he, als er ook maar iets van waar zou zijn. ik bedoel echt puur theoretisch. een mooi hollywood script! wel 3 delen hoor,.
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_109629559
quote:
4s.gif Op woensdag 28 maart 2012 00:10 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee, maar veel mensen noemen Israel en het Jodendom in een adem, waarbij ze commentaar op het eerste gelijktijdig leveren met dat op het tweede. Het eerste kunnen we maatschappijkritisch noemen, het tweede noemt men antisemitisme, en dat is niet toegestaan.
Daar mag je van vinden wat je wil, maar niet van zeggen wat je wil.

Zo is het nu eenmaal.

Het commentaar dat je hier levert hoort ook niet thuis in dit topic, daarvoor ga je maar naar de forum-feedback. }:|
Dat bedoel ik dus, je kan censuur rationeel rechtvaardigen het blijft censuur. Maargoed ik heb ervan geleerd en zal hier nooit meer een kritische noot over Israël laten horen, het is alleen wel errug typerend dat er dus zo mee wordt omgegaan ;)
pi_109631958
quote:
4s.gif Op woensdag 28 maart 2012 00:10 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee, maar veel mensen noemen Israel en het Jodendom in een adem, waarbij ze commentaar op het eerste gelijktijdig leveren met dat op het tweede. Het eerste kunnen we maatschappijkritisch noemen, het tweede noemt men antisemitisme, en dat is niet toegestaan.
Daar mag je van vinden wat je wil, maar niet van zeggen wat je wil.

Zo is het nu eenmaal.

Het commentaar dat je hier levert hoort ook niet thuis in dit topic, daarvoor ga je maar naar de forum-feedback. }:|
En dan nog wat....je komt wel met het prachtige antisemitisme argument. Waarom wordt dat dan niet consequent toegepast bij alle moslim/arabier-bash berichten. Aangezien arabieren voor zover ik weet ook Semieten zijn? Veel succes met je hier weer uit lullen! :D
pi_109632105
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:07 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus, je kan censuur rationeel rechtvaardigen het blijft censuur. Maargoed ik heb ervan geleerd en zal hier nooit meer een kritische noot over Israël laten horen, het is alleen wel errug typerend dat er dus zo mee wordt omgegaan ;)
Zo te zien begrijp je niet wat ik schreef, of wil je het niet begrijpen, maar dan is het misschien maar beter dat je niet meer reageert... :{w
pi_109632542
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:35 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

En dan nog wat....je komt wel met het prachtige antisemitisme argument. Waarom wordt dat dan niet consequent toegepast bij alle moslim/arabier-bash berichten. Aangezien arabieren voor zover ik weet ook Semieten zijn? Veel succes met je hier weer uit lullen! :D
Volgens mij extrapoleer je hier wellicht een verschijnsel uit andere subfora naar dit subforum toe. Daarvoor moet je niet bij mij zijn, want daar kan (en wil) ik geen invloed op uitoefenen. Daarvoor kan je bij forum-feedback beklag doen.

Uberhaupt moet je voor opmerkingen over moderatie in feedback-topics zijn, die kan je bovenaan de pagina van elk subforum vinden.
  donderdag 29 maart 2012 @ 06:43:48 #85
8372 Bastard
Persona non grata
pi_109640015
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:44 schreef Gray het volgende:

[..]

Volgens mij extrapoleer je hier wellicht een verschijnsel uit andere subfora naar dit subforum toe. Daarvoor moet je niet bij mij zijn, want daar kan (en wil) ik geen invloed op uitoefenen. Daarvoor kan je bij forum-feedback beklag doen.

Uberhaupt moet je voor opmerkingen over moderatie in feedback-topics zijn, die kan je bovenaan de pagina van elk subforum vinden.
Dat is inderdaad waar en ook het enige juiste antwoord wat je er op kan geven. :P
Maar dat is wel opvallend ergens, sommige mensen hebben het grootste woord in moslimsbash topics maar zodra er een vinger naar een jood gericht wordt is het piepen en klieren.
Datzelfde zie je in de maatschappij ook terug, het is veilig om, haast gevoelloos, te zeiken op gekleurde mensen of oost europeanen maar een opmerking over het jodendom word in een andere weegschaal gelegd. Althans, dat idee krijg ik wel.
Waarom zou dat wezen? Is dat nog een misplaatst gevoel van boetedoening? Is dat omdat er grotere belangen mee spelen?
The truth was in here.
pi_109642894
Gezien het feit dat je alle moslims niet over één kam mag scheren (of elke andere bevolkingsgroep) mag dat over Israëliërs gewoon ook niet, lijkt me simpel. Als je wilt klagen over personen die iets fout hebben gedaan dan kan dat. Maar niet 'alle Joden dit' etc.
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:29:58 #87
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_109645339
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:46 schreef DrunkenBuddha het volgende:

[..]

Ik las iets over 'Joods nazistische idealen van het Zionisme'. Maar goed, als het toch maar een complete gestoorde is, waarom moeten ze er dan een rechtszaak tegen beginnen?
Iedereen ziet dat toch wel, iedereen zal het eens zijn dat zijn uitspraken te walgelijk voor woorden zijn.
Kennelijk was de aanklacht ten minste gedeeltelijk juridisch valide (De Kreek is op een aantal punten vrijgesproken). Je kunt wel zeggen dat het een compleet gestoorde is, maar ook mensen die compleet gestoord zijn kunnen gehoor vinden. Als iemand zegt dat jij je kinderen misbruikt, haal je er dan ook je schouders over op?

quote:
Maar je snapt mijn punt toch wel neem ik aan, zodra je ook maar iets zegt in de media wat op het randje zit(en dat zit je al snel als je het over zionistische werelddominatie of iets dergelijks hebt), dan kan je verwachten dat die organisaties beginnen te bellen met hun advocaten.
Ik heb er tot nu toe anders bitter weinig bewijs voor gezien. Het MDI heeft ook aangifte gedaan tegen De Kreek, terwijl het eerder al aangifte had gedaan tegen Wilders: er is dus helemaal geen kwestie van dat joden worden voorgetrokken.
En die zionistische wereldoverheersing, wat moet ik mij daar precies bij voorstellen?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:34:22 #88
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_109645523
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:37 schreef new_moon het volgende:

[..]

leg eens uit dan, ik begrijp het niet helemaal.
Lavender schreef:

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Blijkbaar is Israël de schuld van alle ellende in de wereld?
En dat noemen we dan : 'een kritische blik'.
Jij antwoordde:

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:55 schreef new_moon het volgende:

[..]

ik vraag me af waarom jij het zo onverteerbaar vindt dat mensen dat roepen

Niet Israel de Israelische bevolking, of God forbid het Joodse volk, maar het "politieke Israel"
Hebben zich inderdaad mooi ingedekt tegen kritiek want oh wee oh wee antisemitisme, discriminatie, etc etc.
en ondertussen krijgen ze alles voorelkaar.

Je begrijpt dus letterlijk niet waarom iemand het onverteerbaar vindt dat een bepaalde partij de schuld krijgt van alle ellende in de wereld.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_109646196
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Gezien het feit dat je alle moslims niet over één kam mag scheren (of elke andere bevolkingsgroep) mag dat over Israëliërs gewoon ook niet, lijkt me simpel. Als je wilt klagen over personen die iets fout hebben gedaan dan kan dat. Maar niet 'alle Joden dit' etc.
Dat is de hele grap dus. Je hoeft niet eens te zeggen: alle joden zijn zus of zo. Bij elke vorm van kritiek op alles wat maar met Israël te maken heeft wordt namelijk beweerd dat je dat dus wel doet! Vervolgens is dat dan weer antisemitisme en wordt je gewoon de mond gesnoerd. Simpel gezegd wordt dus gewoon verdraaid wat je zegt om het maar in het hokje antisemitische/discriminatie etc te proppen. Iets wat niet consequent gebeurd bij bijvoorbeeld arabieren of welke minderheid dan ook. Daar zijn inderdaad waarschijnlijk meerdere redenen voor, ik ken ze niet helemaal, ik vind het alleen wel erg typisch dat blijkbaar dat argument(wat dus vaak nergens op gebaseerd is ook) alleen gebruikt kan worden door bepaalde mensen, wanneer het hun uitkomt en dan ook altijd ondersteund wordt door de welbekende "joodse organisaties" met een zak geld en aanklacht. Maargoed alles wat ik nu weer typ, en dat zag je ook weer bij mn eerdere reactie....wordt weer totaal niet serieus genomen en verwezen naar het rijk der fabelen/andere subfora. Gewoon een erg slappe manier om er niet op in te hoeven gaan....en wederom een bevestiging van de (gerechtvaardigde) gevoelens van wantrouwen die mensen hebben als het om dit onderwerp gaat. Ik zal maar snel weer dimmen voordat de Mossad zo meteen voor de deur staat(Dat was dus een grapje mensen! hoop dat dat nog wel mag? ;) ) en ik weer om werkelijk niets een ban aangenaaid krijg...

Voor de duidelijkheid, ik heb dus niks tegen "alle joden" of alle Israëliërs of welke bevolkingsgroep dan ook. Ik heb iets tegen achterbakse leugenachtige manipulatieve mensen in het algemeen, en wat men daar ook verder van zegt. Ook Joden/Israëliërs maken zich daar schuldig aan.
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:54:15 #90
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_109646268
Kritiek op Israel kan bij voorbeeld luiden: het is een agressieve staat waar religieuze fundamentalisten veel te veel macht hebben en waar de mensenrechten geschonden worden. Dat is kritiek, kritiek kan namelijk altijd gecontroleerd worden.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_109646383
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:54 schreef TitusPullo het volgende:
Kritiek op Israel kan bij voorbeeld luiden: het is een agressieve staat waar religieuze fundamentalisten veel te veel macht hebben en waar de mensenrechten geschonden worden. Dat is kritiek, kritiek kan namelijk altijd gecontroleerd worden.
Beetje wankele stelling, maar ik snap wat je bedoeld. Echter als je bepaalde onderwerpen aansnijd en bepaalde gebeurtenissen gewoon rationeel(dus zonder hatelijk gedoe) probeert bespreekbaar te maken wordt je weer om de oren geslagen met "het is...." en vervolgens wordt er dus ook gewoon niet meer in gegaan op wat je nou daadwerkelijk zegt. Als men dat nou ook constant zou toepassen bij andere minderheden dan zou het logisch zijn, maar dat gebeurd dus weer niet, en dan is het denk ik een redelijk rationele vraag wanneer je zegt hoe komt dat?
pi_109647709
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:51 schreef DontGiveAFok het volgende:
Ik zal maar snel weer dimmen voordat de Mossad zo meteen voor de deur staat(Dat was dus een grapje mensen! hoop dat dat nog wel mag? ;) ) en ik weer om werkelijk niets een ban aangenaaid krijg...
Laat me raden...goudisecht? ;)
pi_109652729


quote:
Zionism Rules The World. By. Henry H. Klein.
http://www.google.nl/url?(...)UwEEe8-hWS7A&cad=rja
quote:
America Rules The World But Zionism Rules America
http://ronabbass.wordpres(...)-of-hillary-clinton/
Maar daar heeft Israel natuurlijk niks mee te maken...?
http://www.zionism-israel.com/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_109653924
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:29 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Kennelijk was de aanklacht ten minste gedeeltelijk juridisch valide (De Kreek is op een aantal punten vrijgesproken). Je kunt wel zeggen dat het een compleet gestoorde is, maar ook mensen die compleet gestoord zijn kunnen gehoor vinden. Als iemand zegt dat jij je kinderen misbruikt, haal je er dan ook je schouders over op?
Ja, want ik heb geen kinderen :)
Maar even serieus, als iemand op een of ander blogje dit over mij zou zeggen, zou ik er inderdaad m'n schouders voor ophalen. Helemaal gezien het feit hij mij niet eens kent.
quote:
Ik heb er tot nu toe anders bitter weinig bewijs voor gezien. Het MDI heeft ook aangifte gedaan tegen De Kreek, terwijl het eerder al aangifte had gedaan tegen Wilders: er is dus helemaal geen kwestie van dat joden worden voorgetrokken.
En die zionistische wereldoverheersing, wat moet ik mij daar precies bij voorstellen?
Leuk geprobeerd, maar ik begin er deze keer niet aan. Je bent bekend met BNW, zo ook de meeste mensen die dit topic lezen, dus uitleg is niet nodig. De invloed van de Zionistische lobby in de wereld is overduidelijk.
Alleen al het feit dat moslimbashers alle ruimte wordt gegeven op Fok, zegt genoeg. Je moet eens een gemiddeld topic bekijken van de laatste jaren dat gaat over moslims :')
Als er ook maar een fractie van die reacties zo gepost werden tegen Joden, en zelfs een stuk genuanceerder, dan zou de hel losgebroken zijn. Moderators draaien overuren.
Zo ook op Nu.nl en andere nieuwssite waar je kan reageren, dat is mijn ervaring en ik zeg dit niet omdat ik er op enige manier baat bij heb.
En zijn daarentegen wel mensen die er baat bij hebben om het voor Israel op te nemen, omdat zij in hun war-rooms de opdrachten uitvoeren die zij van hun lobbykantoren krijgen.

Dus het is gewoon mijn ervaring dat ze voorgetrokken worden, en zo ook van heel erg veel anderen. Je gaat me toch niet vertellen dat dat allemaal aan ons ligt?
pisvlek
  donderdag 29 maart 2012 @ 14:53:37 #95
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_109653950
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:25 schreef Resonancer het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

[..]

Maar daar heeft Israel natuurlijk niks mee te maken...?
http://www.zionism-israel.com/
Je weet ze wel te vinden, he?

New Crusade Christian Church
Calling The People of Britain
&
Celtic-Anglo-Saxon-Nordic-Germanic Kindred in Europe
and overseas realm

When Theodore Herzl convened the first Zionist congress in Basle,
Switzerland, in 11/8/97 it was believed that a plan for world colonization
of Jews was intended. It was not learned until years later that the meeting
discussed a plan for world conquest. That plan is outlined in the Protocols
of the Learned Elders of Zion; and it has been fully carried out.

In 1917, the United States entered the war on the side of Great
Britain after Prime Minister Balfour signed his famous "declaration"
about Palestine and after Zionist headquarters was moved from Germany
to England.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_109654128
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:51 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Dat is de hele grap dus. Je hoeft niet eens te zeggen: alle joden zijn zus of zo. Bij elke vorm van kritiek op alles wat maar met Israël te maken heeft wordt namelijk beweerd dat je dat dus wel doet! Vervolgens is dat dan weer antisemitisme en wordt je gewoon de mond gesnoerd. Simpel gezegd wordt dus gewoon verdraaid wat je zegt om het maar in het hokje antisemitische/discriminatie etc te proppen. Iets wat niet consequent gebeurd bij bijvoorbeeld arabieren of welke minderheid dan ook. Daar zijn inderdaad waarschijnlijk meerdere redenen voor, ik ken ze niet helemaal, ik vind het alleen wel erg typisch dat blijkbaar dat argument(wat dus vaak nergens op gebaseerd is ook) alleen gebruikt kan worden door bepaalde mensen, wanneer het hun uitkomt en dan ook altijd ondersteund wordt door de welbekende "joodse organisaties" met een zak geld en aanklacht. Maargoed alles wat ik nu weer typ, en dat zag je ook weer bij mn eerdere reactie....wordt weer totaal niet serieus genomen en verwezen naar het rijk der fabelen/andere subfora. Gewoon een erg slappe manier om er niet op in te hoeven gaan....en wederom een bevestiging van de (gerechtvaardigde) gevoelens van wantrouwen die mensen hebben als het om dit onderwerp gaat. Ik zal maar snel weer dimmen voordat de Mossad zo meteen voor de deur staat(Dat was dus een grapje mensen! hoop dat dat nog wel mag? ;) ) en ik weer om werkelijk niets een ban aangenaaid krijg...

Voor de duidelijkheid, ik heb dus niks tegen "alle joden" of alle Israëliërs of welke bevolkingsgroep dan ook. Ik heb iets tegen achterbakse leugenachtige manipulatieve mensen in het algemeen, en wat men daar ook verder van zegt. Ook Joden/Israëliërs maken zich daar schuldig aan.
De Mossad moet je niet al te serieus nemen, die zijn nog erger dan de CIA/FBI/NSA/DEA en alle andere corrupte organisaties bij elkaar.

Veteraan van de Marine, niet de minste die dit zegt.(oh ja, zelf isie half Joods trouwens)
(ben benieuwd of dit mag, of is dit niet onderbouwd genoeg? :') )

Aanvulling:


[ Bericht 2% gewijzigd door DrunkenBuddha op 29-03-2012 18:38:26 ]
pisvlek
  donderdag 29 maart 2012 @ 15:02:34 #97
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_109654278
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:53 schreef DrunkenBuddha het volgende:

[..]

Ja, want ik heb geen kinderen :)
Maar even serieus, als iemand op een of ander blogje dit over mij zou zeggen, zou ik er inderdaad m'n schouders voor ophalen. Helemaal gezien het feit hij mij niet eens kent.
Het is mij best, hoor, dat jij die behoefte niet voelt, maar anderen voelen die behoefte wel en het Nederlands recht stelt ze in de gelegenheid om een proces aan te spannen. Daar is nu werkelijk niets opmerkelijks aan.

quote:
Leuk geprobeerd, maar ik begin er deze keer niet aan. Je bent bekend met BNW, zo ook de meeste mensen die dit topic lezen, dus uitleg is niet nodig. De invloed van de Zionistische lobby in de wereld is overduidelijk.
Je begint er deze keer niet aan? Je bent er voorheen ook niet aan begonnen. Wat heb je nu voor bewijs van overdreven Joodse gevoeligheid geleverd? Een aanklacht naar aanleiding van de vertoning van Der ewige Jude en een oproep tot lichamelijk geweld.

quote:
Alleen al het feit dat moslimbashers alle ruimte wordt gegeven op Fok, zegt genoeg. Je moet eens een gemiddeld topic bekijken van de laatste jaren dat gaat over moslims :')
Als er ook maar een fractie van die reacties zo gepost werden tegen Joden, en zelfs een stuk genuanceerder, dan zou de hel losgebroken zijn. Moderators draaien overuren.
Ik geloof er geen zak van.

quote:
Zo ook op Nu.nl en andere nieuwssite waar je kan reageren, dat is mijn ervaring en ik zeg dit niet omdat ik er op enige manier baat bij heb.
En zijn daarentegen wel mensen die er baat bij hebben om het voor Israel op te nemen, omdat zij in hun war-rooms de opdrachten uitvoeren die zij van hun lobbykantoren krijgen.
Kijk eens aan, het is allemaal goed georganiseerd en de idealistische opponenten van Israel hebben het nakijken.

quote:
Dus het is gewoon mijn ervaring dat ze voorgetrokken worden, en zo ook van heel erg veel anderen.
Telegraafargument.

quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat dat allemaal aan ons ligt?
Je bent dermate vaag in je beweringen dat ik hier geen antwoord op kan geven.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_109654311
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:51 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Dat is de hele grap dus. Je hoeft niet eens te zeggen: alle joden zijn zus of zo. Bij elke vorm van kritiek op alles wat maar met Israël te maken heeft wordt namelijk beweerd dat je dat dus wel doet! Vervolgens is dat dan weer antisemitisme en wordt je gewoon de mond gesnoerd. Simpel gezegd wordt dus gewoon verdraaid wat je zegt om het maar in het hokje antisemitische/discriminatie etc te proppen. Iets wat niet consequent gebeurd bij bijvoorbeeld arabieren of welke minderheid dan ook. Daar zijn inderdaad waarschijnlijk meerdere redenen voor, ik ken ze niet helemaal, ik vind het alleen wel erg typisch dat blijkbaar dat argument(wat dus vaak nergens op gebaseerd is ook) alleen gebruikt kan worden door bepaalde mensen, wanneer het hun uitkomt en dan ook altijd ondersteund wordt door de welbekende "joodse organisaties" met een zak geld en aanklacht. Maargoed alles wat ik nu weer typ, en dat zag je ook weer bij mn eerdere reactie....wordt weer totaal niet serieus genomen en verwezen naar het rijk der fabelen/andere subfora. Gewoon een erg slappe manier om er niet op in te hoeven gaan....en wederom een bevestiging van de (gerechtvaardigde) gevoelens van wantrouwen die mensen hebben als het om dit onderwerp gaat. Ik zal maar snel weer dimmen voordat de Mossad zo meteen voor de deur staat(Dat was dus een grapje mensen! hoop dat dat nog wel mag? ;) ) en ik weer om werkelijk niets een ban aangenaaid krijg...

Voor de duidelijkheid, ik heb dus niks tegen "alle joden" of alle Israëliërs of welke bevolkingsgroep dan ook. Ik heb iets tegen achterbakse leugenachtige manipulatieve mensen in het algemeen, en wat men daar ook verder van zegt. Ook Joden/Israëliërs maken zich daar schuldig aan.
Over dat antisemitisme, heb ik nog een heel onderbouwd filmpje.
Uitspraken komen van een Israelisch politica.
pisvlek
pi_109654480
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:02 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Het is mij best, hoor, dat jij die behoefte niet voelt, maar anderen voelen die behoefte wel en het Nederlands recht stelt ze in de gelegenheid om een proces aan te spannen. Daar is nu werkelijk niets opmerkelijks aan.

[..]

Je begint er deze keer niet aan? Je bent er voorheen ook niet aan begonnen. Wat heb je nu voor bewijs van overdreven Joodse gevoeligheid geleverd? Een aanklacht naar aanleiding van de vertoning van Der ewige Jude en een oproep tot lichamelijk geweld.

[..]

Ik geloof er geen zak van.

[..]

Kijk eens aan, het is allemaal goed georganiseerd en de idealistische opponenten van Israel hebben het nakijken.

[..]

Telegraafargument.

[..]

Je bent dermate vaag in je beweringen dat ik hier geen antwoord op kan geven.
Kom op TitusPullo, je moet toch bekend zijn met warrooms :D

En ja, het zijn mijn ervaringen, en doe die maar af als een telegraafargument. Prima hoor.
Ben benieuwd of de objectieve mens die er even een gemiddeld Foktopic op naslaat ook tot dezelfde conclusie komt.

Ik laat de discussie tussen ons voor nu even liggen, en je ziet me vanzelf terug met een aantal bronnen waarin mensen beweringen doen die mijn veronderstellingen ondersteunen.
pisvlek
pi_109655413
Sarkozy: moslims hebben plek in Frankrijk
"Enigste plek die moslims mogen hebben is hun eigen land." -Gammapooka

Moslims vieren het Offerfeest
"En Mohammed is ook de profeet van de satanisten." -geavanceerd
"Wat je wat een mooie offer zal zijn? Als ze weer met z'n allen naar de zandbak vertrekken" -Firefox1
"Gaan ze elkaar maar lekker offeren." -RickoKun
"Ik waardeer dieren inderdaad meer dan religieuze zandmensen. Ies koeltoer hier in NL." -ploertekop
"Kunnen ze die traditie niet voort zetten het offeren van een zoon, scheelt weer hoop leed voor onschuldige dieren." -lumberjack
"Achterlijke middeleeuwse cultuur :r" -Arthur_spooner
"offer je eigen ras op moslims.. hebben we eindelijk weer wat ruimte in onze eigen kikkerlandje" -wretic91
"Dacht altijd dat je tijdens het offerfeest Moslims mocht offeren.
Zonder verdoving uiteraard." -Redneck.nl.returns

Maar er wordt hard ingegrepen door de admins hoor! NOT.
Vergelijk dat even met bv. dit topic, waarbij de admins al ingrijpen als er iemand een aantal namen opnoemt van Joodse hoogwaardigheidsbekleders :') :') (want het is 'onbehoorlijk' en 'slecht beredeneerd', let op, kijk even hierboven wat wel toegestaan wordt)

Er is geen dubbele standaard hoor :s)
(Oh ja, dit was 10 minuten werk en het waren maar 2 topics)

Je kunt in een Israel topic al geband worden omdat je slecht redeneerd :')
pisvlek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')