SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Que?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:31 schreef KneusTeun het volgende:
Nou dat was gister een mooie bende
in de vestequote:
Gaat Steve er nu ook uitquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:31 schreef KneusTeun het volgende:
Nou dat was gister een mooie bende
Nouja, scheelt dat PSV vorige week zo lekker bezig was. Anders had ik me er misschien wel wat van aangetrokken.quote:
Ahhh, ok, voetbal boeit me atm totaal niet. Laat Ajax eerst maar eens fatsoenlijk gaan spelen... Ga ook niet kijken vanavond.quote:
Kan ik me iets bij voorstellen als het zo'n seizoen is. Maarja je staat achter je club of niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ahhh, ok, voetbal boeit me atm totaal niet. Laat Ajax eerst maar eens fatsoenlijk gaan spelen... Ga ook niet kijken vanavond.
Sta zeker achter mijn club maar irriteer me atm veel te veel om ervoor te gaan zitten....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen als het zo'n seizoen is. Maarja je staat achter je club of niet.
En zei irriteren zich teveel om te gaan spelen...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Sta zeker achter mijn club maar irriteer me atm veel te veel om ervoor te gaan zitten....
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En zei irriteren zich teveel om te gaan spelen...
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
spullen klaar zetten voor het feestje van me ma
hahah heb je het gezien ofzo???quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar!!! want ik wil ook langskomen dan!!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:13 schreef Pixell het volgende:
Vanavond sta ik achter de bar bij een senioren hockeyfeest, alle hockeymoeders op een hoop..
Ik verklaar de jacht geopend!
Ja dag en met jou concurreren zeker!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
waar!!! want ik wil ook langskomen dan!!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja dag en met jou concurreren zeker!
Hengelo is de place to be vanaaf
Daar kun je trots op zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eerste wat ik drink vandaag is een chocomel met likeur begin op kabouter te lijken
Boekanier vrind. Bakkies pleuah, Driekoningen, alles. Ik denk wel aan je, en je krijgt een kus van Marloes!quote:
Yes!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boekanier vrind. Bakkies pleuah, Driekoningen, alles. Ik denk wel aan je, en je krijgt een kus van Marloes!
Snap hem nu welquote:
quote:Whitney Houston gestopt met altijd houden van u
je moet niksquote:Op zondag 12 februari 2012 13:32 schreef Pixell het volgende:
Goedemorgen
Die oudjes houden wel van een feestje, die lui gingen helemaal los op de dansvloer, stelletje gekken
Nu wel nadorst, altijd vervelend als je gratis moet drinken
Ja, stel je voorquote:
Oh dat nog niet, ik kwam wel driftend het industrieterrein op vanochtendquote:Op maandag 13 februari 2012 08:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb al 5 mensen onderuit zien gaan.
Vallende mensenquote:Op maandag 13 februari 2012 08:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb al 5 mensen onderuit zien gaan.
Ga met een stoel en popcorn naar station Velperpoort en je vermaakt je de hele dag Mich.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vallende mensenHeb je het gefilmd?
Awesome, dat ga ik vanavond doenquote:Op maandag 13 februari 2012 09:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ga met een stoel en popcorn naar station Velperpoort en je vermaakt je de hele dag Mich.
Gefeliciteerd, is het goede upgrade?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:28 schreef Michhas het volgende:
Nou jongens, het is officieel, ik ga verhuizen
Ah super!quote:Op maandag 13 februari 2012 09:28 schreef Michhas het volgende:
oh waar heen?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:28 schreef Michhas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:41 schreef Rossdale het volgende:
Eindelijk naar Brabant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat die raket van je faalt op het deel dat jij gemaakt hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hatertquote:Op maandag 13 februari 2012 09:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik hoop dat die raket van je faalt op het deel dat jij gemaakt hebt
Klarendalseweg, helemaal boveninquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:41 schreef Rossdale het volgende:
Eindelijk naar Brabant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nice!quote:Op maandag 13 februari 2012 09:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klarendalseweg, helemaal bovenin2 minuten lopen naar de ING
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben iig Aviko frietjes daar bij die AHquote:Op maandag 13 februari 2012 09:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klarendalseweg, helemaal bovenin2 minuten lopen naar de ING
[..]
[ afbeelding ]
Walking Jesus is a dead gay.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:03 schreef KoningStoma het volgende:
Walking dead is gay.
Jezus is gay.
fixedquote:Op maandag 13 februari 2012 11:03 schreef KoningStoma het volgende:
Walking dead is oke.
Jezus is gay.
en toch is het best vermakelijkquote:Op maandag 13 februari 2012 11:12 schreef KoningStoma het volgende:
Even serineus. Dit is The Walking Dead samengevat:
-scharminkelwijven die continu lopen te janken
-scharminkelwijven die continu de meest debiele dingen doen.
-obsessieve ex-politieagenten die ook continu de meest domme dingen doen
-zombies die uit het niets komen
-saaie soap-achtige relaties tussen de personages.
Hoe gaat het mien jongquote:Op maandag 13 februari 2012 11:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is je boy Pieter,
Blote piemels, blote tieten.
Ik klaag ook niet, alles rustig. Ik heb zin om Battlefield en Soul Calibur te halen, maar je boy is bankroetquote:
Wanneer is het weer payday dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet, alles rustig. Ik heb zin om Battlefield en Soul Calibur te halen, maar je boy is bankroet
Over een week of tweequote:
BF3 is top prioriteit nr1. Stop dan ook direct even half jaar met studie want die shit is te verslavend.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Over een week of tweekrijg deze maand trouwens bijna geen salaris omdat ik een maand op vakantie was
Maar gelukkig ben ik eens even gaan kijken wat is nog tegoed had van mensen, en dat is bijna 400 euro
Jij en ik broski, Soul Caliburquote:Op maandag 13 februari 2012 12:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Over een week of tweekrijg deze maand trouwens bijna geen salaris omdat ik een maand op vakantie was
Maar gelukkig ben ik eens even gaan kijken wat is nog tegoed had van mensen, en dat is bijna 400 euro
Alles ging fantasticoquote:Op maandag 13 februari 2012 09:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik hoop dat die raket van je faalt op het deel dat jij gemaakt hebt
Soms he, heel soms, dan zie ik filmpjes op Youtube van BF3, en dan zie ik al die bommen,granaten,AT4s, Javelins, mortieren... En dan pink ik even een traantje weg, omdat ik me dan realiseer dat er mensen in deze wereld zijn die snappen waar een spel om draait: alles opblazen wat je tegenkomtquote:Op maandag 13 februari 2012 12:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
BF3 is top prioriteit nr1. Stop dan ook direct even half jaar met studie want die shit is te verslavend.
gefeliquote:Op maandag 13 februari 2012 12:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alles ging fantastico
Over 5 min laatste fase en dan champagne lurken
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gefeli
Maar toch bullshit de rest van nederland drink toch ook geen champange als ze hun werk goed gedaan hebben, anders zou ik non stop zat zijn.
Nigga bozz, kom champagne zuipen in Utrecht danquote:Op maandag 13 februari 2012 12:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gefeli
Maar toch bullshit de rest van nederland drink toch ook geen champange als ze hun werk goed gedaan hebben, anders zou ik non stop zat zijn.
zie je pieter al op het werk.quote:
roomblank jochie van me, ik moet gewoon werkenquote:Op maandag 13 februari 2012 12:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nigga bozz, kom champagne zuipen in Utrecht dan
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zie je pieter al op het werk.
"Zo! Dat oudje heb ik mooi binnegelaten.
Tijd voor champange"
Nee die werkt gewoon verder
Neger,pak de trein naar Tilburgquote:Op maandag 13 februari 2012 12:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nigga bozz, kom champagne zuipen in Utrecht dan
Zou wel geniaal zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 12:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zie je pieter al op het werk.
"Zo! Dat oudje heb ik mooi binnegelaten.
Tijd voor champange"
Nee die werkt gewoon verder
Dit!quote:Op maandag 13 februari 2012 12:06 schreef Rossdale het volgende:
GamesCarnaval heeft opperste prio natuurlijk!
maar gelukkig valt er wel warm water uit de luchtquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar gelukkig valt er wel warm water uit de lucht
Oprotten met die sneeuw troep.
Ik wil motor rijden
ik zit op werk dus kan niet zienquote:
Ben ik al wat?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:16 schreef Pixell het volgende:
Ben je al sjikkuh ross?
Nog gefeliciteerd met het geslaagde project
Bakkies pleuahquote:Op maandag 13 februari 2012 14:29 schreef Rossdale het volgende:
Niet meer en nee daar heb ik wel meer voor nodig
Bijvoorbeeld jaquote:
Je maakt een grapje, toch? Rozen?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:34 schreef Doopy-X- het volgende:
40 euro voor 20 grote rode rozen. Dacht dat ze een grapje maakte....
fuck yeah! Is altijd zo met valentijnquote:Op maandag 13 februari 2012 15:34 schreef Doopy-X- het volgende:
Daarom;quote:Op maandag 13 februari 2012 15:34 schreef Doopy-X- het volgende:
Voor het eerst eens met Michhas.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daarom;
Valentijn
Bloemen met Valentijn
sssh ik wil het nog niet weten!quote:Op maandag 13 februari 2012 15:48 schreef KneusTeun het volgende:
Walking dead is niet beter of niet slechter, gaat maar door.
Dat is je grootste vraag?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:02 schreef tliciouz het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze die lui op die boerderij waar ze eigenlijk weg moeten niet afmaken en daar gaan wonen of althans voor een lange tijd blijven.
Ook dat ja, maar net of jij je vrouw in het moeras gooit als ze huilt om zo'n situatie. Ik snap je wel want ik irriteer me er ook aan.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is je grootste vraag?
Ik vraag me af waarom ze niet al die huilende bitches in het moeras gooien.....
Het stomme is dat iedereen er gek van wordt.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ook dat ja, maar net of jij je vrouw in het moeras gooit als ze huilt om zo'n situatie. Ik snap je wel want ik irriteer me er ook aan.
Waneer komt onze eigen MW2SC satelliet dan?quote:
Welk gedeelte heb jij gebouwd/ontworpen/gefinancieerd met je miljoenen op je zwitserse bankrekening?quote:
De onsteking van de motoren op (tijden van filmpje, niet teller bovenin) 0:17 seconden, 2:20 min en 4:08 minquote:Op maandag 13 februari 2012 16:42 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Welk gedeelte heb jij gebouwd/ontworpen/gefinancieerd met je miljoenen op je zwitserse bankrekening?
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:56 schreef KoningStoma het volgende:
Ach. Hoe moeilijk kan dat zijn. Het is nou niet echt hersenchirurgie.
Ik ben het daar helemaal mee eens en doe het ook nooit, daarom was de verrassing net extra grootquote:Op maandag 13 februari 2012 15:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daarom;
Valentijn
Bloemen met Valentijn
Maar doe dan geen rozen.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik ben het daar helemaal mee eens en doe het ook nooit, daarom was de verrassing net extra groot
Waarom niet, kennelijk was ze er blij mee. Daar gaat het om.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Waarom niet, kennelijk was ze er blij mee. Daar gaat het om.
Wtf Breaking Bad is echt wel episch, TWD ligt een beetje aan die ep van gister of ik daar nog mee door ga..quote:Op maandag 13 februari 2012 19:45 schreef Michhas het volgende:
Ja ik vond het ook niet zo boeiend dit keer. Als de volgende aflevering weer zo wack is ga ik die shit niet meer kijken.
Had ik trouwens ook bij Breaking Bad, halverwege seizoen 2 mee gestopt omdat het allemaal zo fucking depressief was, en dat jankwijf er de hele tijd bij
Het is inderdaad een vette serie, maar ik kon er gewoon niet meer naar kijken, hoe graag ik ook wildequote:Op maandag 13 februari 2012 19:47 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Wtf Breaking Bad is echt wel episch, TWD ligt een beetje aan die ep van gister of ik daar nog mee door ga..
Dit.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:47 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Wtf Breaking Bad is echt wel episch
Seizoen 2 was ook wel het minste volgens mij, 3 en 4 zijn echt wel weer sterk.. probeer het nog een keertjequote:Op maandag 13 februari 2012 19:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is inderdaad een vette serie, maar ik kon er gewoon niet meer naar kijken, hoe graag ik ook wildeIk werd er zelf bijna depressief van
Seizoen 2 vond ik overigens beduidend minder goed dan seizoen 1.
Goede tipquote:Op maandag 13 februari 2012 20:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Seizoen 2 was ook wel het minste volgens mij, 3 en 4 zijn echt wel weer sterk.. probeer het nog een keertje
Die ketting van tiffany's wil ik wel.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgens mij is dit het idee
Ja die is mooi? dat kan je aan het prijsje zien he?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die ketting van tiffany's wil ik wel.
Breaking bad heb ik het eerste seizoen niet eens gered. Wat duurde dat allemaal abnormaal langggggggg.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:45 schreef Michhas het volgende:
Ja ik vond het ook niet zo boeiend dit keer. Als de volgende aflevering weer zo wack is ga ik die shit niet meer kijken.
Had ik trouwens ook bij Breaking Bad, halverwege seizoen 2 mee gestopt omdat het allemaal zo fucking depressief was, en dat jankwijf er de hele tijd bij
Ja ik was het helemaal zat, je schiet en gaat dood en terwijl je dood bent krijg je alsnog de kill....quote:Op maandag 13 februari 2012 20:59 schreef KoningStoma het volgende:
Teun, we zaten in een east US server. Vandaar
Echt.. Wie kiest die kutservers steeds.
Neger, waarom niet?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:06 schreef Michhas het volgende:
Nou fellas, de verhuizing gaat niet door
diegene van wie jij een invite krijgtquote:Op maandag 13 februari 2012 20:59 schreef KoningStoma het volgende:
Teun, we zaten in een east US server. Vandaar
Echt.. Wie kiest die kutservers steeds.
Nou, het zou deels souterrain zijn (2 kamers begande grond, 2 kamers souterrain en badkamer souterrain). En het was er zaterdag nog vrij vochtig. We durven het niet echt aan met het vocht.quote:
Jammer, maar waarschijnlijk wel de meest verstandige keuze!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nou, het zou deels souterrain zijn (2 kamers begande grond, 2 kamers souterrain en badkamer souterrain). En het was er zaterdag nog vrij vochtig. We durven het niet echt aan met het vocht.
Als er eenmaal ergens water begint te lekker/stromen is dat niet meer te houden en zijn we echt fucking de lul...
Dusja... Jammer maar helaas...
Denk het ook wel jaquote:Op maandag 13 februari 2012 21:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Jammer, maar waarschijnlijk wel de meest verstandige keuze!
nog steeds chaggie ?quote:
I know, het is echt niet koud meerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:24 schreef Bozz187 het volgende:
Fuuuck moet ik weer eens met de trein is er om een of andere reden winterregeling, dafuq het is focking warm weer
Vanaf morgen zouden ze weer normaal rijden hoop ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:24 schreef Bozz187 het volgende:
Fuuuck moet ik weer eens met de trein is er om een of andere reden winterregeling, dafuq het is focking warm weer
What's up rijpe negerin.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vanaf morgen zouden ze weer normaal rijden hoop ik.
ja maar morgen heb ik weer een autoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vanaf morgen zouden ze weer normaal rijden hoop ik.
Ik zit geduldig voor de brievenbus te wachten tot de eerste kaarten op de mat vallen.quote:
Ik zou er niet teveel van verwachten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zit geduldig voor de brievenbus te wachten tot de eerste kaarten op de mat vallen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel van verwachten.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAHAHAHAJHFJSHAHAHAHAHJSDAHJSAHAHAHAQHHAAAHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke dag pepersteaks bitch, je weet hoe we rollen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:42 schreef tliciouz het volgende:
Ik hoef de spoiler geen eens te openen om te weten wat er in staat
Blij dat die bloemen over een week weer weggaan, krijgt het beeld weer alle aandachtquote:Op maandag 13 februari 2012 21:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Doop tochBloemen oke, maar zo'n beeld ja
Och het heeft ook weer is een keer gewonnenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Blij dat die bloemen over een week weer weggaan, krijgt het beeld weer alle aandacht
Als het er zo langs staat komt ie of uit het buitenland, of hij is er al door maar door Zondag en Maandag ligt het stil.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:56 schreef tliciouz het volgende:
Dit staat sinds zaterdag bij mijn track en trace ''De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar''
Word hij dan vandaag gesorteerd denk je? Duurt me een beetje lang
WE ZIJN DE BESTE!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Och het heeft ook weer is een keer gewonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk jou fbquote:
Nee komt niet uit het buitenland, en kon net ergens op drukken en toen stond er bezorgdatum 15-2. Le fuuu, ik wil mijn xdoos.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als het er zo langs staat komt ie of uit het buitenland, of hij is er al door maar door Zondag en Maandag ligt het stil.
Dus als je geluk hebt staat er met een uurtje chauffeur onderweg. En anders morgen.
LOL. Maandag = papa- aka mannendag.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kijk jou fb
De hele dag door
"Heb de kleine in bed gelegd/op me buik gelegd/ aan het spelen gezet"
Gevolgd door
"Kijkt serie xxxxxx season x episode xx"
Dus ik neem aan dat je werkloos bent
Lekker de hele dag The Sims doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee komt niet uit het buitenland, en kon net ergens op drukken en toen stond er bezorgdatum 15-2. Le fuuu, ik wil mijn xdoos.
Viel mij ook op jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kijk jou fb
De hele dag door
"Heb de kleine in bed gelegd/op me buik gelegd/ aan het spelen gezet"
Gevolgd door
"Kijkt serie xxxxxx season x episode xx"
Dus ik neem aan dat je werkloos bent
Like a baws.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lekker de hele dag The Sims doen [ afbeelding ]
De keuken in brand zetten en de deur weghalenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:04 schreef Rossdale het volgende:
Je sims dumpen in het zwembad en dan het trapje weghalen
aah je bent er zo eenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:59 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
LOL. Maandag = papa- aka mannendag.
Vandaag weer gewoon op kantoor hoor
...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:07 schreef Rossdale het volgende:
De sims zijn tofAlleen ben ik na een uurtje of 3 kloten wel weer klaar met het spel
Tis meer uit praktische en opvoedkundige overwegingen hoor. Ik wil zelf mijn kind opvoeden en hem dus zo weinig mogelijk naar het kinderdagverblijf/opvang doen. Werk nu dus nog 4x9...mijn vrouw werkt 3 dagen en hij gaat dus 1 dag naar het kinderdagverblijf en 1 dag naar opa & oma.quote:
En groot gelijk heb je, heb stage gelopen op een kinderdagverblijf. Mensen die hun kind in de ochtend weg brachten en rond een uur of 6 weer ophaalde, eten in bad doen en naar bed. En dat de hele week door.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Tis meer uit praktische en opvoedkundige overwegingen hoor. Ik wil zelf mijn kind opvoeden en hem dus zo weinig mogelijk naar het kinderdagverblijf/opvang doen. Werk nu dus nog 4x9...mijn vrouw werkt 3 dagen en hij gaat dus 1 dag naar het kinderdagverblijf en 1 dag naar opa & oma.
Slaat ook nergens op, drie of vier dagen kjinderopvang is duurder dan de meeste mensen verdienen door drie of vier dagen te werken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En groot gelijk heb je, heb stage gelopen op een kinderdagverblijf. Mensen die hun kind in de ochtend weg brachten en rond een uur of 6 weer ophaalde, eten in bad doen en naar bed. En dat de hele week door.
Ongelofelijk....waarom neem je kinderen danquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En groot gelijk heb je, heb stage gelopen op een kinderdagverblijf. Mensen die hun kind in de ochtend weg brachten en rond een uur of 6 weer ophaalde, eten in bad doen en naar bed. En dat de hele week door.
Misschien moet je geen kinderen nemen als je ze dagelijks alleen ziet met het wegbrengen ophalen en eten plus instoppenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op, drie of vier dagen kjinderopvang is duurder dan de meeste mensen verdienen door drie of vier dagen te werken.
Ja dat is geen opvoeden meerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij heeft 4 killsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:08 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond met een groepje op Caspian Border doen? Twee mensen met SOFLAM's en twee met Javelin's? Raggen die hap
Ik woonde eerst tegenover 4 dagverblijven en je zag serieus dikke suv's een kind droppen om 7 uur en die werd dan soms om 8 uur pas weer opgehaald!!! En dan zeggen de "nieuwe" ouders dat het zwaar is omdat je beide werkt, maar misschien moeten ze een keuze maken. En niet een kind nemen omdat het verwacht wordt en er vervolgens minder goed mee omgaan dan ik met mijn katten.quote:
Nja vroeger kon er misschien nog 1tje thuis blijven en elke dag bij het kind zijn, maar dat gaat in deze tijd waarschijnlijk niet meer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik woonde eerst tegenover 4 dagverblijven en je zag serieus dikke suv's een kind droppen om 7 uur en die werd dan soms om 8 uur pas weer opgehaald!!! En dan zeggen de "nieuwe" ouders dat het zwaar is omdat je beide werkt, maar misschien moeten ze een keuze maken. En niet een kind nemen omdat het verwacht wordt en er vervolgens minder goed mee omgaan dan ik met mijn katten.
Ja en misschien moeten die starters dan niet de hoogst mogelijk hypotheek + dikke bak + sociaal leven + hippe kleding willen en dan ook nog een kind erbij....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja vroeger kon er misschien nog 1tje thuis blijven en elke dag bij het kind zijn, maar dat gaat in deze tijd waarschijnlijk niet meer.
Maar om een kind te nemen en die dan elke dag in een dagverblijf stoppen heeft naar mijn mening weinig nut en komt het kind ook niet ten goede
true, maar je hoort er tegenwoordig niet meer bij als je geen kind hebtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja en misschien moeten die starters dan niet de hoogst mogelijk hypotheek + dikke bak + sociaal leven + hippe kleding willen en dan ook nog een kind erbij....
Lolque?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
true, maar je hoort er tegenwoordig niet meer bij als je geen kind hebt
Ja niet dan?quote:
Dan hoor ik er niet bij...quote:
Jij bent zelf nog een groot kindquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan hoor ik er niet bij...
Maar daar geef ik niks om haha Xd XD Do joe ketsj my dreft neger? XD hiah
Kills boeit ook niet, ik vind het grappigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij heeft 4 killsVerder is het wel tof
Dat merk ik ook steeds meer in mijn eigen omgeving, het hoort bij het totaalplaatje.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
true, maar je hoort er tegenwoordig niet meer bij als je geen kind hebt
Hoi veldmaarschalkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat merk ik ook steeds meer in mijn eigen omgeving, het hoort bij het totaalplaatje.Maar denken er niet bij naar wat voor een impact het financieel is. En zoals Teun zei, elke ochtend al die zakenmannetjes met dikke auto's die hun kind afzetten en pas laat in de avond weer ophalen. Sommige kinderen zeiden nog net geen mama tegen ons. Sad.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:59 schreef Pixell het volgende:
Goedemorgen,
Sorry dat ik wat laat ben, was even een baby kopen bij de kruidvat. Nu hoor ik er helemaal bij!
BAM!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet je wel eerst een vriendin hebben.
Dat dus. Wij hebben expres een stapje terug gedaan qua financiën om de kleine man zelf op te voeden, mijn vrouw is 24 uur gaan werken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja en misschien moeten die starters dan niet de hoogst mogelijk hypotheek + dikke bak + sociaal leven + hippe kleding willen en dan ook nog een kind erbij....
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
hoezo??quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Neuiquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:13 schreef KoningStoma het volgende:
NEE JE BEN GEWOON EEN HYPOCRIETE LUL
Enige uitleg is welkom.quote:
Forum Opties | |
---|---|